Autor Tema: Moguce resenje problema  (Pročitano 803 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Milan03Topic starter

Odg: Moguce resenje problema
« Odgovor #15 poslato: Maj 17, 2019, 01:53:01 posle podne »
Sve je to ok ali nikako da dobijem odgovor od nekog ko je to radio. Interesuje me iskustva


Sent from my iPhone  
  • Vozi: Skoda Octavija 1,6tdi, 2011.g

Van mreže Milan03Topic starter

Moguce resenje problema
« Odgovor #16 poslato: Maj 17, 2019, 02:10:25 posle podne »
Sad sam zvao Kiler auto kazu ako sve radi besprekerno dizne , turbina  ondamoze da se predje sa ociscenim filter do 50,000km

Znaci definitivno filter ide OFF


Sent from my iPhone
  • Vozi: Skoda Octavija 1,6tdi, 2011.g

Na mreži MAKS

Odg: Moguce resenje problema
« Odgovor #17 poslato: Maj 17, 2019, 03:27:51 posle podne »
Koliku cifru su ti rekli za montazu demontazu i ciscenje DPF-A ?
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 DSG
MUNZE KONZA VAISTINU KONZA.

Van mreže Milan03Topic starter

Moguce resenje problema
« Odgovor #18 poslato: Maj 17, 2019, 03:28:31 posle podne »
16000 din Kiler auto
130 e Turbo servis Uzice- cena sa skidanjem i ciscenjem dpf


Sent from my iPhone
  • Vozi: Skoda Octavija 1,6tdi, 2011.g

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Moguce resenje problema
« Odgovor #19 poslato: Maj 17, 2019, 04:34:25 posle podne »
Skidanje dpf a ako im dajes sadrzaj ne placas skidanje tj dodju oni tebi jos 20ak e  . Gasenje softwareski je 5 min posla . Ako ces do Bga mogu da te uputim ko je meni to radio i jos 10ak automobila kad je bilo problema oko elektronike .
  • Vozi: Fabia mk1, 2 x Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Van mreže Milan03Topic starter

Odg: Moguce resenje problema
« Odgovor #20 poslato: Maj 17, 2019, 04:55:12 posle podne »
Moze kontakt telefon.
Cena ???


Sent from my iPhone  
  • Vozi: Skoda Octavija 1,6tdi, 2011.g

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Moguce resenje problema
« Odgovor #21 poslato: Maj 17, 2019, 05:53:32 posle podne »
Poslao sam ti privatnu poruku da ne iznosim preporuke javno , nije deo foruma za to  :)
  • Vozi: Fabia mk1, 2 x Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Van mreže Milan03Topic starter

Odg: Moguce resenje problema
« Odgovor #22 poslato: Maj 17, 2019, 07:34:52 posle podne »
Ok


Sent from my iPhone  
  • Vozi: Skoda Octavija 1,6tdi, 2011.g

Na mreži petarp031

Odg: Moguce resenje problema
« Odgovor #23 poslato: Maj 17, 2019, 10:36:52 posle podne »
Sve je to ok ali nikako da dobijem odgovor od nekog ko je to radio. Interesuje me iskustva


Sent from my iPhone
Ako zadrzavas auto na duze staze ja ne bih uklanjao dpf, pitanje je koliko ce biti dobar novi softwer koji prati skidanje dpf-a. Takodje, dolazi vreme za vracanje istog, pa je pitanje gde naci polovan i po kojoj ceni, kada za to dodje vreme.
Sto se tice ciscenja, najbitnija stavka je susenje filtera, to masinu nema mnogo servisa, tj.nema susenje na velikim temperaturama, a ako filter nije dobro osusen stvara se problem lepljenja prljavstine na mokar filter, kao kada bacis mokru krpu na zemlju, zalepi sve na sebe. Turbo servis je oprao mnogo filtera, masina je ok, ali susenje je problematicno. Na forum sam pre par meseci okacio reklamu za dpfservisuzice.rs, masina je uvezena iz Italije, placena 24.000 eur i jedina je, koliko znam, u zemlji sa ovim procesom susenja. Meni su prali katalizator na 1.9 tdi BKC koji je bio zacepljen zbog havarije sa turbom, doveli su ga u fabricko stanje. Saradjuju sa puno servisa iz Beograda, mozes recimo da pozoves makedogas i oni ce ti dati preporuku za ovaj servis.
U Italiji, Austriji vec godinama rade sa ciscenjem na ovaj nacin, vidjao sam dosta vozila iz uvoza koji imaju nalepnice servisa.


Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži petarp031

Odg: Moguce resenje problema
« Odgovor #24 poslato: Maj 17, 2019, 10:46:09 posle podne »
Bitna stvar koju nisam naveo, dzaba je stavljanje novog DPF ako motor, dizne i turbo nisu ok stanje, novi ce biti jako brzo doveden u stanje starog filtera.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

  • Vozi: Octavia RS mk1

Van mreže Milan03Topic starter

Odg: Moguce resenje problema
« Odgovor #25 poslato: Jun 18, 2019, 09:09:44 posle podne »
Dva tri majstora su mi rekli da nije dpf



Sent from my iPhone  
  • Vozi: Skoda Octavija 1,6tdi, 2011.g

Na mreži milosgranice

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 482
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 13
  • Lokacija: mladenovac
Odg: Moguce resenje problema
« Odgovor #26 poslato: Jun 19, 2019, 07:37:22 posle podne »
Jel si bio na dijagnostici kad ti se to desava, u tom trenutku da se vide parametri? Jel ugasi auto odmah kad okrenes kljuc?
DPF ne mogu da provale pomocu analizatora izduvnih gasova da li je skinut  ni u inostranstvu a kamoli kod nas, samo ako provale da je secen drugacije ne
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže Milan03Topic starter

Odg: Moguce resenje problema
« Odgovor #27 poslato: Jun 19, 2019, 07:41:36 posle podne »
Auto se ponasa normaln. Ide, pali i gasi se normalno. Dpf ima nije uklonjen


Sent from my iPhone  
  • Vozi: Skoda Octavija 1,6tdi, 2011.g

Van mreže Milan03Topic starter

Odg: Moguce resenje problema
« Odgovor #28 poslato: Jun 19, 2019, 08:02:19 posle podne »
Bio na dijagnostici ne pokzuje gresku


Sent from my iPhone  
  • Vozi: Skoda Octavija 1,6tdi, 2011.g

Na mreži milosgranice

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 482
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 13
  • Lokacija: mladenovac
Odg: Moguce resenje problema
« Odgovor #29 poslato: Jun 19, 2019, 09:37:42 posle podne »
ne greske nego live parametri kad se to desava, da se pogleda pritisak na rail-u, MAF, pritisak goriva, to majstori ne vole, oni vole samo brzu lovu, ovde treba malo da se posvete kvaru
jel si menjao nesto na kolima skoro?
  • Vozi: fabia 1.9sdi