Autor Tema: Plivajući vs. fiksni zamajac  (Pročitano 13192 puta)

0 članova i 12 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži m@c|-|oRTopic starter

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 553
  • Total likes: 7
  • Ugled L&K: 8
  • Lokacija: Smederevo-Niš
Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #15 poslato: Februar 11, 2017, 07:22:03 posle podne »
Meni je fabrički bio jedno-maseni zamajac.
Octavia A5?

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока

  • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

Van mreže Peja

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #16 poslato: Februar 11, 2017, 07:32:13 posle podne »
jul 2011. 1.6 tdi 105 konjića
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Na mreži nidza

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #17 poslato: Februar 12, 2017, 01:20:12 pre podne »
Uopšte nije pametno stavljati fiksni zamajac gde je fabrički predviđen plivajući. Opruge na lameli nisu dovoljne da smanje udare, plus mora fiksni da bude daleko teži da bi koliko toliko amortizovao kao plivajući.

Ja se sa tim ne bih zezao nego zamenio kad strada adekvatnim. Adekvatan zamenski set sa fiksnim košta poprilično takođe i nije vredan zezanja.

Ozbiljno su jake aktuelne dizelke. Rizikuje se radilica, menjač, pa i samo kvačilo da se raspadne.

Tapatalk

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže Nightsaber

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #18 poslato: Februar 12, 2017, 01:55:46 pre podne »
Fiksni zamajac umesto plivajućeg zamajca

Dosta vozača koji žele da uštede prilikom zamene plivajućeg zamajca, od servisera zahtevaju da se ugradi fiksni zamajac, koji je znatno jeftiniji. To, međutim, nije preporučljivo.

„Kad bih imao vozilo koje je prešlo 300.000 km i nameravao da ga upotrebljavam još samo godinu, onda bih možda i razmišljao u tom pravcu“, kaže Bevenja. “Međutim, moramo da imamo u vidu da ni jedan proizvođač ne bi stavljao taj relativno skupi deo u prvoj ugradnji da on zaista nije potreban. On je tu da doprinese komforu, boljem funkcionisanju i većoj trajnosti vozila. Naime, ukoliko ugradite fiksni zamajac vibracije motora će se prenositi na mjenjač, čime će doći do oštećenja dosta skupljih delova.”

Inace izjavio covek koji radi u crnogorskom distributeru za sachs proizvode.
  • Vozi: Škoda Octavia A5 1.6 TDI 2011 4x4 & Mercedes Vito 109 CDI 2009

Van mreže zare

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1010
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 20
  • Lokacija: Kragujevac
Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #19 poslato: Februar 12, 2017, 09:32:25 pre podne »
Mislis onaj kome je u interesu da prodaje skuplje delove  ;).
Fabia Mk1 1.4 16V 74 KW 2004.

Van mreže -nebojsa-

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #20 poslato: Februar 12, 2017, 10:15:23 pre podne »
Plivajuci zamajac  svakako ima prednosti i mana; prednosti ugladjeniji rad i promene brzina, mane naravno cena i ogranicen vek trajanja.Dok sa druge strane fiksni moze da traje gotovo vecno, ali grublje funkcionise kvacilo sa fiksnim zamajcem.
Nazalost, nisu svi plivajuci zamajci isti, neki se raspadnu na malim kilometrazama; kao kod PQ35 (GolfV, Oct.A5,itd...) platforme VWa, ili npr. kod Toyotinih 1CD motora (2.0D4D od 110-115ks) gde zamajac ume da traje ekvivalentno  kratko.LUK je proizvodjac u oba slucaja :) (doduse kod VWa ima i Sachs).
Na 3 od 3 nase Octavije A5 su zamajci menjani na 80-120 hiljada km.
Kod pomente Toyote 1CDmotori sa plivajucim imali su tiho produzenje garancije na zamajac do 150000km/5godina.
Takodje mislim da su u EUropi u VAGu imali neko takvo produzenje, ali Balkan nije zakacilo  =))
Slicno kao Siemens dizne na 2.0TDI, dok su u "normalnom" svetu bile pokrivene produzenjem, kod nas su naplacivali dok god su mogli.

