ŠKODAforum.RS

ŠKODA Octavia => OCTAVIA 2004-2013 => Temu započeo: m@c|-|oR Februar 10, 2017, 09:46:12 pre podne

Naslov: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: m@c|-|oR Februar 10, 2017, 09:46:12 pre podne
Otvaram novu temu jer pretraga nije pokazala da za ovu generaciju postoji tema koja se bavi plivajućim zamajcem - tim pomorom modernih automobilista. Video sam iskustvo kolege koji vozi Mk1, ali za A5 (Mk2) ove teme nema.

Da ne bih davio teorijom - čemu služi, zašto se ugrađuje, preći ću odmah na stvar.

Pominjao sam u drugoj temi prijateljevog sina koji se školuje/radi u Porsche-u u Beču. Iz razgovora sa njim sam shvatio da i ovlašćeni Porsche servis u VAG vozilima menja plivajući zamajac fiksnim uz obrazloženje da je lamela ta koja preuzima vibracije i opterećenje koje je ranije preuzimao zamajac.

Razlika u ceni nije uopšte mala, to znamo svi.

Cilj mi je da, kao što naslov teme kaže, ovde razmenimo iskustva za i protiv ove dve opcije.

Ovo i iz razloga što se moj auto sa kilometražom bliži trenutku kad ću morati ozbiljnije da razmatram i ovu zamenu (a kako vozim 200.000 će biti nekad pre leta...).

Dakle, šta ste vi iskusili, šta ste menjali, čime? Kakav vam je stil vožnje i kako on utiče na zamajac? Lokalni vs auto putevi? Koji proizvođači su kod nas prisutni?
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: mirkuk38 Februar 10, 2017, 02:05:08 posle podne
Koliko uopšte plivajući zamajac može potrajati pri normalnoj vožnji? Nešto mi se ne daju pare da menjam isti...  :P
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: ferdinand Februar 10, 2017, 02:16:43 posle podne
Nema pravila. Zena ima audi A4 2.0 2009 god.
Kupljen nov i vozila samo ona i ja nekada.
Zamajac zamijenjen na 100k. Vec sa 70k se pocelo osjecati da nece dugo.
Garancija je naravno bila 2god i istekla.
Nije do stila voznje posto supruga vozi odlicno. Mada je 70% bilo gradske voznje.
Na netu je jako puno prituzbi na taj auto i zamajac.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Nightsaber Februar 10, 2017, 02:31:06 posle podne
Meni 217.000 i jos uvek nije menjan. Moj zet na kolima 320.000 i jos uvek nije zamenjen. Verovatno gomila faktora utice na to, i a ono jednostavnko kako ti se zadesi, nekome 50k, nekome 250k, pa koliko srece imas. Mada se meni vec sad oseca da nece jos dugo, 20-ak hiljada mu dajem najvise.

Sto se tice ove zamene plivajuceg za fiksni, cuo sam dosta ljudi da se zali na to nakon zamene, doduse ima i toga sto se kod nas svako naziva majstorom. Ne znam kakav je slucaj kad u ovlascenom zamene, al' mi nije logicno da ga u fabrici stave plivajuci, pa ti posle ovlasceni menjaju za fiksni. Verujem i da bi fabrika jeftinije prolazila ako je vec isti djavo koji god da se stavi.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: m@c|-|oR Februar 10, 2017, 02:48:14 posle podne
Kako sam ja razumeo, sve je češća i prva ugradnja fiksnog zamajca. Ali se pažnja posvećuje setu lamela, korpa potisni ležaj i njihovoj trajnosti.

Slažem se da ima dosta faktora koji utiču na trajnost. Još se više slažem da kod nas ima puno "majstora".

Preneo sam informaciju kako se radi u Austriji. To se odnosi na vozila 5-6-7 godina starosti i na ona na kojima je preko 200,000 km, gde je došla na rad ta zamena.

