Google pretraga Škoda foruma

Aktivne teme [vidljive za Goste]

VW Golf 4 1.9 SDI ivanm
[danas u 08:02:46 pre podne]


cudan zvuk - struganje AcoSk
[juče u 11:12:24 posle podne]


Generalna Fabia 1.2 AcoSk
[juče u 11:08:04 posle podne]


Skoda Octavia A5 rikverc svetlo AcoSk
[juče u 10:57:57 posle podne]


Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke Peja
[juče u 09:02:54 posle podne]


Svecice mihajloalasp
[juče u 07:59:10 posle podne]


VW smanjuje konkurentnost Škode? Karlheinz
[juče u 03:13:41 posle podne]


Kodiaq GT coupe Karlheinz
[juče u 10:17:19 pre podne]


Navigacija za Octavia 2006 Karlheinz
[juče u 09:58:31 pre podne]


Emulator umjesto CD changera slobodanalex
[Novembar 15, 2018, 09:50:26 posle podne]


Obaveštenje za Goste

Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
Pridruži se i ti - registruj se sada!


Autor Tema: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?  (Pročitano 2278 puta)

Na mreži fobia24

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Član od: Maj 2013
  • Poruke: 1843
  • L&Ke: 31
  • Lokacija: Slovenija
Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
« Odgovor #30 poslato: Jul 11, 2018, 01:00:00 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Nije mi jasno kako sada lošije ide nakon zamene tog creva? :o  Šta ćeš sa ovim što lošije vuče, verovatno je vezano sa ovim dešavanjima?
    • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI, oktavia 1.6TDI greenline
    error driver

    Van mreže mikehammer

    • Active
    • **
    • Član od: Jun 2018
    • Poruke: 19
    • L&Ke: 2
    • Lokacija: Beograd
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #31 poslato: Jul 12, 2018, 02:35:04 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Veoma čudne stvari se dešavaju.
    Stanem na pumpu ugasim auto.
    Upalim i krenem oštro,
    Vuče, kida i lepi za sedište.
    Doteram 5. do 170 i ubacim u 6.
    E neće dalje. Neće preko 2.500 obrtaja.
    Na trenutak recimo vozim 6. na tempomatu 130
    puknem gas i odjednom sve po starom, propinje se i evo 200
    al krivina pa smanjim, probam posle nekoliko trenutaka al neće opet dođe do 170 jedva.

    I u tom testiranju uletim u radar u Makedoniji.
    • Vozi: Octavia A7 2.0 tdi

    Na mreži m@c|-|oR

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 367
    • L&Ke: 6
    • Lokacija: Smederevo-Niš
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #32 poslato: Jul 12, 2018, 02:56:48 posle podne »
  • 0
  • 0
  • E jbg!

    Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

    • Vozi: Octavia A5, 2.0 TDI, karavan

    Van mreže mikehammer

    • Active
    • **
    • Član od: Jun 2018
    • Poruke: 19
    • L&Ke: 2
    • Lokacija: Beograd
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #33 poslato: Jul 25, 2018, 05:56:50 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Ja opet u kvaru.
    Ista stvar. Procureo isti deo
    Šta se dešava?
    Opet trošak ali ovog puta mnogo veći
    Kreten nisam uplatio Atlas
    • Vozi: Octavia A7 2.0 tdi

    Na mreži observer

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 339
    • L&Ke: 11
    • Lokacija: Novi Sad
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #34 poslato: Jul 25, 2018, 06:29:31 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Pa stavio si polovan deo, ko zna koliko je taj preturio radnih sati. Sem toga, ovlasceni servis bi ti dao garanciju od 2 godine na ugradjeni deo i radove.
    • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

    Na mreži Buca Skoda Mladenovac

    • Skoda Skup
    • ******
    • Član od: Apr 2017
    • Poruke: 1092
    • L&Ke: 26
    • Lokacija: Mladenovac
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #35 poslato: Jul 25, 2018, 07:42:34 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Nije normalno da tako pucaju te racve i creva , ako i 3ca pukne znaci da nabija pritisak , necu da te plasim ako je tako onda je do glave vrvt .

    Uglavno kad krene tako nesto najslabija karika prva popusta . Drzim ti palceve da si samo dobio lose crevo za zamenu
    • Vozi: Felicia MPI, Fabia 16v mk1, Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

    Van mreže mikehammer

    • Active
    • **
    • Član od: Jun 2018
    • Poruke: 19
    • L&Ke: 2
    • Lokacija: Beograd
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #36 poslato: Jul 26, 2018, 05:53:18 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Nemam sumnju da nabija pritisak iz cilindara u sistem za hlađenje.
    U posudi koja je ostala prazna bila je nekakva pena nalik peni kad se kuva supa pa se nakupi na površini i na zidu lonca nekako sivkasto.
    Interesantno je da ni jednom do sad se kazaljka za temperaturu nije pomerila sa 90 stepeni.
    Ali je takođe Veoma interesantno kolika je temperatura ulja.
    Kad sam vozio 190 išla je preko 140 recimo 142 stepena.
    A kad vozim 130 ide između 120 i 130 stepeni zavisno da li je ravno ili uzbrdo.

