Autor Tema: Problem sa paljenjem  (Pročitano 408 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ProvidetsTopic starter

  • Registrovan
  • Poruke: 1
  • Lokacija: Subotica
Problem sa paljenjem
« poslato: Septembar 24, 2017, 04:54:39 posle podne »
Pozdrav svim forumasima . Posedujem Skodu Octaviju 2000. godiste 2.0 benzin gas (sekvent) . Donedavno je palio bez ikakvih problema , ali je onda odjenom "umro" .  Kad mu dam kontakt ne cuje se ono karakteristicno zujanje (kada pumpa povuce benzin ) vergla ali ne pali . Posto je problem ocigledno u dovodu goriva , a mehanicar je otklonio sumnju na samu pumpu (prikljuci ga je na kompjuter , nije pokazivalo gresku ) , pa je rekao da je neka sitnica elektronske prirode . Da napomenem da mi prekidac za promenu benzin = gas ne radi , i da auto ima blokadu motora . E sad ako je neko imao slicnih problema da mi kaze do cega moze biti kvar , da znam kod kog majstora da nosim auto da li kod majstora za gas , elektricara ili mehanicara .  Hvala
  • Vozi: Skoda Oktavija 2000

Na mreži sasacalko

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 420
  • Lokacija: leskovac
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #1 poslato: Septembar 24, 2017, 06:48:38 posle podne »
Pozdrav svim forumasima . Posedujem Skodu Octaviju 2000. godiste 2.0 benzin gas (sekvent) . Donedavno je palio bez ikakvih problema , ali je onda odjenom "umro" .  Kad mu dam kontakt ne cuje se ono karakteristicno zujanje (kada pumpa povuce benzin ) vergla ali ne pali . Posto je problem ocigledno u dovodu goriva , a mehanicar je otklonio sumnju na samu pumpu (prikljuci ga je na kompjuter , nije pokazivalo gresku ) , pa je rekao da je neka sitnica elektronske prirode . Da napomenem da mi prekidac za promenu benzin = gas ne radi , i da auto ima blokadu motora . E sad ako je neko imao slicnih problema da mi kaze do cega moze biti kvar , da znam kod kog majstora da nosim auto da li kod majstora za gas , elektricara ili mehanicara .  Hvala
Kod elektricara. Skini dzek od pumpe i povezi joj direktno 12v sa akumulatora i videces da li radi. Ako radi upali auto i teraj kod majstora.

Sent from my ALE-L21  

fabia combi 1.4mpi 50Kw 2001. :)

Na mreži slobodanalex

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1368
  • Lokacija: Novi Sad
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #2 poslato: Septembar 24, 2017, 07:14:22 posle podne »
Mozda zeza i elektronika od sekventa
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

Van mreže dzon

  • Style
  • ****
  • Poruke: 204
  • Lokacija: Beograd
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #3 poslato: Septembar 24, 2017, 08:26:05 posle podne »
Jel imaš alarm i jel radi? Ja sam na fabiji imao problem sa napajanjem pumpe i alarma, relej za napajanje pumpe je zezao u kombinaciji sa žicom za napajanje alarma koja je prekidala, pa je uz taj relej alarm onemogućavao paljenje auta.
  • Vozi: Octavia 1.9 TDI Elegance & Fabia 1.2 HTP 12V Free Plus

Van mreže buzald

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #4 poslato: Februar 12, 2020, 07:57:47 posle podne »
Zdravo svima. Imam skodu oktaviju 1.9 105 KS, A5 2010. godiste. Akumulator jeste pri izmaku. kad palim motor nekad ujutro ovih dana vergla malo duze. Jutros nakon par verglanja, ispraznio se i nista. Stavim akumulator sa drugog auta i na njega jos spojim kablove i treci auto. vergla i nista. na auspuhu nista. ni dima ni curenja.  Ima li ko kakvo iskustvo sa ovim pokemonima?
  • Vozi: Skoda Oktavija A5 1.9TDI 2009

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1990
  • Lokacija: Mladenovac
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #5 poslato: Februar 12, 2020, 09:32:39 posle podne »
Zdravo svima. Imam skodu oktaviju 1.9 105 KS, A5 2010. godiste. Akumulator jeste pri izmaku. kad palim motor nekad ujutro ovih dana vergla malo duze. Jutros nakon par verglanja, ispraznio se i nista. Stavim akumulator sa drugog auta i na njega jos spojim kablove i treci auto. vergla i nista. na auspuhu nista. ni dima ni curenja.  Ima li ko kakvo iskustvo sa ovim pokemonima?

Dijagnostika i vidi koje je greske memorisao . Da podjemo osnovnog
  • Vozi: Fabia mk1, 2 x Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Na mreži crtacrta

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 86
  • Lokacija: hrvatska
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #6 poslato: Februar 13, 2020, 06:03:36 posle podne »
zar nije nešto vw imao da ako vrti ispod 200 o/min. ne želi upaliti?
  • Vozi: octavia 1.6 mpi

Van mreže buzald

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #7 poslato: Februar 16, 2020, 01:16:54 pre podne »
Dijagnostika i vidi koje je greske memorisao . Da podjemo osnovnog

Majstor kaze da se moraju frezovati dizne odnosno njihovo leziste. i to kosta 120 evra po dizni. nekako mi je to puno. postoji li alternativa? da li tu moze polovan deo?
  • Vozi: Skoda Oktavija A5 1.9TDI 2009

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1990
  • Lokacija: Mladenovac
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #8 poslato: Februar 16, 2020, 04:26:21 posle podne »
Majstor kaze da se moraju frezovati dizne odnosno njihovo leziste. i to kosta 120 evra po dizni. nekako mi je to puno. postoji li alternativa? da li tu moze polovan deo?

Polovna dizna je vise od duplo jeftinija . Javi se u pp ako treba
  • Vozi: Fabia mk1, 2 x Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Na mreži DonKihot

  • Style
  • ****
  • Poruke: 194
  • Lokacija: Užˇce
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #9 poslato: Februar 16, 2020, 05:03:44 posle podne »
Ako se frezeruje ležište dizne, skida se glava i ide na obradu. Obrada glave oko 50e. To što ti traži majstor je po meni nepristojna ponuda..
  • Vozi: Škoda Octavia II SCOUT 2.0 PD TDI
Samo 4x4 B-)

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1990
  • Lokacija: Mladenovac
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #10 poslato: Februar 16, 2020, 06:50:40 posle podne »
Majstor kaze da se moraju frezovati dizne odnosno njihovo leziste. i to kosta 120 evra po dizni. nekako mi je to puno. postoji li alternativa? da li tu moze polovan deo?

Procitao sam remont dizne moja greska . Komplet glava da se sredi da bude kao iz fabrike je 150e sa sve dihtungom .
  • Vozi: Fabia mk1, 2 x Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

 


Pretraga Škoda foruma [Google]