U tom kontekstu sam i hteo da se iskomentarišemo kako bi kolege imale mogućnost da procene šta i kako raditi dalje.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Nightsaber Februar 10, 2017, 03:56:51 posle podne
Voleo bih da neko ko je zamenio plivajuci za fiksni iznese svoje utiske i navede prednosti i mane te zamene.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: ferdinand Februar 10, 2017, 04:10:36 posle podne
Kolega na fordu mijenjao...auto je poslije radilo kao traktor...
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: -nebojsa- Februar 10, 2017, 07:20:47 posle podne
Prvo, kad se menja plivajuci zamajac fiksnim, menja se i lamela bez opruga (koja ide uz plivajuci zamajac) lamelom sa oprugama (jer obican zamajac-jednomaseni nema opruge).Drugaciji set kvacila.
Koliko znam cest je slucaj da je VW na 1,9TDI menjao setove sa plivajucim za setove sa fiksnim zamajcem kod popravki u garanciji, jer se kod modela od oko 04. do 09. plivajuci nije bas proslavio trajnoscu i kvalitetom. :-[
Moja bivsa Fabia 1,9TDI (101ks AXR)i ekvivalentna Ibiza iz istog perioda imaju fiksni zamajac; dok Polo 9N ima plivajuci na istim motorima. Razlika u voznji je u meksem manje grubom ponasanju pri polasku i promeni brzina; ali razlika nije velika.
Sto se drugih odnosa fiksni VS plivajuci  :) tice, ne znam kako se ponasa menjac predvidjen za plivajucim zamajcem kada se ugradi fiksni zamajac.Moguce da negde porizvodjaci ustede u konstrukciji menjaca kada vozilo ima plivajuci jer menjac trpi manja opterecenja.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: slobodanalex Februar 10, 2017, 09:14:28 posle podne
Kod mene na Oktaviji 1.9 tdi je bio ugrađen Valeo set kvačila sa fiksnim zamajcem i lamelom sa oprugama. Posle 30.000 km mi je pukla radilica. Sad je stavljena je druga polovna radilica na I specijali i Luk set sa plivajućim, nisam više hteo da se igram...
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Nightsaber Februar 10, 2017, 11:10:58 posle podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Kod mene na Oktaviji 1.9 tdi je bio ugrađen Valeo set kvačila sa fiksnim zamajcem i lamelom sa oprugama. Posle 30.000 km mi je pukla radilica. Sad je stavljena je druga polovna radilica na I specijali i Luk set sa plivajućim, nisam više hteo da se igram...
Bas sam na ovo mislio, jer mi je logicno da bi i fabrika stavljala to, ako je vec isti k***c. Mislim da ipak ne konstruisu isto auto koje ima fiksni i plivajuci zamajac, iako se on moze uglaviti na mesto ovog. Moguce je da rade u garanciji to, i da to izdrzi neko vreme, al' kad istekne garancija njega zabole patka za tebe.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: fabijanovic Februar 11, 2017, 12:23:48 pre podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Kod mene na Oktaviji 1.9 tdi je bio ugrađen Valeo set kvačila sa fiksnim zamajcem i lamelom sa oprugama. Posle 30.000 km mi je pukla radilica. Sad je stavljena je druga polovna radilica na I specijali i Luk set sa plivajućim, nisam više hteo da se igram...
Jel original zamajac ili zamenski?Hvala
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Marjanke Februar 11, 2017, 10:22:43 pre podne
Meni na a5 1.9tdi u servisnoj pise da je stavljen fiksni na 160k i tomi je vlasnik potvrdio, sas imam blizu 200k na satu, jeste malo grublje kretanje, ali kad ovaj rikne, zamenicu za plivajuci, mnogo veci komfor u voznji.

Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: slobodanalex Februar 11, 2017, 11:16:26 pre podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Jel original zamajac ili zamenski?Hvala
Zamenski, Luk. Škoda takođe ugrađuje ili Luk ili Sachs. Set kvačila (zamajac korpa i ležaj) je bio oko 40.000 din i zamena 50 eur.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: skodilakprvi Februar 11, 2017, 06:52:36 posle podne
Zamenjen plivajuci za fixni na 205000,
Na satu je 285000, guramo dalje.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Peja Februar 11, 2017, 07:15:00 posle podne
Meni je fabrički bio jedno-maseni zamajac.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: m@c|-|oR Februar 11, 2017, 07:22:03 posle podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Meni je fabrički bio jedno-maseni zamajac.
Octavia A5?

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Peja Februar 11, 2017, 07:32:13 posle podne
jul 2011. 1.6 tdi 105 konjića
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: nidza Februar 12, 2017, 01:20:12 pre podne
Uopšte nije pametno stavljati fiksni zamajac gde je fabrički predviđen plivajući. Opruge na lameli nisu dovoljne da smanje udare, plus mora fiksni da bude daleko teži da bi koliko toliko amortizovao kao plivajući.

Ja se sa tim ne bih zezao nego zamenio kad strada adekvatnim. Adekvatan zamenski set sa fiksnim košta poprilično takođe i nije vredan zezanja.

Ozbiljno su jake aktuelne dizelke. Rizikuje se radilica, menjač, pa i samo kvačilo da se raspadne.

Tapatalk

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Nightsaber Februar 12, 2017, 01:55:46 pre podne
Fiksni zamajac umesto plivajućeg zamajca

Dosta vozača koji žele da uštede prilikom zamene plivajućeg zamajca, od servisera zahtevaju da se ugradi fiksni zamajac, koji je znatno jeftiniji. To, međutim, nije preporučljivo.