    U Paraćinu u ovlašćenom Aci i dalje tvrde da je kvalitet materijala u pitanju i da je sa motorom sve u redu.
    Ali ja u to ne verujem.

    Juče me dodatno zbunio što je majstor u servisu do kod sam prvo došao šlepom zvao nekog u Nišu ko prodaje polovne delove za VW i poslao mu foto dela jer to paše i taj mu je navodno rekao da taj deo nema jer je već 10 prodao i da je to boljka na vw autizma.
    Opet ni u jednom škodinom servisu ovaj deo nije menjan tako da slabo verujem.
    Nadam se samo da će sad u servisu bar malo posvetiti vremena.
    I da dodam, hladnjak u kabini je zapuše kako kažu. Grejanja nema nikako.

    Inače cela erotika sa kvarim je pojela oko 400 eura a problem nije rešen
    • Vozi: Octavia A7 2.0 tdi

    Na mreži fobia24

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 1843
    • L&Ke: 31
    • Lokacija: Slovenija
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #37 poslato: Jul 26, 2018, 07:49:39 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Mnogo me nervira konstatacija "majstora" koji su losiji majstori od onih iz hobija kazu da je nesto boljka nekog brenda samo zato sto on to ne radi ili on nema deo koji mu se trazi. Nema deo jer nema dovoljan lager delova. Ja imam oktaviju 1.6 tdi sa 239.000km i nije menjano to crevo. Ja sam odmah pomislio na isto sto i Buca. Nadam se da nije to. Meni jeste interesantna temperatura ulja koja je previsoka. Jer na 1.6 tdi u O3 kod gde ima pokazivac temp ulja, ista jako retko predje 110 stepeni. 97-105 mu bude radna.

    Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока

    • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI, oktavia 1.6TDI greenline
    error driver

    Na mreži slobodanalex

    • Skoda Skup
    • ******
    • Član od: Jan 2016
    • Poruke: 1171
    • L&Ke: 36
    • Lokacija: Novi Sad
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #38 poslato: Jul 26, 2018, 08:23:34 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Inače cela erotika sa kvarim je pojela oko 400 eura a problem nije rešen

    Na žalost nije česta pojava da plaćamo majstorima da se uče na našim vozilima, mene je nepoznavanje rada DPF filtera od strane ovlašćenog koštalo oko 2000 eura...
    • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

    Na mreži observer

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 339
    • L&Ke: 11
    • Lokacija: Novi Sad
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #39 poslato: Jul 26, 2018, 09:22:28 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Pokazatelj temperature ulja je najbolji pokazatelj da ovde nesto ozbiljno ne valja. Ukljucujući i sliku ekspanzione posude.
    Kod temperature ulja, sve preko 110-115 stepeni prosto nije normalno. Cak i za benzinac, a kamoli za TDI (moj 1.2 TSI na najvecim usponima po HR i SLO, gde se ide 140-150 uzbrdo) nije nikada imao temperaturu preko 109.
    « Poslednja izmena: Jul 26, 2018, 09:27:46 pre podne observer »
    • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

    Van mreže mikehammer

    • Active
    • **
    • Član od: Jun 2018
    • Poruke: 19
    • L&Ke: 2
    • Lokacija: Beograd
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #40 poslato: Jul 26, 2018, 03:07:28 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Auto je u servisu Cirinac. Prethodni vlasnik ga je samo tamo vozio.
    Deo opet nema pa je poručen i stiže u ponedeljak. Ali ja sam opet našao polovan i dobiće ga ujutru dostavom.
    Tako da ne gube vreme već da ispiraju sistem kao što su i naumili.
    Oni su maltene sigurni da je neko začepljenje u pitanju te da nema šanse da je dihtung glave. Isto mišljenje ima i majstor u Aca Paraćin servisu.
    Ono što mene buni jeste pojava pene (kao kad se kuva supa pa se nahvata - nekako siva) koje ranije nije bilo.
    Kako sam nervozan i stalno čitam o ovom probhlemu, mute mi se misli.
    Naime,
    jedna od opcija jeste dihtunh glave ili nedaj Bože pukotina na bloku ili glavi
    jedna opcija je i hladnjak ulja da je probio pa ulje jer je na većem pritisku ulazi u vodu ali bi onda nakon gašenja kad pritisak ulja padne na atmosferski voda usla u karter jer je tad pritisak u sistemu za hlađenje bar 1 bar jer je auto vruć
    na kraju opcija da stvarno postoji čep u sistemu koji povećava pritisak i to recimo u malom kolu hlađenja i puca tamo gde je najtanje.
    Veliko kolo izgleda radi ok je se do sad ni jednom temperatura nije mrdnula od 90 stepeni. Istina stao sam odmah čak i pre indikacije jer se oseti miris u kabini zbog padanja na izduv pa isparava.
    Buni me temperatura ulja i sasvim je moguće da je i hladnjak ulja zapusen tako da nema hlađenja ulja uopšte sem kako se ohladi motor tako i ulje u smislu da kad je manje opterećenja i ulje ima nižu temperaturu a kad je veće ona raste. Jer da je hladnjak ulja ok onda na samom razmenjivači toplote ulje bi grejalo rashladnu tečnost i hladilo se a tečnost se hladila u velikom hladnjaku.Ukoliko je stvarno začepljenje ja ću svejedno zameniti ulje i filter ulja jer se grejalo, iako kažu da za sintetiku je ok i do 150 C.
    • Vozi: Octavia A7 2.0 tdi

    Na mreži fobia24

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 1843
    • L&Ke: 31
    • Lokacija: Slovenija
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #41 poslato: Jul 26, 2018, 07:54:04 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Temperatura ulja zabrinjava. Nadam se da ces imati srece. Nesto se tu desilo mozda i kod prethodnog vlasnika, a tebe je samo sacekalo. Jel to Cirinac u Beogradu? Ja sa njima imam samo pozitivna iskustva. Oni imaju dobrog majstora, da ga ne imenujem koji se sjajno razume u materiju. Zamena ulja je svakako pametna opcija, ali tek posto problem resis, tj nadjes uzrok. To je O3?

    Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока

    • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI, oktavia 1.6TDI greenline
    error driver

    Van mreže mikehammer

    • Active
    • **
    • Član od: Jun 2018
    • Poruke: 19
    • L&Ke: 2
    • Lokacija: Beograd
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #42 poslato: Jul 29, 2018, 12:46:27 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Skinuli mali hladnjak, bio skroz zapusen. Ispirali ga kiselinom. Onda sipali namensko vw sredstvo za ispiranje sistema hladjenja (15.000 din dve kantice set) i gorivo za 2.5 sata rada. Potom neutralizacija pa destilovana voda do bistre. I onda antifriz. Imam grejanje u kabini, jedino sto desna strana ne duva toplo bez obzira na podesavanje, verovatno neka klapna. Krenuo na test put i dva puta dolivao tecnost, verovatno vazduh. U pocetku se ponasao isto tromo kao kad su mi u Paracinu dolivali antifriz. I odjednom se vratio stari auto. Mislim da je u pitanju vazduh pa kad je izasao vratilo se na normalu. Od zadnjeg dolivanja nivo stoji na maksimumu i danas sam ga maltretirao uz Zlatibor.
    Uspon posle Uzica pa do Bele zemlje 4. i oko 2.500 obrtaja i dizao je temperarutu ulja do 120 stepeni. Juce preko Rudnika uz ostru voznju isao do 124. Jutros sam na OMV onom puskom za pranje ispirao iz daljine hladnjak klime posredno j ostala dva. Sutra cu autoputem Cacak Ljig pa xu da vidim temperaturu ulja na 130 km/h. Plastika koja je pucala dva puta je po meni pucala jer je sistem gurao vodu ka malom hladnjaku a on bio totalno zapusen i pucalo je tamo gde je najtanje. Pre pola sata sam testirao na parkingu. Topao motor. Temperatura stoji na 90 iako to nije tacno, uvek drzi 90 a u stvari raste tek preko 100 da se ne bi bunio obican laik. Ali ja pratim temp ulja. Na 95 stepeni temp ulja pali se ventilator na hladnjaku. A na 94 temp ulja se gasi. Posto auto stoji u mestu predpoatavljam jer postoji hladnjak ulja sa je temp na termoprekidacu uptavo tu negde da ukljuci ventilator na 95 stepeni. Ostaje mi nepoznanica zasto se ulje toliko greje. Videcu sutra da skinu uljni hladnjak i testiraju prohodnost. Sumnjam da je h njemu dosta prljavstine ostalo pa tecnost za hladjene ne pomaze puno za hladjenje ulja. Oni sto je dobro je da vw inzenjeri ne brinu dob141 stepena za temperaturu ulja. Meni zapala serija octavia koja je imala los fabricki antifiz pa sad moram da ispiram.
    • Vozi: Octavia A7 2.0 tdi

    Na mreži fobia24

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 1843
    • L&Ke: 31
    • Lokacija: Slovenija
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #43 poslato: Jul 29, 2018, 01:47:23 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Prati temperaturu ulja. I predlažem da pri zameni ulja očistiš sito uljne pumpe i karter. To je redovan problem na mazdama. Ako si menjao ulje redovno na 10.000, možda i nije zaprljano, ali to smanjuje protok ulja pa i hlađenje. Jer svakako imaš veću temperaturu ulja od uobičajene za taj motor, a nešto mora biti uzrok.
    • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI, oktavia 1.6TDI greenline
    error driver

    Na mreži Peja

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jul 2013
    • Poruke: 2384
    • L&Ke: 34
    • Lokacija: Dornbirn-Niš
    Odg: 1.6TDI gubi rashladnu tečnost?
    « Odgovor #44 poslato: Jul 29, 2018, 02:21:26 posle podne »
  • 0
  • 0
  • cime je bio zapusen mali hladnjak?
    • Vozi: Škljocwagen Octy A6+ 1.6 TDI MY2012, Rumunobil Logan 1.4 MPI

     


    Obaveštenje za Goste

    Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
    Pridruži se i ti - registruj se sada!