Google pretraga Škoda foruma

Aktivne teme [vidljive za Goste]

Tempomat ugi85
[juče u 11:25:25 posle podne]


Zamena sedišta Fabia mk1 shuxx
[juče u 10:48:56 posle podne]


Nova pravili na tehničkim pregledima - diskusija URKE 80
[juče u 10:17:44 posle podne]


Regeneracija DPF filtera A.Mladenović
[juče u 11:04:13 pre podne]


Kako provjeriti oznaku balasta bez skidanja? AcoSk
[Jul 18, 2018, 10:24:58 posle podne]


skoda octavia 1,9 tdi 66kw 2003,curenje tecnosti za hladjenje slobodanalex
[Jul 18, 2018, 07:13:41 posle podne]


Homosintetiicki zglob Buca Skoda Mladenovac
[Jul 18, 2018, 06:55:27 posle podne]


Zujanje iz volana salepostman
[Jul 18, 2018, 06:18:49 posle podne]


Potrošnja goriva na Škodama..općenito AcoSk
[Jul 18, 2018, 02:11:14 posle podne]


Octavia 3 - Slike i Video Vladimir1971
[Jul 18, 2018, 01:07:53 posle podne]


Obaveštenje za Goste

Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
Pridruži se i ti - registruj se sada!


Autor Tema: kupovina oktavije 2007-2010  (Pročitano 612 puta)

Van mreže hogiTopic starter

  • Ambition
  • ***
  • Član od: Jun 2015
  • Poruke: 32
  • L&Ke: 2
Odg: kupovina oktavije 2007-2010
« Odgovor #15 poslato: Jun 02, 2018, 04:13:04 posle podne »
  • 0
  • 0
  • vidim da svi preporucujete dizele, sta je sa benzincima? 1.6 75ks ili 2.0 150ks? kakva su vasa iskustva

    Na mreži Gohu

    • Ambition
    • ***
    • Član od: Maj 2014
    • Poruke: 45
    • L&Ke: 3
    Odg: kupovina oktavije 2007-2010
    « Odgovor #16 poslato: Jun 15, 2018, 11:12:26 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Vozim A5 FL 2010 1.9 TDI PD BXE  oznaka motora. Znas kako kazu, samo sipas i vozis.
    Mana: bucniji je od 1.6 CR ali zato , po meni, lepse i snaznije vuce.

    Preporuka.   :RR)
    • Vozi: OCTAVIA-ja 2011 1.9 TDI PD - kao tenk :)

    Na mreži Maksimus

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Sep 2017
    • Poruke: 1188
    • L&Ke: 29
    • Lokacija: BG
    Odg: kupovina oktavije 2007-2010
    « Odgovor #17 poslato: Jun 15, 2018, 11:36:23 pre podne »
  • 0
  • 0
  • vidim da svi preporucujete dizele, sta je sa benzincima? 1.6 75ks ili 2.0 150ks? kakva su vasa iskustva
    2.0 150 vozio 10 godina,lepo ide,ne trosi puno,nikakve mi prpbleme nije pravio,bas sam bio zadovoljan.
    • Vozi: Superb Sportline 4x4

    Van mreže -nebojsa-

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jun 2013
    • Poruke: 1209
    • L&Ke: 54
    • Lokacija: Čačak
    Odg: kupovina oktavije 2007-2010
    « Odgovor #18 poslato: Jun 15, 2018, 04:28:12 posle podne »
  • 0
  • 0
  • 1,8TSI ako ga ima u pristojnom stanju. Ima iste probleme i prednosti kao FSI (karbonizacija i sl.) ali bolje ide, a verovatno manje trosi od 2,0FSI.
    Smeo bih da se kladim, ovako bez provere, da je barem 95% Octavija na oglasima TDI...
    Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

    Na mreži Maksimus

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Sep 2017
    • Poruke: 1188
    • L&Ke: 29
    • Lokacija: BG
    Odg: kupovina oktavije 2007-2010
    « Odgovor #19 poslato: Jun 15, 2018, 08:10:18 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Ne znam koliko manje trosi ali meni je 2.0 fsi trosio nekih cca 2 litra vise u odnosu na tdi 140ks(pritom je benzinac bio scout,dizel je bila klasicna limuzina). Po meni skroz korektno.
    1.8 tsi su uveli posle fejslifta,on je odlican izbor za oktaviju.
    • Vozi: Superb Sportline 4x4

    Na mreži Miro MNE

    • Ambition
    • ***
    • Član od: Feb 2015
    • Poruke: 68
    • L&Ke: 7
    • Lokacija: Podgorica
    Odg: kupovina oktavije 2007-2010
    « Odgovor #20 poslato: Jun 19, 2018, 09:46:33 posle podne »
  • 1
  • 0
  • Mala ispravka 1.8 TFSI 118kw je uveden od modelske 2007 ili 2008 godine dakle prije facelifta.