„Kad bih imao vozilo koje je prešlo 300.000 km i nameravao da ga upotrebljavam još samo godinu, onda bih možda i razmišljao u tom pravcu“, kaže Bevenja. “Međutim, moramo da imamo u vidu da ni jedan proizvođač ne bi stavljao taj relativno skupi deo u prvoj ugradnji da on zaista nije potreban. On je tu da doprinese komforu, boljem funkcionisanju i većoj trajnosti vozila. Naime, ukoliko ugradite fiksni zamajac vibracije motora će se prenositi na mjenjač, čime će doći do oštećenja dosta skupljih delova.”

Inace izjavio covek koji radi u crnogorskom distributeru za sachs proizvode.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: zare Februar 12, 2017, 09:32:25 pre podne
Mislis onaj kome je u interesu da prodaje skuplje delove  ;).
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: -nebojsa- Februar 12, 2017, 10:15:23 pre podne
Plivajuci zamajac  svakako ima prednosti i mana; prednosti ugladjeniji rad i promene brzina, mane naravno cena i ogranicen vek trajanja.Dok sa druge strane fiksni moze da traje gotovo vecno, ali grublje funkcionise kvacilo sa fiksnim zamajcem.
Nazalost, nisu svi plivajuci zamajci isti, neki se raspadnu na malim kilometrazama; kao kod PQ35 (GolfV, Oct.A5,itd...) platforme VWa, ili npr. kod Toyotinih 1CD motora (2.0D4D od 110-115ks) gde zamajac ume da traje ekvivalentno  kratko.LUK je proizvodjac u oba slucaja :) (doduse kod VWa ima i Sachs).
Na 3 od 3 nase Octavije A5 su zamajci menjani na 80-120 hiljada km.
Kod pomente Toyote 1CDmotori sa plivajucim imali su tiho produzenje garancije na zamajac do 150000km/5godina.
Takodje mislim da su u EUropi u VAGu imali neko takvo produzenje, ali Balkan nije zakacilo  =))
Slicno kao Siemens dizne na 2.0TDI, dok su u "normalnom" svetu bile pokrivene produzenjem, kod nas su naplacivali dok god su mogli.

Nisam bas 100% siguran da kod svih menjaca za plivajuci ima razlike u odnosu na menjace sa fiksnim zamajacem; npr. pomenuta Fabia/Polo/Ibiza situacija.
Malo i ta prica o prenosenju vibracija ne deluje potpuno istinito; ako je npr.menjac vec prilagodjen motorima sa i bez plivajuceg, ne verujem da ima nekog uticaja po menjac koji je set kvacila+zamajac u pitanju.
Medjutim, ako je menjac u startu projektovan da funkcionise samo sa plivajucim, ova prica je moguca.Gde god ima prostora za ustedu bice napravljena  :) tako ce i menjac biti "oslabljen".
Usteda od 1€ po automobilu je mala, ali 1000000x1€=1000000€... :bravo: >:(
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: mirkuk38 Februar 12, 2017, 06:31:35 posle podne
Koliko mogu očekivati da će mi potrajati plivajući? Planirao sam da ga nikada ne promenim, dok je auto kod mene... :P
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Peja Februar 12, 2017, 06:33:01 posle podne
Nada uvek umire poslednja  :P
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: ugi85 Februar 12, 2017, 06:48:24 posle podne
Ukoliko se ne varam, kod tebe se voznja mahom svodi na otvoren put? Trajnost plivajuceg zamajca se bitno produzava ako se npr. 100 000km predje na autoputu u odnosu na grad.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: m@c|-|oR Februar 12, 2017, 07:42:29 posle podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Ukoliko se ne varam, kod tebe se voznja mahom svodi na otvoren put? Trajnost plivajuceg zamajca se bitno produzava ako se npr. 100 000km predje na autoputu u odnosu na grad.
Jesi mislio na mene ili na Mirkuka?

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: ugi85 Februar 12, 2017, 07:46:18 posle podne
Mirkuka, mada se moja recenica moze odnositi na svakoga ko pravi ogromnu kilometrazu na otvorenom putu.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: fabijanovic Februar 12, 2017, 08:56:50 posle podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Zamenski, Luk. Škoda takođe ugrađuje ili Luk ili Sachs. Set kvačila (zamajac korpa i ležaj) je bio oko 40.000 din i zamena 50 eur.
Hvala kolega  bravo2  bravo2  bravo2
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: nsvladimir Februar 12, 2017, 10:07:52 posle podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Hvala kolega  bravo2  bravo2  bravo2
Ovo je cena za plivajući ili fiksni zamajac?
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: mirkuk38 Februar 12, 2017, 10:36:11 posle podne
Za vikend sam sabio 1.400km ovakvom vožnjom:
(https://s32.postimg.cc/62q1fvusl/0_02_05_96f26fea481dadec468fef7d8d2e064f345ee176.jpg)

Ulje je inače na 110°C... ovo je bilo ni deset minuta od starta. Iskreno, nadam se da će i plivajući i kvačilo i DPF da potraju barem 300k, koliko planiram da arčim Superbicu. Videćemo :P

Ima li neko info koliko košta zamena ovih preskupih delova na aktuelnim O3 i S3 automobilima?  wac1
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: slobodanalex Februar 12, 2017, 10:38:22 posle podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Ovo je cena za plivajući ili fiksni zamajac?

