Autor Tema: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???  (Pročitano 521 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Vladimir.Nord

  • Active
  • **
  • Poruke: 9
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: Trondheim, Norge
DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« poslato: Jun 17, 2019, 08:03:34 posle podne »
Pomoz Bog,

   Evo da se sa dalekog severa pozalim da gorivo ni u Norveskoj nije Bog zna sta.
Ovde ima nekoliko velikih prodavaca i samo Shell sa njegovim nitro gorivom koje ima dodate aditive vredi necemu (nazalost ima ga na tek 30% Shell pumpi ovde pa nije tako lako dostupno). Ostalo je uglavnom ispod proseka. Stanje je takvo jer drzava propisuje kolicinu aditiva u gorivu, a drzavi ide u prilog da se kola unistavaju i sto vise kupuju nova. Naravno sa zestokom propagandom kako ne treba voziti kola nego biciklu ili elekticni automobil.

   Posle Dizelgejta vecina nas koji vozimo nemacka kola ili Skode dobili smo poziv u servis da nam se apdejtuje softver. Od tad su mnogi imali problema sa EGR ventilom i PDF filterom. Ovde je zamena ta 2 od 2-3500eur.

    Vozim Skoda Octavia 1.6TDI DPF 2010.god - 110.000km.
Zimus na temperaturama oko i ispod 0 pojavio mi se signal na bord tabli za EGR ventil i PDF filter. Lampa za PDF filter senzor se ugasila kada sam primenio dodatni aditiv i vise se nije palila.
   Nazalost Signal za EGR ventil se sa vremena na vreme upali i motor ode u safe modus sa smanjenim brojem obrtaja. Posto zaustavim auto i nanovo ga upalim signal za EGR se na bord tabli ugasi pre starta automobila. Dok je bilo hladnije desavalo se skoro na svakih 100-150km, auto je pri hladnom startu stucao i gusio se, gubio snagu na startu dok ne pritisnem jace po papucici gasa .
Posle primene aditiva za PDF filter rad motora je postao mnogo ugladjeniji, tisi i nema gusenja pri startu. Sada kada je toplije desava se da se na svakih 200-250km upali lampica za EGR ventil uz safe modus motora ali se sve izgubi kada ugasim i upalim auto nanovo.
   Inace Octavia ide odlicno,vuce uzbrdo sjajno (koliko se to moze reci za motor 1.6TDI) i naravno sve to sa Nitro Shell dizelom koji u sebi ima aditive, a koristim ga u poslednjih nekoliko meseci.

   Vozio sam kola na dijagnostiku i potvrdili su da se lampa pali za EGR filter. Ako moram zamenicu ga mada je to zadovoljstvo ovde 1300-1800eur.
   Stoga bih da probam sa jos nekim aditivom koji bi mozda ocistio i EGR ventil uz sve ostalo. Planiram put od nekih 500km pa ako uspem da ga produvam bice to lepo iznenadjenje.
Ovde na sajtovima ima svakakvih aditiva ali nisam pametan koji izabrati.
   Dakle molim vas-mudrije glave sa mnogo vise iskustva od mene za misljenje.

http://www.stp.eu/en/products/fuel-additives/ultra-5-in-1-diesel-system-cleaner

http://www.stp.eu/en/products/fuel-additives/diesel-particulate-filter-cleaner

https://www.eurodel.no/tilsetning-drivstoff-xado-atomex-dpf-cleaner-and-restorer-250ml

https://www.eurodel.no/tilsetning-drivstoff-motul-dpf-clean

https://www.eurodel.no/tilsetning-drivstoff-liqui-moly-speed-diesel-additive

https://www.eurodel.no/tilsetning-drivstoff-xado-particulate-filter-protection


Hvala na svakom savetu i misljenju

Uzdravlje! :)
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6TDI DPF 2010.god - 110.000km
Skoda Octavia 1.6TDI DPF 110.000km

