Autor Tema: Superb SportLine  (Pročitano 6561 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži nidza

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #180 poslato: Maj 07, 2018, 01:24:26 posle podne »
Mirne duše može da se kupi i 1.4/1.5 TSI benzinac od 150KS, ako se ne prelaze neke enormne kilometraže.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Na mreži Maksimus

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #181 poslato: Maj 07, 2018, 01:40:33 posle podne »
Sada vozimo superba 2 facelift karavan 2.0 170ks DSG elegance biznis model,

a razmisljamo o Superbu  opet dizel 2.0 150ks ili 190ks, a potajna zelja je 2.0Tsi 280ks (koji nije racionalna kupovina za nas nikako)

Cak mi misle sve vise idu ka dizelu od 150ks jer nema adblue, jeftinija je registracija za 40eur a i sa ovim ogranicenjima novim na AP i sve vise radara, kamara kontrola kao i vecim kaznama - deluje mi racionalniji izbor pogotovo jer je i jeftiniji 1100 eur

Nivo opreme najverovatnije Style, sem ako razlika posle cenkanja ne bude mala u odnosu na Style Plus.
 
Style plus je mnogo isplativiji od style,za par stotina eura dobijes mnogo vise opreme. Ono sto bih obratio paznju je novi columbus. Naime ima veci ekran (mada to nije toliko uocljivo jer nije vidno veci kao ranije) ali nema navigacione tockice koje bar ja uglavnom koristim,touch ume da smara kad vozis (promasis dugme itd). Ne znam koje dodatne funkcije ima u odnosu na amudsen,izgleda lepse jer je ravan ali ergonomija mu nije najjaca strana.
Sportline kao sto rekoh,neobicniji je ali ima manje elektronskih "zezalica",ali ima neke druge stvari (ko sta voli). Enterijer je u sportline-u dosta zanimljivije odradjen,meni je jedino krivo sto nisu mogla da se uzmu ful kozna sedista sa ventilacijom (lakse se odrzava) mada alkantara ima svoje prednosti (bolje drzi,hladnija je od stofa,izgleda zanimljivije). Volan bolje lezi u ruci,sedista su mnogo udobnija i bolja (pogotovo ce ti zmaciti ako si visok). Ali ako volis elektronske gedzete onda ti je style plus bolji izbor,eventualno ako izadje sportline plus.
Inace prilicno sam siguran (99.9 %) da os my2018 i 150ks ima adblue.
 Tsi280 je najbrzi,najredji i ima vrlo,vrlo atraktivnu cenu kod nas (u sportline paketu kao dizel 190) ali kod nas vlada "dizel manija" pa ih je na ulicama prilicno malo. Plusevi su:mnogo brzi auto,tisi rad,nema adblue,nema dpf a minusi su potrosnja(ne mislim da je neka prevelika razlika) i manji obrtni momenat (50nm manje od 190 tdi).  Ja licno mislim da tsi nece drzati cenu nista losije od 190 tdi 4x4.
Sto se tice poredjenja tdi-eva,pisao sam o tome,190 ima vise snage,oseti se ali ja licno bih pre doplatio 4x4 (ili dsg) nego jaci motor,ako bih morao da biram. Oba tdi-a lepo nose superb.
1.4 tsi ne moze da se dobije uz style paket,a po meni mu i fali obrtnog za superb. Ako hoces kompromis izmedju snage-cene-potrosnje imas 1.8 tsi sa 180ks,on je cenovno za nijansu ispod tdi150.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4