Plivajući, "Lamela" SZR, podavnica na Telepu u NS, bili su naj povoljniji. (pre godinu dana)
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: nidza Februar 13, 2017, 07:20:30 pre podne
Problem kod kola sa plivajućim je što su ostali sklopovi u transmisiji predviđeni da tu postoji takav zamajac. Ozbiljan fabrički zamenski set sa fiksnim kod nekih kola postoji, ali košta.

Imate na YouTube snimaka kako šljaka, ne može ta funkcionalnost da se zameni oprugama. BTW, neka kvačila imaju i plivajući i opruge, takvo je bilo kod mene na Alfi.

Tapatalk

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: m@c|-|oR Februar 16, 2017, 07:35:03 posle podne
Ovaj klip pokazuje zamenski set sa jednomasenim (fiksnim) zamajcem kod koga su torzione opruge na lameli.
Meni izglea logično. Ok, tip je iz SAD, priča o njihovim benzincima, ali i oni imaju veoma visoke obrtne momente.
You tube (https://www.youtube.com/watch?v=EiE1o5sgU_0)
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: nidza Februar 16, 2017, 07:54:37 posle podne
Imaju, ali verovatno ne na 1500rpm. Opruge su nedovoljne, pogledaj klip kako ovakav zamajac radi i koliko je to superiornije od fiksnog.

Tapatalk

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: skodilakprvi Februar 16, 2017, 08:04:39 posle podne
Bilo je turbo dizela i pre pojave leteceg zamajca.
Za par godina ce ih izbaciti sasvim sigurno. Toliko reklamacija imaju u garantnom roku da su izracunali da im se ne isplati.
Samo oko mene su na tri nova automobila menjali set u garantno roku, sto mu dodje 100%.  :B=)
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: m@c|-|oR Februar 16, 2017, 08:25:48 posle podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Imaju, ali verovatno ne na 1500rpm. Opruge su nedovoljne, pogledaj klip kako ovakav zamajac radi i koliko je to superiornije od fiksnog.
Ono, ima raznih klipova, jedni ga hvale drugi žale...
:)
Što reče kolega, sve je češća prva ugradnja fiksnog umesto plivajućeg.

I ovde sam pročitao razna iskustva.

Čini mi se da, npr Valeo ili Sachs nisu mnogo pogrešili sa svojim "conversion" kitovima. A još ako i ovlašćeni servisi preporučuju zamenu, rekao bih da ima tu nešto.

Praktično zamajac (kao i pre pojave dvomasenog) ostaje duuuugo na autu, ali se menja lamela (koja opet ima opruge). Dobro, ponekad i zamajac treba obrađivati (dvomaseni se ne može obrađivati!), ali i to se radilo i pre.

Može li neko da da upoređenje cena (red veličina, ne mora u dinar) jedne i druge varijante? Rad, rekao bih, košta isto u oba slučaja...
 wac1
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: nidza Februar 16, 2017, 08:35:48 posle podne
Teško da je konverzija moguća kod jačih motora. Primena je vrlo ograničena na određene motore samo.

Ne bih insistirao na konverziji jer je čitav prenosni sistem isprojektovan da radi sa takvim zamajcem.

Tapatalk

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: m@c|-|oR Februar 16, 2017, 08:41:15 posle podne
Shvatam šta hoćeš da kažeš. Uopšte ne insistiram ni na čemu, gledam mogu li nešto da naučim
:)
Međutim, opet kažem, ako je Valeo ili Sachs (sigurno uz odobrenje VW-a, jer to tako mora da bude) pustio u prodaju te kitove, mora da ima tu nešto.

Gde je granica (po tebi) do koje je moguća konverzija

EDIT: vidim da sam u poslednja dva posta upotrebio "ima tu nešto".
Vidim da sam umoran...
 =)) =)) =))
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: nidza Februar 16, 2017, 09:47:23 posle podne
Verovatno i rade kako treba jer koštaju približno kao ceo originalni set sa plivajućim. Naravno, važi za motore za koje zamenski set postoji.