Na mreži fobia24

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2084
  • L&Ke: 34
  • Lokacija: Slovenija
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #1 poslato: Jun 17, 2019, 08:37:53 posle podne »
Ja sam na 1.6 tdi prethodnoj oktaviji zamenio egr na 230.000km i to polovnim koji je posle radio ok. Platio sam ga 100e. Dpf je imala i na 247.500 kada sam je prodao. Čak se zapušio full od egr-a pred zamenu i nakon toga prinudno regenerisan. Update softvera nisam radio i ako je bilo potrebno. Nije trebalo raditi update.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI, oktavia 1.6TDI greenline
error driver

Van mreže Vladimir.Nord

  • Active
  • **
  • Poruke: 9
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: Trondheim, Norge
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #2 poslato: Jun 17, 2019, 08:51:54 posle podne »
Ja sam otisao na redovan servis menjanja ulja i filtera, a posle servisa na pruzimanju kola dobio obavestenje kako su me ionako mislili kontaktirati u vezi softvera i da su ga po svom nahodjenju updejtovali.

Ovde u Norveskoj Moller i Sulland su dileri za Volkswagen i Skodu i uprkos velelepnim zdanjima i izvikanosti urusavaju brend slabim kvalitetom servisa i astronomskim cenama. Kad bih vam opisao moje dogodovstine sa njima sigurno bi oplakali...
Zamenio bih ga i ja sa polovnim ali ovde takvo nesto nije u ponudi. Misija nemoguce. Mozda uspem da pronadjem nekog da ocisti EGR i obe cevi do njega ali opet pitanje je da li ce to uraditi kvalitetno, a i to kosta (po informacijama nekih koji su to radili u Oslo) skoro 60% instaliranja novog EGR koji ima 3 godine garancije na bilo kakav problem.
Stoga i zelim da pokusam sa jos nekim aditivima i vidim rezultat...

Sve u svemu nakon ove Octavie i iskustava ovde u Norveskoj sa njihovim dilerima nosim se mislju da pazarim polovan KIA Sportage sa jos 3-4 godine fabricke i dilerske garancije i da se manem borbe sa vetrenjacama...  :)
« Poslednja izmena: Jun 17, 2019, 08:57:35 posle podne Vladimir.Nord »
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6TDI DPF 2010.god - 110.000km
Skoda Octavia 1.6TDI DPF 110.000km

Na mreži hakkler

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1913
  • L&Ke: 81
  • Lokacija: Zg
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #3 poslato: Jun 17, 2019, 09:17:33 posle podne »
Napravi remap i ugasi ga u mapi. Ako toga uopće tamo ima. Ovo sa čišćenjem je placebo efekt.
10 sek...

Van mreže Vladimir.Nord

  • Active
  • **
  • Poruke: 9
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: Trondheim, Norge
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #4 poslato: Jun 17, 2019, 09:30:56 posle podne »
Nazalost nema toga, za njih ovde nasi automehanicari na Balkanu su carobnjaci...
Ovi ovde samo procitaju sta dijagnostika kaze i to menjaju.

Sta da vam kazem kada osobi koja vodi prijem automobila u Spejs-satl servisu kazem da majstori kad vec menjaju ulje provere stanje kocionih plocica, a ona me pogleda kao da sam malouman i izjavi mrtva ladna da takvo sta ne moze nikako da se proveri... Dalje sam odustao od price o tome, a sta sam sve dalje doziveo tokom vremena to je vec za tragikomicne ispovesti... :))
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6TDI DPF 2010.god - 110.000km
Skoda Octavia 1.6TDI DPF 110.000km

Van mreže -nebojsa-

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1465
  • L&Ke: 60
  • Lokacija: Čačak
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #5 poslato: Jun 17, 2019, 10:34:32 posle podne »
Dobro dosao  :)
EGR se aditivima ne cisti. EGR se cisti fizickim skidanjem sa vozila i ciscenjem. Ako je samo prljav. Ako je nespravan ne gine zamena; ili u slucaju da ne pravi probleme na tehnickom softversko gasenje.
A mozda Norvezani namerno hoce da sve nateraju da kupite Tesle i Leaf-ove  :B=)
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže Vladimir.Nord

