ŠKODAforum.RS

ŠKODA Opšte i Razne Teme => Servisiranje & Kvarovi & Popravka => Temu započeo: Dragi 91 Februar 18, 2018, 12:15:17 pre podne

Naslov: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: Dragi 91 Februar 18, 2018, 12:15:17 pre podne
Vidim da se dosta polemise u raznim temama oko toga da su TdI motori osetljivi tj.common rail sistem na kvarove.Mnogo pricaju o tome da su novi delovi skupi(istina) ali eto da bismo znali nesto vise o tome otvaram ovu temu.Pri tome dodacu jedan link sa Youtube-a o reparaciji dizni i pumpi ovih novijih motora.Kako s sam vlasnik 1.6 TDI 110 ks 2016.godiste treba da budem i budete informisani kako da otklonimo ako se desi neka neprijatnost ali tako da bude lakse po nas novcanik.Inace pvp pumpa na mom motoru Delphi.Evo linka o reparaciji

https://m.youtube.com/watch?v=mq0oOryCvng
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: -nebojsa- Februar 18, 2018, 12:35:02 posle podne
Evo malo uopsteno:
Ja nesto ne "mirisem" Delphi, svaki auto (sto model sto primerak) sa Delphi CR sa kojim sam se sreo direktno ili indirektno, imao je neki problem sa ubrizgavanjem.
Takodje kod VAGa poznat i Siemens kao malerican.
Cini mi se da je sa Bosch-om dosta bolja situacija.
Denso iz starijih CR generacija ne trpi lose gorivo, stradaju dizne.
Za jednog proizvodjaca CR sistema cuo sam od tehnicara da je projektovani vek dizni oko 80000 km. Sto ce reci preko toga kako ti se zalomi. Ne znam koliko je tacno ali znam da sam vidjao neispravne dizne i na 50000 km.
Sto se reparacije tice, sve vise servisera se time bave, a sve manje je to kvalitetno i pouzdano.
Imamo cesto slucajeve da dizne dodju sa "remonta" sa jednako losim parametrima kao i pre popravke.
Takodje cest slucaj da se dizne "steluju" napamet jer nedostaje oprema za podesavanje dizni (ispitni sto), pa nema ni novih kompenzacionih kodova, i dizna samim tim ne moze da radi pravilno.
Kompenzacioni kod dizne je heksadecimalni kod na vrhu dizne, i to je u stvari korekcija koju je u fabrici podesio proizvodjac da bi dizna imala priblizno idealno ubrizgavanje.
Ovo je problem kod Denso dizni, gde svega par servisa ima Denso ispitni sto, a daleko veci broj radi remont dizni.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: observer Februar 18, 2018, 01:44:35 posle podne
80.000 km????
Ja onda stvarno ne razumem zasto ljudi kupuju dizele, narocito polovne.
Gde nadju racunicu?
Osecam se kao magarac sto sam platio 16.000 eur za moj TDI.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: -nebojsa- Februar 18, 2018, 02:02:02 posle podne
Kolega (iz jedne od bivsih republika, sadasnjeg "regiona"  :) )je bio u svojstvu skolovanja u tehnickom centru proizvodjaca CR sistema, i izmedju ostalog poluzvanicno im saopstili da se pri projektovanju to uzma kao rok trajanja. Dakle moze da traje i preko 200000, ali moguce ocekivati da rikne i na 80000  :-\
Mada u praksi, a kod mene je to najcesce Denso; izdrzljivije su dizne na novijim CR motorima (sada uglavnom piezo) nego na onim od pre 10-15 godina. Sudeci po kilometrazi i procentualnom broju kvarova, naravno.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: Maksimus Februar 18, 2018, 02:47:08 posle podne
S tim sto sam ja u 2.0 fsi (benzin) imao i common rail sistem,a ako se ne varam isto je i u tsi-tfsi.
Sta vise mislim da im je i egr isto problematican (cuveno talozenje garezi na usisnim ventilima,popularno nazvano audi lung).
Meni je na fsi crkla dizna na 240k,doduse ja se nisam potresao,nase gorivo,toliko kilometara (bar 2/3 gradska voznja) i 10 godina,puna kapa. Nova je u ovlascenom bila cini mi se 300-400e i morala je i da se ceka,pa sam nasao novu ali za nizu cenu i stigla je odmah  :B=)
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: observer Februar 18, 2018, 03:10:09 posle podne
Bilo bi lepo da cujemo ovde iskustva o trajnosti, koliko su kome trajale dizne. Skode su po meni merodavnije jer se daleko manje uvoze od ostalih marki i uglavnom su kupljene nove u Srbiji, odnosno lakse im je proveriti kilometrazu i poreklo.