Nisam bas 100% siguran da kod svih menjaca za plivajuci ima razlike u odnosu na menjace sa fiksnim zamajacem; npr. pomenuta Fabia/Polo/Ibiza situacija.
Malo i ta prica o prenosenju vibracija ne deluje potpuno istinito; ako je npr.menjac vec prilagodjen motorima sa i bez plivajuceg, ne verujem da ima nekog uticaja po menjac koji je set kvacila+zamajac u pitanju.
Medjutim, ako je menjac u startu projektovan da funkcionise samo sa plivajucim, ova prica je moguca.Gde god ima prostora za ustedu bice napravljena  :) tako ce i menjac biti "oslabljen".
Usteda od 1€ po automobilu je mala, ali 1000000x1€=1000000€... :bravo: >:(
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže mirkuk38

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #21 poslato: Februar 12, 2017, 06:31:35 posle podne »
Koliko mogu očekivati da će mi potrajati plivajući? Planirao sam da ga nikada ne promenim, dok je auto kod mene... :P
Auto: Škoda Superb 2.0TDI MY2016 + Eibach Pro-kit + Revochip

Van mreže Peja

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #22 poslato: Februar 12, 2017, 06:33:01 posle podne »
Nada uvek umire poslednja  :P
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Na mreži ugi85

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #23 poslato: Februar 12, 2017, 06:48:24 posle podne »
Ukoliko se ne varam, kod tebe se voznja mahom svodi na otvoren put? Trajnost plivajuceg zamajca se bitno produzava ako se npr. 100 000km predje na autoputu u odnosu na grad.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Na mreži m@c|-|oRTopic starter

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 553
  • Total likes: 7
  • Ugled L&K: 8
  • Lokacija: Smederevo-Niš
Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #24 poslato: Februar 12, 2017, 07:42:29 posle podne »
Ukoliko se ne varam, kod tebe se voznja mahom svodi na otvoren put? Trajnost plivajuceg zamajca se bitno produzava ako se npr. 100 000km predje na autoputu u odnosu na grad.
Jesi mislio na mene ili na Mirkuka?

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока

  • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

Na mreži ugi85

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #25 poslato: Februar 12, 2017, 07:46:18 posle podne »
Mirkuka, mada se moja recenica moze odnositi na svakoga ko pravi ogromnu kilometrazu na otvorenom putu.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže fabijanovic

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #26 poslato: Februar 12, 2017, 08:56:50 posle podne »
Zamenski, Luk. Škoda takođe ugrađuje ili Luk ili Sachs. Set kvačila (zamajac korpa i ležaj) je bio oko 40.000 din i zamena 50 eur.
Hvala kolega  bravo2  bravo2  bravo2
  • Vozi: OCTAVIA 1Z3 1.9TDI SILVER ELEGANCE

Van mreže nsvladimir

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #27 poslato: Februar 12, 2017, 10:07:52 posle podne »
Hvala kolega  bravo2  bravo2  bravo2
Ovo je cena za plivajući ili fiksni zamajac?
  • Vozi: Škoda Octavia A5 1.6 TDI

Van mreže mirkuk38

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #28 poslato: Februar 12, 2017, 10:36:11 posle podne »
Za vikend sam sabio 1.400km ovakvom vožnjom:


Ulje je inače na 110°C... ovo je bilo ni deset minuta od starta. Iskreno, nadam se da će i plivajući i kvačilo i DPF da potraju barem 300k, koliko planiram da arčim Superbicu. Videćemo :P

Ima li neko info koliko košta zamena ovih preskupih delova na aktuelnim O3 i S3 automobilima?  wac1
Auto: Škoda Superb 2.0TDI MY2016 + Eibach Pro-kit + Revochip

Na mreži slobodanalex

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #29 poslato: Februar 12, 2017, 10:38:22 posle podne »
Ovo je cena za plivajući ili fiksni zamajac?

Plivajući, "Lamela" SZR, podavnica na Telepu u NS, bili su naj povoljniji. (pre godinu dana)
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

 


Pretraga Škoda foruma [Google]