Google pretraga Škoda foruma

Aktivne teme [vidljive za Goste]

Zadnja ventilacija Marjanke
[juče u 11:35:30 posle podne]


Vođica vozačkog pendžera :)) sheytan
[juče u 11:16:43 posle podne]


Na koliko se steze glava motora, Felicia 1.9D mihajloalasp
[juče u 09:22:44 posle podne]


Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke Hidroponika
[juče u 03:57:08 posle podne]


Skoda fabia 1.4 16v zvuk motora seki15
[juče u 03:06:09 posle podne]


Zimske gume shuxx
[juče u 01:24:31 posle podne]


turbina za fabiu milanblueline
[juče u 01:12:16 posle podne]


lcd monitor Karlheinz
[juče u 01:03:46 posle podne]


Štucanje motora Karlheinz
[juče u 01:03:00 posle podne]


Delovi za Feliciju Karlheinz
[juče u 01:02:46 posle podne]


Obaveštenje za Goste

Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
Pridruži se i ti - registruj se sada!


Autor Tema: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G  (Pročitano 1520 puta)

Van mreže Bojan_STopic starter

  • Active
  • **
  • Član od: Mar 2018
  • Poruke: 11
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: Beograd
Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« poslato: Mart 21, 2018, 12:31:32 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Dobar dan svima,
    Nakon opsežne potrage za sledećim vozilom gotovo da sam se odlučio za Octaviu 1.2 u Ambition paketu opreme sa nekim dodacima.
    Napisao sam gotovo pošto mi je jedina nepoznanica motor. Nažalost test vozilo sa ovim motorom ne postoji. Koliko sam uspeo da vidim u pitanju je 4 cilindra ali nisam pronašao da li je sa lancem pošto sam pročitao da se isti nisu dobro pokazali. Kakva su vaša iskustva sa ovim motorom na dužoj eksploataciji, ima li problema ili je ok?
    Što se performansi tiče auto kupujem prvenstveno za grad, imaće nekoliko vangradskih vožnji godišnje ali to je pretežno autoput. Otprilike dva puta odem do Zlatibora i svestan sam da će za tu vožnju performanse biti lošije ali ipak kakva su vaša iskustva, može li se obići šleper na pravcu, kakvo je ubrzanje 50-90Km/h?
    • Vozi: Opel Astra Notchback 1.4 140KS

    Van mreže vnov

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 402
    • L&Ke: 12
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #1 poslato: Mart 21, 2018, 01:03:45 posle podne »
  • 0
  • 0
  • U ovoj temi kod kolege Zlatića ćeš naći dosta odgovora na tvoja pitanja Links/Linkovi Register/Registrujte se or/ili Login/Ulogujte se
    • Vozi: KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

    Na mreži mirkuk38

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Mar 2014
    • Poruke: 1484
    • L&Ke: 37
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #2 poslato: Mart 21, 2018, 03:08:35 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Zlatić je pristrasan, po njemu je to najbolji motor koji autoindustrija može da pruži.

    Solidno to vuče, a za preticanje mora malo tehnika da se upotrebi.

    Ako ne luduješ za performansama, bićeš zadovoljan. A tu je uvek i Revochip, poželiš li dodati još 40 do 50KS za malo para.

     bravo2
    Auto: Škoda Superb 2.0TDI MY2016 + Eibach Pro-kit + Revochip

    Na mreži Maksimus

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Sep 2017
    • Poruke: 1278
    • L&Ke: 32
    • Lokacija: BG
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #3 poslato: Mart 21, 2018, 03:22:45 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Ma odrzava to brzinu na autoputu kako treba,kroz grad naravno nece biti problema. Malo razmisljas o tome kad pretices ali stizes gde i svi drugi. Definitivno nije za levu traku na ap i za ocekivanje nekih performansi ali sigurno ce da radi posao.
    Mislim da je pogresno posmatrati cip kao alternativu jacem motoru (bar ne u ravni sa fabrickim) ipak tu ima hiljadu nekih "promenljivih". Koliko se zapravo dobija (koliko su ti valjci "darezljivi",koliko su ti fabricki jaci motori razliciti,garancija itd. Naravno-ko sta voli i kome sta treba i odgovara.
    • Vozi: Superb Sportline 4x4