  • Active
  • **
  • Poruke: 9
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: Trondheim, Norge
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #6 poslato: Jun 17, 2019, 10:45:50 posle podne »
Hvala na dobrodoslici,

ma Norvezani (vlada) bi najradije da kupis benzinca i to novog pa pola para odmah u budzet. Cene kola su astronomske. Sad planiraju ukidanje beneficija za kupovinu elektrike jer im se ne isplate na putevima (nema para od putarina,kupovine goriva i sl.)
Tesla je sa nivoom usluga i servisa dno dna pa iako jos uvek ima dileja koje ih kupuju zainteresovanost opada. Leaf je super autic ali za grad jer mu je autonomija ocajna nazalost. KIA Niro je u usponu sa prodajom, a ima i mnogo KIA Soul elektricnih. Za iskustva sa njima ne znam..

Poznato mi je da se EGR cisti fizicki ali reko bolje da pitam, mozda postoji nesto za sta nisam jos cuo  ;) .

A ovaj EGR na mojoj Octavia mi je totalna enigma jer se lampa javlja u intervalima kao sto rekoh na 200 do 250 predjenih  km, a izmedju nista...
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6TDI DPF 2010.god - 110.000km
Skoda Octavia 1.6TDI DPF 110.000km

Van mreže -nebojsa-

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1465
  • L&Ke: 60
  • Lokacija: Čačak
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #7 poslato: Jun 17, 2019, 11:12:55 posle podne »
Imamo u servisu gde radim par stranaka iz Norveske. Koliko sam razumeo porezi i ostali haraci su oko 50% na vrednost novog automobila. :(
Kao sto si naveo problem je mozda vezan i za recall na TDI motorima; on je svakako iznudjeno resenje i pitanje je da li je do kraja ispeglano.
Takodje nije mi jasno kako ti se javlja signal za EGR na tabli? Mislis na Check engine lampicu? Moze da znaci bilo sta; mozda nije EGR. Trzanje na hladan motor mozda potice od EGRa, a mozda je vezano i za dizne. Taj simptom gubitka snage u voznji i paljenje check-a moze biti vezan i za turbinu; mada se i pad pritiska u common rail-u slicno manifestuje.
Itd...itd... Bilo bi dobro i korisno da napises koja je greska/greske kada se problem pojavi. Naravno ako znas. Kazes potvrdili su da se pali lampica za EGR; lampica samo za EGR nema, pa bi bilo dobro saznati koja je greska u pitanju...
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže Vladimir.Nord

  • Active
  • **
  • Poruke: 9
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: Trondheim, Norge
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #8 poslato: Jun 17, 2019, 11:36:32 posle podne »
Od ciscenja DPF filtera dodatim aditivom u dizel vise nista ne gusi i auto funkcionise odlicno u normalnoj voznji. Ipak  u poslednjih 700km 3 puta mi se sa razmakom od po 200-250km upalila lampica na tabli.
Bio sam na dijagnostici u ok servisu.
Ovo je rezultat:

Engine Management Warning Light -yellow

Diagnose
Iscitan Feilkode
7462 EGR ventil
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6TDI DPF 2010.god - 110.000km
Skoda Octavia 1.6TDI DPF 110.000km

