Autor Tema: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja  (Pročitano 666 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže PegasusTopic starter

Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« poslato: Maj 05, 2018, 08:24:11 pre podne »
Pozdrav forumasima,

vidim da uz dizel motore od kraja prosle godine ide novi DSG menjac sa 7brzina, umesto starogo 6 brzinskog ali imam par nedoumica:

Dosta prodavaca me ubedjuje da je taj novi 7brzniski DSG menjac - na principu subog kvacila kao sto ide u 1.4 i 1.8tsi ali siguran sam da ti suvi menjaci idu samo do 250Nm motora?!

Takodje zbunjuje me sto gledam specifikacije na par sajtova i za superba od 190Ks uzbrzanje sa 6brzinskim DSG je 7.7sec a 8brzinskim 8.3sec . Potrosnja je neznatno niza sa 7brzinskim menjacem u gradu za 0.1litar samo.
https://www.auto-data.net/en/skoda-superb-iii-2.0-tdi-190hp-dsg-21864


U cemu su onda prednosti novog 7brzinskog menjaca, zna li neko tacnu informaciju?
  • Vozi: Superb 2

Na mreži Maksimus

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #1 poslato: Maj 05, 2018, 10:24:39 pre podne »
I mene buni zasto su "sporiji" sa tim novim menjacem,mada moguce da su prenosni odnosi duzi,zato mislim da je dsg7 bas dobar ako imas dosta km na autoputu. Sam menjac radi po principu mokrog kvacila,kao i dsg6.
Ja licno sam se nadao da cu dobiti dsg6 posto je najprovereniji,sto se i desilo zato sto je ugrasnja dsg7 u 190 dsg 4x4 odlozena. Superb tsi 280 i dalje nema dsg7.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže PegasusTopic starter

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #2 poslato: Maj 08, 2018, 06:30:00 posle podne »
Definitvno je mokro kvacilo DSG 7brzinski novi menjac, po netu kazu da je model DQ381 umesto starijeg 6brzinskog DQ250.

Ono sto sam po netu procitao na brzinu je da ga hvale na autoputu jer radi na manje obrtaja pri istoj brzini, ali se zale da nije smooth kao DQ250.

Potrosnja je nesto niza, a u ubrzanje mi i dalje nije jasno kako je toliko sporije sa novim menjacem?!
  • Vozi: Superb 2

Na mreži Maksimus

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #3 poslato: Maj 08, 2018, 06:42:35 posle podne »
Naravno da je mokro kvacilo,suvo ide uz mnogo manji obrtni moment.
Ubrzanja ne znam zasto su losija,ali duzi odnosi i tezi menjac verovatno uticu. Mada sumnjam da je neka znacajna razlika.
Ovaj sestostepeni nestvarno meko menja brzine,jedino gde ne briljira je kreni stani (problem kod svih menjaca sa kvacilima,mora da razdvaja i spaja,dok je klasican torque konverter tu uvek najbolji).
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže Peja

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #4 poslato: Decembar 09, 2018, 10:58:00 pre podne »
Da li je moguce podesiti algoritam rada menjača da da pri ubrzavanju menja brzine kao u "Sport modu", a da tokom odrzavanja konstantne brzine obrtaje drzi što niže?
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Na mreži Maksimus

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #5 poslato: Decembar 09, 2018, 03:57:51 posle podne »
Ne razumem bas sta ti znaci da pri ubrzanju menja kao u sportu,posto ako ga nacepis on ce i u D i u S saltati na crvenom.
U principu menjac se "uci" prema vozacu i onda salta u skladu sa nacinom voznje koji vozac praktikuje(ovo je slucaj sa vise manje svim novim automaticima).  Tako da se on u D modu nauci da duze drzi brzinu ako imas obicaj da ga potezes,dok ukoliko imas tendenciju da vozis bez ubrzanja itd onda ce teziti da ubaci u sto visu brzinu.
Ako ga vozis u D modu,nekad salta prerano(pa se vozi na tik iznad 1000 rpm) i dosta je mrtviji na gasu(treba vise da pritisnes da bi odreagovao). Ako potopis gas kick down ce odraditi svoje,spustice nekoliko brzina nize i krenuti.
U S modu drzi brzinu ili 2 nize(sto ume da smara,nekad nece da presalta u 4tu jer ne uhvati zacrtane obrtaje pa onda ides po gradu na 2k obrtaja) i dosta je spremniji,ostrije reaguje na gas itd.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže Peja

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #6 poslato: Decembar 09, 2018, 04:11:44 posle podne »
Pitanje mozda potice od mog neznanja finkcionisanja DSG.
Prilikom kretanja sa semafora, zelim da sto pre postignem zeljenu brzinu, tj. da ubrza naglo, a posle toga da krstarim u onom prenosu menjaca gde mi je potrosnja najmanja.

Ako je menjac u "Sport" modu, da li tada za odredjenu brzinu krstarenja drzi menjac u nizem stepenu prenosa, nego npr. u "Eco" modu?
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Na mreži Maksimus

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #7 poslato: Decembar 09, 2018, 04:32:45 posle podne »
Naravno da mozes naglo postoci brzinu koju zelis u svakom modu,cisto sumnjam da ces sa semafora potopiti gas u patos pa da ti znace nijanse izmedju S I D.
Za taj rezim koji opisujes ti treba D mod. U S drzi nizu brzinu prilicno tvrdoglavo i na autoputu.
Eco mod je djubre,otkacinje menjac(ide u leru),sav je nesto mlohav,upali i onaj start stop itd.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4