Tapatalk

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: fabijanovic Februar 16, 2017, 10:05:04 posle podne
Mislim da je kod kolege doslo do loma radilice zato sto zamajac nije bio po PS-u,tj nije bio dobro izbalansiran.Ima na onom "bri" forumu cela tema o tome sa kat brojevima.Evo copy/paste iz prve poruke

I have today spoken at length with a Skoda main agent today, about the pros and cons of an SMF conversion on the 1.9PD, and as thought, have found out definitively that the SMF conversion is a PREFERRED repair from Skoda instead of a like for like DMF replacement.

google prevodilac:Ја сам данас разговарао у дужини са главним агентом Скода данас, о разлозима за и против једног СМФ конверзије на 1.9ПД, и као мисли, сазнали дефинитивно да СМФ конверзија је пожељан поправка из Шкоде уместо као за као ДМФ замене.
Ako ne krsi mnogo pravila ovacicu temu  wac1
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: skodilakprvi Februar 17, 2017, 05:14:41 posle podne
Red velicine je fixni set placen 29000 u junu 2014.
Set kvacila sada kosta 11000 (bez fixnog).
Samo da napomenem, moja odluka o konverziji je donesena po mom nacinu voznje, ne trkam se, ne potpisujem, vozim normalno i ovo je drugi auo na kome sam uradio konverziju.
Boze zdravlje ako bude trebalo i na trecem cu.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: fabijanovic Februar 17, 2017, 11:25:00 posle podne
A gde je kupljeno?
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: skodilakprvi Februar 18, 2017, 12:13:54 pre podne
Favorit.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Zeljkomm Decembar 28, 2017, 01:27:05 posle podne
Ugradio sam set kvacila sa fiksnim zamajcem na golf 4 tdi 74kw.. Originalni set. Znaci nema nikakve razlike u voznji..
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Buca Skoda Mladenovac Decembar 28, 2017, 02:11:07 posle podne
Prebacio kod mene na O1 1.9 sa plivajuceg na fiksni , vozim bez problema i ikakve razlike .
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: skodilakprvi Decembar 28, 2017, 02:42:16 posle podne
Zreo set za zamenu.
110000 km
Ja prezadovoljan.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: fabijanovic Decembar 28, 2017, 04:16:12 posle podne
Lepo je znati,hvala za info
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: hirurg Januar 14, 2018, 10:40:57 posle podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Nema pravila. Zena ima audi A4 2.0 2009 god.
Kupljen nov i vozila samo ona i ja nekada.
Zamajac zamijenjen na 100k. Vec sa 70k se pocelo osjecati da nece dugo.
Garancija je naravno bila 2god i istekla.
Nije do stila voznje posto supruga vozi odlicno. Mada je 70% bilo gradske voznje.
Na netu je jako puno prituzbi na taj auto i zamajac.
Vjerovatno se cesto sasvim malo drzi stisnuto kvacilo, jako rijetko kod normalne i fine vožnje da ode prije 250 hiljada
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Prebacio kod mene na O1 1.9 sa plivajuceg na fiksni , vozim bez problema i ikakve razlike .
Razlike nema, medjutim kod plivajuceg seta je uradjeno da malo trpi zamajac malo lamela, a sad je lamela osudjena na propast puno prije ce biti zamjena, takodje sad malo trpi i mjenjac! Nisu to ljudi dzaba radili.

Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: -nebojsa- Januar 14, 2018, 11:25:43 posle podne
Moz' da bidne ali ne mora da znaci :) Nekada je samo kvacilo+zamajac drugacije.
Fabija I i Ibiza/Cordoba 1.9TDI od 101 ks imaju obican zamajac, a Polo plivajuci; a isti je motor i menjac.
U sustini plivajuci zamajac ima prednost u "ugladjenijim" promenama brzina, sa manje sitnih trzaja i vibracija. Dok je ispravan, naravno.
A i auto industrija je dobila jos jedan skup deo sa ogranicenim vekom trajanja.
Visestruka korist  :B=) =))
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Buca Skoda Mladenovac Januar 15, 2018, 01:52:31 pre podne
Hirurg 99% trajanja zavisi od vozaca . Ko zna da vozi dodje mu na isto .
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: hirurg Januar 15, 2018, 07:28:50 pre podne
Pa i rekao sam da je do voznje.

Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: skodilakprvi Februar 25, 2018, 03:15:15 posle podne
Zamenjen set kvacila na 115000km.
Gradska voznja 90%.
Ja prezadovoljan, set je MAPA turski, cena novog 11600.
Idemo dalje.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Buca Skoda Mladenovac Februar 25, 2018, 03:33:02 posle podne
Cekaj ceo set plivajuci zamajac je 11k ?  ???
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: fobia24 Februar 25, 2018, 04:16:17 posle podne
Izgleda je čovek prebudžio na fiksni. Za te pare nema ni za punta clasic, odlično si prošao. Pri tom na puntu traje set 30-50.000km.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Buca Skoda Mladenovac Februar 25, 2018, 05:43:50 posle podne
Aha sad vidim da je gore napisao da je 11k set ali bez fiksanog zamajca . Razmisljam gde je nasao plivajuci set za 11k da kupim odmah 10kom  :B=)
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: DarkoSkoda Februar 26, 2018, 07:49:55 posle podne
ewo i ja da podelim svoje misljenje.Ja sam u golfu 4 74kw ugradio fiksni zamajac od ibiza 74kw tdi koja fabricki ima fiksni.Sto se tice voznje minimalna razlika,mora lagano da se salta,pusta kvacilo,bez nasilnicke voznje,potpisivanja i sl.Ja sam presao 25000km..kvacilo meko ko u sir,samo sam imao problem cim sa stavio da su poceli zvukovi iz menjaca kao da su lezajevi stradali,kad se stisne ne cuje se nista..nov druk stavljen sachs.Ja se iznerviram skinem menjac,menjac na proveru,set kvacila na proveru,novo ulje u menjacu....ali i dalje isto a sve je bilo ok.
Zvao sam na dva tri mesta,vecina njih mi kaze opruge na lameli,ili su lezajevi u menjacu jer je ova lamela teza zbog opruga,pa trpe lezajevi.Dok ewo sad vozim octavia 77kw kvacilo pustas kako god zelis i koju god oces brzinu on lepo odvoji bez ikakvih trzaja,u voznji nista ne osetis...onda sam dosao do zakljucka da je bolje staviti plivajuci i mirna glava.u mom slucaju je mene ova zajebancija mnogo vise kostala.. ;) ;) :RR) :RR) bravo2 bravo2
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Buca Skoda Mladenovac Februar 26, 2018, 08:13:48 posle podne
Ja sam promenio ceo set , druk mi je ostao koji je i bio . Bez bilo kakvog zvuka vec 10k+ kilometara bez ikakve stednje , samo pun gas  :B=)
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: fobia24 Februar 26, 2018, 08:29:02 posle podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
ewo i ja da podelim svoje misljenje.Ja sam u golfu 4 74kw ugradio fiksni zamajac od ibiza 74kw tdi koja fabricki ima fiksni.Sto se tice voznje minimalna razlika,mora lagano da se salta,pusta kvacilo,bez nasilnicke voznje,potpisivanja i sl.Ja sam presao 25000km..kvacilo meko ko u sir,samo sam imao problem cim sa stavio da su poceli zvukovi iz menjaca kao da su lezajevi stradali,kad se stisne ne cuje se nista..nov druk stavljen sachs.Ja se iznerviram skinem menjac,menjac na proveru,set kvacila na proveru,novo ulje u menjacu....ali i dalje isto a sve je bilo ok.
Zvao sam na dva tri mesta,vecina njih mi kaze opruge na lameli,ili su lezajevi u menjacu jer je ova lamela teza zbog opruga,pa trpe lezajevi.Dok ewo sad vozim octavia 77kw kvacilo pustas kako god zelis i koju god oces brzinu on lepo odvoji bez ikakvih trzaja,u voznji nista ne osetis...onda sam dosao do zakljucka da je bolje staviti plivajuci i mirna glava.u mom slucaju je mene ova zajebancija mnogo vise kostala.. ;) ;) :RR) :RR) bravo2 bravo2
Neki troškovi su neminovni. I ako do sada nisam imao zamenu seta kvačila sa plivajućim, da me sačeka, svakako bih stavio nov plivajući i progutao to. Novac se potroši ovde ili onde. Isto tako da kupujem polovan auto, ne bih voleo da mi je neko budžio fiksni tamo gde ide plivajući i da to prećuti uz napomenu da je set kvačila promenjen. Tako je moj prijatelj prošao sa lagunom, prodavac-poznanik mu napomenuo kako je promenio set kvačila i taj set crkne posle 50-ak hiljada. Tada je saznao da je stavljao fiksni, čovek je s pravom bio ljut na svog poznanika koji ga je obmanuo.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: skodilakprvi Februar 26, 2018, 09:43:11 posle podne
Niste nista razumeli, nema budzevine.
Kupis lepo zamenski set, sve ide sraf na sraf.
Ja sam izgurao 115kkm u Beogradu, sa plivajucim zamenskim nema sansi da toliko traje u gradskoj voznji.
Inace set sa fixnim sada kosta 27000 din.
Jos da napomenem da nikakav problem ni sa menjacem ni sa setom kvacila nisam imao u tih 115kkm, cak sam letos vozio od Srpsko-Makedonske granice do Bgda bez gornjeg cilindra kvacila, sve je izdrzalo bez problema, i saltanja i paljenja u prvoj.
Ja sam tako uradio pre 4 godine, i evo opet.
Pisem svoje iskustvo da olaksam drugima, nikako ne preorucujem jer je stil voznje drugaciji kod svakog vozaca.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: BrRista Februar 26, 2018, 09:45:27 posle podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Neki troškovi su neminovni. I ako do sada nisam imao zamenu seta kvačila sa plivajućim, da me sačeka, svakako bih stavio nov plivajući i progutao to. Novac se potroši ovde ili onde. Isto tako da kupujem polovan auto, ne bih voleo da mi je neko budžio fiksni tamo gde ide plivajući i da to prećuti uz napomenu da je set kvačila promenjen. Tako je moj prijatelj prošao sa lagunom, prodavac-poznanik mu napomenuo kako je promenio set kvačila i taj set crkne posle 50-ak hiljada. Tada je saznao da je stavljao fiksni, čovek je s pravom bio ljut na svog poznanika koji ga je obmanuo.
A zamisli kupis auto od druga ( inace trgovca automobilima), napomene ti da je promenjen set kvacila i na kraju saznas da su stavljeni polovni delovi, cak i polovna lamela...
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Buca Skoda Mladenovac Februar 27, 2018, 01:56:38 pre podne
Evo ja sam stavio polovnu korpu i polovan zamajac , samo novu lamelu . I sta sad ? Znam jedno 50 slucajeva gde su polovni delovi izdrzali duplo vise od ovih jeftinih budalastina kineskih i tajlandskih kopija itd . Naravno zavisi od stanja polovnih delova .
Ako se ide novo samo i iskljucivo originalne delove . Skupo ali sta je tu je .