    Van mreže Bojan_STopic starter

    • Active
    • **
    • Član od: Mar 2018
    • Poruke: 11
    • L&Ke: 1
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #4 poslato: Mart 21, 2018, 03:51:47 posle podne »
  • 0
  • 0
  • U ovoj temi kod kolege Zlatića ćeš naći dosta odgovora na tvoja pitanja Links/Linkovi Register/Registrujte se or/ili Login/Ulogujte se
    Hvala pogledaću  :)

    Zlatić je pristrasan, po njemu je to najbolji motor koji autoindustrija može da pruži.

    Solidno to vuče, a za preticanje mora malo tehnika da se upotrebi.

    Ako ne luduješ za performansama, bićeš zadovoljan. A tu je uvek i Revochip, poželiš li dodati još 40 do 50KS za malo para.

     bravo2
    Da budem iskren Revochip mi je backup varijanta ali ne bih odmah radio zbog gubitka garancije. Ok mi je da malo teže pretiče samo me plaši da ne dođem u situaciju da od 50-90kmh njemu treba 10 sekundi..

    Ma odrzava to brzinu na autoputu kako treba,kroz grad naravno nece biti problema. Malo razmisljas o tome kad pretices ali stizes gde i svi drugi. Definitivno nije za levu traku na ap i za ocekivanje nekih performansi ali sigurno ce da radi posao.
    Mislim da je pogresno posmatrati cip kao alternativu jacem motoru (bar ne u ravni sa fabrickim) ipak tu ima hiljadu nekih "promenljivih". Koliko se zapravo dobija (koliko su ti valjci "darezljivi",koliko su ti fabricki jaci motori razliciti,garancija itd. Naravno-ko sta voli i kome sta treba i odgovara.

    Hvala, performanse velike i ne očekujem, da budem iskren malo mi je čudno zašto je toliko jeftiniji od ostalih motora pa me plaši da nema neka "kvaka".
    • Vozi: Opel Astra Notchback 1.4 140KS

    Na mreži Maksimus

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Sep 2017
    • Poruke: 1278
    • L&Ke: 32
    • Lokacija: BG
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #5 poslato: Mart 21, 2018, 04:21:07 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Pretpostavljam da je kvaka u damping ceni. Tj spusti maksimalno da bi mogla da se okaci na reklamu "Nova oktavija,vasa za 12000 eura". Realno nudi manje od ostalih motora u gami ali da je neupotrebljiva-nikako.
    • Vozi: Superb Sportline 4x4

    Na mreži -nebojsa-

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jun 2013
    • Poruke: 1295
    • L&Ke: 55
    • Lokacija: Čačak
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #6 poslato: Mart 21, 2018, 05:18:28 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Kvaka je i u tome da je to motor na zalasku sto se ugradnje u nove VAG modele tice, zamenjen sa 1.0TSI.
    Vozio sam Rapid sa 1.2TSI od 86ks; ide solidno u gradu i na magistrali. Auto put ili pod punim opterecenjem nisam probao.
    Doduse Oktavija je i teza od Rapida.
    Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

    Van mreže observer

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 339
    • L&Ke: 11
    • Lokacija: Novi Sad
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #7 poslato: Mart 21, 2018, 06:44:05 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Sasvim korektan motor. Sasvim solidno vuce uz umerenu potrosnju (prakticno moze da se vozi do 2500 obrtaja a cak i na autoputu ne mora da se ide preko 3000-3400 obrtaja).
    Ja u Golfu imam noviju verziju od 85 KS, sa zupcastim kaisem (svi modeli posle 2012.g). Kupljen februara 2017 na akciji (davao se velik popust, samo 14.000).
    Moj total prosek potrosnje od kupovine do danas je 5.3, a najcesci kratkorocni se krece oko 5.5.
    Za godinu dana sam presao samo 8800 km (od toga oko 70% autoput, brzine oko 140-150, magistrala 25%, brzine 80-100 i grad samo 5% - koristim drugi auto za grad i vikendicu).
    Troskovi registracije oko 18.000 a servisa oko 15.000.
    Za te pare nisam mogao bolje proci.
    • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

