Google pretraga Škoda foruma

Aktivne teme [vidljive za Goste]

K: Skoda. Fabia Vrs Mk1 ivanm
[danas u 09:23:18 pre podne]


Lampica u obliku auta sa kljucem u dnu buzald
[danas u 09:20:01 pre podne]


Lampica za kolicinu tecnosti bugarin
[danas u 09:18:48 pre podne]


Variranje obrtaja 1.4MPI 8v Vladimirvlada
[danas u 01:14:27 pre podne]


Octavia vRS (Typ 5E) 2013/7 - .... nidza
[danas u 12:24:38 pre podne]


Fabia 3: Slike i Video Karlheinz
[danas u 12:23:13 pre podne]


Škoda Kodiaq RS Karlheinz
[juče u 11:23:46 posle podne]


High beam assist fault -nebojsa-
[juče u 09:01:16 posle podne]


Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke LEZA
[juče u 08:58:15 posle podne]


Zimske gume, saveti, dileme, iskustva. Sezona: 2018/19 Kide1978
[juče u 05:45:40 posle podne]


Obaveštenje za Goste

Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
Pridruži se i ti - registruj se sada!


Autor Tema: Stiže: 1.5TSI  (Pročitano 2559 puta)

Na mreži Turbo

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Član od: Maj 2013
  • Poruke: 1588
  • L&Ke: 16
  • Lokacija: Beograd
Odg: Stiže: 1.5TSI
« Odgovor #45 poslato: Jul 29, 2017, 08:48:12 pre podne »
  • 1
  • 0
  • A 1.5 tsi trosi oko 10% manje u odnosu na 1.4 tsi  ;)
    Svi oni smanjuju procenat iz gen u gen ali 100ks da se napravi uvek treba ista količina goriva, bez obzira na zapreminu, broj cilindara itd. Samo trenje možeš da smanjis, gume, aerodinamika, menjač, nekakva rekuperacija snage. Ali da bi dobio ks uvek treba isto goriva. Ako nije hibrid.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

    Fabia 1.2TSI 105PS Eibach Pro Kit | Civic 1.5 V-Tec Eibach Pro Kit

    Van mreže Peja

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jul 2013
    • Poruke: 2347
    • L&Ke: 34
    • Lokacija: 4.geNiui
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #46 poslato: Avgust 04, 2017, 08:50:31 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Milerov ciklus sagorevanja, nije vise OTTO kao kod 1.4 i 1.2 tsi.
    • Vozi: Škljocwagen Octy A6+ 1.6 TDI MY2012, Rumunobil Logan 1.4 MPI

    Na mreži KarlheinzTopic starter

    • Administrator
    • ******
    • Član od: Mar 2013
    • Poruke: 6166
    • L&Ke: 94
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #47 poslato: Avgust 09, 2017, 11:16:11 posle podne »
  • 0
  • 0
  • U Nemačkoj će za nekoliko dana moći da se poručuje Oktavija sa 1.5TSI ACT, osim u Activ opremi.
    • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

    Na mreži KarlheinzTopic starter

    • Administrator
    • ******
    • Član od: Mar 2013
    • Poruke: 6166
    • L&Ke: 94
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #48 poslato: Avgust 12, 2017, 12:14:39 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Pojavljuju se već prvi 1.5TSI ACT u Oktaviji (Škodi)!
    Kupac je iz DE, poručio je sredinom aprila 1.4TSI ali isporučeno mu je 1.5TSI, verovatno uz njegovu saglasnost. Auto je dobio početkom avgusta.
    • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

    Van mreže Peja

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jul 2013
    • Poruke: 2347
    • L&Ke: 34
    • Lokacija: 4.geNiui
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #49 poslato: Avgust 12, 2017, 08:43:29 pre podne »
  • 0
  • 0
  • DPF?
    • Vozi: Škljocwagen Octy A6+ 1.6 TDI MY2012, Rumunobil Logan 1.4 MPI

    Van mreže Filip

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 2698
    • L&Ke: 54
    • Lokacija: Požarevac/Beograd
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #50 poslato: Avgust 12, 2017, 03:40:38 posle podne »
  • 0
  • 0
  • svakako ne, čak ne ni GPF
    • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
    214 HP

    Na mreži KarlheinzTopic starter

    • Administrator
    • ******
    • Član od: Mar 2013
    • Poruke: 6166
    • L&Ke: 94
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #51 poslato: Septembar 19, 2017, 09:27:44 pre podne »
  • 0
  • 0
  • GPF na 1.5TSI, u O3 od sledeće godine! (izvor: šef prodaje Škode, Vlček, CZ)
    GPF na SVE 1.0 i 1.5 od sredine sledeće godine, 1.5TSI slabiji od 110KW nije u planu! (izvor: šef razvoja Škode)
    • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

    Van mreže Filip

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 2698
    • L&Ke: 54
    • Lokacija: Požarevac/Beograd
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #52 poslato: Septembar 19, 2017, 09:34:35 pre podne »
  • 0
  • 0
  • slabiji pretpostavljam od 130 PS/96 kW
    • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
    214 HP

    Van mreže Skorpion

    • Style
    • ****
    • Član od: Maj 2016
    • Poruke: 187
    • L&Ke: 8
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #53 poslato: Septembar 19, 2017, 11:52:49 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Procitao temu ali zaboravilismo da spomeneno jos jednu cinjenicu, a to je da 1.5 TSI za razliku od 1.4TSI koristi turbinu sa varijabilnu geometriju

    The 1.5-liter powerplant will be the first mass-market gasoline-fueled mill to use variable turbine geometry (VTG) for its turbo.
    VTG allows the turbine's blades to continually adjust, creating a broader torque curve than usually possible from a single turbo. The tech isn't uncommon in diesel engines, but the expense of exotic materials to deal with the higher temperatures in gasoline-fed mills keeps the system limited to the top of the market, at least until now. For example, Porsche already uses VTG on the 911 Turbo and the four-cylinder in the new Cayman and Boxster. The EA211 TSI Evo makes the technology accessible in more affordable vehicles.
    To get the most of the system, the EA211 TSI Evo uses the more efficient Miller combustion cycle and runs at a high 12.5:1 compression ratio. The result of these systems working in unison is that max torque is available from just 1,300 revs.

    Miller combustion cycle with a high compression ratio of 12.5:1
    Turbocharger with variable turbine geometry (VTG).
    Common-rail injection system with up to 350 bar pressure
    Innovative thermal management
    Cylinder deactivation (ACT)
    APS-coated cylinder walls (atmospheric plasma spray)

    Evo ga i link
    Links/Linkovi Register/Registrujte se or/ili Login/Ulogujte se
    • Vozi: Škoda Yeti Outdoor Adventure 1.4TSI 92kW 2WD

    Van mreže Peja

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jul 2013
    • Poruke: 2347
    • L&Ke: 34
    • Lokacija: 4.geNiui
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #54 poslato: Novembar 25, 2017, 02:55:35 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Da li se neko susreo sa diagramom obrtnog momenta za 1.5 tsi 110 kW?

    Ja pronalazim isključivo za 96 kW motor.
    • Vozi: Škljocwagen Octy A6+ 1.6 TDI MY2012, Rumunobil Logan 1.4 MPI

    Van mreže Peja

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jul 2013
    • Poruke: 2347
    • L&Ke: 34
    • Lokacija: 4.geNiui
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #55 poslato: Mart 19, 2018, 12:43:43 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Skoda Slovenia mi je preko njihovog chat-portala odgovorila da se u Oktavije i Karoq vec sada ugradjuje GPF (OPF) sa 1.5 tsi motorom.

    Da li neko moze procackati ovu info iz nekog drugog izvora?
    • Vozi: Škljocwagen Octy A6+ 1.6 TDI MY2012, Rumunobil Logan 1.4 MPI

    Na mreži Markkoni

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Dec 2014
    • Poruke: 988
    • L&Ke: 33
    • Lokacija: Beograd
      • SEAT Klub Srbija
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #56 poslato: Mart 20, 2018, 10:17:55 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Navodno od 21. nedelje pocinje ugradnja GPF-a u 1 5 TSI.
    • Vozi: Skoda Fabia TSI, Audi TT TFSI

    Van mreže vojkan85

    • Skoda Skup
    • ******
    • Član od: Mar 2016
    • Poruke: 1230
    • L&Ke: 2
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #57 poslato: Mart 21, 2018, 06:47:09 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Filter koji ćemo videti koliko će da košta u ukupnom održavanju auta. 1.5 motor ni tamo ni vamo. Slažem se da su 1.0 i 1.2 malo ali neka idu barem na 1.8 kada već prave.
    • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, 77kW

    Na mreži nidza

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 874
    • L&Ke: 24
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #58 poslato: Mart 21, 2018, 06:59:50 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Nema više potrebe za 1.8.

    Imaćeš više verzija 1.0,  1.5 i 2.0. Pokrivaju sa njima (napamet) 86, 90, 110, 130, 150, 180, 200, 230, 245, 280, 310, 400 ks.

    Ja ne vidim da ovde nešto fali. Dapače.

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

    • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

    Van mreže vojkan85

    • Skoda Skup
    • ******
    • Član od: Mar 2016
    • Poruke: 1230
    • L&Ke: 2
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Stiže: 1.5TSI
    « Odgovor #59 poslato: Mart 21, 2018, 07:15:14 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Dapače, onda 2.0 :).
    • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, 77kW

     


    Obaveštenje za Goste

    Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
    Pridruži se i ti - registruj se sada!