Autor Tema: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem  (Pročitano 1911 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže fobia24

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #30 poslato: April 21, 2018, 08:06:59 posle podne »
Odlična fora sa tim kockicama, ja sam isto imao na seniku. Mada mi nisu bile precizne, reno tehnologija. Potroši na meraču pola litre, a on drži isti broj crtica. Ali je ideja odlična.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI
error driver

Van mreže vojkan85

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1230
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 0
  • Lokacija: Beograd
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #31 poslato: April 21, 2018, 08:34:18 posle podne »
Slažem se da je malo varao, ali opet sam koncept i približavanje ne vičnim vozačima koji ne zaviruju ispod haube je nešto na šta su hteli da obrate pažnju verovatno.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, 77kW

Na mreži Maksimus

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #32 poslato: April 21, 2018, 10:11:03 posle podne »
Ja imam pokazivac temp ulja u nekom "sport" meniju,tu je nekoliko pokazivaca (g sila,temepratura ulja,raspoloziva snaga,obrtni moment,boost turbine) u principu gluposti,a niko da se seti da ubaci merac nivoa ulja koji bi zapravo bio koristan... Mada imam naviku da proveravam ulje tako da nije neki veliki problem  :B=)
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže nebojsar

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #33 poslato: April 21, 2018, 11:04:27 posle podne »
Na bordu O3 postoji u meniju podatak o  temperaturi ulja, normalno je da se ona razlikuje od temperature rashladne tecnosti i da treba vise vremena da ulje podigne svoju temperaturu. Meni su standardne temperature ulja od 80-110 stepeni u zavisnosti od doba godine tj. spoljne temperature i duzine voznje. Sistem sa rashladnom tecnoscu je koliko znam  zatvoren dok temperatura ne dostigne 90 stepeni a onda rashladna tecnost pocinje da cirkulise da bi se hladio motor, za to vreme temperatura ulja skace. Kad dodje na odredjeni nivo temp. ulja onda na scenu stupaju ventilatori koji dodatno preko rashladne tecnosti obaraju istu.  Tu kod dizela i kod turbinskih motora ima dodatnih generatora toplote pa u zavisnosti od toga postoji potreba dodatnog hladjenja. DPF je samo zakomplikovao tu pricu. Koliko se secam na staroj oktaviji koja nije imala DPF i na superbu koji je bio benzinac isto sam imao rad ventilatora posle gasenja motora i to povezujem sa potrebom da se temperatura motora svede na nizi nivo posle gasenja. Po meni je ovo vrlo korisna pojava koja stiti zivotni vek motora.
I usput kad smo kod meraca, pokazivac pritiska ulja u motoru bi po meni bio najkorisniji, on moze da pokaze mnoge stvari po kojima se moze proceniti sta se desava sa motorom ( u kombinaciji sa temperaturom) a uz pomoc njega se mogu spreciti ostecenja...
 
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže PD10

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #34 poslato: Jul 11, 2019, 09:30:58 pre podne »
Prilikom prvog startovanja motora duže vergla nekih 6-7s i kao da jedva upali. Posle toga auto pali normalno na drugi zub. Ne daje nikakvu grešku. Ako auto duže stoji (više od 12h) problem se opet javi pri startovanju ali ipak ne svaki put. U proseku svaki 5,6 put nakon dužeg stajanja. Startovao sam ga pri uključenim svetlima, sa uključenom klimom, punim i skoro praznim rezervoarom, na minus 10 i na plus 10. Nisam našao neku podudarnost. Da li je neko imao sličnih problema ili iskustva?

Pozdrav ,

Da li si uspio riješiti problem, jer imam isti auto i isti problem.
Mijenjao sam senzore bregaste i radio neka podesavanja kod starta auta, ali nista se nije promijenilo.

Ono što sam  i ja uocio, da ako mi je palio regeneraciju, sljedeci dan pali bez problema. Ali definitivno mi mnogo smeta kada podjem na posao a on vergla. Nakon toga cu ga 100 puta danas upaliti i palit ce bez problema.
  • Vozi: Skoda Octavia A7

Van mreže NCVEJICTopic starter

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #35 poslato: Jul 11, 2019, 11:04:39 pre podne »
Pozdrav ,

Da li si uspio riješiti problem, jer imam isti auto i isti problem.
Mijenjao sam senzore bregaste i radio neka podesavanja kod starta auta, ali nista se nije promijenilo.

Ono što sam  i ja uocio, da ako mi je palio regeneraciju, sljedeci dan pali bez problema. Ali definitivno mi mnogo smeta kada podjem na posao a on vergla. Nakon toga cu ga 100 puta danas upaliti i palit ce bez problema.

Problem nisam rešio. Tražili su mi prošle godine u ovlašćenom servisu da im ostavim kola dva tri dana da ispituju. Naravno nisam ostavio.
Ili znaš ili ne znaš. Kakva tri dana.
Uočio sam da se javlja samo na spoljnjoj temperaturi od oko 5°do23°. Na ostalim ne. I kad zavergla duže obavezno ga pali na 750 O/min. Ka pali zimi on ide na 1000 O ili 800 O zavisno od temperature napolju. I zimi nema problema a i leti kad je preko 23°. Čuo sam da postoje neki elektroničari koji promene deo mape i naprave da valja. Nisam još nigde terao i mislim da neću još. Nisam spreman još da prepravljam mapu.  Problem je dakle u delu softvera.
Od kad mi se pojavila ova anomalija ima dve godine. Prešao sam za to vreme oko 55000km. Tako da mislim da i nije to neki problem da ponekad zavergla duže. S obzirom da se auto normalno ponaša sve ovo vreme
« Poslednja izmena: Jul 11, 2019, 11:12:57 pre podne NCVEJIC »
  • Vozi: Škoda Oktavia A7 1.6 tdi 105 ks 2014 elegance

Van mreže PD10

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #36 poslato: Jul 11, 2019, 03:34:36 posle podne »
Hvala na odgovoru.

Isti problem je i kod mene, i slicno kao i ti razmisljam.

LP
  • Vozi: Skoda Octavia A7

Van mreže Karlheinz

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #37 poslato: Jul 22, 2019, 06:44:49 posle podne »
Hvala na odgovoru.

Isti problem je i kod mene, i slicno kao i ti razmisljam.

LP
Nalog ti je suspendovan. Možeš se javiti na email ako želiš da učestvuješ dalje na forumu.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

 


Pretraga Škoda foruma [Google]