Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem  (Pročitano 2907 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže fobia24

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #30 poslato: April 21, 2018, 20:06:59 posle podne »
Odlična fora sa tim kockicama, ja sam isto imao na seniku. Mada mi nisu bile precizne, reno tehnologija. Potroši na meraču pola litre, a on drži isti broj crtica. Ali je ideja odlična.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI

Van mreže vojkan85

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #31 poslato: April 21, 2018, 20:34:18 posle podne »
Slažem se da je malo varao, ali opet sam koncept i približavanje ne vičnim vozačima koji ne zaviruju ispod haube je nešto na šta su hteli da obrate pažnju verovatno.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, 77kW, Eibach ProKit

Na mreži Maksimus

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #32 poslato: April 21, 2018, 22:11:03 posle podne »
Ja imam pokazivac temp ulja u nekom "sport" meniju,tu je nekoliko pokazivaca (g sila,temepratura ulja,raspoloziva snaga,obrtni moment,boost turbine) u principu gluposti,a niko da se seti da ubaci merac nivoa ulja koji bi zapravo bio koristan... Mada imam naviku da proveravam ulje tako da nije neki veliki problem  :B=)
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #33 poslato: April 21, 2018, 23:04:27 posle podne »
Na bordu O3 postoji u meniju podatak o  temperaturi ulja, normalno je da se ona razlikuje od temperature rashladne tecnosti i da treba vise vremena da ulje podigne svoju temperaturu. Meni su standardne temperature ulja od 80-110 stepeni u zavisnosti od doba godine tj. spoljne temperature i duzine voznje. Sistem sa rashladnom tecnoscu je koliko znam  zatvoren dok temperatura ne dostigne 90 stepeni a onda rashladna tecnost pocinje da cirkulise da bi se hladio motor, za to vreme temperatura ulja skace. Kad dodje na odredjeni nivo temp. ulja onda na scenu stupaju ventilatori koji dodatno preko rashladne tecnosti obaraju istu.  Tu kod dizela i kod turbinskih motora ima dodatnih generatora toplote pa u zavisnosti od toga postoji potreba dodatnog hladjenja. DPF je samo zakomplikovao tu pricu. Koliko se secam na staroj oktaviji koja nije imala DPF i na superbu koji je bio benzinac isto sam imao rad ventilatora posle gasenja motora i to povezujem sa potrebom da se temperatura motora svede na nizi nivo posle gasenja. Po meni je ovo vrlo korisna pojava koja stiti zivotni vek motora.
I usput kad smo kod meraca, pokazivac pritiska ulja u motoru bi po meni bio najkorisniji, on moze da pokaze mnoge stvari po kojima se moze proceniti sta se desava sa motorom ( u kombinaciji sa temperaturom) a uz pomoc njega se mogu spreciti ostecenja...
 
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže PD10

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #34 poslato: Jul 11, 2019, 09:30:58 pre podne »
Prilikom prvog startovanja motora duže vergla nekih 6-7s i kao da jedva upali. Posle toga auto pali normalno na drugi zub. Ne daje nikakvu grešku. Ako auto duže stoji (više od 12h) problem se opet javi pri startovanju ali ipak ne svaki put. U proseku svaki 5,6 put nakon dužeg stajanja. Startovao sam ga pri uključenim svetlima, sa uključenom klimom, punim i skoro praznim rezervoarom, na minus 10 i na plus 10. Nisam našao neku podudarnost. Da li je neko imao sličnih problema ili iskustva?

Pozdrav ,

Da li si uspio riješiti problem, jer imam isti auto i isti problem.
Mijenjao sam senzore bregaste i radio neka podesavanja kod starta auta, ali nista se nije promijenilo.

Ono što sam  i ja uocio, da ako mi je palio regeneraciju, sljedeci dan pali bez problema. Ali definitivno mi mnogo smeta kada podjem na posao a on vergla. Nakon toga cu ga 100 puta danas upaliti i palit ce bez problema.
  • Vozi: Skoda Octavia A7

Van mreže NCVEJICTopic starter

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #35 poslato: Jul 11, 2019, 11:04:39 pre podne »
Pozdrav ,

Da li si uspio riješiti problem, jer imam isti auto i isti problem.
Mijenjao sam senzore bregaste i radio neka podesavanja kod starta auta, ali nista se nije promijenilo.

Ono što sam  i ja uocio, da ako mi je palio regeneraciju, sljedeci dan pali bez problema. Ali definitivno mi mnogo smeta kada podjem na posao a on vergla. Nakon toga cu ga 100 puta danas upaliti i palit ce bez problema.

Problem nisam rešio. Tražili su mi prošle godine u ovlašćenom servisu da im ostavim kola dva tri dana da ispituju. Naravno nisam ostavio.
Ili znaš ili ne znaš. Kakva tri dana.
Uočio sam da se javlja samo na spoljnjoj temperaturi od oko 5°do23°. Na ostalim ne. I kad zavergla duže obavezno ga pali na 750 O/min. Ka pali zimi on ide na 1000 O ili 800 O zavisno od temperature napolju. I zimi nema problema a i leti kad je preko 23°. Čuo sam da postoje neki elektroničari koji promene deo mape i naprave da valja. Nisam još nigde terao i mislim da neću još. Nisam spreman još da prepravljam mapu.  Problem je dakle u delu softvera.
Od kad mi se pojavila ova anomalija ima dve godine. Prešao sam za to vreme oko 55000km. Tako da mislim da i nije to neki problem da ponekad zavergla duže. S obzirom da se auto normalno ponaša sve ovo vreme
« Poslednja izmena: Jul 11, 2019, 11:12:57 pre podne NCVEJIC »
  • Vozi: Škoda Oktavia A7 1.6 tdi 105 ks 2014 elegance

Van mreže PD10

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #36 poslato: Jul 11, 2019, 15:34:36 posle podne »
Hvala na odgovoru.

Isti problem je i kod mene, i slicno kao i ti razmisljam.

LP
  • Vozi: Skoda Octavia A7


Van mreže Dragec jc

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #37 poslato: Jul 20, 2020, 10:22:00 pre podne »
Molio bih za info, ako je netko uspio riješiti problem sa prvim paljenjem. Svi su pisali za problem nitko ne reče kako (i da li)  je riješio problem. Hvala
  • Vozi: Škoda Octavia 1,6 tdi 2014.g 77 kW

Van mreže Dragec jc

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #38 poslato: Jul 20, 2020, 10:27:08 pre podne »
shubri, da li ste uspjeli riješiti problem sa paljenjem. Ja imam problem sa prvim paljenjem (vergla nekih 3,4 sekunde), a kasnije cijeli dan će i 100 puta upaliti normalno. Ima i tema na forumu oko tog problema, međutim nitko nije dao odgovor da li su uspjeli popraviti.
  • Vozi: Škoda Octavia 1,6 tdi 2014.g 77 kW

Van mreže shubri

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #39 poslato: Jul 20, 2020, 10:34:39 pre podne »
Pozdrav, pa nisam. Gledao sam i strane forume, bio na 2 mesta neformalno i oba mesta predlazu da nije akumulator nego alnaser. Jer moj ima start/stop i to ona verzija kad se gasi momentalno, jos je auto u pokretu... Ima tema za to, to izgleda ko da je kvar a u stvari VW je smislio foru da kao smanji emisije. Elem, verujem da na 200k se dovoljno puta upaliio i ugasio da se sj.... alnaser malo.

Kod mene je drugaciji problem, uglavnom na semaforu nece da se upali kad treba da krenes (inace hint jedan, ako ne upali iz prve kad pustis kocnicu(ubacis u brzinu kod manuelnog), mozes da pritisnes gas i on ce probati ponovo da se upali). Tako se kod mene manifestuje, nece da se upali. Nekad se to desi i kad palim auto na parkingu, najcesce upali iz druge/trece. Jednom mi je verlgao 5x. Ali zvuci kao da ne zavergla do kraja, digne obrtaje do 500 i samo se ugasi. Nema veze da li je hladan/vozen pre toga....

Razmisljam da odem do onih u kisac da pregledaju/repariraju alnaser, to su mi rekli da je tipa 2000-3000 + ruke, pa ako to ne pomogne ne znam sta cu.
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Style 2016

Van mreže Dragec jc

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #40 poslato: Jul 20, 2020, 12:00:03 posle podne »
Uf kod mene nije tako.
Moja normalno pali svaki put i start-stop, osim kada leži cca 10-ak sati, a onda kod prvog paljenja vergla. Problem je i što svakodnevno pravim vrlo kratke relacije (cca kilometar). Ima tema upravo za ovo paljenje pa se nadam da će se javiti (sa rješenjem  :)) netko od kolega koji su iznosili problem.
  • Vozi: Škoda Octavia 1,6 tdi 2014.g 77 kW

Van mreže NCVEJICTopic starter

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #41 poslato: Jul 20, 2020, 16:33:52 posle podne »
Ja nisam rešio problem. 3god tako teram.
  • Vozi: Škoda Oktavia A7 1.6 tdi 105 ks 2014 elegance

Van mreže fobia24

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #42 poslato: Jul 20, 2020, 18:30:25 posle podne »
Ako nisi siguran u anlaser nemoj ga ni raditi. Najbolje je da nadjes strucnog majstora da stane iza svoje dijgnoze i da resi problem. Za takve stvari su najbolji ovlasceni. Ja sam to naucio iz licnog primera dok sam mazdu imao. Kad krene japanac da zeza, svako ucenje majstora na njemu moze kostati vise od auta. Ovlasceni je uzeo auto, radio i nije resio i onda je krenula igranka da je proveo vise u servisu nego na putu dok se nije resilo. A to je ta sigurnost da je imas, neka neko resi i stoji iza toga racunom i firmom.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI