Autor Tema: Emergency braking iskustvo  (Pročitano 1541 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži nidza

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #30 poslato: Novembar 02, 2017, 07:28:10 pre podne »
Pa sad, ne bih ga stavio pre bilo koje opcije koju sam dodao, ali našlo bi se mesta za njega, na kraju spiska, zbog česte magle na relaciji koju vozim svako jutro.

Obratiću baš pažnju ove zime koliko bi eventualno pomogao.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Na mreži Maksimus

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #31 poslato: Novembar 02, 2017, 08:32:02 pre podne »
ACC(adaptivni tempomat) ne mislim da je neka obavezna stavka (ja nikada ne vozim po tempomatu),ali Front assist je odlicna stvar (to je ovaj sistem koji uz pomoc radara koci i upozorava). A front assist mislim da ima svaki superb,ako ne svaki onda bar od ambition na gore.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže voyager

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 868
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 13
  • Lokacija: Beograd
Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #32 poslato: Novembar 02, 2017, 09:00:37 pre podne »
Bez uvrede, ko nije koristio ACC neko vreme ne može ispravno da sudi.

Pritom ne kažem da je savršen sistem jer to nije sistem autonomne vožnje već asistencije vozaču ali tako relaksira vožnju da je za svaku preporuku.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M
Blago Zlatiću, ja radim kao crnac... OK, neka uziva, lepo mu bilo  bravo2

Na mreži nidza

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #33 poslato: Novembar 02, 2017, 09:48:38 pre podne »
Shvatam šta želiš da kažeš, ali meni trenutno stvarno nikakva relaksacija _od_ vožnje nije potrebna. Sama vožnja mi je relaksacija i želim što manje da me auto vozi, što više ja njim da upravljam, zato  i tempomat retko koristim. Uostalom, zato sam sa stanovišta objektivnih potreba za automobilom - van svake logike, kupio ovaj auto, umesto Superb DSG TDI. Dosta novca bih uštedeo sa njim.

Propust je što nisam proučio dovoljno ACC sa stanovišta bezbednosti, tu je argument velik ko kuća, ako "vidi" kroz gustu maglu. U tom slučaju vredi svake doplate i krivo mi je što ga nisam poručio. Retrofit nije moguć.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže Peja

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #34 poslato: Novembar 02, 2017, 10:14:03 pre podne »
"Ako" vidi. Taj argument jos uvek pokusavam potvrditi i na stranim forumima. Jedino sto sam uspeo pronaci je onaj YT snimak.

Nikada ne treba prepustiti da te tehnologija voza (barem ne jos uvek), ali ako je voznja duga svaki vid mentalne relaxacije (manji zamor) vozaca je takodje u sluzbi povecanja bezbednosti. Cak i da te takav sistem makar malo psihicki ne opusti, sigurno ce ti pruziti vise sansi u incidentnim situacijama, mozda ne da spreci udes, ali barem da ihod udesa bude sa sto manjim povredama. To je barem moj licni stav.
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Na mreži nidza

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #35 poslato: Novembar 02, 2017, 10:23:10 pre podne »
Dobar ti je stav, vođen istom logikom sam pretraživao iskustva na netu, i neočekivano došao do brojnih lažnih kočenja, koja su ljudi okarakterisali kao užasno neprijatno iskustvo. Ne razmišljajući o prednostima sistema u uslovima magle, uz adaptivni tempomat koji bih veoma retko koristio, kao i običan, odluka je pala da mi nije potreban, pogotovo što ima tendenciju da pogreši.

Magla, naravno, sve to bitno menja.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Na mreži Maksimus

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #36 poslato: Novembar 02, 2017, 10:46:42 pre podne »
Ja nikada ni obican tempomat ne koristim,a auto sa acc sam koristio mesec i nesto i jednoatavno isprobavao sam sistem al nisam nikako opusten da na 150 nesto vozi umesto mene. Ne kazem da je sistem los (naprotiv,odlicna stvar) ali meni licno(a i siguran sam da nisam jedini) jednostavno nije prijatno da nesto "vozi" umesto mene. Ja sam zadovoljan sto sam dobio ovaj front assist (noc,magla,uletanje u traku) jer reaguje jako brzo (moj sam podesio na rano upozorenje). Imam bezbednosnu stranu tog radarskog sistema,a ova "luksuzna" mi nije primamljiva. Inace doplata za acc je u superbu jako,jako mala (220e),najvise zato sto fakticki svaki superb ima radar u masci,a dobra stvar je sto kada auto fabricki ima taj sistem preko vcds moze da se aktivira lane assist,traffic sign recognition itd(to nisam znao do pre nekih dva meseca inace bih doplatio,cisto radi dodatnih bezbednosnih sistema koji su ponaosob poskupi).
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže Peja

