Autor Tema: Common rail sistemi-reparacija  (Pročitano 1453 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Dragi 91Topic starter

Common rail sistemi-reparacija
« poslato: Februar 18, 2018, 12:15:17 pre podne »
Vidim da se dosta polemise u raznim temama oko toga da su TdI motori osetljivi tj.common rail sistem na kvarove.Mnogo pricaju o tome da su novi delovi skupi(istina) ali eto da bismo znali nesto vise o tome otvaram ovu temu.Pri tome dodacu jedan link sa Youtube-a o reparaciji dizni i pumpi ovih novijih motora.Kako s sam vlasnik 1.6 TDI 110 ks 2016.godiste treba da budem i budete informisani kako da otklonimo ako se desi neka neprijatnost ali tako da bude lakse po nas novcanik.Inace pvp pumpa na mom motoru Delphi.Evo linka o reparaciji

https://m.youtube.com/watch?v=mq0oOryCvng
  • Vozi: Škoda Octavia 1.6 TDI 110 ks Ambition 2016

Van mreže -nebojsa-

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #1 poslato: Februar 18, 2018, 12:35:02 posle podne »
Evo malo uopsteno:
Ja nesto ne "mirisem" Delphi, svaki auto (sto model sto primerak) sa Delphi CR sa kojim sam se sreo direktno ili indirektno, imao je neki problem sa ubrizgavanjem.
Takodje kod VAGa poznat i Siemens kao malerican.
Cini mi se da je sa Bosch-om dosta bolja situacija.
Denso iz starijih CR generacija ne trpi lose gorivo, stradaju dizne.
Za jednog proizvodjaca CR sistema cuo sam od tehnicara da je projektovani vek dizni oko 80000 km. Sto ce reci preko toga kako ti se zalomi. Ne znam koliko je tacno ali znam da sam vidjao neispravne dizne i na 50000 km.
Sto se reparacije tice, sve vise servisera se time bave, a sve manje je to kvalitetno i pouzdano.
Imamo cesto slucajeve da dizne dodju sa "remonta" sa jednako losim parametrima kao i pre popravke.
Takodje cest slucaj da se dizne "steluju" napamet jer nedostaje oprema za podesavanje dizni (ispitni sto), pa nema ni novih kompenzacionih kodova, i dizna samim tim ne moze da radi pravilno.
Kompenzacioni kod dizne je heksadecimalni kod na vrhu dizne, i to je u stvari korekcija koju je u fabrici podesio proizvodjac da bi dizna imala priblizno idealno ubrizgavanje.
Ovo je problem kod Denso dizni, gde svega par servisa ima Denso ispitni sto, a daleko veci broj radi remont dizni.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže observer

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #2 poslato: Februar 18, 2018, 01:44:35 posle podne »
80.000 km????
Ja onda stvarno ne razumem zasto ljudi kupuju dizele, narocito polovne.
Gde nadju racunicu?
Osecam se kao magarac sto sam platio 16.000 eur za moj TDI.
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže -nebojsa-

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #3 poslato: Februar 18, 2018, 02:02:02 posle podne »
Kolega (iz jedne od bivsih republika, sadasnjeg "regiona"  :) )je bio u svojstvu skolovanja u tehnickom centru proizvodjaca CR sistema, i izmedju ostalog poluzvanicno im saopstili da se pri projektovanju to uzma kao rok trajanja. Dakle moze da traje i preko 200000, ali moguce ocekivati da rikne i na 80000  :-\
Mada u praksi, a kod mene je to najcesce Denso; izdrzljivije su dizne na novijim CR motorima (sada uglavnom piezo) nego na onim od pre 10-15 godina. Sudeci po kilometrazi i procentualnom broju kvarova, naravno.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Na mreži Maksimus

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #4 poslato: Februar 18, 2018, 02:47:08 posle podne »
S tim sto sam ja u 2.0 fsi (benzin) imao i common rail sistem,a ako se ne varam isto je i u tsi-tfsi.
Sta vise mislim da im je i egr isto problematican (cuveno talozenje garezi na usisnim ventilima,popularno nazvano audi lung).
Meni je na fsi crkla dizna na 240k,doduse ja se nisam potresao,nase gorivo,toliko kilometara (bar 2/3 gradska voznja) i 10 godina,puna kapa. Nova je u ovlascenom bila cini mi se 300-400e i morala je i da se ceka,pa sam nasao novu ali za nizu cenu i stigla je odmah  :B=)
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže observer