Ja sam na TDI-u menjao EGR na samo 87.000 km.
Prosto je jezivo da neki auto ne moze da izgura bar 150.000-200.000 bez popravki vitalnih delova. Pa toliko je svojevremeno i Jugo mogao da izdrzi.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: Maksimus Februar 18, 2018, 03:24:47 posle podne
Nije,nego si bio mladji pa si manje cepidlacio  :B=)
Imao sam i novog juga,lepo sam se navozao njim,najveci problem su doduse bili delovi koje je radila mala privreda.
Inace meni je oktavija presla 220k bez ikakvih vanrednih troskova (jedino atipican kvar pumpe goriva koja toci iz jednog u drugi rezervoar,par meseci posle kupovine,reseno u garanciji). Kasnije su poceli da se javljaju sitne bubice.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: ugi85 Februar 18, 2018, 04:19:52 posle podne
Kompenzacioni kod dizne je heksadecimalni kod na vrhu dizne, i to je u stvari korekcija koju je u fabrici podesio proizvodjac da bi dizna imala priblizno idealno ubrizgavanje.

Zar dizne imaju ugradjen kontroler?

izdrzljivije su dizne na novijim CR motorima (sada uglavnom piezo) nego na onim od pre 10-15 godina.

Stare dizne su za aktiviranje koristile solenoide, a nove piezoelektricne pretvarace koji su dugovecniji i omogucavaju dosta bolje doziranje.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: -nebojsa- Februar 18, 2018, 04:54:22 posle podne
Nemaju, kod sluzi da motorni racunar zna koliko da koriguje ubrizgavanje.
Kod solenoidnih strada uglavnom mehanicki deo (tzv. ulozak), a kod piezo (doduse ne cesto) elektronski deo.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: observer Februar 18, 2018, 06:50:19 posle podne
Da li se zna koliko tacno kosta nova dizna za 1.6 TDI?
Negde se moglo procitati da je 600 eur, mada ih vidjam na e-bay i za 150.
Zanima me konkretna cena u ovlascenom servisu sa ugradnjom (kalibracijom).

Pa zatim, koliko kosta pumpa visokog pritiska (500, 1000 eur)? Da li je ovlasceni servis salje na remont ili ugradjuju nove i koliko to tacno kosta.


Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: Dragi 91 Februar 18, 2018, 07:36:23 posle podne
Mene zanima koliko je okvirno reparacija kao ona na snimku ?
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: bigor Februar 18, 2018, 08:52:13 posle podne
Meni su u jednom servisu uzimali 75evra po dizni, kompletna reparacija sa zamjenom ulozaka.
Delphi injektori su bili u pitanju
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: -nebojsa- Februar 18, 2018, 09:26:21 posle podne
Nova dizna oko 300-600€, kako za koji brend; reparacija otprilike 70-120€.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: slobodanalex Februar 18, 2018, 10:02:41 posle podne
70-120€.

