Google pretraga Škoda foruma

Aktivne teme [vidljive za Goste]

Zadnja ventilacija Marjanke
[juče u 11:35:30 posle podne]


Vođica vozačkog pendžera :)) sheytan
[juče u 11:16:43 posle podne]


Na koliko se steze glava motora, Felicia 1.9D mihajloalasp
[juče u 09:22:44 posle podne]


Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke Hidroponika
[juče u 03:57:08 posle podne]


Skoda fabia 1.4 16v zvuk motora seki15
[juče u 03:06:09 posle podne]


Zimske gume shuxx
[juče u 01:24:31 posle podne]


turbina za fabiu milanblueline
[juče u 01:12:16 posle podne]


lcd monitor Karlheinz
[juče u 01:03:46 posle podne]


Štucanje motora Karlheinz
[juče u 01:03:00 posle podne]


Delovi za Feliciju Karlheinz
[juče u 01:02:46 posle podne]


Obaveštenje za Goste

Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
Pridruži se i ti - registruj se sada!


Autor Tema: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...  (Pročitano 8314 puta)

Na mreži varicak

  • Style
  • ****
  • Član od: Sep 2013
  • Poruke: 275
  • L&Ke: 10
  • Lokacija: Vršac, Vojvodina
Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #45 poslato: April 06, 2014, 03:33:22 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Da li O3 u gepeku (mislim na hatch, ne kombi) postoji odvojena pregrada za torbicu sa obaveznom opremom? Gde ste vi kupovali vašu i kako izgleda?

    Van mreže grandmanitu

    • Ambition
    • ***
    • Član od: Dec 2013
    • Poruke: 30
    • L&Ke: 3
    • Lokacija: Beograd
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #46 poslato: April 07, 2014, 01:57:08 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Mislim da ces imati gde da stavis... :) Meni je konopac kod rezervnog tocka sa jos nekim glupostima (ima mesta da se stave neke sitnice), prsluk je ispod vozacevog sedista (ima predvidjeno mesto za prsluk kao neka polica), prva pomoc ima svoje mesto, sto se tice trougla on isto ima fabricki predvidjeno mesto gde moze da se zakaci ali ja imam neki stari trougao koji je duplo veci od ovih novih pa ne moze da stane... ja sam ga samo zavezao da mi ne leti po gepeku i za sad mi ne smeta... Ako si uzeo skodinu torbicu sa paketom obavezne opreme, ja sad ne znam kolika je ona po velicini, ali verujem da moze da se negde ugura ili zakaci :)
    • Vozi: Octavia A7 1.6TDI

    Van mreže nikola indjija

    • Style
    • ****
    • Član od: Mar 2014
    • Poruke: 313
    • L&Ke: 4
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #47 poslato: April 18, 2014, 11:59:24 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Koji je razmak rupa na felni na 03 5x100 ili 5x?
    • Vozi: skoda oktavia 3 1.2 tsi 105hp+seat cordoba 1.9sdi+fiat ducato 2.8 jtd

    Na mreži hakklerTopic starter

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 1768
    • L&Ke: 77
    • Lokacija: Zg
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #48 poslato: April 18, 2014, 12:06:26 posle podne »
  • 0
  • 0
  • 112

    sent from my right thumb

    10 sek...

    Van mreže vnov

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 402
    • L&Ke: 12
    • Lokacija: Beograd
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #49 poslato: Maj 12, 2014, 12:24:18 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Kolega varica jel stigla mašina kod kuće kakvi su utisci.
    • Vozi: KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

    Na mreži varicak

    • Style
    • ****
    • Član od: Sep 2013
    • Poruke: 275
    • L&Ke: 10
    • Lokacija: Vršac, Vojvodina
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #50 poslato: Maj 12, 2014, 04:11:20 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Preuzeo sam auto, ali sam u nekoj gužvi i ne stižem da napišem pošten review. Ali biće....

