Autor Tema: Povecan nivo ulja u motoru  (Pročitano 645 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže ninozTopic starter

Povecan nivo ulja u motoru
« poslato: Jul 10, 2019, 08:19:09 posle podne »

 Primetio sam a juce i servis u skodi da je ulje iznad gornje granice , a sipali su pre 8 meseci  malo ispod gornje crte. Kajstori kazu neke dizne da mozda pustaju ulje. Da li imate neka iskustva sa tim. Skoda je presla 140000 km redovni servisi u Skodi, sve kako treba >:(
  • Vozi: skoda superb II

Na mreži slobodanalex

Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #1 poslato: Jul 10, 2019, 08:52:17 posle podne »
Ako je PD motor, moguce je da su gumice na diznama, a hoce i zbog zacepljenog DPF zbog cestih regeneracija.
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

Van mreže ninozTopic starter

Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #2 poslato: Jul 10, 2019, 09:03:29 posle podne »
skoda je 125 kw  kako mislis da je motor PD?
  • Vozi: skoda superb II

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #3 poslato: Jul 10, 2019, 09:07:57 posle podne »
Msm da superb mk2 125kw ima samo CR , PD je bio u onom 103kw
  • Vozi: Fabia mk1, 2 x Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Na mreži slobodanalex

Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #4 poslato: Jul 10, 2019, 09:28:26 posle podne »
Da, 125kw ima samo CR, nisam video koji je motor u piranju.
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

Van mreže ninozTopic starter

Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #5 poslato: Jul 11, 2019, 08:09:37 posle podne »
Neka ideja za poprava ili servis
  • Vozi: skoda superb II

Na mreži observer

Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #6 poslato: Jul 12, 2019, 12:54:18 posle podne »
Povisen nivo ulja (ili ono "auto mi ne trosi nista ulja") je cesta stvar kod dizelasa sa DPF. Tokom regeneracije se u cilindre ubacuje dodatno gorivo koje NE SAGOREVA u cilindru (namerno je tako konstruisano jer nesagorelo gorivo treba da stigne do DPF-a i tek tamo izgori i tako spali cadj) ali deo tog goriva neminovno prolazi pored karika i silazi u karter.
Kod vozila kod kojih je regeneracija DPF-a resena pomocu pete dizne koja je direktno usrafljena u DPF ovaj problem se, logicno, ne javlja (Toyota i Reno).

Zato nije dobro prekidati cikluse regeneracije DPF, jer kad je vec poceo, treba ga stimulisati da sto pre zavrsi, a ne produzavati agoniju (i produzavati period pojacanog nalivanja goriva u cilindre).

Ako je stvar drasticna, pomaze samo zamena ulja, a u slucaju ucestalog ponavljanja treba proveriti kako radi DPF (odnosno da li postoje suvise ceste regeneracije).
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži milosgranice

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 516
  • Total likes: 2
  • Ugled L&K: 13
  • Lokacija: mladenovac
Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #7 poslato: Jul 12, 2019, 02:29:07 posle podne »
Sve objasnjeno
Da dizne nalivaju ili nisu dobre primetio bi u radu sigurno
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže ninozTopic starter

Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #8 poslato: Jul 12, 2019, 05:14:36 posle podne »
Sve objasnjeno
Da dizne nalivaju ili nisu dobre primetio bi u radu sigurno

Hvala na iscrpnom odgovoru, samo mi nesto nije jasno oko te regeneracije sta sada mogu li ovako voziti ili ne. Ulje sam promenio ceka me put od jedno 500 km x 2  i vracam se u Beograd. majstori valjda znaju sta treba raditi.
Hvala Pozdrav
  • Vozi: skoda superb II

Na mreži milosgranice

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 516
  • Total likes: 2
  • Ugled L&K: 13
  • Lokacija: mladenovac
Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #9 poslato: Jul 12, 2019, 06:41:12 posle podne »
Teraj i posle pravac majstori, znaju oni sta treba
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Na mreži observer

Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #10 poslato: Jul 12, 2019, 07:37:03 posle podne »
Duzi put moze samo da koristi. Regeneracija DPF se najlakse poznaje po tome sto su tada na leru obrtaji oko 1000 (inace su oko 800). Ako primetis da je u toku ne treba gasiti motor. Obicno je dovoljno voziti narednih 15 min. Auto treba da je u pokretu, brzina najmanje 60 km/h i cetvrti stepen prenosa (konsultovati uputstvo za auto jer se ovo moze razlikovati od modela do modela i godista). Koliko je presao auto?
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži nidza

Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #11 poslato: Jul 13, 2019, 10:02:37 pre podne »
Da li si sto posto siguran da je ulje bilo ispod max ikad i da nije tad mereno po nekoj hladnoći? Zimus sam kačio slike razlike tokom hlađenja i sleganja ulja, spusti se za trećinu.

Ako si gledao zimus i na sasvim hladnom motoru, i bilo je oko max, na sasvim ispravnom motoru bih sad očekivao da bude preko max.

Možda je sve u redu. Ulje mora da se meri uvek u istim uslovima, jer se značajno širi na visokoj temperaturi.

Sent from my POCOPHONE F1
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže ninozTopic starter

Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #12 poslato: Avgust 05, 2019, 12:41:40 pre podne »
Duzi put moze samo da koristi. Regeneracija DPF se najlakse poznaje po tome sto su tada na leru obrtaji oko 1000 (inace su oko 800). Ako primetis da je u toku ne treba gasiti motor. Obicno je dovoljno voziti narednih 15 min. Auto treba da je u pokretu, brzina najmanje 60 km/h i cetvrti stepen prenosa (konsultovati uputstvo za auto jer se ovo moze razlikovati od modela do modela i godista). Koliko je presao auto?

Prešao je  138000 km, e sada , vrati se sa odmora  presao oko 1200 km sa tim " problemom"  da li je to uobicajeno sada nesto citam ili kod majstora posto oni su mi kao rekli da moguce da je ta dizna problem. Posle 1200  km  nisam primetio da je nivo ulja povecan
  • Vozi: skoda superb II

Van mreže ninozTopic starter

Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #13 poslato: Avgust 05, 2019, 12:45:44 pre podne »
Da li si sto posto siguran da je ulje bilo ispod max ikad i da nije tad mereno po nekoj hladnoći? Zimus sam kačio slike razlike tokom hlađenja i sleganja ulja, spusti se za trećinu.

Ako si gledao zimus i na sasvim hladnom motoru, i bilo je oko max, na sasvim ispravnom motoru bih sad očekivao da bude preko max.

Možda je sve u redu. Ulje mora da se meri uvek u istim uslovima, jer se značajno širi na visokoj temperaturi.

Sent from my POCOPHONE F1

Siguran sam
  • Vozi: skoda superb II

Na mreži fobia24

Odg: Povecan nivo ulja u motoru
« Odgovor #14 poslato: Avgust 05, 2019, 06:56:50 pre podne »
Najverovatnije je dpf uzrokovao problem, kolega je lepo objasnio i tu ne treba ništa dodavati. Ja bih te samo pitao da li do tog problema imao pretežno gradskih vožnji koje upravo uzrokuju prisilne nedovršene regeneracije? Ako jesi, put je samo pomogao da se pasivno regeneriše dpf ako je još ispravan. Treba praktikovati vožnje na tempomatu na autoputu makar 15-ak minuta posle cca 500km isključivo gradske vožnje.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI
error driver