Autor Tema: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora  (Pročitano 522 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Shkodilak87Topic starter

Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« poslato: Septembar 14, 2019, 11:21:01 posle podne »
Pozdrav
Od skoro sam vlasnik 2.0TSI motora , ovaj primerak  je 147kW
I sve je super , vuce kao blesav ,

Ali to dolazi sa potrosnjom  oko 13l , zadnji put kad sam pogledao 13,8

KAd ga upalim hladnog , nije kao moj stari benzinac , ovo stoji a trosi , 9l mislim da sam video jednom , oko 5 uglavnom,  u leru
Auto vibrira  prvi minut i radi na oko 1200Rpm
Onda se spusti na 800 il tako al i dalje vibrira
Onda krenem i sledecih 10 minuta nepravilno radi , malo trza
I za sve to vreme trosi ko neman

Posto inace po gradu vozim po 10 minuta , to se nagomila ,  ajmo rec potrosnja od 12-13l  je jos i podnosljio , to sam znao , ali nisam znao da ce ovako da trosi u leru tj privh 10 minuta , i onda ga ugasim ohladi se i sve opet

Malo sam citao kazu , to je normalno za turbo benzince , i da je u pitanju zagrevanje motora , 
Pa da pitam je li ovo normalno , posto prvi put vozim TSI  , citam po forumu ljudi kazu 9l potrosnje po gradu , pa kod mene kazem u leru trosi toliko kad stoji , il je to 9l na sat bilo , moguce i to al i to je dosta . Dizel dal litru dve na sat potrosi . Nisam siguran , pa da pitam jel ovo neko normalno iskustvo
Osecam se kao oni sto voze Audi TT i RS ,  parkiraju ispred kafica pa kad se ozene brze bolje prodaju :)
Nisam ozenjen :)
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Na mreži bigor

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #1 poslato: Septembar 14, 2019, 11:35:37 posle podne »
Ocistiti dizne i uraditi dekarbonizaciju je najlakse i najeftinije, pa onda gledati ostalo ako ne pomogne.
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže Shkodilak87Topic starter

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #2 poslato: Septembar 15, 2019, 02:50:38 pre podne »
Zahvaljujem , mislio sam pitati majstora da mi uradi to , ima jos neki zaptivac na donjem delu motora nesto curi ulje treba se menjati , videti sta je . To su jedino nasli na pregledu , al mi nije bio tad tu gazda bio na moru da pitam za ciscenja . Trebalo bi pomoci bar malo teorijski
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Na mreži Markkoni

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1017
  • Total likes: 2
  • Ugled L&K: 34
  • Lokacija: Beograd
Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #3 poslato: Septembar 15, 2019, 06:40:59 pre podne »
Ne ocekuj gradsku potrosnju manju od 12-13 l/100km. To je normalno za taj motor. U mestu bi trebalo da trosi 0.9-1.1 l/h.

Sent from my SM-G930F  


Van mreže djordje48

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 825
  • Total likes: 18
  • Ugled L&K: 20
  • Lokacija: Beograd
  • kad peres auto dobro zatvori vrata jer ce da curi
Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #4 poslato: Septembar 15, 2019, 11:24:54 pre podne »
Razmisli i raspitaj se o ugradnji plina. Ja ne volim plin na TSI pa zato nisam useo ovaj motor. Ali kazu da nema problema. Trosice uvek i malo benzina. E sad cena kolika je pitanje je. Naravno zavisi od kilometraze koliko prelazis i koliko oara planiras mesecno da izdajes na gorivo. Jel karavam ili limo? Super makina bravo2  i obrati paznju na potrosnju ulja. 1.8 i 2.0 TSI iz tih godina tj do MQB platformi generalno imaju problem sa karikama. Ali nista strasno, ljudi zive a tim. Uzivanje u voznji se ne moze meriti sa 2.0 TDI relano jer kad zarezi 2.0 TSI. :bravo:
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011
Gazdama su dani odbrojani. No X7 allowed!

Na mreži petarp031

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #5 poslato: Septembar 15, 2019, 10:30:21 posle podne »
Kako je Markkoni rekao, nemoj ocekivati malu potrosnju u gradu, narocito na relacijama od 10 minuta. Potrosnja na prvom startovanju od 9 litara na sat je prevelika, ne mislim da treba da prelazi preko 4, do 5 litara i da se odmah spusti, pa vec nakon 2, 3 minuta treba sa bude oko 1 litar na sat,  kada je zagrejan najverovatnije i 0,8-0,9 litara na leru, kao sto je na 1.8 tsi koji je konstrukcijski isti motor. Taj auto apsolutno ne sme da radi neravnomerno niti na prvom paljenju niti kao zagrejan. Prvo je potrebno proveriti stanje svecica, bobina, sva creva, elektronske komponente, zaprljanost dizni ili ispravnost dizni i najbitnije kompresiju motora obzirom da se na neodrzavanom tsi agregatu pojavljuje karbonizacija koja pravi zlo ventilima.
Sto se tice ugradnje plinskog uredjaja, drugar je testirao vise uredjaja, i na kraju jedino bio zadovoljan sa landi renzom i to kada ga je podesio Italijan online, ali mislim da je to neisplativo stavljati jer moze zadavati velike muke, pogotovu na neispravnom motoru.
TSI je super motor ako je dobro odrzavan, ako je akan i servisni interval zamene ulja prelazio preko 20.000km, veoma je nezgodan za ponovno vracanje u fabricko stanje.
Ako ne resis problem, postoji odlican majstor u BG koji je mom drugaru resio problem i koji poznaje tsi do detalja.
Pozdrav i nadam se da ces uzivati u turbo benzincu.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži observer

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #6 poslato: Septembar 16, 2019, 11:01:28 pre podne »
Koliko je za TSI vazno postovati vremenski interval zamene ulja?
Ja ga sad menjam na 8-10.000 km jer toliko predjem za godinu dana, ali kad izadje iz garancije, planiram da se drzim intervala od 15.000 km bez obzira na vremenski rok (ali cu nastaviti odrzavanje u ovlascenom servisu).
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži petarp031

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #7 poslato: Septembar 16, 2019, 11:10:12 pre podne »
Bilo bi najbolje menjati do 15.000 km. Dosta ljudi od prvog servisa sipa 5-40 i menja ga na 15.000, nikakav problem sa potrosnjom nisu imali. Veci problemi su nastajali sa uljem 5-30 na intervalima zamene na 30.000km, narocito na vozilima iz inostranstva gde se dosta vozi po auto putu, ulje jednostavno gubi kvalitet i ne podnosi visoku temperaturu, ostecuje turbinu, kariku, klip.
Ti imas tsi od 2013.god koji je konstrukcijski drugaciji i ne bi trebalo da ima ozbiljan problem, samim tim je i izdrzljiviji.
Pozdrav

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Van mreže Shkodilak87Topic starter

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #8 poslato: Septembar 16, 2019, 02:58:04 posle podne »
Evo ljudi uslikao sam  jer sam danas bio kod majstora ali je gazda u beogradu a  hteo sam da ga provoza da mi kaze  o cemu se tu radi .
Slika ne moze stati  pa sam spoljasnji link stavio https://drive.google.com/open?id=1l2pNQSYXeYjhA_rCCFOuXOsoTDwXRXgQ
 
Prosecna potrosnja 22 litra  . 
To je lagane voznje , nisam ni dosao do 60kmh , od semafora do semafora ,    nije se jos ni ugrejao vidi se na kazaljci , kad stisnem bude 50l
Bas taj period je problematican hladan start kratka voznja , trosi ko kadilak
U tom periodu se desava i taj grub rad motora , a vec kad sam se vracao kad se ugrejao  pogledao sam i potrosnja bila trenutna na nekih 12-15
Dakle nije to stalno, recimo kad bi isao za BG , nema problema , cak i gradska kad se zagreje malo vise vuce nego sam ocekivao ali podnosljivo
Ovo na hladno je na granici podnosljivog , meni se mota po glavi da ga prodam , eto , sta reci
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Na mreži petarp031

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #9 poslato: Septembar 16, 2019, 03:01:15 posle podne »
Nije ti ovo trenutna potrosnja, nego prosecna potrosnja od startovanja vozila i skroz je normalno da bude uvecana jer prelaskom odredjene kilometraze opada. Kolika je potrosnja u leru,  trenutna potrosnja koja je na bordu prikazana pre prosecne.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Van mreže Shkodilak87Topic starter

