Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?  (Pročitano 2086 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #30 poslato: Februar 21, 2020, 08:14:17 pre podne »
ABC Test 19744,00 bez zamene filtera goriva.
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Van mreže Filip BG

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #31 poslato: Februar 21, 2020, 08:21:03 pre podne »
Onda moram da demantujem samog sebe. Izgleda da razlika BG vs unutrašnjost više nije 6000 din već samo 2000 din. Jer ako se doda filter goriva koji je oko 4500 din to je 24000 vs 26000 din.
Drago mi je da čujem da servisi više ne menjaju fabrički filter goriva na prvom servisu tj. 15000 km jer je predviđeni interval zamene 90000 km. Pa ako pretpostavimo da je kod nas sve skraćeno na pola onda je 45000 km vreme za zamenu. Ali mislim da bi oni preporučili zamenu na 30000 km.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Van mreže lukic2507

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #32 poslato: Februar 22, 2020, 12:11:16 posle podne »
Hvala FilipBg!

Moje licno misljenje je da je ovlasceni servis (pogotovo za mali servis) cisto dranje.

Dok je u garanciji, razumljivo da ces auto voziti u ovlasceni servis, odnosno, kod nas u Srbiji je to obavezno ukoliko zelis da zadrzis garanciju, u mnogim stranim zemljama je taj uslov oboren na sudovima.
Jedina prednost servisiranja u ovlascenim servisima je sto cete lakse prodati auto ako postoji kompletna servisna istorija u ovlascenom servisu...e sad, da li je to dovoljno ili ne, nisam bas siguran...

Ako uzmemo samo stavku ulja, koja u ovom slucaju iznosi oko 10k din a u maloprodajnim radnjama isto to ulje kosta oko 6k din (sa marzom maloprodavca)...onda je to stvarno dranje.

Ne mozes da me oderes na ulju x2 i da mi naplatis i zamenu ulja 1.4h (cca 6k din)...

Mislim da nakon garancije, treba naci neki dobar pouzdan servis i tamo zavrsavati, jer sa realnim cenama (da naravno nesto zaradi i taj servis) mali servis ne moze i ne bi trebalo da kosta vise od 15-18k din...
  • Vozi: Skoda Superb 2016 2.0 tdi Style

Na mreži Marjanke

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #33 poslato: Februar 22, 2020, 04:39:50 posle podne »
Ovde je cena ulja vrlo diskutabilna. Licno nabavljam ulje sebi od generalnog uvoznika i mislim da je razlika u ceni oko 30%.

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #34 poslato: Februar 22, 2020, 05:33:20 posle podne »

Moje licno misljenje je da je ovlasceni servis (pogotovo za mali servis) cisto dranje.


Bas tako . Mali servis je posao koji prvi put da se isprati kako se radi moze svako da zameni sam , za bilo kog mehanicara osnovna i prva stvar koju su naucili .
  • Vozi: Roomster TDI, Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Van mreže Filip BG

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #35 poslato: Februar 27, 2020, 11:53:03 posle podne »
Hvala FilipBg!
Moje licno misljenje je da je ovlasceni servis (pogotovo za mali servis) cisto dranje.
...

U principu se slažem. Uzrok problema je što kod nas nijedan ovlašćeni Škoda servis neće da uradi "baš mali" servis, tj. prvi servis kako je proizvođač preporučio. U Hrvatskoj i BiH ga u Škodi zovu uljni servis ili uljni paket. Taj ili sličan termin u Srbiji koristi svi drugi članovi koncerna, tj. oni čiji je uvoznih Porsche. Dakle na prvom servisu posle godinu dana ili 15.000km potrebno je zameniti ulje i filter ulja. Tačka.
Ako filter goriva i vazduha menjamo na 45.000km i 30.000km, tj. duplo češće nego što je propisala fabrika (90.000km i 60.000km) onda održavanje nije skupo. Ako uzmete listing servisa vozila iz uvoza videćete da tamo najčešće menjaju fabrički filter vazduha na 60.000km, a goriva na 90.000km.
Pošto kod nas nije tako, a drugi članovi koncerna su ipak bliži tome, održavanje u ovlašćenom servisu za Golfa je jeftinije nego za Oktaviju, a za Passata jeftinije nego za Superb. A trebalo bi da je obratno.
Nakon garancije postoje tzv. 4+ paketi čija je cena korektna. Po ceni nešto višoj od kvalitetnih zamenskih filtera dobijete originalne. A Castrol je Castrol.
Bilo ih je u Auto Čačku do pre 2-3 godine. Sada ih nema u Srbiji, a u BiH i Hrvatskoj i dalje postoje.

