Autor Tema: saveti za kupovinu oktavije  (Pročitano 6863 puta)

0 članova i 13 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Miro MNE

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #45 poslato: Septembar 14, 2018, 11:33:00 posle podne »
Dok nije uveden model Tour, tj. prve serije Tour modela, dakle modelska 2005/2006 godina, su jos imale ovaj motor u ponudi, posle su ga povukli jer nije mogao ispunjavati EURO 5

Ovaj motor fabricki ima visu potrosnju ulja da te ne zabrine ako vec neki kupis, ili ako te neko bude od njega odgovarao
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 FSI Elegance

Na mreži bigor

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #46 poslato: Septembar 14, 2018, 11:42:02 posle podne »
To je potrosnja od 1L ulja na 10000km skoro pa zanemarivo ali opet treba kontrolisati.
Jednom sam pricao sa Saletom (AC STOJANOV) i rece mi da motori koji su proizvodjeni za istocnoevropsko trziste znaju da potrose dosta ulja, e sad koje su oznake tih motora wac1
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Na mreži slobodanalex

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #47 poslato: Septembar 14, 2018, 11:53:59 posle podne »
Ja sam imao 2.0 AQY 2001god. i trosio oko litre na 5000km, a u servisnoj je stojala napomena samo za 2.0 AQY da je moguca potrosnja 1 lit na 1000km...
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

Van mreže RankoBg

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #48 poslato: Septembar 15, 2018, 06:56:59 pre podne »
Obrni, okreni svi imaju probleme samo je pitanje koliko je predhodni vlasnik održavao auto, imam forda, menjao sam dizne, dok radi sve super al kad crkne mole se svi bogovi sveta :-D i taj 2.0 opet treba znati koja uljna pumpa valja, koja može da se obradi osovina itd.
  • Vozi: Fiesta MK5

Na mreži bigor

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #49 poslato: Septembar 15, 2018, 08:45:32 pre podne »
Nisam cuo da je iko imao priblena sa uljnom pumpom, o cemu se radi?

Послато са Redmi 4X уз помоћ Тапатока

  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Na mreži slobodanalex

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #50 poslato: Septembar 15, 2018, 09:43:14 pre podne »
Nisam cuo da je iko imao priblena sa uljnom pumpom, o cemu se radi?


Bilo je problema na prvim verzijama 2.0 TDI PD, sestougaona osovina pogona pumpe postane okrugla i pumpa izgubi pogon...
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

Van mreže RankoBg

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #51 poslato: Septembar 15, 2018, 09:59:24 pre podne »
Hteo sam i benzin al em troše ulje em se ne vole bas svi, videću, nemam sad vremena da odem da vidim tu 1.9 al ona je metalik svetlo siva pa mi nekako deluje prosto nije ko ona sa linka :-D
  • Vozi: Fiesta MK5

Na mreži m@c|-|oR

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 522
  • Total likes: 3
  • Ugled L&K: 8
  • Lokacija: Smederevo-Niš
Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #52 poslato: Septembar 15, 2018, 11:56:52 pre podne »
2.0 PD motori od oznake BKD imaju sve probleme rešene.
I odličan su izbor.
Srećno sa kupovinom!
:)

Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

  • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

Na mreži Miro MNE

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #53 poslato: Septembar 15, 2018, 12:18:33 posle podne »
Problemi sa uljnom pumpom se nisu ticali skode na svu srecu (osim superba mk1 sa 2.0 tdi motorom). Tako pametno osmisljena ulja pumpa je bila rezervisana za A4, A6 i Passat B5,5. B6.
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 FSI Elegance

Na mreži Marjanke

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 615
  • Total likes: 3
  • Ugled L&K: 13
  • Lokacija: Gornji Milanovac
Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #54 poslato: Septembar 15, 2018, 12:22:08 posle podne »
Bass tako kao sto miro kaze, kad sam kupovao octaviu, hteo sam 2.0tdi i majstori, glupi majstori su me ubedili da im otkazuje uljna pumoa, kad nije tako. Klapna gasa je problematicna i to je to, mada i nije neka investicija.

Na mreži salepostman

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #55 poslato: Septembar 15, 2018, 02:50:45 posle podne »
Moja je sa BKD motorom i mogu ti reci da bas fino ide i jos i fabricki nema PDF, nikad neki veci kvar. Kvacilo jos fabricko turbina nikad skidana, kapne malo ulja iz EGR ventila, promenjeni prednji amortizeri, prednji diskovi zadnji diskovi prvi na 160km. Mislim da je to ako te nesto interesuje pitaj.
  • Vozi: Skoda oktavia a5,2.otdi 2008 god

Van mreže RankoBg

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #56 poslato: Septembar 15, 2018, 04:14:24 posle podne »
Izgleda da taj bkd nije svuda isti :-D
Drugar ima u A3, uljna pumpa valjda na lanac ili kako vec, nije problem, pukla glava, tek je treća prošla hidro test, uzet sa remontivanom turbinom i crknutom klapnom.
Bosch ubrizgavanje.
  • Vozi: Fiesta MK5

Na mreži salepostman

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #57 poslato: Septembar 15, 2018, 04:23:27 posle podne »
Naravno da nisu isti ima i sa PDF om ali moj je kupljen ovde pa zato sigurno nema PDF a sa motorom nikad problem na satu 170 km. Prosle zime isao u safe mode, overoost bio problem i nestao sam od sebe, mada mislim da je majstor na zameni sipao vise ulja.
  • Vozi: Skoda oktavia a5,2.otdi 2008 god

Na mreži Miro MNE

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #58 poslato: Septembar 15, 2018, 11:23:48 posle podne »
BKD nikad fabricki nije dolazio sa DPF ni za jedno trziste, naknadno su ugradjivani po njemackoj ali fabricki nikad.
Klapna im je mana i skupa je kao nova, 200e je moja pierburgova bila, s nekim popustom doduse platio manje ali opet. A ona kad crkne vrlo brzo sjebe zamajac. Glava ih je mucila ali samo fabricka, sto znaci da ili je neko vec zamjenio, ili je izdrzljiv primjerak ili auto zbilja ima pravu ne skidanu nizu kilometrazu sto je najgora solucija 😀
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 FSI Elegance

Na mreži salepostman

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #59 poslato: Septembar 16, 2018, 07:55:35 pre podne »
Sta se desava kad ode klapna gasa i kakve veze ima sa zamajcem?
  • Vozi: Skoda oktavia a5,2.otdi 2008 god