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #10 poslato: Septembar 16, 2019, 03:23:19 posle podne »
Kako je Markkoni rekao, nemoj ocekivati malu potrosnju u gradu, narocito na relacijama od 10 minuta. Potrosnja na prvom startovanju od 9 litara na sat je prevelika, ne mislim da treba da prelazi preko 4, do 5 litara i da se odmah spusti, pa vec nakon 2, 3 minuta treba sa bude oko 1 litar na sat,  kada je zagrejan najverovatnije i 0,8-0,9 litara na leru, kao sto je na 1.8 tsi koji je konstrukcijski isti motor. Taj auto apsolutno ne sme da radi neravnomerno niti na prvom paljenju niti kao zagrejan. Prvo je potrebno proveriti stanje svecica, bobina, sva creva, elektronske komponente, zaprljanost dizni ili ispravnost dizni i najbitnije kompresiju motora obzirom da se na neodrzavanom tsi agregatu pojavljuje karbonizacija koja pravi zlo ventilima.

Sent from my SM-A920F
Jeste prijatelju  oko 1l u leru malo kasnije , taj deo je ok , kazem video sam par puta vecu brojku ali generalno kad se zagreje 0,9l , kad ugasim svetla 0,8l , te cifre sto sam rekao 5, 9 su nako poplasene malo , ispepadala me ta potrosnja
To je ok . Nisam ocekivao malog potrosaca nikako , znali smo da trosi vise , ali su kola zbog toga bila jeftinija , i puna opreme i nisu presla 300 000kmh , 190 000 su presla original kilometraza ,  po meni to je realno , i realno je da takva kola moraju na pumpu cesce . I na to sam spreman , ako bas ovo po gradu ne moze ispod 20l onda cu uzeti jos jedna kola mala za po gradu . Danas teram Citroena da se srede svetla  da ga vozim dok se Shkodilak pregleda i popravlja detaljno . PA cu znati o cemu se radi .

Da da , prosecna je to , mislis da je to normalno?
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Na mreži petarp031

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #11 poslato: Septembar 16, 2019, 03:35:36 posle podne »
Mislim da taj auto radi korektno. Neka majstor pregleda svecice, bobine zbog tog cimanja kada je hladan. Dekarbonizacija ne bi bila zgoreg, ja sam na 1.8T taj prvi start i cimakanje u prvih 10 sekundi resio dekarbonizacijom. Trenutna potrosnja pokazuje da auto radi kako treba. Proveriti potrosnju na duzim relacijama i proveriti kako auto ubrzava, da li je po fabrickoj specifikaciji, najbolje sa stopericom
Drugar je bas juce uzeo golf gti 200ks 2.0tsi  kako auto ide, odusevljen sam. Potrosnja na otvorenom se krece od 6 do 8,5 litara, bas smo ga testirali na relaciji od oko 200km otvorenog puta.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Van mreže Shkodilak87Topic starter

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #12 poslato: Septembar 16, 2019, 03:56:42 posle podne »
@petar031
Tako i meni deluje , samo eto  pije vise dok se ne zagreje ,  i mozda treba ocistiti naslage
Golf sa ovim motorom  je besan skroz, ja bas osetim kad sam sam , sa nekim il pun auto , svakih 50kg dodatih ili skinutih osetim , a reko bi golf je jedno 200 kila bar laksi .
To je vise od osetno brze .
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Na mreži Maksimus

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #13 poslato: Septembar 16, 2019, 09:02:36 posle podne »
Meni dizel izbaci 15 prosecnu od starta kad ga vozim neku kratku relaciju gde ne stigne da sw ugreje. Relacija gde ni benzinac ne stigne da se ugreje je potpuno nemerodavna za potrosnju,tu je pola radio pod sauhom  :))
Proveri naslage garezi na ventilima,to zna da krade snagu na tim motorima.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže Shkodilak87Topic starter

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #14 poslato: Septembar 17, 2019, 04:16:55 posle podne »
Malo sam dublje usao u problematiku , i nasao u sustini sta mene muci
To je potrosnja pri ubrzavanju , kad idem iz prve u drugu normalno nista stiskanje gasa , potrosnja ode na 30/40l trenutna .
To mi kvari srecu , ne razumem sto toliko vuce na 1500-2000 obrtaja sa blagim gasom.
Kako brzine idu gore 1-2-3 tako opada potrosnja , da bi  u 4toj to vec bilo normalno.
Ako neko ima slican motor , jel mi moze reci koje su cifre pri normalnom gradskom ubrzanju do 50kmh?
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI