Google pretraga Škoda foruma

Aktivne teme [vidljive za Goste]

Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije Sammael
[danas u 12:16:43 pre podne]


Nova superb nidza
[danas u 12:15:58 pre podne]


Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke nidza
[danas u 12:12:50 pre podne]


Zadnja vrata ne mogu se zaključati hatuna1983
[juče u 10:06:09 posle podne]


Navigacija u CitiGo, Columbus? aleksandarzlatic
[juče u 05:59:49 posle podne]


Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo Markosix
[juče u 04:40:04 posle podne]


Novi metod merenja brzine na auto-putu Maksimus
[Maj 23, 2018, 11:59:02 posle podne]


Kupovina novog Superb-a: saveti, iskustva, preporuke nidza
[Maj 23, 2018, 10:53:24 posle podne]


Fabia 3: Slike i Video vojkan85
[Maj 23, 2018, 07:02:19 posle podne]


ENG: Škoda Official MotorSport news Karlheinz
[Maj 23, 2018, 06:36:32 posle podne]


Obaveštenje za Goste

Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
Pridruži se i ti - registruj se sada!


Autor Tema: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi  (Pročitano 284 puta)

Van mreže MigmagTopic starter

  • Test Drive
  • *
  • Član od: Maj 2018
  • Poruke: 2
  • L&Ke: 0
  • Lokacija: Beograd
Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« poslato: Maj 14, 2018, 11:19:48 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Pozdrav

    Sasvim slucajno sam naleteo na pomenutu Skodu iz naslova dok sam trazio da kupim dizela 2.0 A4 ili Passat B6. Muvajuci se po placu automobila za oko mi je zapala prelepo ocuvana Skoda karavan o kojoj sam zaista malo znao prakticno nista a posebno o benzinskim motorima sa oznakom TSI. Posto mi je odmah "uhvatila oko" otvorio sam vozaceva vrata i zapahnuo me dobro poznati miris "novog" automobila. Pre toga sam vozio Opel Corsa 1.4 koju sam kupio 2012. ganc novu i koju su mi na zalost prosle godine ukrali na parkingu na Petlovom brdu.

    Elem da skratim pricu, kupio sam Skoda Octavia karavan benzinac 1.8tsi 2010god 4x4 sa ABT cipom na 192hp. Vidim da na oglasima i nije toliko popularan benzinski motor jer u ponudi na sajtu Polovni automobili od 5 strana tog automobila samo je jedan sa benzinskim agregatom.

    Zanima me koje motorno ulje bi bilo najbolje da koristim za taj automobil i gde da ga odrzavam? Ako neko vozi Skodu sa tim motorom neka se javi da mi da savet na sta da obratim paznju.

    Hvala u napred!
    • Vozi: Škoda Octavia 1.8tsi 2010 4x4 ABT 192hp


    Na mreži -nebojsa-

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jun 2013
    • Poruke: 1094
    • L&Ke: 52
    • Lokacija: Čačak
    Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
    « Odgovor #1 poslato: Maj 14, 2018, 05:56:10 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Nije popularan kod nas(citaj nije dizel  :) ), u Rusiji su ili 1.6atmo ili 1.8TSI.
    Zato odes na drive2.com; ima gomila 1.8TSI Skoda.
    Drugo Briskoda forum.
    Kod nas na forumu ih malo ima; najbolje je da potrazis kolegu Filipa, mada nije nesto aktivan u poslednje vreme. Nadji njegovu Skodu u Octavia garazi.
    Tj. da ti olaksam:
    Links/Linkovi Register/Registrujte se or/ili Login/Ulogujte se
    Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

    Na mreži Marjanke

    • Style
    • ****
    • Član od: Dec 2016
    • Poruke: 292
    • L&Ke: 6
    • Lokacija: Gornji Milanovac
    Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
    « Odgovor #2 poslato: Maj 14, 2018, 06:40:11 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Ja mislim da je taj 1.8tsi prava mera za octaviu, sve mi se cini da ce mi sledeci auto biti benzinac.

    Na mreži vojkan85

    • Skoda Skup
    • ******
    • Član od: Mar 2016
    • Poruke: 1159
    • L&Ke: 2
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
    « Odgovor #3 poslato: Maj 14, 2018, 06:44:23 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Bogme i meni jer koliko mogu da pročitam, odlično se ponaša i po pitanju performanski i po pitanju potrošnje.
    • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, 77kW

    Na mreži AcoSk

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Maj 2014
    • Poruke: 724
    • L&Ke: 26
    • Lokacija: Čačak
    Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
    « Odgovor #4 poslato: Maj 14, 2018, 09:18:44 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Takodje plus za 1.8tsi i uopste benzince TSI.
    Meni vise muka od dizela, svi samo dizel pa dizel
    • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

    Van mreže MigmagTopic starter

    • Test Drive
    • *
    • Član od: Maj 2018
    • Poruke: 2
    • L&Ke: 0
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
    « Odgovor #5 poslato: Maj 14, 2018, 09:39:43 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Hvala Nebojsa pogledacu svakako te forume.

    Evo da podelim utiske, danas sam prvu put malo opustio nogu na gasu i auto je neverovatno brz cak mi se desilo da mi dva puta zakuca u crveno na 8 hiljada obrtaja nisam ocekivao pa nisam promenio brzinu blagovremeno.

    U svakom slucaju idem sutra u AK Samardzic da ga prikljucim na dijagnostiku i da ga mehanicar malo pogleda pa cu tamo pitati kako najbolje da ga odrzavam, koje ulje, gde sipati gorivo itd.