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #37 poslato: Novembar 02, 2017, 10:50:47 pre podne »
ACC i Front Assist nisu i ne rade istu funkciju.

Mozda sam pogresio sto nisam otvorio posebnu temu?
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Van mreže mirkuk38

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #38 poslato: Novembar 02, 2017, 11:23:17 pre podne »
Pejo, ti si kriv za sve :P

Bilo bi dobro kada bi ACC mogao da se tweakuje, tipa na 200m da pusti gas, na 100m ako je potrebno, da lagano dozira kočnicu, na 50m jače itd.

Koliko se sećam, kada smo se približili na 80ak metara, u istom trenutku je pustio gas i krenuo da koči   ???

Voykane, moraćemo negde da odemo na klopu van grada, Mladenovac, Novi Sad... itd. Biraj :)

ps. Ako će Fićko da časti, možemo i do njega  bravo2
Auto: Škoda Superb 2.0TDI MY2016 + Eibach Pro-kit + Revochip

Van mreže Filip

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #39 poslato: Novembar 02, 2017, 11:35:54 pre podne »
mogu ja do Mladenovca pa ti časti ;)
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
214 HP

Van mreže voyager

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 868
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 13
  • Lokacija: Beograd
Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #40 poslato: Novembar 02, 2017, 01:24:55 posle podne »
FA ume da da "false positive". ACC nikad!!! Radi u gustoj magli. Ostalo su lične preference...
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M
Blago Zlatiću, ja radim kao crnac... OK, neka uziva, lepo mu bilo  bravo2

Na mreži Maksimus

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #41 poslato: Novembar 02, 2017, 01:37:29 posle podne »
Pa rade preko identicnog sistema (radar u masci,isti za oba) tako da nista pouzdaniji FA nije od ACC,a ni obratno (pritom ako imas acc imas i fa).
@mirkuk38 Moze da se podesava acc koliko ja znam,ako imas mode select (koji ja imam). Onda moze da se podesava infividual mod,od podvozja,preko menjaca,upravljaca (progresivni) do klimatizacije. A Front Assist se podesava u setup meniju,ima 3 podesavanja osetljivosti (rano,srednje,kasno).
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže Peja

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #42 poslato: Novembar 02, 2017, 01:47:17 posle podne »
Evo lepog objasnjenja. Naravno, ne verujem nista dok ne nadjem info od vise nezavisnih izvora, ili barem da nisu direktno prepisivali.

I jos malo teorije.
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Van mreže Peja

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #43 poslato: Novembar 03, 2017, 07:51:13 pre podne »
"In November 2005, the new adaptive cruise control caused a stir in a test by Auto Bild in cooperation with DaimlerChrysler . In this test, the new distance control system of the S-Class should be demonstrated. The driving situation in the fog could only be simulated in one hall. In this system, however, the system did not always work due to the steel structure of the hall as well as the many electronic equipment in the same. Since the DaimlerChrysler employees knew this in advance, a board was installed on the hall floor, from which the car-image editor Michael Specht, who was also initiated into the problem and was to be used as a driver for this test, had to brake. The first attempt failed and the vehicle steered by woodpecker drove in artificial fog on the last vehicle of the simulated tail end. In further, faked tests in the same way Specht managed to bring the vehicle to a halt in time. [11]

Since the camera team was able to overhear the internal discussions between Specht and the employees of DaimlerChrysler by microphones that had previously recorded the missing warning sound in the vehicle interior, the dizziness flew open. DaimlerChrysler apologized for the incident and offered a new test. The experiment was repeated outdoors with neutral drivers under normal conditions, with the system functioning properly in 16 trials. "

Izvor


Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor