Autor Tema: Skoda Superb iV Hybrid  (Pročitano 514 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže KarlheinzTopic starter

  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže borkopolo

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #1 poslato: Septembar 08, 2017, 01:59:24 pre podne »
Kada bi se ovo moglo naći u prodaji?
  • Vozi: Pezo 206

Van mreže KarlheinzTopic starter

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #2 poslato: Septembar 08, 2017, 11:07:19 pre podne »
Verovatno 2019.
Ovaj maskirani superb je ustvari potpuno isti auto kao i na onim slikama u prvom postu ove teme, a to datira od pre godinu dana. Izgleda je neko pustio po netu ponovo iste (stare) slike u opticaj.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže KarlheinzTopic starter

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #3 poslato: Maj 23, 2019, 03:39:43 posle podne »
Superb iV hibrid facelift
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže KarlheinzTopic starter

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #4 poslato: Maj 23, 2019, 11:21:50 posle podne »
SUPERB iV je prvi ŠKODA proizvodni model koji je opremljen plug-in hibridnim pogonom. 1.4 TSI benzinski motor i električni motor isporučuju kombinovanu snagu od 160 kV (218 KS). Električni domet je do 55 km u WLTP ciklusu; do 850 km može se pokriti kada se kombinuje sa benzinskim motorom. Ova nova varijanta pogona je dostupna za Ambition i Style nivo opreme kao i za SUPERB SPORTLINE i SUPERB L&K. Proizvodnja će početi na lokaciji Kvasini početkom jeseni ove godine; lansiranje na tržišta će se održati početkom 2020. godine.

Novi ŠKODA SUPERB iV je prvi proizvodni model brenda koji ima plug-in hibridnu tehnologiju. Kombinirajući efikasan benzinski motor s električnim motorom, nudi posebno ekološki prihvatljivu mobilnost bez kompromisa u pogledu performansi. Baterija ima kapacitet od 37 Ah i 13 kWh energije: emisija CO2 u automobilu je manja od 40 g / km, a električni domet do 55 km (u WLTP ciklusu). ŠKODA SUPERB iV ispunjava Euro 6d-TEMP standard emisije.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže KarlheinzTopic starter

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #5 poslato: Maj 24, 2019, 07:01:09 posle podne »
Promo video Superb iV
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže KarlheinzTopic starter

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #6 poslato: Maj 24, 2019, 11:41:51 posle podne »
Superb iV karavan (gepek 510L) i limuzina.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Filip BG

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #7 poslato: Maj 27, 2019, 09:16:57 pre podne »
SUPERB iV je prvi ŠKODA proizvodni model koji je opremljen plug-in hibridnim pogonom. 1.4 TSI benzinski motor i električni motor

Zanimljivo je da Škoda uz svoj prvi hibrid (najnoviji model fabrike) nudi "stari" 1.4 TSI motor (u stvari je to poslednja verzija istog), a ne novi, tehnološki superiorniji, ekološkiji i ekonomičniji (barem u teoriji) 1.5 TSI motor.
Sa druge strane uz Oktaviju na metan (G-TEC) nude novi 1.5 TSI motor, sa svim svojim manama.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži nidza

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #8 poslato: Maj 27, 2019, 09:49:46 pre podne »
Razlog je prost, nude ceo paket koji ide uz GTE. Izvade iz Golfa ubace u Superb, šraf na šraf sve zajedno.



  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže -nebojsa-

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #9 poslato: Maj 27, 2019, 11:40:41 pre podne »
Tacno tako, a i pored toga nije za poredjenje hibridni (bilo koje vrste) benzinac i obican (da ga tako nazovemo) ne-hibridni benzinac.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže Filip BG

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #10 poslato: Maj 27, 2019, 12:44:36 posle podne »
Ali u Golfu GTE su i benzinski i elektromotor različite snage od onih u Superbu. Dakle, nisu u pitanju iste komponente koje se samo, po potrebi, ubacuju u jedan od ova dva modela, ili više modela iz koncerna.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Van mreže KarlheinzTopic starter

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #11 poslato: Septembar 10, 2019, 02:53:05 posle podne »
Cena za hibridni Superb 33.900, u CZ.
Kod prvih kupaca stiže već krajem ove godine. Oprema Ambiente, Style i L&K.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže observer

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #12 poslato: Septembar 10, 2019, 03:51:36 posle podne »
Autonomija hibrida je 850 km. Koliko je onda autonomija cisto benzinskog 1.4 TSI?
Pitam jer stvarno ne vidim razliku u odnosu na moj 1.2 TSI (argument da je 1.4 vece snage me ne zanima jer sa 1.2 TSI placam manju registraciju a to mi je daleko bitnije od snage koju i ovako nikada ne iskoriscavam do kraja).
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Zarko

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #13 poslato: Septembar 10, 2019, 09:31:22 posle podne »
1.5 tsi superb je autonomija oko 850-900 km ali kapiram da je hibrid teži zbog baterija ili sta vec

Sent from my SM-G973F  


Van mreže observer

Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Odgovor #14 poslato: Septembar 11, 2019, 12:46:29 posle podne »
U, pa onda narocito hibrid bas i nema neki smisao. Za cca 50% vecu cenu (ili koliko ce vec biti) dobija se auto sa istom autonomijom kao i 1.5 TSI koji je priblizno iste snage.
A teoretski bi morao hibrid imati vecu autonomiju, jer u gradu i na magistrali bi zahvaljujuci elektromotoru morao da trosi do 4-5 litara, a na autoputu opet ne vise od 5-6-7 litara zahvaljujuci niskim obrtajima turbo benzinca (za razliku od Tojotinog hibrida koji je odlican do 130 km/h ali nakon toga krece drasticno da raste potrosnja, 8-9-10-11 jer krecu da rastu obrtaji na atmo benzincu).
Nesto mi se ne slaze matematika ovde.
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017