    Na kraju prezadovoljan sam kupovinom doduse potpuno neplanirano da uzmem Skodu i to benzinca ali ko ce ga znati, vreme ce pokazati svoje da li je bilo pametno ili ne.
    • Vozi: Škoda Octavia 1.8tsi 2010 4x4 ABT 192hp

    Na mreži -nebojsa-

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jun 2013
    • Poruke: 1094
    • L&Ke: 52
    • Lokacija: Čačak
    Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
    « Odgovor #6 poslato: Maj 14, 2018, 09:48:55 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Ja mislim da je taj 1.8tsi prava mera za octaviu, sve mi se cini da ce mi sledeci auto biti benzinac.
    I meni se slicno cini, ali turbo benzinac naravno.
    Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

    Na mreži nidza

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 753
    • L&Ke: 23
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
    « Odgovor #7 poslato: Maj 14, 2018, 09:50:52 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Odličan je 1.8, ali prava mera je 2.0.  :RR)
    • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

    Na mreži -nebojsa-

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jun 2013
    • Poruke: 1094
    • L&Ke: 52
    • Lokacija: Čačak
    Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
    « Odgovor #8 poslato: Maj 14, 2018, 10:22:13 posle podne »
  • 0
  • 0
  • E bas ti hvala, dovoljno me "provocira"  :) 1.8TSI A7, a kamoli RS...
    Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

    Van mreže Gago1989

    • Ambition
    • ***
    • Član od: Apr 2017
    • Poruke: 48
    • L&Ke: -1
    • Lokacija: Octavia VRS TFSI '06
    Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
    « Odgovor #9 poslato: Maj 15, 2018, 04:34:32 posle podne »
  • 0
  • 0
  • E bas ti hvala, dovoljno me "provocira"  :) 1.8TSI A7, a kamoli RS...
    RS je tata !


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Na mreži -nebojsa-

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jun 2013
    • Poruke: 1094
    • L&Ke: 52
    • Lokacija: Čačak
    Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
    « Odgovor #10 poslato: Maj 15, 2018, 05:16:55 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Radi se o A7 RS i TSI, A5 TFSI bih vec (i jesam) zaobisao. Dzaba performanse (znam i sam sta sam napisao  :-\ ) kada jede dzigerice.

    A autor teme da predstavi auto, red bi bio... ;)
    Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

    Na mreži AcoSk

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Maj 2014
    • Poruke: 724
    • L&Ke: 26
    • Lokacija: Čačak
    Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
    « Odgovor #11 poslato: Maj 15, 2018, 06:07:05 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Jeste off, ali..
    Koja je razlika izmedju TFSI i TSI? I kada je koji i u sta bio ugradjivan
    Bilo je reci negde, ali sam skroz zaboravio
    • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

    Na mreži lipovaccc

    • Skoda Skup
    • ******
    • Član od: Jan 2015
    • Poruke: 850
    • L&Ke: 48
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
    « Odgovor #12 poslato: Maj 15, 2018, 07:26:59 posle podne »
  • 0
  • 0
  • TFSI je oznaka koju stavlja  Audi ustavri to je isti motor TSI i TFSI
    • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

    Na mreži -nebojsa-

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jun 2013
    • Poruke: 1094
    • L&Ke: 52
    • Lokacija: Čačak
    Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
    « Odgovor #13 poslato: Maj 15, 2018, 08:17:49 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Nije to bas najtacnije, to je nesto kao ona zavrzlama sa TDI, TDI, TDI, ...
    Kod Skode A5 RS TFSI je starija gen.motora, TSI je novija.
    Pomoc:
    Links/Linkovi Register/Registrujte se or/ili Login/Ulogujte se
    "g7jhp said:
    So what's the difference between the EA113(2005-2008) and newer EA888 (2009 onwards) VAG engines?
    The main differences include:

    EA888 gets variable cam phasing on the exhaust as well as intake. Intake only on the EA113.
    EA888 is fully chained. EA113 connects the crank to the cam with a belt, and then a chain connects the exhaust cam to the inlet cam.
    EA888 has vacuum operated intake manifold flaps. On the EA113 they are motorised.
    EA888 gets a plastic sump, EA113 good old fashioned alloy.
    EA888 has a weak crank seal which can leak if the PCV blows.
    EA888 has a roller follower on the high pressure fuel pump. EA113 uses a tappet.
    Plus a load of other minor changes, such as different coils, different MAF & airbox, etc etc.

    BYD & CDL engines (Edition 30, S3) are the strongest EA113s and use the least oil. Better pistons, stronger block (cross bolted main caps), better piston rings, better cylinder head (stronger alloy) etc etc. S3s got different cams. Front mounted recirc valve instead of attached to the turbo, better intercooler (S3), bigger turbo discharge and throttle pipes etc etc. So many subtle changes.

    Common EA113 issues include:

    HPFP tappet wearing through if not serviced regularly, which can destroy the intake cam and the pump in severe cases.
    Main thermostat stuck open (only 1 on the BYD engine, AAX has 2 I believe).
    Cam chain and tensioner wear.
    Front PCV failure (more so on modified engines, i.e. boost pressure increased)
    Heavy oil consumption on AAX.
    Injector failure.
    Coilpack failure.
    Blocked oil pump pick up pipe.
    Turbo bearing/seal failure when pushed too hard with a remap, which is getting more common these days.
    Split recirc valve diaphragms.

    I'm not so familiar with the EA888 because there's a couple of generations of it, but the issues I'm aware of include:

    Timing chain tensioner failure
    Weak PCV, which can cause rear main crank seal failure
    Intake flap diaphragm failure

    It's too early to say if the EA888 is stronger or weaker than the EA113, but they both have their fair share of issues!"
    Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made


     


    Obaveštenje za Goste

    Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
    Pridruži se i ti - registruj se sada!