    Inace dugo sam vozio sluzbenu 2.0 FSI BLR oznaka motora, koju sam kasnije otkupio za sebe i dan danas zalim sto je posla iz kuce. Sa autom sam za godinu ipo presao oko 40kkm i jedino ulaganje su bile bombine i svecice. Izuzetno prijatan za voznju, potrosnja iznenadjujuce dobra, otvoreno sam umio da spustim i na 5.5 (sa TDI nekad ne uspijem toliko da obalim potrosnju), grad je bio od 8.5-13l zavisno sta podrazumijevate pod to "grad". Mana mu je potrosnja na autoputu do 120km/h odlicna .... posle toga 9-10litara jednostavno vrti ga skoro na 4kk obrataja pri 135km/h.

    1.6 MPI je mrtav ali jarac izdrzljivi ... imam i nju sluzbeno ali u varijanti sa tiptronic menjacem sa 6 brzina ... grad 9-12, otvoreno 7-8, dosta kultivisan motor do 4000 obrtaja.

    O TDI nema smisla pisati/pricati sve se vise manje zna s time sto sam primjetio da svaki 1.9 TDI u O2 koji sam imao prilike voziti je imao nekako cudne vibracije sto se prenosa tice (kvacilo/zamajac), isto tako i touran i g5, i stoga ih nikad nisam volio. Takodje odredjene serije od pocetka proizvodnje do 2009 imaju problem sa lezajevima radilice i radilica iz cista mira zna da napravi prozorce u bloku motora. To je bio drugi razlog zasto nisam htio 1.9.
    • Vozi: Skoda Octavia 2.0 FSI Elegance

    Van mreže -nebojsa-

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jun 2013
    • Poruke: 1209
    • L&Ke: 54
    • Lokacija: Čačak
    Odg: kupovina oktavije 2007-2010
    « Odgovor #21 poslato: Jun 19, 2018, 10:15:47 posle podne »
  • 1
  • 0
  • To sa lezajevima radilice je internet fenomen, sudeci po guglu najvise pogadja bxe motor, a kad procackas po etki gle cuda svi EU4 1.9TDI imaju iste radilice i lezajeve. Verovato da je BXE najcesci.
    Otprilike kao i glave kod 2.0TDI, kako se zalomi.
    Uglavnom sudeci po iskustvima majstora iz moje okoline nije toliko cest problem kako bi internet sugerisao. Znam za 1.9TDI BXE Octavije sa preko 350000 km, a blok jos citav... Verovatno da je jedan od uzroka i verovatno losija izrada 1.9TDI od 77kw u odnosu na starije 74 i 96 kw; a verujem da dosta toga ima i do odrzavanja.
    Long life odrzavanje u EU "ubilo" je dosta TDI motora svojevremeno. 10-15000 km servis i verujem da problema ne bi trebalo da bude.
    Sto se mene tice, a da sada kupujem A5 pre redizajna gledao bih sledece:
    1.9TDI sa sto manje km i poznatom istorijom odrzavanja
    2.0TDI sa sto novijom revizijom glave (sto noviji kat.broj) i poznatom istorijom odrzavanja
    1.8TSI opet sa sto manje km i  i poznatom istorijom odrzavanja.
    Poznata istorija zbog velikih servisa, eventualne zamene lanca i spanera kod TSIja, koliko redovno su radjeni servisi, itd... ono sto je inace potrebno gledati kod kupovine.
    Ako se radi o A5 Faceliftu, onda bih trazio 2.0TDI CR ; ili opet 1.9TDI ili 1.8TSI gde bi vazilo vec ranije navedeno.
    Ili dobar RS, ali toga malo  ima, ili su vec cenom blizu A7 Octavije...
    Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

    Na mreži Miro MNE

    • Ambition
    • ***
    • Član od: Feb 2015
    • Poruke: 68
    • L&Ke: 7
    • Lokacija: Podgorica
    Odg: kupovina oktavije 2007-2010
    « Odgovor #22 poslato: Jun 20, 2018, 09:59:35 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Problem je u proizvođaču tj. dostavljaču ležajeva jednostavno koji te zalomi. I ja ih znam koji su po 400kkm pregazili i još fabrički blok a znam nekoliko onih drugih ne baš tako srećnih slučajeva. Tako da je to zbilja kako se zalomi. Baš kao što si rekao i za 2,0 TDI. Prošli moj touran je bio 2005, BKD sa fabričkom glavom, 230kkm nikakvih problema, ova sad octavija isto god, isto BKD, slična km, glava već mijenjana. Te glave su znale otći do cca 100kkm, tako da kod polovnjaka je to vrlo jednostavno, ili te zapala dobra glava ili je neko već prije tebe promjenio, jer na kilometraže od 200+km druga solucija nije moguća  :B=)

    Lično ako zanemarimo želju za posjedovanjem što novijeg auta nikad ne bih izabrao A7 prije nego A5 facelift. Spolja jes malko primamljivija, ali masu tvrdja, nekako grublja, zadnje kruto vješanje na ovim "za sirotinju" konfiguracijama, pretvrda sjedišta sve su to neki minusi koje A5 nije imala.
    • Vozi: Skoda Octavia 2.0 FSI Elegance

     


    Obaveštenje za Goste

    Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
    Pridruži se i ti - registruj se sada!