    Van mreže vojkan85

    • Skoda Skup
    • ******
    • Član od: Mar 2016
    • Poruke: 1230
    • L&Ke: 2
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #8 poslato: Mart 21, 2018, 07:14:02 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Kada dođeš u situaciju da se čupaš onda nikada nije dobar 1.2 :). Nemoj odmah na čip, vidi prvo kako će se tebi dopasti, mada lično smatram da 1.2 ne može da vuče kako treba tu težinu, što sam ranije i pisao u nekoj od tema.
    • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, 77kW

    Van mreže Bojan_STopic starter

    • Active
    • **
    • Član od: Mar 2018
    • Poruke: 11
    • L&Ke: 1
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #9 poslato: Mart 22, 2018, 03:01:47 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Kvaka je i u tome da je to motor na zalasku sto se ugradnje u nove VAG modele tice, zamenjen sa 1.0TSI.
    Vozio sam Rapid sa 1.2TSI od 86ks; ide solidno u gradu i na magistrali. Auto put ili pod punim opterecenjem nisam probao.
    Doduse Oktavija je i teza od Rapida.
    Pitao sam u Škodi i dobio upravo takvu informaciju, motor se prestaje proizvoditi u Junu ili Julu pošto je Euro 6 a prelaze na Euro 6+.

    Sasvim korektan motor. Sasvim solidno vuce uz umerenu potrosnju (prakticno moze da se vozi do 2500 obrtaja a cak i na autoputu ne mora da se ide preko 3000-3400 obrtaja).
    Ja u Golfu imam noviju verziju od 85 KS, sa zupcastim kaisem (svi modeli posle 2012.g). Kupljen februara 2017 na akciji (davao se velik popust, samo 14.000).
    Moj total prosek potrosnje od kupovine do danas je 5.3, a najcesci kratkorocni se krece oko 5.5.
    Za godinu dana sam presao samo 8800 km (od toga oko 70% autoput, brzine oko 140-150, magistrala 25%, brzine 80-100 i grad samo 5% - koristim drugi auto za grad i vikendicu).
    Troskovi registracije oko 18.000 a servisa oko 15.000.
    Za te pare nisam mogao bolje proci.

    Hvala, kao što sam ranije pisao ne tražim neke performanse bitnija mi je udobna vožnja ;)

    Kada dođeš u situaciju da se čupaš onda nikada nije dobar 1.2 :). Nemoj odmah na čip, vidi prvo kako će se tebi dopasti, mada lično smatram da 1.2 ne može da vuče kako treba tu težinu, što sam ranije i pisao u nekoj od tema.

    O čipu još ne razmišljam, pročitao sam kompletnu garažu od Aleksandar Zlatić i vidim da je njemu baš lepo legao tako da je i to opcija ako bude neophodno.
    • Vozi: Opel Astra Notchback 1.4 140KS

    Van mreže observer

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 339
    • L&Ke: 11
    • Lokacija: Novi Sad
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #10 poslato: Mart 22, 2018, 07:15:27 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Moj ti je savet da ne odugovlacis sa kupovinom jer uskoro i u benzince krece ugradnja filtera cestica (a kakva je to patnja, proguglaj malo o DPF). Odnosno, kad ukinu 1.2 TSI neces vise imati izbora.
    1.0 TSI je po performansama bolji (tako kazu testovi) ali se po zvuku primeti da je 3-cilindras. Pa ako ti to smeta, 1.2 TSI je dobra prilika da se vozis jeftino a sa solidno izbalansiranim motorom. U Golfu je neverovatno tih, verujem da je i u Oktaviji slicno.
    Nisam ni znao da se 1.2 TSI jos prodaje, VW ga je ukinuo u junu 2017.
    • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