    Van mreže Karlheinz

    • Administrator
    • ******
    • Član od: Mar 2013
    • Poruke: 6218
    • L&Ke: 94
    • Lokacija: Beograd
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #51 poslato: Maj 28, 2015, 10:06:49 pre podne »
  • 0
  • 0
    • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

    Van mreže nebojsar

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Feb 2014
    • Poruke: 707
    • L&Ke: 15
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #52 poslato: Maj 28, 2015, 05:01:53 posle podne »
  • 0
  • 0
  • 1.6 TDI, preuzeo sam 8 maja, do sada imam oko 2100km. Predstavicu je u garazi a evo i nekih utisaka. Dosta tiši i rafinisaniji motor od 1.9TDI ali izuzetno lenj u prvoj i manje elastičan od prethodno pomenutog. Na većim brzinama neuporedivo tiši od prethodnog motora, pri 3000-3300 obrtaja se krstari brzinama od 150-160km/h sa dosta niskim nivoom buke. Unutrašnjost zanemarljivo poboljšana u odnosu na prethodnu generaciju, dosta hromiranih detalja koji su mi na suncu ekstremno smetali odsjajem u oci i na soferku. Fali kaseta za odlaganje sitnica iznad radija u sredini,kaseta je mnogo manja i poluupotrebljiva ako je CD i SD slot u kaseti sto je kod elegance opreme slucaj. Nazad na centralnoj konzoli pepeljara/pregrada od najjevtinije najruznije plastike. Ručica ručne kočnice ima smešno manji hod, menjač i naslon za ruke su lepše uklopljeni. Svo vreme auto koristim sa start stop sistemom i par puta sam imao neprijatnosti vezane za paljenje i gasenje. Ukoliko se stalno koristi S/S vise se gazi papucica kvacila (da ne bi gasio na svako najkrace stajanje) pa mislim da ce se usteda kroz gorivo vratiti kroz korpu i lamelu. Posle 700km DPF mi se prvi put cistio, osetio sam miris zapaljene gume koji me je pratio do posla, kada sam podigao haubu osetio sam i miris istopljene plastike. Odmah otisao u servis, odmah znali i pitali jel 1.6 tdi, kao to je zbog dpf-a koji nije "opgoreo".  Kada je klima aktivna i start stop radi neobicna je situacija jer se zbog klime auto posle pali. Papucica kvacila je od starta poprilicno tvrda. Neka resenja na autu su mi vrhunac gluposti i dobar primer koliko se na autu stedelo a cena u prodaji je ista kao prethodne generacije, slikacu pa cu okaciti.

    Toliko za sada, uskoro slike. Idem uskoro na put do cg pa cemo videti potrosnju na takvom putu. Do sada prosek 5,4l BG+auto put.
    • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

    Van mreže nikola indjija

    • Style
    • ****
    • Član od: Mar 2014
    • Poruke: 313
    • L&Ke: 4
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #53 poslato: Maj 28, 2015, 10:03:15 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Po ovom tvom pisanju ispada kao da pre preuzimanja auta nisi sedeo uopste u autu niti video unutrasnjost.
    • Vozi: skoda oktavia 3 1.2 tsi 105hp+seat cordoba 1.9sdi+fiat ducato 2.8 jtd

    Van mreže adamGT

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Mar 2015
    • Poruke: 393
    • L&Ke: 17
    • Lokacija: AR
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #54 poslato: Maj 28, 2015, 10:09:27 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Da sam ovako nesto procitao ranije verovatno nikad ne bih kupio octaviju,sreca pa nisam

    sent from 3310

    no turbo no fun

    Van mreže nebojsar

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Feb 2014
    • Poruke: 707
    • L&Ke: 15
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #55 poslato: Maj 28, 2015, 10:32:55 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Po ovom tvom pisanju ispada kao da pre preuzimanja auta nisi sedeo uopste u autu niti video unutrasnjost.

    Ma bio, sedeo, obigravao itd, ali zaista nije isto kao kada provodim svaki dan u njoj.

    Da sam ovako nesto procitao ranije verovatno nikad ne bih kupio octaviju,sreca pa nisam

    Ti imas drugi motor, a dobar deo mog pisanija se odnosilo na motor i sisteme uz njega, dakle tebe ne treba da tangira :)   Ipak sam od O3 ocekivao  nesto  vise, neki ozbiljniji napredak,  neki dobar razlog zasto bi neko sa O2 presao na O3 ako samo zeli noviji model. Nisam preterano razočaran, to je Škoda ali ne mogu razvući osmeh i reći wow dobro urađen posao. Ipak su imali dovoljno vremena. Doduše da sačekamo i zgazimo 100k km pa ćemo onda ozbiljnije pričati o svemu.
    • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

    Van mreže adamGT

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Mar 2015
    • Poruke: 393
    • L&Ke: 17
    • Lokacija: AR
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #56 poslato: Maj 29, 2015, 12:01:34 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Ma bio, sedeo, obigravao itd, ali zaista nije isto kao kada provodim svaki dan u njoj.

    Ti imas drugi motor, a dobar deo mog pisanija se odnosilo na motor i sisteme uz njega, dakle tebe ne treba da tangira :)   Ipak sam od O3 ocekivao  nesto  vise, neki ozbiljniji napredak,  neki dobar razlog zasto bi neko sa O2 presao na O3 ako samo zeli noviji model. Nisam preterano razočaran, to je Škoda ali ne mogu razvući osmeh i reći wow dobro urađen posao. Ipak su imali dovoljno vremena. Doduše da sačekamo i zgazimo 100k km pa ćemo onda ozbiljnije pričati o svemu.
    U prevodu to znaci da nisam pogresio sto sam uzeo tsi

    sent from 3310

    no turbo no fun

    Na mreži hakklerTopic starter

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 1768
    • L&Ke: 77
    • Lokacija: Zg
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #57 poslato: Jun 06, 2015, 02:23:35 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Imao sam priliku da vozim vw jetu sa 1.9 tdi motorom i razlika u tome kako auto povlaci kada se pokrene turbina je osetna. Mozda malo vise trosi ali da ga vozim kao sada o3 mislim da ne bi bilo neke velike razlike u potrosnji. Oseca se nedostatak 300cm3. Krivo mi je sto na nasem trzistu nije moguce kupiti o3 na fabricki gas jer tada ovaj tdi ne bih izabrao. A 1.2 tsi sam se plasio bas zbog male litraze. Vozio sam pola 1.2 tsi od 90 ps i mnogo sam se razocarao. A da paradoks bude veci vozio sam i kratko о2 sa 1.6tdi od 90ps motorom i mislim da je bolje povlacio. Nikako ne mogu da prosek spistim ispod 5l a da ga vozim kao prethodni auto trosio bi min. 6L.

    Kvotao sam post iz teme potrošnje O3 da ne idem u off topic
    tvojeg subjektivnog mišljenja ne vezanog za temu.

    Izgleda da nisi baš imao priliku voziti i vidljivo si razočaran i tu te apsolutno razumijem.

    Imao na probi sve modele od 1.9 tdi O2 i O2 fl te kratko i O3..čim je izašla.
    Dojam mi je da je od svih 1.6tdi iz O2FL..najbolje "povlačila" sa mjesta.
    O3 ima druge prijenose brzina ali u globalu je sve to tu negdje.
    Ima dosta dugu 5.tu brzinu a pošto ima manju masu..top speed je veči po podacima na netu(nisam isprobavao do 195km/h vs 1.9 koji ide do 190..nebitno.
    činjenica je da ima sekundu manje do 100..vs 1.9 105 10.5 vs 11.7sek kod 1.9tdia.(isprobano)
    + ima više snage na nižim okretajima od 1.9 ..prije se pali turbina..več na 1750..1800

    O3 je puno tiša i krivulja je linearnija nego kod 1.9pd koji ima explozivnost ali u kračem omjeru

    Isti ti je motor i u G7 kao O3.

    Može biti..nisam to isprobavao sa više ljudi u autu da tih 300ccm više znače na brdu..al to su nijanse.
    Po svemu bi trebala bi ispred starog 1.9pd motora.
    po performansama i potrošnji..osim nisam siguran radi tog dpfa..po trajnosti.
    10 sek...

    Van mreže iggy

    • Ambition
    • ***
    • Član od: Maj 2013
    • Poruke: 34
    • L&Ke: 5
    • Lokacija: Zaječar
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #58 poslato: Jun 07, 2015, 12:28:43 pre podne »
  • 0
  • 0
  • E ovako:
    Posle nešto više od dve godine vožnje O3 pretpostavljam da je vreme da iznesem neka svoja zapažanja i utiske o automobilu. Dosta toga što se piše o motoru je uglavnom tačno, ali nepotpuno i ima dosta stvari koje su uglavnom nagađanje ili prepričavanje nečijih priča koje se svode na rekla-kazala. Kad smo već krenuli sa motorom mogu da kažem da me je vrlo prijatno iznenadila elastičnost i startnost motora od 1600 kubika, mada mislim da dosta uticaja na to ima i smanjena ukupna masa automobila. Što se tiče potrošnje nešto je manja nego što sam očekivao, ali još uvek dosta više od fabrički deklarisanih podataka, na autoputu pri brzinama u granicama normale i tolerancije (120-140) kreće se oko 5l, magistralni (80-100) od 4,5-5l, a u gradu između 6 i 7 (velika je tolerancija zbog uticaja previše faktora), prosek na bordu na oko 3000 km jer se čini mi se tad resetuje je meni oko 6-6,3l, s tim da ja imam dosta gradske vožnje (većina). Koliko sam zadovoljan motorom, sa druge strane imam toliko primedbi na DPF koji bih vrlo rado izbacio da mogu. DPF je po meni bespotrebna stvar na automobilu u našoj zemlji jer država ne daje nikakve subvencije za takva vozila (a davala je do pre par godina), a sa druge strane može da upropasti dobar motor i živce. Najgore je kad se vratite umorni s posla i auto krene regeneraciju što automatski znači vožnju na otvorenom još nekih 25 km. I to ne bi bilo ništa strašno da je to bar jednom mesečno, ali jednom nedeljno, a ponekad i češće je previše (napominjem da ja imam uglavnom gradsku vožnju), u kilometrima otprilike 3-5 puta na hiljadu kilometara!!! Objašnjenje u servisu, nezvanično, je da taj motor nije predviđen za gradsku vožnju i da bi prodavci trebalo da skrenu pažnju kupcima prilikom kupovine. Znači ja sam kupio novi auto i platio ga 17,200 evra da bi do grada išao taksijem, njega čuvao u garaži i koristio jedanput godišnje do mora i nazad?
    Kad smo već kod mora moram da kažem da je ovo prvi auto u kome mogu da smestim sve što mi treba za odmor, a da ne moram da stavljam ništa deci kog nogu. Na zadnjoj klupi ima i više nego dovoljno mesta iza vozačevog sedišta što je kod mene obično problem jer sam dosta visok. Što se tiče udobnosti, ja sam navikao na tvrđe automobile tako da mi ovo odgovara.
    Toliko za sada.
    • Vozi: Octavia 1.6 tdi

    Van mreže aleksandarzlatic

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Avg 2015
    • Poruke: 1355
    • L&Ke: 28
    • Lokacija: Beograd
    Odg: O3: početni utisci, komentari, mišljenja...
    « Odgovor #59 poslato: Januar 16, 2016, 11:01:07 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Upravo sam izvezao oko 1.400km u poslednja tri dana, ganjajući O3 po bespućima južne i istočne Srbije.. dosta toga je bilo i po kiši, snegu, bljuzgi... gume = Conti TS830, 205/55/16 valjda. Svratio i do Stare planine, jer sam imao nešto lufta.

    Elem, to drži jako jako dobro...toliko, da čovek izgubi osećaj da vozi po klizavom terenu. I onda kada se uhvatim šeste brzine, shvatim da bi valjalo prepoloviti putnu brzinu. Zanese se čovek, pogotovo kada vozi sam satima, a misli odlutaju...

    Suma sumarum, uvek u zimskim uslovima treba imati dobru zimsku gumu, i ne preterivati sa tempom  bravo2
    Pretpostavljam mirkuk38 da je ta O3 sluzbena, koji je motor i oprema u pitanju?
    « Poslednja izmena: Januar 23, 2016, 01:11:39 pre podne Karlheinz Hell »
    • Vozi: Skoda Octavia A7 1.2 TSI 63kW/86HP Ambition MY2016, Revochip 129HP 215Nm

     


    Obaveštenje za Goste

    Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
    Pridruži se i ti - registruj se sada!