Autor Tema: RAPID: utisci, komentari, informacije...  (Pročitano 11724 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži hakklerTopic starter

RAPID: utisci, komentari, informacije...
« poslato: Februar 24, 2014, 11:08:46 posle podne »
danas vidio baš pravu poplavu limuzinskog rapida na cesti..baš ono "Rapid day"..i to u kvartu gdje živim.

jedan bijeli elegance sa zatamnjenim zadnjim šajbama..vrh  :P

dva Cappuccino Bež + jedan pacifik plavi sparkan kraj mene + jedan srebrni koji je non stop u kvartu zajedno sa jednim službenim (PZ auto) bijelim.

ovi u Ambition-ratkapa opremi su tako..tako.
Ratkape su blagi užas.

dok moram priznati da trokraki volan u unutrašnjosti odlično sjedi i puno bolje izgleda u interijeru.

jedan cappucino bež je očito bio opremljen start/stop sustavom jer čovjek nije znao krenuti na semaforu ..te prošao na debelo crveno iz sporedne u glavnu  ;D

i ta cappuchino bež mi je nikakva  boja ni na rapidu ni na novoj O3

još sam se navečer vozio paralelno s jednim po zelenom valu u centru Zg.a

ali još nisam ni jednog vidio sa OEM xenon svjetlima  >:( (500 seura doplata)

u pregovorima sam za jednog malo rabljenog srebrnog..ali od toga najvjerojatnije neče biti ništa.
Ima dosta pluseva i minusa na tom...  ::)

koja slička...od tog...iz pregovora  :))



nažalost..slike su sa 15" zimuljama. Inače se vozi na 17"  >:D
« Poslednja izmena: Septembar 16, 2017, 04:40:12 posle podne Karlheinz »
10 sek...

Van mreže vlada320

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 545
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Škoda - best for money
Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #1 poslato: Februar 25, 2014, 01:16:15 pre podne »
Baš sam jednog takvog srebrnog Rapida u Elegance+ opremi sa ZG tablama vidjao u BG. Ima 16 ili 17 felne, čak i brisač zadnjeg stakla, za koji se baš pitam da li je potreban i koristan takvoj vrsti karoserije (doplata oko 80e).
Trokraki volan je standard za sve Rapide MY2014. znači, od sredine prošle godine. Ovde čak i za Elegance nisu standard neke osnovne stvari poput zadnjih zvučnika, zadnjeg brisača, bočnih lajsni...
  • Vozi: Opel Astra H 1.3DTH SW / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže Turbo

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1588
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 16
  • Lokacija: Beograd
Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #2 poslato: Februar 25, 2014, 01:27:50 pre podne »
Jeste koristan taj brisač još kako. Naizmenično vozim 2 Oktavije, jedna ima druga ne, taj brisač je spas.
Fabia 1.2TSI 105PS Eibach Pro Kit | Civic 1.5 V-Tec Eibach Pro Kit

Van mreže Filip

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #3 poslato: Februar 25, 2014, 10:06:07 pre podne »
hakkler, ovaj Rapid lepo izgleda, ima dobru opremu, koji su minusi?

vlada, turbo, taj brisač je poslednja stvar koju bih doplatio, odnosno kad malo bolje razmislim za njega nikad ne bih doplatio :D

pored toga što mi ruži zadnji deo auta mislim da ga nikad ne bi uključio, pored folije i velike zavesice mi ne bi baš pomogao

od brisača su neuporedivo korisniji senzori pozadi, pa je po mom mišljenju za njih doplata neophodna, i kod Oktavija i Rapida
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
214 HP

Na mreži hakklerTopic starter

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #4 poslato: Februar 25, 2014, 12:28:38 posle podne »
največi minus kod mene na računu :D

u vezi auta..to je prvi promo model elegancea iz 2012.
največi minusi:
nema zadnje diskove
nema kontrolu zadnjih podizača
dosta velika udaljenost od mene..cca 300km
največi plusevi:
oprema elegance + dodatno dynamic paket (
profilirani zicevi..alu papučice) + dodatno dosta opreme na elegance
17" oem kotači kao na onom bijelom s prve strane + alu 15" zimski set up
oem parkirni senzori
bluetoth
1.6tdi :D bez start/stop sistema
cijena auta
vlasnik auta 100% provjereno..stariji gospodin
umjerena kilometraža cca 22kkm
tvornička garancija do 2016
rega do kraja 2014.
cijena..

u slučaju čuda..i kupovine auta promijenio bi volan..stavio trokraki i nabavio možda oem xenon farove
to je to :D


sent from my GT-D  

10 sek...

