Autor Tema: Plivajući vs. fiksni zamajac  (Pročitano 11576 puta)

0 članova i 16 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži nidza

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #30 poslato: Februar 13, 2017, 07:20:30 pre podne »
Problem kod kola sa plivajućim je što su ostali sklopovi u transmisiji predviđeni da tu postoji takav zamajac. Ozbiljan fabrički zamenski set sa fiksnim kod nekih kola postoji, ali košta.

Imate na YouTube snimaka kako šljaka, ne može ta funkcionalnost da se zameni oprugama. BTW, neka kvačila imaju i plivajući i opruge, takvo je bilo kod mene na Alfi.

Tapatalk

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Na mreži m@c|-|oRTopic starter

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 511
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 8
  • Lokacija: Smederevo-Niš
Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #31 poslato: Februar 16, 2017, 07:35:03 posle podne »
Ovaj klip pokazuje zamenski set sa jednomasenim (fiksnim) zamajcem kod koga su torzione opruge na lameli.
Meni izglea logično. Ok, tip je iz SAD, priča o njihovim benzincima, ali i oni imaju veoma visoke obrtne momente.
You tube
  • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

Na mreži nidza

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #32 poslato: Februar 16, 2017, 07:54:37 posle podne »
Imaju, ali verovatno ne na 1500rpm. Opruge su nedovoljne, pogledaj klip kako ovakav zamajac radi i koliko je to superiornije od fiksnog.

Tapatalk

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže skodilakprvi

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #33 poslato: Februar 16, 2017, 08:04:39 posle podne »
Bilo je turbo dizela i pre pojave leteceg zamajca.
Za par godina ce ih izbaciti sasvim sigurno. Toliko reklamacija imaju u garantnom roku da su izracunali da im se ne isplati.
Samo oko mene su na tri nova automobila menjali set u garantno roku, sto mu dodje 100%.  :B=)
  • Vozi: Octavia 1.9 TDI PD 105ks.
Nemoj na silu, uzmi veći čekić.

Na mreži m@c|-|oRTopic starter

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 511
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 8
  • Lokacija: Smederevo-Niš
Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #34 poslato: Februar 16, 2017, 08:25:48 posle podne »
Imaju, ali verovatno ne na 1500rpm. Opruge su nedovoljne, pogledaj klip kako ovakav zamajac radi i koliko je to superiornije od fiksnog.
Ono, ima raznih klipova, jedni ga hvale drugi žale...
:)
Što reče kolega, sve je češća prva ugradnja fiksnog umesto plivajućeg.

I ovde sam pročitao razna iskustva.

Čini mi se da, npr Valeo ili Sachs nisu mnogo pogrešili sa svojim "conversion" kitovima. A još ako i ovlašćeni servisi preporučuju zamenu, rekao bih da ima tu nešto.

Praktično zamajac (kao i pre pojave dvomasenog) ostaje duuuugo na autu, ali se menja lamela (koja opet ima opruge). Dobro, ponekad i zamajac treba obrađivati (dvomaseni se ne može obrađivati!), ali i to se radilo i pre.

Može li neko da da upoređenje cena (red veličina, ne mora u dinar) jedne i druge varijante? Rad, rekao bih, košta isto u oba slučaja...
 wac1
  • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

Na mreži nidza

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #35 poslato: Februar 16, 2017, 08:35:48 posle podne »
Teško da je konverzija moguća kod jačih motora. Primena je vrlo ograničena na određene motore samo.

Ne bih insistirao na konverziji jer je čitav prenosni sistem isprojektovan da radi sa takvim zamajcem.

Tapatalk

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Na mreži m@c|-|oRTopic starter

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 511
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 8
  • Lokacija: Smederevo-Niš
Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #36 poslato: Februar 16, 2017, 08:41:15 posle podne »
Shvatam šta hoćeš da kažeš. Uopšte ne insistiram ni na čemu, gledam mogu li nešto da naučim
:)
Međutim, opet kažem, ako je Valeo ili Sachs (sigurno uz odobrenje VW-a, jer to tako mora da bude) pustio u prodaju te kitove, mora da ima tu nešto.

Gde je granica (po tebi) do koje je moguća konverzija

EDIT: vidim da sam u poslednja dva posta upotrebio "ima tu nešto".
Vidim da sam umoran...
 =)) =)) =))
« Poslednja izmena: Februar 16, 2017, 08:46:39 posle podne m@c|-|oR »
  • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

Na mreži nidza

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #37 poslato: Februar 16, 2017, 09:47:23 posle podne »
Verovatno i rade kako treba jer koštaju približno kao ceo originalni set sa plivajućim. Naravno, važi za motore za koje zamenski set postoji.

Tapatalk

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže fabijanovic

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #38 poslato: Februar 16, 2017, 10:05:04 posle podne »
Mislim da je kod kolege doslo do loma radilice zato sto zamajac nije bio po PS-u,tj nije bio dobro izbalansiran.Ima na onom "bri" forumu cela tema o tome sa kat brojevima.Evo copy/paste iz prve poruke

I have today spoken at length with a Skoda main agent today, about the pros and cons of an SMF conversion on the 1.9PD, and as thought, have found out definitively that the SMF conversion is a PREFERRED repair from Skoda instead of a like for like DMF replacement.

google prevodilac:Ја сам данас разговарао у дужини са главним агентом Скода данас, о разлозима за и против једног СМФ конверзије на 1.9ПД, и као мисли, сазнали дефинитивно да СМФ конверзија је пожељан поправка из Шкоде уместо као за као ДМФ замене.
Ako ne krsi mnogo pravila ovacicu temu  wac1
  • Vozi: OCTAVIA 1Z3 1.9TDI SILVER ELEGANCE

Van mreže skodilakprvi

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #39 poslato: Februar 17, 2017, 05:14:41 posle podne »
Red velicine je fixni set placen 29000 u junu 2014.
Set kvacila sada kosta 11000 (bez fixnog).
Samo da napomenem, moja odluka o konverziji je donesena po mom nacinu voznje, ne trkam se, ne potpisujem, vozim normalno i ovo je drugi auo na kome sam uradio konverziju.
Boze zdravlje ako bude trebalo i na trecem cu.
  • Vozi: Octavia 1.9 TDI PD 105ks.
Nemoj na silu, uzmi veći čekić.

Van mreže fabijanovic

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #40 poslato: Februar 17, 2017, 11:25:00 posle podne »
A gde je kupljeno?
  • Vozi: OCTAVIA 1Z3 1.9TDI SILVER ELEGANCE

Van mreže skodilakprvi

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #41 poslato: Februar 18, 2017, 12:13:54 pre podne »
Favorit.
  • Vozi: Octavia 1.9 TDI PD 105ks.
Nemoj na silu, uzmi veći čekić.

Van mreže Zeljkomm

  • Registrovan
  • Poruke: 1
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 0
  • Lokacija: Bosna i hercegovina
Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #42 poslato: Decembar 28, 2017, 01:27:05 posle podne »
Ugradio sam set kvacila sa fiksnim zamajcem na golf 4 tdi 74kw.. Originalni set. Znaci nema nikakve razlike u voznji..
  • Vozi: Golf 4

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #43 poslato: Decembar 28, 2017, 02:11:07 posle podne »
Prebacio kod mene na O1 1.9 sa plivajuceg na fiksni , vozim bez problema i ikakve razlike .
  • Vozi: Fabia mk1, 2 x Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Van mreže skodilakprvi

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #44 poslato: Decembar 28, 2017, 02:42:16 posle podne »
Zreo set za zamenu.
110000 km
Ja prezadovoljan.
  • Vozi: Octavia 1.9 TDI PD 105ks.
Nemoj na silu, uzmi veći čekić.