Google pretraga Škoda foruma

Aktivne teme [vidljive za Goste]

Skoda SCALA - slike i video Karlheinz
[juče u 10:18:56 posle podne]


skoda octavia skripe tockovi mihajloalasp
[juče u 10:07:40 posle podne]


Temperatura motora fabia 1.4 2008 mihajloalasp
[juče u 09:30:00 posle podne]


Superb 3 facelift 2019 vuksa11
[juče u 04:39:22 posle podne]


SVE MOJE ŠKODE KOJE SAM VOZIO... ivica.basic
[juče u 09:24:18 pre podne]


High beam assist fault Filip BG
[juče u 09:03:06 pre podne]


Karoserija Škoda Favorit 135L mladen84
[Decembar 17, 2018, 10:59:23 posle podne]


Pitanje u vezi radne temperature UNF0RG1VEN
[Decembar 17, 2018, 09:59:02 posle podne]


Izguljen volan Buca Skoda Mladenovac
[Decembar 17, 2018, 08:02:30 posle podne]


Grejači retrovizora Josa
[Decembar 17, 2018, 01:40:18 posle podne]


Obaveštenje za Goste

Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
Pridruži se i ti - registruj se sada!


Autor Tema: Potrosnja u leru  (Pročitano 1014 puta)

Na mreži mihajloalasp

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Član od: Maj 2013
  • Poruke: 1052
  • L&Ke: 66
  • Lokacija: Niš
Odg: Potrosnja u leru
« Odgovor #15 poslato: Decembar 04, 2018, 08:15:02 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Sama od sebe nece da se pomeri ni slucajno. Zato kad se menja kais potrebno je da se koriste blokatori za remenicu radilice i remenicu bregaste. Remenica bregaste je iz dva dela, jedan deo se popusta na 3 srafa zbog lakseg nabacivanja kaisa, drugi ostaje fiksiran blokatorom za glavu motora. Moguce da ga je neko zubio bez blokatora, mada bi to odma primerio. Svakako prvo putem dijagnostike proveriti sve vrednosti, ugao paljenja, vrednost na diznama, vrednosti senzora temperature rashladne tecnosti itd.
    Škoda Favorit 136L
    Škoda Favorit 135L
    Renault Clio 1.4 RXE
    Peugeot 205 1.0 XE
    Volkswagen Golf 4 1.9 SDI

    Na mreži m@c|-|oR

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 385
    • L&Ke: 6
    • Lokacija: Smederevo-Niš
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #16 poslato: Decembar 04, 2018, 09:45:24 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Ideš kod majstora sa određenim poverenjem ali ne ide uvek sve kako treba.

    Sad kad bih mu pomenuo tu mogućnost, odbio bi je samo tako jer je prošlo vreme od njegove intervencije.

    A ja samo želim da rešim problem i da imam pouzdan auto jer vozim svakog dana.

    No, water under the bridge, sačekaću I sledeću nedelju pa ćemo videti šta će biti.

    Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

    • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

    Na mreži m@c|-|oR

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 385
    • L&Ke: 6
    • Lokacija: Smederevo-Niš
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #17 poslato: Decembar 05, 2018, 06:13:06 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Danas sam u vožnji u gradu pratio potrošnju u leru.

    Kretala se od pomenutih 0,7 preko 0,6 do očekivanih 05 l/h.

    E sad, jbmliga!

    Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

    • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

    Na mreži Peja

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jul 2013
    • Poruke: 2412
    • L&Ke: 35
    • Lokacija: Dornbirn-Niš
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #18 poslato: Decembar 05, 2018, 08:35:34 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Da li tvoj auto ima elektricne grejace kabine?
    • Vozi: Škljocwagen Octy A6+ 1.6 TDI MY2012, Rumunobil Logan 1.4 MPI

    Na mreži m@c|-|oR

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 385
    • L&Ke: 6
    • Lokacija: Smederevo-Niš
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #19 poslato: Decembar 06, 2018, 12:05:24 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Ne dà ja znam za to.
    :)

    Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

    • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

    Na mreži observer

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 354
    • L&Ke: 12
    • Lokacija: Novi Sad
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #20 poslato: Decembar 06, 2018, 12:38:39 posle podne »
  • 0
  • 0
  • To se lako utvrdi.
    Da li digne obrtaje na 1000 u leru kada je motor hladan a grejanje podesis na preko 20-22 stepena? A kad spustis na 18 (ili jos nize) onda bi trebalo i obrtaji da padnu (tako razlikujes od slucaja da je pocela regeneracija DPF, koja se isto manifestuje dizanjem obrtaja u leru).
    Kod mene se dodatno jos cuje i "caktanje" releja koji pali i gasi grejace tokom voznje (dok je u rezimu ukljucenog grejanja a motor jos hladan).
    • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

    Na mreži m@c|-|oR

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 385
    • L&Ke: 6
    • Lokacija: Smederevo-Niš
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #21 poslato: Decembar 06, 2018, 12:52:34 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Da li digne obrtaje na 1000 u leru kada je motor hladan a grejanje podesis na preko 20-22 stepena
    Ne. Nema tih promena.

    (tako razlikujes od slucaja da je pocela regeneracija DPF, koja se isto manifestuje dizanjem obrtaja u leru.
    Moj motor nema DPF.
    :)

    Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka
    • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

    Na mreži fobia24

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 1874
    • L&Ke: 31
    • Lokacija: Slovenija
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #22 poslato: Decembar 06, 2018, 04:54:40 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Da li tvoj auto ima elektricne grejace kabine?
    Jel misliš na webasto?
    • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI, oktavia 1.6TDI greenline
    error driver

    Van mreže nightrider

    • Ambition
    • ***
    • Član od: Feb 2014
    • Poruke: 44
    • L&Ke: 3
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #23 poslato: Decembar 07, 2018, 03:15:51 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Mislim da bi trebalo podesiti ugao paljenja na remenici bregaste.
    Ovo je bilo resenje kod mene, zanimljivo da je od tada na leru, 0,5 / 0,6 a kada je nova bila uvek je bio na 0,7, svakako bolje od 0,9 neposredno posle zamene bregaste.

    Na mreži ugi85

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Mar 2015
    • Poruke: 1685
    • L&Ke: 52
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #24 poslato: Decembar 07, 2018, 07:41:30 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Koja je bila stara vrednost ugla paljenja, a koja je nova?
    • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

    Na mreži observer

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 354
    • L&Ke: 12
    • Lokacija: Novi Sad
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #25 poslato: Decembar 07, 2018, 01:11:59 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Jel misliš na webasto?

    Ne mora imati webasto da bi mu isla potrosnja gore.
    Moj Polo nema webasto ali ima neku foru sa grejacima (produzeni rad postojecih grejaca ili dodatni grejaci, to jos nisam provalio) koja sluze da se rashladna tecnost brze zagreje (onda kada za tim postoji potreba - kada je izabrano grejanje kabine).
    Efekat ovoga je kao da postoji webasto za grejanje (ne i za hladjenje naravno) - grejanje kabine pocne ranije. Ali zato dize obrtaje u leru dok grejaci rade i samim tim i potrosnju. Posto ja i leti i zimi temperaturu drzim na 18, vrlo retko ovo primetim (samo kada imam zimogrozljive saputnike pa sam prinudjen da ukljucim grejanje).
    • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

    Na mreži zoranius

    • Ambition
    • ***
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 97
    • L&Ke: 3
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #26 poslato: Decembar 07, 2018, 02:34:05 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Meni je potrosnja u leru porasla kada sam imao neki problem sa lambda sondom i ovo se pojavilo par meseci pre nego sto se upalila lampica na instrument tabli sa greskom. Potrosnja je isla 0.7-1l/h. Kada sam sredio sondu i potrosnja u leru se vratila na 0.5-0.6l/h.

    Van mreže nightrider

    • Ambition
    • ***
    • Član od: Feb 2014
    • Poruke: 44
    • L&Ke: 3
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #27 poslato: Decembar 10, 2018, 08:24:31 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Kada sam kupio oktaviju, dok je bila nova na bordu je bilo uvek zakucano 0.7, osim kada je hladan motor, tada je isla na 0.6 0.5,
    kada sam zamenio bregastu ler je bio 0.9, vratio se kod majstora, on podesio na remenici ponovo i od tada mi je na 0.5 do 0.6.

    Na mreži m@c|-|oR

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 385
    • L&Ke: 6
    • Lokacija: Smederevo-Niš
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #28 poslato: Decembar 12, 2018, 07:33:58 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Danas sam sa drugarom izmerio ugao paljenja (to je ugao i bregaste, jel?).

    VCDS pokazuje 2,5° sad dal u plusu ili u minusu, nisam više siguran.

    Treba ga dovesti u nulu, jel' tako? VCDS kaže da je prihvatljiv opseg valjda +/- 3°.

    Sutra idem na mali servis, kod istog momka koji mi je radio sve ono u junu (da se ne ponavljam), pa i zamenu zupčastog kaiša.

    Zatražiću mu i da mi sredi ovaj ugao, mada se on nešto rita i ubeđuje me da to ne radim. Valjda ga mrzi ili se boji da ga ne krivim za loš posao od pre mesec dana, jbmliga.

    Uzevši u obzir da BKD ima dve bregaste, kolika je ovo zjbncja?

    Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

    • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

    Na mreži Miro MNE

    • Style
    • ****
    • Član od: Feb 2015
    • Poruke: 156
    • L&Ke: 15
    • Lokacija: Podgorica
    Odg: Potrosnja u leru
    « Odgovor #29 poslato: Decembar 13, 2018, 06:42:22 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Bkd se ne steluje na nulu!
    Bkd se radi na bolceve, kljuceve, klinove kako li to vec zovu mehanicari (zakljucas bregaste klinom i onda utegnes zupcasti).
    To mora da je sve u piti da bi neko cackao stelovanje bregastih i ako je sve ispravno to se obicno ne radi.
    • Vozi: Skoda Octavia 2.0 FSI Elegance

     


    Obaveštenje za Goste

    Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
    Pridruži se i ti - registruj se sada!