Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7  (Pročitano 294 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Filip BGTopic starter

interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« poslato: Februar 10, 2020, 15:30:27 posle podne »
Dobar dan,
pročitao sam na nekom od stranih foruma da je interval zamene ulje kod novih "mokrih" DSG menjača sa 7 brzina dupliran. Nije više 60.000km, kao kod "mokrih" sa 6 brzina, već 120.000km.
Nisam odmah poverovao, ali tako piše i u servisnoj brošuri na Škodinom sajtu u Češkoj, gde reklamiraju prepaid servisne usluge.
Takođe interval zamene ulja u Haldex-u i VAQ-u (za njega sam pročitao u uputstvu za Golf 7 GTI) nije više 60.000km već 3 godine. Tu mi je čudno jer nije naveden i uslov vezan za kilometražu. Neka vozila za 3 godine pređu i 200.000km. Moguće je da u nekom opširnijem servisnom uputstvu, u nekoj fusnoti, stoji i uslov vezan za kilometražu.
Postavljam i sliku iz servisne brošure. Piše na češkom: Olej DSG - dle typu vozu pouze kontrola nebo výměna oleje a filtru po 60 000 km (6°DSG), nebo 120 000 km (7°DSG)
Pošto je ulje isto za DSG 6 i DSG 7 (molim da me neko ispravi ako grešim) očigledno je poboljšano nešto u vezi konstrukcije menjača, što za posledicu ima manje habanje. Stoga manje metalnih opiljaka završi u ulju pa ono može duže da traje.
Ovo je dobra vest za nas kupce polovnih automobila. Sada se može kupiti i polovnjak sa do 120.000 km sa „mokrim“ DSG 7 menjačem bez straha da li je menjano ulje u menjaču.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži crtacrta

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #1 poslato: Februar 10, 2020, 16:29:28 posle podne »
dsg 6 ima mokre lamele koje se trose , jel?..znaci vise otpada u ulju  dsg 7 toga nema

osim toga interval ulja se dize zato jer kad kupujes novi auto istrazujes koliko i cega po planu treba mjenjati tj dati love za servise ..tu padaju odluke koji auto uzeti .

nadalje , ako auto vozi 200 000 u tri godine  znaci  da vozi autoput , tu se mjenjac  manje trosii nego netko tko vozi 60 000 u tri godine jer je je vjerojatno napravio u gradu ...to je prosjek , ima i bizarnih slucajeva ali oni ionako ne gledaju te brojike i citaju forum

 gdje se ti tu vidis?
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG

Van mreže Filip BGTopic starter

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #2 poslato: Februar 11, 2020, 08:25:03 pre podne »
Mislim da i novi DSG 7 "mokri" menjači koji trpe obrtni moment veći od 250 Nm takođe imaju lamele u ulju.
Sebe vidim u budućnosti kao nevoljnog kupca "mokrog" DSG 7 menjača jer se sada ugrađuje u sve više kombinacija motora i pogona koje preferiram.
Kažem nevoljnog jer bih više voleo manuelni, ali jednostavno u budućnosti će ih biti sve manje u jačim motorima i jačim paketima opreme, pogotovo sa 4x4 pogonom. Razlozi su "ekologija" i zarada proizvođača. Ne verujem da je sada DSG menjač skuplji u proizvodnji 2000e od manuelnog, a toliko više košta u maloprodaji.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži crtacrta

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #3 poslato: Februar 11, 2020, 16:46:32 posle podne »
ako sam ja dobro shvatio bravo2 tebe zanimaju servisni intervali za nešto što misliš kupiti u budučnosti?
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG

Van mreže Filip BGTopic starter

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #4 poslato: Februar 12, 2020, 08:19:12 pre podne »
Dobro je gledati u budućnost, to je pozitivan pristup u životu :)
Ne mislim kupiti "mokri" DSG 7 u smislu da to želim, ali kao što rekoh, možda će tako biti.
Možda bi mogao da se javi i neko od članova ko je u poslednje 2 godine kupio novu Škodu sa "mokrim" DSG 7 menjačem (@Vladapetr @toleander @munja23 i drugi) i kaže da li su i servisi u Srbiji dobili informaciju o produžetku servisnog intervala. Ili im se to ne dopada pa će i dalje menjati ulje na 60.000km. Kao što pojedini menjaju filter goriva kod dizelaša na 15.000km, a preporučeni interval je 90.000 km za zemlje gde gorivo ispunjava DIN EN 590 standard. U njih spada i Srbija, tako Škoda piše u svom servisnom uputstvu. Za zemlje gde ovaj standard nije ispunjen interval zamene je 30.000 km.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži toleander

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #5 poslato: Februar 13, 2020, 12:59:30 posle podne »
Ja sam jos daleko i od prvog redovnog servisa tako da ne znam nista o serisnom intervalu za DSG. Svakako cu se raspitati kada budem isao na redovni ali to nece biti pre leta.  :)
  • Vozi: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TSI 4x4 DSG 2019

Van mreže djordje48

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #6 poslato: Februar 13, 2020, 13:27:16 posle podne »
I stekaj kes za ulje. :( litar bese oko 4000, a ide 3 litra jel tako :-X
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011


Na mreži crtacrta

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #7 poslato: Februar 13, 2020, 18:02:32 posle podne »
da mi je vidjeti lica onih koji pakiraju "obični " atf u kantice i na njima upišu - only for dsg  =))
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG

Na mreži hakkler

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #8 poslato: Februar 14, 2020, 00:11:37 pre podne »
I stekaj kes za ulje. :( litar bese oko 4000, a ide 3 litra jel tako :-X
5l..5.5 sa filterom...ugl. nije mala cifra.