Inače i ovlašćeni servisi će vam ponuditi nakon garancije mogućnost da ugradite zamenske filtere. Ja nisam išao na tu varijantu, ali imam negde obe ponude (original vs. zamenski) i razlika u ceni je osetna.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži Markkoni

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #36 poslato: Februar 28, 2020, 06:19:29 pre podne »
Ja bih posle tog uljnog sam zamenio filter vazduha i polena. To je trošak od 3-4000 dinara maksimalno.

Na mreži vnov

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #37 poslato: Februar 28, 2020, 07:44:32 pre podne »
Ja sam skratio servisni interval za Kodijaka sa 30.000km na 15.000km i na tom servisu su zamenjeni pored ulja i svi filteri ne pada mi napamet da na filterima štedim.
  • Vozi: KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Na mreži Super 20

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #38 poslato: Februar 28, 2020, 08:03:11 pre podne »
Ja sam skratio servisni interval za Kodijaka sa 30.000km na 15.000km i na tom servisu su zamenjeni pored ulja i svi filteri ne pada mi napamet da na filterima štedim.

Filter nafte stvarno nema razlog da se menja pre 30k km. Ja kada sam ga promenio bio je kao nov, al bilo je po servisnom intervalu. Za ostale filtre se slazem.
  • Vozi: Superb

Na mreži MAKS

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #39 poslato: Februar 28, 2020, 08:07:13 pre podne »
Ako uzmete servisne knjizice uvezenih automobila videcete sledece.
Mali servis se radi na 30.000 km. A mi radimo na 10.000 ili 15.000 km . E sad dali su oni ludi ili mi . Ili oni imaju bolje i kvalitetnije ulje. To je sad diskutabilno.

Sto se mene licno tice ja cu i dalje mali servis raditi. na 10.000.

Evo malo istorije servisa mojih automobila.

VOLVO 345 automatik 1.4 1980 god. vozen od 1990 do 1993 benzin, mali servis radjen na 5.000. km.
OPEL 1.6 i automatik 1990 god. vozen od 2001 do 2010 benzin/plin, mali servis radnjen na 10.000. km.
FABIJA 1.2 TSI DSG 2011 god. vozen od 2011 do 2019 benzin, mali sevis radjen na 10.000. km.
OCTAVIJA 1.6 TDI DSG 2012 god. vozi se i sada a dokle videcemo, oba mala servisa radjena na 10.000 km.

I jos jedno nemojte zaboraviti da vecina servisa pri kupovini ima marzu na delove a verovatno i na ulje. Znaci ono sto mi platimo u radnji oni kupuju za 30 % manju cenu.

Pa sad ako mozete da nabaljate jeftino delove onda zasucite rukave i sami odradite te servise. Jer nije nikakva nauka to .
Ali imate li dizalicu da podignete auto i da skinete sus pleh. Treba ispustiti ulje i negde ga liferovati. I sta ako nesto krene po zlu. Pukne neki sraf ili sta ti ja znam .
Prema tome i ti ljudi moraju  da zarade nesto. I na kraju krajeva pa nemozemo svi raditi sve.

  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže Filip BG

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #40 poslato: Februar 28, 2020, 10:34:38 pre podne »
Ja bih posle tog uljnog sam zamenio filter vazduha i polena. To je trošak od 3-4000 dinara maksimalno.
Može i tako. Imate upisanu servisnu istoriju u bazu i vidi se da je uljni servis urađen, a filtere vazhuda i klime možemo da menjamo ili češće ili ređe u odnosu na interval zamene ulja.