    Na mreži Peja

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jul 2013
    • Poruke: 2385
    • L&Ke: 34
    • Lokacija: Dornbirn-Niš
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #11 poslato: Mart 22, 2018, 07:24:27 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Neće se DPF ugrađivati u sve benzinske motore, vec samo one sto ćađave. A po prirodi, benzinski neuporedivo manje čađave od dizel motora, pa ne očekujem prevelike probleme sa filterom čestica.
    • Vozi: Škljocwagen Octy A6+ 1.6 TDI MY2012, Rumunobil Logan 1.4 MPI

    Van mreže aleksandarzlatic

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Avg 2015
    • Poruke: 1355
    • L&Ke: 28
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #12 poslato: Mart 22, 2018, 08:07:13 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Dakle, da dodam na temu i ja neku rec...

    Fabricki motor vuce sasvim pristojno, ne bas kao za trke ali za to nije ni namenjen.

    Preticanje moze po ravnom bez problema, samo stisnes gas, ako je uzbrdica treba se pripremiti pametno...

    Dok sam vozio fabrickih 86 konja bio sam sasvim zadovoljan na autoputu, uglavnom sam vozio 130-140 sa izletima do 160km/h a ponekad i celih 180km/h sto je njegova deklarisana maksimalna brzina.

    Najlepsi je zvuk do 140 km/h, nakon toga pocinje da se cuje buka...

    Nakon cipovanja auto je mnogo agilniji, motor elasticniji, potrosnja ista... Ubrzanje: daleko bolje!

    Na autoputu, brzinama oko 130-140km/h trosi izmedju 6 i 6,5 litara, na Ibarskoj magistrali moze da spusti do 4,2 litre, odlazak Beograd - Zlatibor i nazad, dakle gradska voznja + Ibarska magidsrala ide ravno 5 litara...

    U gradskoj voznji u Beogradu, ja sam uglavnom trosio 8,5 litara, zadnjih 3 meseca vozim malo laganije (nakon par incidenata sa ludacima) i potrosnja je ispod 8 litara...

    Uvek moze da se javi svako ko zeli da testira moj motor :)
    • Vozi: Skoda Octavia A7 1.2 TSI 63kW/86HP Ambition MY2016, Revochip 129HP 215Nm

    Van mreže Bojan_STopic starter

    • Active
    • **
    • Član od: Mar 2018
    • Poruke: 11
    • L&Ke: 1
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #13 poslato: Mart 23, 2018, 08:45:20 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Moj ti je savet da ne odugovlacis sa kupovinom jer uskoro i u benzince krece ugradnja filtera cestica (a kakva je to patnja, proguglaj malo o DPF). Odnosno, kad ukinu 1.2 TSI neces vise imati izbora.
    1.0 TSI je po performansama bolji (tako kazu testovi) ali se po zvuku primeti da je 3-cilindras. Pa ako ti to smeta, 1.2 TSI je dobra prilika da se vozis jeftino a sa solidno izbalansiranim motorom. U Golfu je neverovatno tih, verujem da je i u Oktaviji slicno.
    Nisam ni znao da se 1.2 TSI jos prodaje, VW ga je ukinuo u junu 2017.
    Hvala na savetu, plan mi i jeste sada da kupim, čekam danas ponudu za dodatnu opremu pa ću odlučiti.
    • Vozi: Opel Astra Notchback 1.4 140KS

    Van mreže Bojan_STopic starter

    • Active
    • **
    • Član od: Mar 2018
    • Poruke: 11
    • L&Ke: 1
    • Lokacija: Beograd
    Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
    « Odgovor #14 poslato: Mart 23, 2018, 08:46:21 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Neće se DPF ugrađivati u sve benzinske motore, vec samo one sto ćađave. A po prirodi, benzinski neuporedivo manje čađave od dizel motora, pa ne očekujem prevelike probleme sa filterom čestica.
    Slažem se da DPF nije prepreka kod benzinca.
    • Vozi: Opel Astra Notchback 1.4 140KS

     


    Obaveštenje za Goste

    Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
    Pridruži se i ti - registruj se sada!