Google pretraga Škoda foruma

Aktivne teme [vidljive za Goste]

Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi Buca Skoda Mladenovac
[danas u 04:43:32 posle podne]


Prozori posle zamene akumulatora salepostman
[danas u 01:32:20 posle podne]


Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu. slobodanalex
[danas u 11:30:23 pre podne]


Webasto Hornet
[danas u 09:22:36 pre podne]


Uskoro: Nova Škoda (RAPID) 2018/19 SCALA -nebojsa-
[danas u 08:34:52 pre podne]


Euro kuka Josa
[danas u 07:27:39 pre podne]


Zimske gume, saveti, dileme, iskustva. Sezona: 2018/19 nidza
[juče u 11:58:52 posle podne]


turbina za fabiu milanblueline
[juče u 10:00:32 posle podne]


Octavia 2, 1.6FSI, 85kW, 2005., čudan zvuk kod oduzimanja gasa Miro MNE
[juče u 03:22:33 posle podne]


Radna temperatura djordjebg
[juče u 02:46:42 posle podne]


Obaveštenje za Goste

Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
Pridruži se i ti - registruj se sada!


Autor Tema: Potrbna pomoc - vjerovatno mijesa naftu i ulje 2.0 TDI BKD  (Pročitano 575 puta)

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

  • Skoda Skup
  • ******
  • Član od: Apr 2017
  • Poruke: 1095
  • L&Ke: 26
  • Lokacija: Mladenovac
Odg: Potrbna pomoc - vjerovatno mijesa naftu i ulje 2.0 TDI BKD
« Odgovor #15 poslato: Jul 10, 2018, 07:05:24 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Javi obavezno sta si uradio . Nadam se da nije nista ili neka glupost obicna
    • Vozi: Felicia MPI, Fabia 16v mk1, Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

    Na mreži fobia24

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 1844
    • L&Ke: 31
    • Lokacija: Slovenija
    Odg: Potrbna pomoc - vjerovatno mijesa naftu i ulje 2.0 TDI BKD
    « Odgovor #16 poslato: Jul 10, 2018, 09:22:15 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Ne deluješ blesavo jer svako ko ima imalo sluha za kola zna zvuk svog motora u svim režimima. Ja sam isto nakon remonta dizni kod onog nesretnika Burina imao drugačiji zvuk motora. Odmah sam znao da dizne nisu urađene kako treba. Ako lupa, čikićari, onda naliva više goriva pa stvara detonacije u cilindru. Od toga sagori cilindar. Dvojici mojih prijatelja se isto desilo na mazdi 6 jer one češće muku sa diznama. Nakon što sam otišao u Ćirinac ovlašćeni ustanovljeno je da dizne ne valjaju, a tek došle iz Bosh servisa. Auto je u početku sa tako lošim diznama radio i vukao, ali zvuk je bio drugačiji. Kasnije je sve više menjao zvuk i dve dizne su prestale sa radom, sve u roku od jednog dana i 150km. Meni promena u zvuku motora može doći pre od dizni, ne vidim veliki servis kakve veze može imati, osim ako nije uzupčen kako treba.
    • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI, oktavia 1.6TDI greenline
    error driver

    Na mreži m@c|-|oR

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 367
    • L&Ke: 6
    • Lokacija: Smederevo-Niš
    Odg: Potrbna pomoc - vjerovatno mijesa naftu i ulje 2.0 TDI BKD
    « Odgovor #17 poslato: Jul 10, 2018, 10:38:49 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Pazi, da je loše uzupčeno, promenilo bi se i ponašanje i performanse.
    A za tako nešto treba da budeš dunster veliki.
    Kolega kaže da ne sumnja u majstora.
    Nije  loše baciti pogled ponovo na dizne.

    Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka
    • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

    Na mreži Miro MNETopic starter

    • Style
    • ****
    • Član od: Feb 2015
    • Poruke: 134
    • L&Ke: 14
    • Lokacija: Podgorica
    Odg: Potrbna pomoc - vjerovatno mijesa naftu i ulje 2.0 TDI BKD
    « Odgovor #18 poslato: Jul 11, 2018, 12:58:22 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Bio juče kod majstora koji je ugradjivao dizne koji je rekao da sam ih lose ugradio ili da je glava oštećena (pošto dizne nemaju nikakav "dihtung" već kapom naliježu direktno u glavu motora) u roku od 50km bi ti podigao nivo ulja, trokirao bi I sl. Nije isključeno da je problem u šarafima ali simptomi koje ja prijavljujem su veoma slični i kad se malko rašteluju kaiševi ili kad se ne uzupči idealno. Ja ulje pratim ne diže nivo. Takođe pri prvom paljenju auto dosta ljulja (slično trzanju) ali sem grubljeg zvuka motora amba baš nikakvih promjena nema. (To ljuljanje pripisujem zamajcu koji je nakon 1500km počeo da pokazuje od čega je napravljen). Na auspuhu opet imam onaj poznati dizelski EURO 4 "miris" dakle nema vise smrada otkad je vraćena fabrička mapa. Jutros je na lednom motoru bilo izraženije cukanje hidropodizača (koji se inače nisu čuli nešto pretjerano ranije) tako da ko će ga znat. Svakako hvala svima i javljam šta sam napravio.

    • Vozi: Skoda Octavia 2.0 FSI Elegance

    Na mreži m@c|-|oR

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 367
    • L&Ke: 6
    • Lokacija: Smederevo-Niš
    Odg: Potrbna pomoc - vjerovatno mijesa naftu i ulje 2.0 TDI BKD
    « Odgovor #19 poslato: Jul 11, 2018, 01:40:57 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Po meni trebalo bi da promaši par zuba na obe bregaste da zabrlja. A opet, za to treba da si solidan dunster.

    Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

    • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

    Na mreži fobia24

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 1844
    • L&Ke: 31
    • Lokacija: Slovenija
    Odg: Potrbna pomoc - vjerovatno mijesa naftu i ulje 2.0 TDI BKD
    « Odgovor #20 poslato: Jul 11, 2018, 02:45:09 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Ja bih svakako u ovlašćenom na njihovoj dijagnostici proverio parametre dizni. Onaj ko je radio dizne će uvek braniti svoj rad i svaljivati na drugo. Ne treba im verovati, imao sam iskustva sa tim. Zbog loših dizni hoće da promeni zvuk, ali i dalje da ide i da normalno vuče. Pitanje je jel lepo kodirao dizne posle remonta. Evo, meni je ovlašćeni servis za dizne iste zeznuo i garantovao da nije do njih, svaljivao problem na zamajac dok mu nisam dokazao preko ovlašćenog da jeste do dizni. Morao je da vrati pare na kraju.
    • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI, oktavia 1.6TDI greenline
    error driver

     


    Obaveštenje za Goste

    Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
    Pridruži se i ti - registruj se sada!