Autor Tema: Pravilo pri paljenju i gašenju.  (Pročitano 574 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Josa

  • Active
  • **
  • Poruke: 21
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: Bajina Bašta
Pravilo pri paljenju i gašenju.
« poslato: Maj 04, 2019, 04:41:37 posle podne »
Sad upravo nešto raspravljam sa prijateljima. Da li je najbolje za motor i menjač da prilikom paljenja ili gašenja motora treba da bude stisnuto kvačilo?
  • Vozi: Škoda Oktavia 1.9TDI 2006

Na mreži Marjanke

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 569
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Gornji Milanovac
Odg: Pravilo pri paljenju i gašenju.
« Odgovor #1 poslato: Maj 04, 2019, 06:03:56 posle podne »
Zavisi ko plati pivo.

Van mreže -nebojsa-

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1464
  • L&Ke: 60
  • Lokacija: Čačak
Odg: Pravilo pri paljenju i gašenju.
« Odgovor #2 poslato: Maj 04, 2019, 07:30:47 posle podne »
Zavisi i od toga da li je auto u brzini  :B=)
Kod velikog broja novih automobila i ne mozes da pokrenes motor dok nije pritisnuto kvacilo.
Ne znam ni kakve veze ima, ne verujem da je habanje nesto drugacije ili vece u bilo kom od ova slucaja.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Na mreži crtacrta

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 32
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: hrvatska
Odg: Pravilo pri paljenju i gašenju.
« Odgovor #3 poslato: Maj 05, 2019, 12:56:48 posle podne »
uvijek stisnuto kvačilo
  • Vozi: octavia 1.6 mpi

Van mreže northman

  • Active
  • **
  • Poruke: 12
  • L&Ke: 0
  • Lokacija: Nis
Odg: Pravilo pri paljenju i gašenju.
« Odgovor #4 poslato: Maj 05, 2019, 09:29:34 posle podne »
Ako je u leru, mislim da nije neophodno stisnuti kvacilo, pogotovo pri gasenju.
  • Vozi: Skoda Fabia 1,9 tdi 2002. karavan

Na mreži bugarin

  • Global Moderator
  • ******
  • Poruke: 2036
  • L&Ke: 101
  • Lokacija: Beograd
Odg: Pravilo pri paljenju i gašenju.
« Odgovor #5 poslato: Maj 05, 2019, 11:23:47 posle podne »
osnovi mehanike: osovina menjaca se vrti bez obzira da li je menjac u brzini ili u leru. tek kada pritisnemo papucicu kvacila, lamela se odvaja od zamajca i prekida vezu izmedju osovine motora (radilice) i osovine menjaca. za motor, menjac, kvacilo, zamajac je bolje motor pokretati kada je lamela odvojena odnosno kvacilo pritisnuto. na taj nacin cuvamo sve ove sklopove.
a da li ovako mora da se postupa????? naravno da ne mora. ali da je pozeljno, jeste :)
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Na mreži klisko

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 552
  • L&Ke: 28
  • Lokacija: Beograd
Odg: Pravilo pri paljenju i gašenju.
« Odgovor #6 poslato: Maj 06, 2019, 06:33:32 pre podne »
Moj auto neće da upali ako se ne pritisne kvačilo. Nisam to ni znao dok žena nije prvi put sela da vozi :)
Lepo joj ispisao „press clutch“ ili tako nešto. Ranije automobile je palila bez držanja kvačila. Ranije su sve bili benzinci, sada je dizel, mada ne znam da li je to razlog.
  • Vozi: Octavia 1.9TDI 2010

Van mreže borbar

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 37
  • L&Ke: 7
  • Lokacija: Banja Luka
Odg: Pravilo pri paljenju i gašenju.
« Odgovor #7 poslato: Jun 14, 2019, 02:54:12 posle podne »
Ja uvijek stisnem kvacilo, i cim ga stinenem refleksno izbacujem iz brzine mjenjac.

Ok, ide ovako zapravo : dam kontakakt, stisnem kvacilo, izbacim iz brzine, okrecem kljuc za palenje.
  • Vozi: Octavia 1.6MPI/plin 2007

Na mreži AcoSk

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1041
  • L&Ke: 34
  • Lokacija: Čačak
Odg: Pravilo pri paljenju i gašenju.
« Odgovor #8 poslato: Jun 14, 2019, 05:27:01 posle podne »
osnovi mehanike: osovina menjaca se vrti bez obzira da li je menjac u brzini ili u leru. tek kada pritisnemo papucicu kvacila, lamela se odvaja od zamajca i prekida vezu izmedju osovine motora (radilice) i osovine menjaca. za motor, menjac, kvacilo, zamajac je bolje motor pokretati kada je lamela odvojena odnosno kvacilo pritisnuto. na taj nacin cuvamo sve ove sklopove.
a da li ovako mora da se postupa????? naravno da ne mora. ali da je pozeljno, jeste :)
+1 Sve ovde objasnjeno.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Van mreže zix

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 336
  • L&Ke: 27
  • Lokacija: Aranđelovac
Odg: Pravilo pri paljenju i gašenju.
« Odgovor #9 poslato: Jun 15, 2019, 08:52:34 pre podne »
Moj Yeti je benzinac, 2012.god, ne može da se upali bez stisnutog kvačila.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI 2012.

Na mreži Marjanke

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 569
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Gornji Milanovac
Odg: Pravilo pri paljenju i gašenju.
« Odgovor #10 poslato: Jun 15, 2019, 10:34:13 pre podne »
A paljenje na guranje, sa stisnutim kvacilom ili bez?

Послато са SM-J415FN уз помоћ Тапатока

Na mreži AcoSk

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1041
  • L&Ke: 34
  • Lokacija: Čačak
Odg: Pravilo pri paljenju i gašenju.
« Odgovor #11 poslato: Jun 15, 2019, 11:40:51 pre podne »
Ako mozes dovoljno jako iz mesta da gurnes moze i bez stisnutog kvacila :) (tako je jos sigurnije, da ne prezubi)
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Na mreži crtacrta

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 32
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: hrvatska
Odg: Pravilo pri paljenju i gašenju.
« Odgovor #12 poslato: Jun 15, 2019, 01:01:48 posle podne »
i helikopter se pali s stisnutim kvačilom  bravo2
  • Vozi: octavia 1.6 mpi

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1573
  • L&Ke: 31
  • Lokacija: Mladenovac
Odg: Pravilo pri paljenju i gašenju.
« Odgovor #13 poslato: Jun 15, 2019, 01:50:12 posle podne »
Najbolje se pali smesom benzin nafta na prednji i zadnji deo auta . A gasenje tesko 😂😂😂
  • Vozi: 2 x Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2