Jedna od najboljih koje sam cuo "nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari" .  ;)
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: fobia24 Februar 27, 2018, 07:19:04 pre podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
A zamisli kupis auto od druga ( inace trgovca automobilima), napomene ti da je promenjen set kvacila i na kraju saznas da su stavljeni polovni delovi, cak i polovna lamela...

Nadam se da takvog druga nikada neću imati.  :) Te stvari su ok, ali ako ti prodavac to kaže. Ako prećuti bilo kakvu zamenu, ništa strašno, ali reći da je promenio i da prećuti da su delovi polovni ili da je stavio fiksni, a ide plivajući zamajac je bezobrazluk. Ja sam za svaki moj auto i ljudima koje ne znam napomenuo ono što znam da postoji od planiranih ulaganja. Niko zato nije odustao, oborim cenu jer bih je i onako oborio i da je sve ispravno.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Karlheinz Jun 25, 2018, 02:44:41 posle podne
Dolazim od majstora, na pregledu auta konstatovano da je vreme za zamenu seta kvacila u kompletu sa plivajucim, luk ili valeo, da biram koji hocu. Fiksni necu. Cena sa radovima je oko 400 eur. Kilometraza 161.500km. Vecina gradska voznja.
Menjam verovatno i jos neke elemente ali o tome u drugoj temi.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: fobia24 Jun 25, 2018, 03:24:24 posle podne
400e delovi i rad sa sve plivajućim? :o Deluje mi jeftino. Znam da je za mazdu samo plivajući bio zamenski oko 600e, pa onda plus ostali delovi seta kvačila i rad, cca 1000e.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: m@c|-|oR Jun 25, 2018, 03:33:07 posle podne
Pošto sam u sličnoj situaciji kao Peđa, proveravao sam cene.

Set kvačila sa plivajućim zamajcem od 31.000 (Valeo) do oko 40.000 (Sachs).

Nije to više tako strašno kao što je izgledalo ranije.

S tim što je kod mene 221.500 km, poslednje dve godine većina auto-put i magistrala. Pre toga ne znam šta je bilo.

Auto oterao kod majstora pre sat vremena. Čekam djagnozu najpre menjača, a onda i kvačila.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: fobia24 Jun 25, 2018, 03:53:05 posle podne
Fala bogu da sam raščistio sa mazdom! :B=)
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: nidza Jun 25, 2018, 06:48:06 posle podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Niste nista razumeli, nema budzevine.
Kupis lepo zamenski set, sve ide sraf na sraf.
Ja sam izgurao 115kkm u Beogradu, sa plivajucim zamenskim nema sansi da toliko traje u gradskoj voznji.
Inace set sa fixnim sada kosta 27000 din.
Jos da napomenem da nikakav problem ni sa menjacem ni sa setom kvacila nisam imao u tih 115kkm, cak sam letos vozio od Srpsko-Makedonske granice do Bgda bez gornjeg cilindra kvacila, sve je izdrzalo bez problema, i saltanja i paljenja u prvoj.
Ja sam tako uradio pre 4 godine, i evo opet.
Pisem svoje iskustvo da olaksam drugima, nikako ne preorucujem jer je stil voznje drugaciji kod svakog vozaca.
Ma kako nema, mi smo prodali Stila pre par meseci, kod nas je bio 11-12 godina, preko 200.000km i nije menjan zamajac. Grad i kratke relacije uglavnom.

Zamenjen je set kvačila 2007. i sa njim je prodat. Nije bilo ni njegovo kvačilo potrošeno nego je probio semering i namazao ga pa je klizala lamela.


Sent from my SM-N9005

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Josa Novembar 09, 2018, 02:06:37 posle podne
Ja sam pre neki dan zameni plivajuci set sa novim setom sa fiksnim zamajcem. Za sad nikakvu promenu ne osecam. To sam uradio po nagovoru majstora koji kaze da je vec to zamenio kod dosta auta i da kod motora 1.9TDI od 105ks je to trajno resenje problema. Nov Valeo set sam platio 250e i ruke 50e.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: fobia24 Novembar 09, 2018, 03:17:15 posle podne
Kakvo trajno rešenje problema? Kada majstori odvale glupost praveći se pametni. Može da se zameni, jeftinije je samo. Plivajući zamajac štiti set i menjač. Sa plivajućim bi i ceo set kvačila trajao duže što je logično. To da se menja sa fiksnim jeste učestalo, ali ne znači da je bolje.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Marjanke Novembar 09, 2018, 08:24:31 posle podne
Pa 300e je plivajuci set.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: m@c|-|oR Novembar 09, 2018, 08:30:06 posle podne
Pisao sam - mene je LUK koštao 39.000 u junu.

Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Kide1978 Novembar 09, 2018, 09:45:50 posle podne
Ja sam na dva moja vozila radio remont plivajućeg zamajca.
Miškjenja su podeljena po tom pitanju, ja sam, u principu, bio zadovoljan.
Proporučujem kupovinu nove lamele i druk ležaja a ne remont.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: m@c|-|oR Novembar 09, 2018, 09:50:54 posle podne
Lamela, korpa, ležaj - samo novi.

Zamajac, remont samo ako nije blokiran. U tom slučaju ni ne može da se radi.

Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Kide1978 Novembar 09, 2018, 10:28:39 posle podne
Citat: m@c|-|oR link=topic=7078.msg93643#msg93643
date=1541796654
Lamela, korpa, ležaj - samo novi.

Zamajac, remont samo ako nije blokiran. U tom slučaju ni ne može da se radi.

Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka



Slažem se, korpu nisam spomenuo jer sam smatrao da se podrazumeva kao komplet sa lamelom i druko .
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: -nebojsa- Novembar 10, 2018, 10:13:39 pre podne
Imam ja negde jedan nov set Valeo 837073 sa plivajucim za 1,9TDI, ako nekome slucajno treba... ;)
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: m@c|-|oR Novembar 10, 2018, 10:34:26 pre podne
Još ga nisi prodao?

Послато са Nexus 7 уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Marjanke Novembar 10, 2018, 10:46:27 pre podne
Msm da cu ja uzeti.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: -nebojsa- Novembar 10, 2018, 08:38:38 posle podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Još ga nisi prodao?

Послато са Nexus 7 уз помоћ Тапатока



Stoji negde u garazi, za svaki slucaj ili ako neko kome treba naidje :)
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: Josa Novembar 10, 2018, 11:23:44 posle podne
Imam i ja jedan fiksni  zamajac viska,ako nekome treba nek se javi.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: m@c|-|oR Novembar 11, 2018, 08:08:48 pre podne
Sad svi imate a kad sam ja tražio....
:)
Dobro, ovaj Nebojšom je za 1.9...
;)

Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: SaleSkoda Decembar 24, 2018, 07:56:40 posle podne
Da li je moguce da plivajuci ode nakon predjenih 81.000? Nema nikakvog trzanja pri polasku. Malo slabije vuce i u leru nekada ima zvuk struganja metala. 1.9 tdi 2013. Gradska voznja 90% vremena.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: fobia24 Decembar 25, 2018, 07:46:36 pre podne
Zavisi od vožnje i uslova, kao što kažeš grad. Na mojoj prethodnoj 1.6 tdi oktaviji je bio fabrički set na skoro 250.000km. Ali ne previše gradske vožnje.
Naslov: Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
Poruka od: t.salai Decembar 27, 2018, 09:16:06 posle podne
Links are saved / Linkovi su sakriveni Register / Registrujte se or / ili Login / Ulogujte se
Da li je moguce da plivajuci ode nakon predjenih 81.000? Nema nikakvog trzanja pri polasku. Malo slabije vuce i u leru nekada ima zvuk struganja metala. 1.9 tdi 2013. Gradska voznja 90% vremena.

Je. Kumovom ocu na Golfu petici je otisao na 74k, ali je on imao tradicionalne simptome kvara.