Bas toliko su mi rekli u tom servisu sa snimka za PD dizne
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: observer Februar 19, 2018, 12:26:03 pre podne
Mi ovde pisemo o CR sistemu, koji je bunar za novcanik. PD se dokazao da nije smrtonosan za budzet ali na zalost pripada istoriji.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: -nebojsa- Februar 19, 2018, 04:56:24 posle podne
I za CR je slicna cena remonta, prosek je oko 100 € / komad. Zavisi od vrste kvara i tarife servisa.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: BrRista Februar 21, 2018, 03:43:57 posle podne
Servis iz video snimka je u Uzicu :).
Majstori preporucuju da se posle zamene filtera sipa sredstvo za ciscenje dizni, i to bocica na 20ak litara goriva. Proces ponoviti kasnije sa vise goriva. Nikada ne sipati aditiv ako filter nije menjan jer se samo napravi veca steta...
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: phikret Mart 15, 2019, 12:53:40 posle podne
Da li dizne iz 1.6tdi cr motora mogu da se repariraju ili ne?
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: mirkuk38 Mart 15, 2019, 06:59:28 posle podne
Koliko traju dizne u aktuelnim 2.0TDI motorima?


Sent from my Redmi Note 5  

Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: Peja Mart 15, 2019, 07:04:04 posle podne
40.000 km, nego niko nece da prizna, remontuju ih u tajnosti. Blam ih da priznaju. :-[ A mozda i manje, posto sipas ELF LL
Sad videh da sam se i ja ze*bo sa 2.0 tdi u Kodiju.
 
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: -nebojsa- Mart 15, 2019, 07:44:21 posle podne
Izvini ali netacno.
2.0TDI u A7 Octaviji presao je 110000 km kod nas za 3 godine a da nije nijednu lampicu upalio svo to vreme; a kamoli da se nesto pokvarilo.
Sto se projektovanog veka trajanja CR dizni tice, nije 40000 km ali 80-100000 km jeste. :( E sad neke traju dva tri puta duze od toga, ali neke ispune projektovani vek trajanja.
Cini mi se da se nekako najlosije drze Siemens i Delphi CR ubrizgavanja, onako generalno posmatrano.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: Peja Mart 15, 2019, 07:49:55 posle podne
Pa naravno da je netacno. Generalno, uopsteno i statisticki, trajace to u najvecem broju slucajeva preko 300.000 km uz propisano odrzavanje, a na toj kolometrazi ce pre svega da zakuca DPF.
To sto u SRB zavrse polovnjaci sa 200kkm+ a prodaju se kao 80.000 km to je vec druga tema.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: Dragi 91 Mart 15, 2019, 08:16:09 posle podne
Mislim da se mogu reparirati Simensove dizne.Samo treba proveriti.Proverio sam na sajtu Gogic i vidim da rade Simens,samo treba da pitas da je u tvom slucaju moguca reparacija.Evo ti link sajta od te firme Gogic koja je ovlascena od Simensa http://www.gogic.rs

E sad kako ljudi rade nemam iskustvo,video sam na televiziji.Javi nam sta si uradio.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: slobodanalex Mart 15, 2019, 08:40:40 posle podne
Gogic je trenutno No.1, mi mu saljemo sve pumpe i dizne na remont. Inace kod piezo dizni nema remonta, barem ne za moje dizne.
Naslov: Odg: Common rail sistemi-reparacija
Poruka od: -nebojsa- Mart 15, 2019, 09:52:53 posle podne
Nekako mi se cini da je kod nas dosta toga stvar srece, kako ti se zalomi, i kako je majstor raspolozen tog dana :B=) =))
Nit preporucujem bilo koga niti kudim bilo koga, ali svako ko sebi dozvoli da uzme u rad CR dizne za koje nema ispitni sto koji ce da nakon popravke da ispljune i novi kompenzacioni kod dizne radi to najblaze receno otprilike i neozbiljno. A za dizne sa kojima se ja najcesce srecem, a to je Denso; u Srbiji mozda ima cetiri pet ispitnih stolova a servisera koji bi ih uzeli u rad barem duplo toliko. :(