Van mreže djordjebg

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 601
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 45
  • Lokacija: Beograd
Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #5 poslato: Februar 25, 2014, 01:53:42 posle podne »
Ima vise pluseva nego minusa Hakkler, a i minusi nisu bas neki znacajni.
Odlican auto. ;)
Rekli su mi najgore o tebi
nisu nikad pricali o sebi
rekli su mi ono ca su tili
virova san, stariji su bili

Na mreži Neba

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #6 poslato: Februar 25, 2014, 02:32:39 posle podne »
u najvecim plusevima imas:
cijena i cijena auta  :D :)) ;D

srecno s dilemom  :) p.s. negde spomjenu da ce ti sledece suto biti benzinac  :P
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže Filip

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #7 poslato: Februar 25, 2014, 02:58:56 posle podne »
auto je prilično dobar, a oprema odlična

da se malo spusti bio bi bombonica i felne 17" bi mu došle do izražaja tek tad
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
214 HP

Na mreži hakklerTopic starter

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #8 poslato: Februar 25, 2014, 05:25:09 posle podne »
u najvecim plusevima imas:
cijena i cijena auta  :D :)) ;D

srecno s dilemom  :) p.s. negde spomjenu da ce ti sledece suto biti benzinac  :P
mašta i kombinacija je nažalost obrnuto proporcijalna realnosti.
Trenutno imam neke druge prioritete koje nose sa sobom x cifru koju bi trebao doplatiti nakon što bi se riješio moje oct.
Cijena rapida je primamljiva jer je debelo ispod realne cijene.
Takav novi s svim tim đidama je preko 21k€..
S druge strane kako sam negdje spomenuo..radim malo km pa se gleda benzinac 1.2tsi 105+
novi naravno
will see...

sent from my GT-D  

10 sek...

Na mreži hakklerTopic starter

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #9 poslato: Februar 26, 2014, 08:25:11 posle podne »
neda meni vrag mira :D

 danas navratio do salona koji ima nešto što nisam probao

Interesirala su me dynamic sjedala..pošto se u takvima nisam vozio

nije loše samo nisam mogao nači kotačić..gumb šta več... za potporu za kralježnicu.
trgovac tvrdi da ima....hm? ::)

race plava sa 16" felgama ..odlično izgleda.Šteta što je ambition.. Veliki minus..da se baš nigdje ne može vidjeti elegance model..
isto ko i neki koji je opremljen sa oem xenonom.

komentari trgovca su slabi..pa znate..to se najviše traži..bla..bla.

preko puta.. rapid spaceback leži na 17"...fino..ali ko da je off road..kolka je rupa između.

Najviše sam se razočarao u trokrakom volanu..koji fenomenalno izgleda u Octaviji 3 i po slikama na konfiguratoru u Rapidu.
ali..
 Ovdje je nekako "tanak" i šavovi su..po meni vrlo loše izvedeni.Ne znam..možda sam više očekivao. Prostorno se i dalje osjeća da je to dosta uzak auto..ali sa dovoljno mjesta da se komotno vozi četvoro.
 16 koje dolaze u elegance..odlično izgledaju.

pola sata se izguštao..i sjeo u spartanca pa..put kući. :)
10 sek...

Van mreže nebojsar

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #10 poslato: Februar 26, 2014, 08:52:51 posle podne »
Ti vozis oktaviju starije generacije zar ne? To je auto i po za rapid, moje licno misljenje. Apsolutno te razumem u zelji da vozis nesto novije ali bolje sacekaj jos malo dok nesto u boljoj opremi naleti (po meni FL oktavija 2011/2012 je ultimate kupovina).

Čim su izašli pregledao sam ih, lični utisak:

1. Plastika neverovatno jevtina, nedostojna onoga što se ugrađuje u škodu, pre u dačiju od pre 5 god.
2. Kao što si i sam primetio model je uži, dakle neka malo veća širina od fabije ali ništa spektakularno
3. Sedišta neudobna kao u fabiji, sada su još na to i tanja, verovatno će brže propadati.
4. dobos kocnice na novom modelu, koja je tu razlika u ceni prilikom proizvodnje, samar u lice svakom
iole normalnom kupcu.
5. Retardirana cenovna politika, Elegance model se može kupiti za pare za koje se prodavala odlično opremljena FL Oktavija do pre neki mesec (multilink nazad, disk-disk, neprikosnoven kvalitet u odnosu na rapid)


Realno 1,6 TDI rapid u elegance opremi da bi bio hit prodajni mora da ima cenu do 13500-14000 evra max i tu priča staje.

Sad možda ja imam malo tvrđi stav ali evo 9-ta godina kako pratim sve šta se dešava, vozim, probam, imam vremena pa i gledam, merim, procenjujem i jednostavno mi se nije svidelo kuda škoda vodi svoje kupce, navikli su me na povećanje kvaliteta ali ovde idemo suprotnom trakom.
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Na mreži hakklerTopic starter

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #11 poslato: Februar 26, 2014, 09:23:25 posle podne »
sve stoji..i u pravu si.

meni je Rapid interesantan radi dužine.. radi parkinga u gradu i gepeka..jer sam navikao na 528l :D
+ međuosovinskog razmaka gdje npr. bez problema sjedi vozač i iza njega osoba sa npr.190cm.
za moju četveročlanu obitelj..dovoljno.
plastika je malo dorađena u odnosu na prve modele..al je tu katastrofa piano lak.Nekako bi mogao preživjeti te njihove minimalističko žalosno neke uštede..tipa.
nema svjetla u vratima..samo mačje oči.
one touch up prozora ne radi..moraš držat.
nema daljinsko spuštanje/dizanje prozora(standard u O2.O3 F2.F3 elegance opremi)
zadnje osvjetljenje kabine se samo ručno pali.
itd..
netko ko je dobro pregledao i usporedio..može uvidjet..da čak i na O3 su velike uštede vs prijašnjih modela..čak i u vrs varijanti u unutrašnjosti..plastika..obloge vrata.
smijeh od duple spulje koja je za ukras
multilink..
unutrašnjost sama po sebi kod rapida je ispod octavie 2...i ima dosta stvari preslikanih iz O1...osim kokpita

diskovi su sad standard..za modele preko 100ks (EU)
gledam benzinca..radi malo km..a najviše radi tog dpf.a
jer radim puno kratkih dionica.
a opet..naviko sam na dizel i onu kratku exploziju momenta :D
pod must have mora biti elegance.
evo kod nas izašao jako interesantan winer paket..kod O3
možda bude i kod Rapida nešto zanimljivo..u budučnosti.

sent from my GT-D  

10 sek...

Van mreže Turbo

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1588
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 16
  • Lokacija: Beograd
Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #12 poslato: Februar 27, 2014, 12:09:25 pre podne »
Doboši na slabijim mašinama od 100-110ks nisu minus. Takvi automobili ne mogu ni blizu da iskoriste prednosti zadnjih diskova pa dolazi do njihove dubinske korozije. Ne stavljaju to fabrike slučajno. Uz to, benefiti u smislu kočenja ne postoje, osim van limita, a ko vozi auto b segmenta od 80-90-100ks van limita je pogrešio film.
Svi Rapidi sa 100+ks imaju diskove pozadi, a  za neke jeftinije je ja mislim, moguće doplatiti.
Fabia 1.2TSI 105PS Eibach Pro Kit | Civic 1.5 V-Tec Eibach Pro Kit

Van mreže nebojsar

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #13 poslato: Februar 27, 2014, 09:14:04 posle podne »
gledam benzinca..radi malo km..a najviše radi tog dpf.ajer radim puno kratkih dionica.a opet..naviko sam na dizel i onu kratku exploziju momenta

Ja sam presao skoro na turbo benzinca, ista prica, manje km, vece uzivanje. DPF je dobra poenta, treba ga izbeci . Ti ako uzmes 1.2tsi, imaces isti uzitak kao da vozis 1.6tdi ja, prosto jer ni on nije bas sa malim obrtnim momentom I to u vecem rasponu obrtaja nego sto je slucaj kod dizela, dakle stepen uzivanja isti, nece biti samo onog dizel zvuka koji niko normalan ne moze da voli :)
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže Turbo

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1588
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 16
  • Lokacija: Beograd
Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #14 poslato: Februar 27, 2014, 11:39:57 posle podne »
CR nema ni blizu kick kao PD, mnogo je linearniji, upeglaniji. Bolje benzin. Mislim da je što se filinga tiče 1.2 TSI ispred 1.6TDI. Ipak može da se razvuče do 6000 :-)
Fabia 1.2TSI 105PS Eibach Pro Kit | Civic 1.5 V-Tec Eibach Pro Kit