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #5 poslato: Februar 18, 2018, 03:10:09 posle podne »
Bilo bi lepo da cujemo ovde iskustva o trajnosti, koliko su kome trajale dizne. Skode su po meni merodavnije jer se daleko manje uvoze od ostalih marki i uglavnom su kupljene nove u Srbiji, odnosno lakse im je proveriti kilometrazu i poreklo.

Ja sam na TDI-u menjao EGR na samo 87.000 km.
Prosto je jezivo da neki auto ne moze da izgura bar 150.000-200.000 bez popravki vitalnih delova. Pa toliko je svojevremeno i Jugo mogao da izdrzi.
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Maksimus

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #6 poslato: Februar 18, 2018, 03:24:47 posle podne »
Nije,nego si bio mladji pa si manje cepidlacio  :B=)
Imao sam i novog juga,lepo sam se navozao njim,najveci problem su doduse bili delovi koje je radila mala privreda.
Inace meni je oktavija presla 220k bez ikakvih vanrednih troskova (jedino atipican kvar pumpe goriva koja toci iz jednog u drugi rezervoar,par meseci posle kupovine,reseno u garanciji). Kasnije su poceli da se javljaju sitne bubice.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Na mreži ugi85

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #7 poslato: Februar 18, 2018, 04:19:52 posle podne »
Kompenzacioni kod dizne je heksadecimalni kod na vrhu dizne, i to je u stvari korekcija koju je u fabrici podesio proizvodjac da bi dizna imala priblizno idealno ubrizgavanje.

Zar dizne imaju ugradjen kontroler?

izdrzljivije su dizne na novijim CR motorima (sada uglavnom piezo) nego na onim od pre 10-15 godina.

Stare dizne su za aktiviranje koristile solenoide, a nove piezoelektricne pretvarace koji su dugovecniji i omogucavaju dosta bolje doziranje.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže -nebojsa-

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #8 poslato: Februar 18, 2018, 04:54:22 posle podne »
Nemaju, kod sluzi da motorni racunar zna koliko da koriguje ubrizgavanje.
Kod solenoidnih strada uglavnom mehanicki deo (tzv. ulozak), a kod piezo (doduse ne cesto) elektronski deo.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže observer

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #9 poslato: Februar 18, 2018, 06:50:19 posle podne »
Da li se zna koliko tacno kosta nova dizna za 1.6 TDI?
Negde se moglo procitati da je 600 eur, mada ih vidjam na e-bay i za 150.
Zanima me konkretna cena u ovlascenom servisu sa ugradnjom (kalibracijom).

Pa zatim, koliko kosta pumpa visokog pritiska (500, 1000 eur)? Da li je ovlasceni servis salje na remont ili ugradjuju nove i koliko to tacno kosta.


  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Dragi 91Topic starter

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #10 poslato: Februar 18, 2018, 07:36:23 posle podne »
Mene zanima koliko je okvirno reparacija kao ona na snimku ?
  • Vozi: Škoda Octavia 1.6 TDI 110 ks Ambition 2016

Na mreži bigor

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #11 poslato: Februar 18, 2018, 08:52:13 posle podne »
Meni su u jednom servisu uzimali 75evra po dizni, kompletna reparacija sa zamjenom ulozaka.
Delphi injektori su bili u pitanju
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže -nebojsa-

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #12 poslato: Februar 18, 2018, 09:26:21 posle podne »
Nova dizna oko 300-600€, kako za koji brend; reparacija otprilike 70-120€.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Na mreži slobodanalex

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #13 poslato: Februar 18, 2018, 10:02:41 posle podne »
70-120€.

Bas toliko su mi rekli u tom servisu sa snimka za PD dizne
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

Van mreže observer

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #14 poslato: Februar 19, 2018, 12:26:03 pre podne »
Mi ovde pisemo o CR sistemu, koji je bunar za novcanik. PD se dokazao da nije smrtonosan za budzet ali na zalost pripada istoriji.
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017