Van mreže -nebojsa-

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1465
  • L&Ke: 60
  • Lokacija: Čačak
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #9 poslato: Jun 18, 2019, 12:20:12 pre podne »
Sve sam lepo napisao i onda se g**no od Chroma zakocilo  >:(
Ajmo opet:
Ne baratam VAG greskama svakodnevno, ali gugl kaze da je 7462 u stvari eobd greska P0403; u ovom slucaju vezana za vakuumski aktuator hladnjaka EGRa; sto je kod 1.6TDI dovoljno precizno jer je nazalost egr+hladnjak+vakuumski ventil sve djuture jedan deo. Genijalno. :( >:(
Takodje ne bi bilo lose prvo proveriti jeftine stvarcice, ventil N18 (pominje se u opisu greske; to je vakuum aktuator za hladnjak egr-a) vakuumska creva, kablove, konektor na N18...itd.
Moguce da je povezano sa dizelgejt "popravkom"; a moguce je i da postoji neka garancija na radove i posledice dizelgejt recall-a.
Ne kosta te da pitas :)
https://www.honestjohn.co.uk/news/legal-motoring-advice/2017-08/volkswagen-group-to-give-two-year-warranty-on-emissions-recall-work/
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže Vladimir.Nord

  • Active
  • **
  • Poruke: 9
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: Trondheim, Norge
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #10 poslato: Jun 18, 2019, 04:48:11 posle podne »
Hvala na pomoci Nebojsa,

Ako te muci Chrome probaj sa Yandex browser. Meni funkcionise odlicno na win10 i androidu.

Ja sam mislio da je EGR ventil 1 prosta stvar , a sad vidim da su baksuzi to lepo iskomplikovali. Kriminalno... Sad kada si me malo uputio u problematiku caprkam po netu i vidim da je masa ljudi imala slicne probleme sa 1.6TDI. Objasniti ovima ovde po servisima sta hocu ili necu bice iskusenje dostojno budistickog monaha posto se oni vode geslom menjaj sve sto ti padne na pamet, a onda se samo nasmesi i uz osmeh uvali racun musteriji...
Mozes misliti moju frustraciju da vozim Skodu sa ovim ustrojenim i obogaljenim motorom posle Octavie i Fabie sa cistokrvnim 1.9TDI....  >:(

Ovde su uvoznici jedva priznali neke kvarove EGR  koji su se desavali neposredno posle update softvera koje su radili na silu... Nazalost ovde para vrti dje burgija nece tako da sve troskove svapske prevare snosimo mi krajnji kupci i korisnici. Cinjenica koja me lagano ali sigurno udaljava od razmisljanja da posle ovog automobila uzmem iznova Skodu ili sta slicno.

  • Vozi: Skoda Octavia 1.6TDI DPF 2010.god - 110.000km
Skoda Octavia 1.6TDI DPF 110.000km

Van mreže Vladimir.Nord

  • Active
  • **
  • Poruke: 9
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: Trondheim, Norge
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #11 poslato: Jun 18, 2019, 05:01:50 posle podne »
Nadjoh ceo clanak o feil code 7462 - eobd greska P0403

Mozda ce nekome nekada pomoci pa evo da ga nalepim ovde :

https://www.yourmechanic.com/article/p0403-obd-ii-trouble-code-exhaust-gas-recirculation-circuit-malfunction-by-jay-safford

Cost of diagnosing the P0403 code
P0403 is a diagnostic trouble code (DTC) for "Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction". This can happen for multiple reasons and a mechanic needs to diagnose the specific cause for this code to be triggered in your situation.

P0403 code definition
Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction

What the P0403 code means
P0403 is an OBD-II generic code that indicates that the engine control module (ECM) has detected the engine exhaust gas recirculation (EGR) circuit has malfunctioned. The ECM detected a short or open circuit in the EGR vacuum control solenoid or wiring to the solenoid.

What causes the P0403 code?
The ECM monitors the EGR vacuum control solenoid voltage and will detect a short or open circuit to the solenoid.

The EGR vacuum control solenoid is shorted or open internally.

The solenoid connection is corroded and losing connections.

What are the symptoms of the P0403 code?
The Check Engine Light will be illuminated and the code is set in ECM memory.
The engine may have pre-ignition on acceleration.
The engine EGR system will be disabled by the ECM.
How does a mechanic diagnose the P0403 code?
Scans codes and documents the freeze frame data in order to verify the problem.

Clears the engine codes and road tests the vehicle to verify whether the code comes back.

Visually checks the wiring and connections to the EGR control solenoid along with the EGR temperature sensor.

Disconnects and checks the EGR valve vacuum control solenoid for a short or open circuit in the solenoid.

Checks solenoid connection for corrosion in connection.

Common mistakes when diagnosing the P0403 code
Failing to disconnect the connection to the EGR control solenoid to check the connection for a corrosion buildup that could cause an open circuit to the ECM that could set this code.

Failing to check the wiring harness for cut wires causing an open circuit before replacing a good solenoid.

How serious is the P0403 code?
An EGR system that triggers this code IN the ECM will disable the EGR system and render it inoperative.

The Check Engine Light being on will cause the vehicle to fail emission testing and may cause the engine to ping on acceleration.

What repairs can fix the P0403 code?

Replacing the shorted or open EGR vacuum solenoid
Replacing a corroded connector to the EGR vacuum control solenoid
Repairing the wiring shorted to the EGR vacuum control solenoid
Additional comments for consideration regarding the P0403 code

Code P0403 is triggered when the EGR vacuum control solenoid is not making a complete and correct circuit to the ECM. When this happens, the ECM will turn off its control of the solenoid.
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6TDI DPF 2010.god - 110.000km
Skoda Octavia 1.6TDI DPF 110.000km

Na mreži milosgranice

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 464
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: mladenovac
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #12 poslato: Jun 20, 2019, 09:41:20 posle podne »
Proveri instalaciju od EGR-a
Ako je kvar u njemu sto ne narucis kod nas pa ti neko posalje ili nadji u obliznjim zemljama nekog da ti ugasi EGR ako nema kod tebe
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže Vladimir.Nord

  • Active
  • **
  • Poruke: 9
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: Trondheim, Norge
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #13 poslato: Jun 21, 2019, 10:37:13 pre podne »
Gasenje EGR ovde ne dolazi u obzir.

Mislim da sam EGR ventil nije problem obzirom da se greska prijavljuje periodicno vec mozda neki senzor ili moguce  neki kontakt...

Problem ovde je sto su u servisima nezainteresovani da rese problem.
Situacija je slicna onome sto mali Djokica zamislja da je odrzavanje i popravka kola.

Oni prikljuce na dijagnostiku i sta komp kaze oni zamene ,pa ako se greska javlja i dalje onda menjaju sledece. A vlasnik sve to placa debelo.
Moram da ovih dana smislim ceo opis posla i precizno ga napisem sta i kako treba da provere i da pregledaju i kontakte i sve ostalo , a onda to moram da saljem servisima na mail da mi odgovore jesu li zainteresovani da pregledaju ceo sistem EGR.
E onda oni daju ponudu sa cenom...

Sve u svemu ovde da bi ti popravili kola treba i ti kao vlasnik da budes poduceni strucnjak...  :(
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6TDI DPF 2010.god - 110.000km
Skoda Octavia 1.6TDI DPF 110.000km

Van mreže -nebojsa-

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1465
  • L&Ke: 60
  • Lokacija: Čačak
Odg: DizelADITIV za ciscenje EGR ventila na Octavia1.6TDI DPF 2010.g.-110000km ???
« Odgovor #14 poslato: Jun 21, 2019, 06:36:31 posle podne »
Ja sam ti napisao sta prvo da uradis. Da se zalis da od dizelgejt popravke imas problem sa egr-om. Popravka na servisnu kampanju/recall/sta god sto proizvodjac radi kao neki opoziv mora imati neku garanciju, kao i placena popravka.
Ne kosta te da probas, a postoji sansa i da nesto dobijes. Dao si ispravan auto u servis, uradili recall bez tvoje saglasnosti a sad imas problem. Na servis da se utvrdi kvar pa pisi uvozniku.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made