Autor Tema: Common rail sistemi-reparacija  (Pročitano 1453 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže -nebojsa-

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #15 poslato: Februar 19, 2018, 04:56:24 posle podne »
I za CR je slicna cena remonta, prosek je oko 100 € / komad. Zavisi od vrste kvara i tarife servisa.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže BrRista

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #16 poslato: Februar 21, 2018, 03:43:57 posle podne »
Servis iz video snimka je u Uzicu :).
Majstori preporucuju da se posle zamene filtera sipa sredstvo za ciscenje dizni, i to bocica na 20ak litara goriva. Proces ponoviti kasnije sa vise goriva. Nikada ne sipati aditiv ako filter nije menjan jer se samo napravi veca steta...
  • Vozi: Skoda Octavia Scaut 2.0 tdi

Van mreže phikret

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #17 poslato: Mart 15, 2019, 12:53:40 posle podne »
Da li dizne iz 1.6tdi cr motora mogu da se repariraju ili ne?

Van mreže mirkuk38

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #18 poslato: Mart 15, 2019, 06:59:28 posle podne »
Koliko traju dizne u aktuelnim 2.0TDI motorima?


Sent from my Redmi Note 5  

Auto: Škoda Superb 2.0TDI MY2016 + Eibach Pro-kit + Revochip

Van mreže Peja

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #19 poslato: Mart 15, 2019, 07:04:04 posle podne »
40.000 km, nego niko nece da prizna, remontuju ih u tajnosti. Blam ih da priznaju. :-[ A mozda i manje, posto sipas ELF LL
Sad videh da sam se i ja ze*bo sa 2.0 tdi u Kodiju.
 
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Van mreže -nebojsa-

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #20 poslato: Mart 15, 2019, 07:44:21 posle podne »
Izvini ali netacno.
2.0TDI u A7 Octaviji presao je 110000 km kod nas za 3 godine a da nije nijednu lampicu upalio svo to vreme; a kamoli da se nesto pokvarilo.
Sto se projektovanog veka trajanja CR dizni tice, nije 40000 km ali 80-100000 km jeste. :( E sad neke traju dva tri puta duze od toga, ali neke ispune projektovani vek trajanja.
Cini mi se da se nekako najlosije drze Siemens i Delphi CR ubrizgavanja, onako generalno posmatrano.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže Peja

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #21 poslato: Mart 15, 2019, 07:49:55 posle podne »
Pa naravno da je netacno. Generalno, uopsteno i statisticki, trajace to u najvecem broju slucajeva preko 300.000 km uz propisano odrzavanje, a na toj kolometrazi ce pre svega da zakuca DPF.
To sto u SRB zavrse polovnjaci sa 200kkm+ a prodaju se kao 80.000 km to je vec druga tema.
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Van mreže Dragi 91Topic starter

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #22 poslato: Mart 15, 2019, 08:16:09 posle podne »
Mislim da se mogu reparirati Simensove dizne.Samo treba proveriti.Proverio sam na sajtu Gogic i vidim da rade Simens,samo treba da pitas da je u tvom slucaju moguca reparacija.Evo ti link sajta od te firme Gogic koja je ovlascena od Simensa http://www.gogic.rs

E sad kako ljudi rade nemam iskustvo,video sam na televiziji.Javi nam sta si uradio.
  • Vozi: Škoda Octavia 1.6 TDI 110 ks Ambition 2016

Na mreži slobodanalex

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #23 poslato: Mart 15, 2019, 08:40:40 posle podne »
Gogic je trenutno No.1, mi mu saljemo sve pumpe i dizne na remont. Inace kod piezo dizni nema remonta, barem ne za moje dizne.
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

Van mreže -nebojsa-

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #24 poslato: Mart 15, 2019, 09:52:53 posle podne »
Nekako mi se cini da je kod nas dosta toga stvar srece, kako ti se zalomi, i kako je majstor raspolozen tog dana :B=) =))
Nit preporucujem bilo koga niti kudim bilo koga, ali svako ko sebi dozvoli da uzme u rad CR dizne za koje nema ispitni sto koji ce da nakon popravke da ispljune i novi kompenzacioni kod dizne radi to najblaze receno otprilike i neozbiljno. A za dizne sa kojima se ja najcesce srecem, a to je Denso; u Srbiji mozda ima cetiri pet ispitnih stolova a servisera koji bi ih uzeli u rad barem duplo toliko. :(
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made