Ja sam skratio servisni interval za Kodijaka sa 30.000km na 15.000km i na tom servisu su zamenjeni pored ulja i svi filteri ne pada mi napamet da na filterima štedim.
Mislim da ga niste skratili Vi već davalac garancije na vozilo. Podržavam i ovakav stav. Pitanje za Vas je: Da li biste menjali ulje i sve filtere na 10.000km da je davalac garancije to propisao kao uslov? A na 7.500km? Jer i to je uslov u nekim zemljama za neke proizvođače vozila.

Nisam želeo da se ova tema pretvori u diskusiju na koliko je potrebno menjati ulje. Tu temu već imamo. Ja na Opelu menjam ulje na 7.000km jer se vozi uglavnom po gradu (ne centar grada već najviše auto put kroz Beograd i široki bulevari gde je saobraćaj protočan). Da li svi to treba da rade? Verovatno ne, niti ja mogu nekoga da ubeđujem da je to dobro. Na Škodi menjam na 15.000km jer ona ima i dosta vožnje van grada.
Moj komšija, stari majstor, je menjao ulje dva puta godišnje iako nije prelazio veliku kilometražu. Veli, kao što mi ne nosimo istu garderobu zimi i leti tako ni motoru ne odgovara isto ulje. Hoću da kažem da je koristio različita ulja, "letnje" i "zimsko".

Filter nafte stvarno nema razlog da se menja pre 30k km. Ja kada sam ga promenio bio je kao nov, al bilo je po servisnom intervalu. Za ostale filtre se slazem.
Verujem da je fabrički filter goriva bio bez tragova prljavštine ako je zamenjen na 30.000km, a gorivo sipano na pumpama koje sprovode kontrolu. Postoje i mišljenja da se čak više nečistoće ubaci u sistem za ubrizgavanje goriva prilikom zamene filtera nego što je to količina nečistoća u gorivu od zamene do zamene.
Meni je drago da su servisi u Makedoniji i Srbiji barem napravili iskorak na ovom polju i da više ne menjaju fabrički filter goriva na 15.000km već na 30.000km. Valjda je dovoljno 3x češće nego što to rade npr. Česi.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži vnov

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #41 poslato: Februar 28, 2020, 09:14:53 posle podne »
Mislim da ga niste skratili Vi već davalac garancije na vozilo. Podržavam i ovakav stav. Pitanje za Vas je: Da li biste menjali ulje i sve filtere na 10.000km da je davalac garancije to propisao kao uslov? A na 7.500km? Jer i to je uslov u nekim zemljama za neke proizvođače vozila.


Ja sam na moje insistiranje skratio servisni interval sa 30.000 koliko je predvidjeno za moj auto na 15.00km.
Ako je uslov za garanciju 10.000km ili na 7.500km naravno da bi menjao.
  • Vozi: KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Na mreži petarp031

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #42 poslato: Februar 28, 2020, 10:22:09 posle podne »


Evo malo istorije servisa mojih automobila.

VOLVO 345 automatik 1.4 1980 god. vozen od 1990 do 1993 benzin, mali servis radjen na 5.000. km.
OPEL 1.6 i automatik 1990 god. vozen od 2001 do 2010 benzin/plin, mali servis radnjen na 10.000. km.
FABIJA 1.2 TSI DSG 2011 god. vozen od 2011 do 2019 benzin, mali sevis radjen na 10.000. km.
OCTAVIJA 1.6 TDI DSG 2012 god. vozi se i sada a dokle videcemo, oba mala servisa radjena na 10.000 km.



Maks druze, ti si prakticno zaborabio kako se vozi vozilo sa manuelnim menjacem
  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži MAKS

Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Odgovor #43 poslato: Februar 29, 2020, 05:28:08 pre podne »
Maks druze, ti si prakticno zaborabio kako se vozi vozilo sa manuelnim menjacem

Ne druze ja nikad nisam ni vozio manuelac. Jednostavno probao sam i video da je ovako ipak bolje za mene.
I veruj mi pored svega uzivanje je. ;) ;) ;)
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE