Autor Tema: americke tablice  (Pročitano 276 puta)

1 Član i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ApatinacTopic starter

americke tablice
« poslato: Januar 02, 2018, 10:57:59 posle podne »
Pozdrav kao sto tema kaze interesuje me koja je fora u americkim tablicama.Sad kad sam bio u Srbiji video sam cak i kod mene u Apatinu jedan auto sa americkim tablicama (mislim da su bile Ilionis il tako nesto slicno).Pre sam vidjao nekad po BG ali ajde tamo mi je nekako razumno glavni grad neke firmi ili sta vec. Primetio sam i po Nemackoj da se neke kamionske prikolice imaju tablice USA i to cesto pise RICHMOND ili tako nesto slicno.Dali im je osiguranje toliko jeftino da ih dovoze vamo ili cak mozda nisu osigurane ...? Zna li neko mozda o cemu je tu rec.
  • Vozi: Octavia II 1,6 tdi

Na mreži bigor

Odg: americke tablice
« Odgovor #1 poslato: Januar 03, 2018, 12:23:26 pre podne »
Fora je u tome sto neko doveze nekoliko vozila i iznajmljuje nasima na crno koji dolaze iz Amerike. Jedino mi nije jasno kako ih registriju ili mozda kod njih ne traze tehnicki pregled
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže fobia24

Odg: americke tablice
« Odgovor #2 poslato: Januar 03, 2018, 10:17:12 pre podne »
Možda ih ni ne registruju. Pitanje je da li policija gleda da li je auto registrovan u inostranstvu i ume li da pregleda to. Njih najviše zanima ima li pravo vozač da vozi auto sa tim tablicama.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI
error driver

Na mreži bugarin

Odg: americke tablice
« Odgovor #3 poslato: Januar 03, 2018, 10:21:56 pre podne »
Registrujes ga online, platis karticom. Osiguranje je papreno jer ga placas nasima :) . Ali pitanje je koliko tih vozila uopste ima osiguranje (mislim na ove u srbiji), jer sumnjam da svi zandari znaju kako izgleda US "saobracajna" i osiguranje.
Znam coveka koji je godinama vozio bez dozvole, kad ga startuje pandur pokaze mu americku ID CARD........
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže Peja

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: americke tablice
« Odgovor #4 poslato: Januar 03, 2018, 11:56:48 pre podne »
Da li mu jeftinije da iznajmi sumnjiv auto, ili da se vozi taksijem?
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Na mreži bigor

Odg: americke tablice
« Odgovor #5 poslato: Januar 03, 2018, 12:25:34 posle podne »
Jeftinije je iznajmiti jer je 10 evrica dan, a klinci ih uzimaju pa idu za Bosnu, Hrvatsku, CG, vozaju ih po mjesec dana bez ikakvih ogranicenja
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Na mreži Maksimus

Odg: americke tablice
« Odgovor #6 poslato: Januar 03, 2018, 02:29:12 posle podne »
Ja te americke znam kao varijantu za jeftiniju nabavku luksuznijeg auta. Kupis npr porse makan,tamo te kosta 50k dolara,ovde 70k eura ekvivalentan pa se isplati uzeti ga tamo,otvori se neka firma na koju se vodi,odrade se papiri i auto se spakuje na brod i doveze. Za razliku u ceni se u isplati i vratiti ga nazad za prodaju pa se ni ne uvoze ovde vec se sve odradjuje tamo. Plus odrzavanje(registracije itd) koje su opet jeftinije.
Pouzdano znam za brodove,niko normalan ne registruje ovde vec se registruju na firme u Delaweru,registracija i ostali troskovi smesni,ne placa se pdv itd. Zato je ogroman broj plovila pod tom zastavom.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Na mreži bugarin

Odg: americke tablice
« Odgovor #7 poslato: Januar 03, 2018, 02:56:13 posle podne »
Velika vecina vozila je po defaultu jeftinija u USA nego kod nas (srbija i evropa), sto zbog damping cena sto zbog kojekakvih razloga.
Mercedes S klase AMGS65 je kod nas 241.000 eura, dok je u USA 236.000$ sto je nepunih 200.000 eura. Razlika u ceni od 40.000eura.
Transport kontejnerom je do 2000$.
Dovoze ljudi kola i kad se vracaju iz USA. Deluje idiotski, ali znam par takvih slucajeva. Mislim na to da je idiotski da se neko vrati odande da bi ovde ziveo.

Zadnjih godina je problem sto vozila namenjena USA trzistu, ili proizvedena u USA, nije moguce uvesti u Srbiju. Tako bi barem trebalo biti po zakonu, iako je recimo gorepomenuti GLS u svojoj prvoj verziji pravljen samo u USA.
Iz svega gorenavedenog proizilazi cinjenica da je jeftinije dovesti polovnjaka i voziti ga na USA tablice, ili kupiti novu zver - ustedeti 50.000 - biti baja sa USA tablama i ne placati osiguranje.
Poznajem i te koji voze zveri od kola i motora na USA table, nijedan cist nije (papiroloski).
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Na mreži Maksimus

Odg: americke tablice
« Odgovor #8 poslato: Januar 03, 2018, 04:50:46 posle podne »
Upravo to,luksuzna kola kod njih su neverovatno jeftina,npr porse macan s je kod nas pocetna cena nekih 55-60k eura,tamo je 44k eura,a i dodatna oprema je jeftinija. Kad se odrade papiri taj brod je smesan trosak,i izadje mnogo povoljnije (a jos ako hoces na duze staze da ga vozis tim bolje). Znam da su registrovali kola iz USA preko CG ili DE,ali kako je to funckionisalo ne znam stvarno.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže nebojsar

Odg: americke tablice
« Odgovor #9 poslato: Januar 04, 2018, 02:59:05 posle podne »
A sta se desava kada se desi nesto ? Kako se to pokriva ako auto nije registrovan i nema osiguranje? To ne pitam samo zbog USA vozila, vidjao sam po bg i sa arapskim tablicama vozila
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Na mreži Maksimus

Odg: americke tablice
« Odgovor #10 poslato: Januar 04, 2018, 07:47:16 posle podne »
Ako nije registrovan i osiguran onda nista,na sud,ali ako jeste registrovan i osiguran ne znam koja je procedura,iskreno.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže ugi85

Odg: americke tablice
« Odgovor #11 poslato: Januar 04, 2018, 08:00:48 posle podne »
Ukoliko je za udes odgovoran vozac neregistrovanog vozila stetu pokriva Garantni fond. Pretpostavljam da isto vazi za neregistrovana vozila stranih tablica ali nisam siguran.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Na mreži bigor

Odg: americke tablice
« Odgovor #12 poslato: Januar 04, 2018, 08:33:56 posle podne »
Garantni fond posle potrazuje nadoknadu od vozaca,a ako on ima USA drzavljanstvo mogu mu samo pljunuti pod prozor ;D
Mada za vozila za koja ja znam bila su sva registrovana i imala osiguranje
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže ApatinacTopic starter

Odg: americke tablice
« Odgovor #13 poslato: Januar 04, 2018, 08:58:55 posle podne »
Znaci to je to posteno  pa ko koga zavrne
Kod Nemackih tablica iza oznake mesta stoje dva kruga zalepljena .Gornji krug oznacava do kada auto ima tehnicki odnosno kad se mora ici na kontrolu(TÜV) a  donja nalepnica je grb pokrajine (Baden witemberg, Bayern ...) i ako auto nema na tablicama nalepnicu od pokrajine onda auto nije osigurano (jer kad se auto odjavljuje obavezno se nose tablice da se uklone nalepnioce da se vidi da je odjavljeno) a gornja nalepnica ako ako je istekla nije toliko strasno (ovde nam cak govore da se ne placaju kazne u drugim drzavama jer to je nekako kao intrena stvar Nemacke tako je bilo barem u novinama od ADAC).
  • Vozi: Octavia II 1,6 tdi

Van mreže munja23

Odg: americke tablice
« Odgovor #14 poslato: Januar 05, 2018, 01:05:37 posle podne »
Evo konkretnog primera. 2008 JEEP Commander 5.7 HEMI, Overland oprema u komplatnom full-u je tada kod nas kostao blizu 70k EUR, ako ne i vise. Cak nisam ni siguran da je taj konkretni motor i mogao da se poruci. U USA, taj isti auto je kostao USD 34,000. Registracija i transport brodom + drumski do Srbije oko 2,000 EUR. Po nasem zakonu, takvo vozilo moze da vozi osoba koja ima boravak u “nekoj” stranoj zemlji. Nije eksplicitno navedeno da moras da imas boravak u zemlji cije tablice imas na vozilu. E sad, ono gde nastaje problem jeste osiguranje. Do pre par godina, neka osiguravajuca kuca iz BIH je nudila za 700 Eur godisnje kao osiguranje na podrucju cele Evrope, sto je stvarno bilo povoljno. Sta se desilo onda? Otac jednog naseg proslavljenog NBA kosarkasa, koji ima u vlasnistvu par takvih vozila, hteo je da izigra sistemi krenuo neke zavrzlame da pravi sa Bosancima. Ovima pukao film i sada nude samo osiguranje za strana vozila na posrucju BIH. To znaci, ako hoces da vozis auto u Srbiji, moras da kupis “granicno” osiguranje koje vazi godinu dana i za takav auto kosta oko 1,000 EUR/godisnje, ali nemas roaming. Tako da, ako planiras da ides za Sloveniju, moras ds kupis i Hrvatsko i Slovenacko osiguranje. Cca EUR 50/nedelju dana za svaku zemlju ponaosob.
Sto se tice Americke registracije, njihova saobracajna dozvola je u obliku clanske karte za biblioteku, plastificirsn papir sa pecatom, tako da me ne bi cudilo da falsifikuju. Nasi policajci i onako ne znaju ni kako izgleda ista. Njima je samo bitno da je placeno osiguranje i to je to...
  • Vozi: 2019 Octavia III RS 245 DSG, 2017 Citigo Ambition, 2015 Fabia Style 1.2 TSI DSG

 


Pretraga Škoda foruma [Google]