Autor Tema: Octavia RS 230 special edition  (Pročitano 2309 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže FilipTopic starter

Octavia RS 230 special edition
« poslato: Februar 20, 2015, 11:54:46 pre podne »
http://www.worldcarfans.com/115022089167/skoda-octavia-rs-230-special-edition-announced

ako ovako ostane, mlako, ista spoljašnost, a i stock 2.0 TSI motori iz O3 RS-a na valjcima izbacuju 230+ konja
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
214 HP

Na mreži jovan.ilic.89

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 761
  • Total likes: 8
  • Ugled L&K: 51
  • Lokacija: Власеница (Република Српска) - Београд
Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #1 poslato: Februar 20, 2015, 12:46:42 posle podne »



Na mreži bugarin

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #2 poslato: Februar 20, 2015, 12:52:14 posle podne »
nije sve u KS, a i koliko vidim u tekstu akcenat je na elektronici na prednjoj osovini................
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže Karlheinz

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #3 poslato: Februar 20, 2015, 10:49:35 posle podne »
Najbrža Škoda ikada

Model RS 230 ima 10 "konja" više nego standardna Octavia RS, što znači da 2.0 litarski TSI proizvodi 230 ks (169 kW).
Dodatna snaga doprinela je da automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,7 s, odnosno za 0,1 sekundu brže od klasičnog RS modela.
Povećana je i maksimalna brzina i to sa 248 km/h na 250 km/h.
Octavia RS 230 je ujedno i prva Škoda koja je standardno opremljena elektronskom kontrolom diferencijala prednje osovine.
Na taj način unapređeno je ponašanje automobila prilikom bržeg prolaska kroz krivine.
Škoda Octavia RS 230 će se naći u prodajnim salonim u junu 2015.

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?nav_id=960162&fs=1
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #4 poslato: Mart 03, 2015, 05:11:07 posle podne »
Još koja slika. Detalj: RS bedž ima crno V i malo je veći od standardnog.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #5 poslato: Septembar 03, 2015, 08:08:23 posle podne »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #6 poslato: Septembar 10, 2015, 10:16:33 pre podne »
Skoda Octavia RS 230 - test driving moments from Slovakiaring
https://www.youtube.com/watch?v=qu9o3k-CbHg
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #7 poslato: Septembar 30, 2015, 12:16:30 posle podne »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži jovan.ilic.89

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 761
  • Total likes: 8
  • Ugled L&K: 51
  • Lokacija: Власеница (Република Српска) - Београд
Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #8 poslato: Septembar 30, 2015, 05:19:53 posle podne »
Само гас, до лимита :RR)





Van mreže FilipTopic starter

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #9 poslato: Septembar 30, 2015, 08:15:59 posle podne »
ima kadar i kada nos mnogo ponire pri maksimalnom kočenju, a zadnji deo se nenormalno podigao

i RS verziji treba naknadno promeniti opruge kao i ostalim, naravno :)

evo te scene:

« Poslednja izmena: Septembar 30, 2015, 08:24:57 posle podne Filip »
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
214 HP

Van mreže zare

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1010
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 20
  • Lokacija: Kragujevac
Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #10 poslato: Septembar 30, 2015, 09:37:31 posle podne »
Od kada nisam cuo za Hansa Joakima Stuka :).

Sa onako malim profilom gume i sa pravim vozacem i nije neki problem voziti na felni ;).
Fabia Mk1 1.4 16V 74 KW 2004.

Na mreži jovan.ilic.89

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 761
  • Total likes: 8
  • Ugled L&K: 51
  • Lokacija: Власеница (Република Српска) - Београд
Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #11 poslato: Septembar 30, 2015, 10:18:43 posle podne »
ima kadar i kada nos mnogo ponire pri maksimalnom kočenju, a zadnji deo se nenormalno podigao

i RS verziji treba naknadno promeniti opruge kao i ostalim, naravno

И мени је упао у око тај детаљ, и запитах се како би се понашала са опругама неког од реномираних произвођача и да ли бих их стављао на нов ауто од 30.000+ евра који је из фабрике изашао као "спортски" настројено возило :-X wac1

Van mreže FilipTopic starter

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #12 poslato: Septembar 30, 2015, 11:02:29 posle podne »
pa kao i sve ostale Škode, ponašala bi se mnogo bolje...  :) čak i osnovne Eibach ProKit su za ove fabričke nazovi "sportske" wall1 pojam... meni se auto ne ljulja, ne naginje i posebno ne ponire kao ova prilikom jačeg kočenja, uostalom čim se stavi demontirana fabrička opruga pored kvalitetne aftermarket razlika je ogromna, i u broju navoja, i u njihovoj debljini

naravno da bih to promenio, ali u slučaju RSa od oko 25 hiljada to bi najverovatnije bio neki Bilstein komplet - amortizeri i opruge

samo pogledaj Briskodu npr., mislim da od svih O2/O3 RS automobila (a tamo ih bar ima u ogromnom broju) ni 5% nemaju fabričko vešanje - to nešto govori (pritom nisam mislio da imaju višak para :D )
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
214 HP

Na mreži jovan.ilic.89

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 761
  • Total likes: 8
  • Ugled L&K: 51
  • Lokacija: Власеница (Република Српска) - Београд
Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #13 poslato: Septembar 30, 2015, 11:17:26 posle podne »
ali u slučaju RSa od oko 25 hiljada to bi najverovatnije bio neki Bilstein komplet - amortizeri i opruge
Као што знаш и сам имам такав комплет и презадовољан сам, потврђујем у потпуности твој опис понашања аутомобила...али, више сам поставио реторичко питање, јер мислим да је стварно бзвз осјећај извести из салона ново возило од најмање 25.000 евра и возити га на дизалицу и расклапање па га у сопственој режији побољшати за тричавих 600-700 евра...право питање је због чега фабрика то не уради (бар на оваквом моделу), није баш да им нису доступна боља вјешања из групације, па зашто не и сарадња са Bilstein-ом, KW-ом, H&R-ом или ким већ wac1

Van mreže FilipTopic starter

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #14 poslato: Septembar 30, 2015, 11:56:19 posle podne »
Citat
мислим да је стварно бзвз осјећај извести из салона ново возило од најмање 25.000 евра и возити га на дизалицу и расклапање па га у сопственој режији побољшати

meni ne bi bilo glupo :B=)
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
214 HP