Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Superb SportLine  (Pročitano 7053 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži nidza

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #135 poslato: Septembar 21, 2017, 22:04:58 posle podne »
Jeste, ali nama će da oproste. Predlažem da nastavimo na drugom mestu.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže voyager

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #136 poslato: Septembar 23, 2017, 22:43:34 posle podne »
Ko što je moja Octavia RS ušla prva u zemlju zajedno sa Alprosovom verujem da bih naručio i među prvima Superb RS kad bi ga najavili. Sportline je ok ali je pre svega samo šminka i to odlično odrađena u enterijeru a krajnje neubedljivo u eksterijeru. U svakom slučaju kad bih sad uzimao Superba bio bi Sportline jer bolje ne nude.

Čekamo da li će facelift doneti RS verziju.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Na mreži Maksimus

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #137 poslato: Septembar 23, 2017, 23:00:04 posle podne »
Pa slicno oktaviji rs,kada je u pitanju stepen izmena (klasicnoj rs,ne 230,tj 245). Drugi enterijer,u eksterijeru se slazem da su razlike male(manje nego rs),mada potpuno promene utisak. Po meni je bez veze sto nisu ogranicili na najjace motore,vec moze uz bilo koji,i onda u principu i stoji komentar za sminku(oktavija rs ima dizel koji ide i u druge,npr scout,ali je ipak "ekskluzivnija" jer nema npr 1.2 motora). Da su to bili samo najjaci tdi i najjaci tsi to bi bilo bolje u mojim ocima,ovako je u dosta slucajeva dosta paradiranja,uz malo performansi da to potkrepe.
Ja sam kada je superb 3 izasao planirao tsi 280 (pogotovo kad sam video istu cenu za njega i tdi 190),medjutim kako je klinac krenuo da vozi meni se nije kupovao auto sa 300 konja (jer bi onda imao problem da mu ga pozajmim) a i odavno vise ne vozim previse brzo,tako da sam prelomio za tdi. Cak mi sad ono dizelsko iz niskih obrtaja prija,nekako je opustena voznja(iako je tsi brzi). Licno mislim da i ovaj tdi ima i vise nego dovoljno snage da lepo ponese superba,cak i solidno brzo(ja ni ovo ne koristim u potpunosti). Vozio sam oktaviju vrs diesel,prakticno iste performanse,jedino sto mislim da ona ima visak obrtnog momenta za prednju osovinu (potpisuje,pretpostavljam da zato ima malo slabije 0-100 vreme). Kada krene to se naravno ne ispoljava,a posto je bila manuelac taj obrtni momenat se bas lepo oseca (ja na dsg to ne mogu skroz da osetim,mada je u manual modu prilicno slicno). Interesantno da razlika u tezini je svega nekoliko desetina kilograma izmedju oktavije vrs diesel 4x4 i mog superba(magija modularnih platformi). Moja oktavija scout fsi je bila teza od superba   =))
Sto se tice superba vrs,tesko,mozda uz fejslift budu ovaj 280 izdvojili kao vrs uz neke izmene(i onaj bitdi iz passata,ako uopste dodje u superb),mada opet,mislim da bi do sada izbacili superb vrs da su hteli (kodiaq vrs stize).
Sto se tice zamene oktavije za superba,ja ti ne bi savetovao osim ako ti bas ne treba veci auto,oktavija je u principu dosta prakticnija (ta razlika u velicini je u gradu zapravo vise primetna nego sto sam mislio). Jedino sto stvarno mislim da fali oktaviji vrs je 4x4 u kombinaciji sa tsi-jem,meni je 4x4 bukvalno najbitnija stvar u autu.
« Poslednja izmena: Septembar 23, 2017, 23:12:53 posle podne Maksimus »
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Na mreži nidza

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #138 poslato: Septembar 23, 2017, 23:10:01 posle podne »
Mislim da RS ima više od kozmetičkih izmena, ne gađa se ni merama sa Octaviom, pored svih ostalih razlika. Imam oba auta, dva sveta, samo veoma liče.

Za "dizelsku" vuču iz niskih rpm takođe si u krivu, zasluga za to je u nadpunjenju vazduhom, ne u vrsti goriva. TSI 2.0 mnogo niže (i naravno više) povlači od TDI 2.0. Jedan od naboljih agregata u trenutnoj ponudi. Normalna registracija, odlične performanse, razumna potrošnja.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže voyager

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #139 poslato: Septembar 23, 2017, 23:23:48 posle podne »
Kod RS-a na polju mehanike nije razlika samo u motorima u odnosu na standardne Oktavije. Npr. kada smo jednu običnu Octaviu probali da već naručenu prepravimo u RS nije ništa moglo da se uradi jer je iz fabrike rečeno da je šasija drugačija i da ne mogu da menjaju... Otkazali smo tu i naručili RS... Takođe, progresivno upravljanje, XDS+, veće kočnice, multilink pozadi (koji postoji još samo kod 1.8TSI) su stvari koje standardne oktavije ne mogu da imaju.

Ne kažem da je Sportline loš ali koliko ja znam nema od mehanike na njemu ništa eksluzivno što ne može da ima bilo koji drugi Superb kao deo paketa ili opcionala.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Na mreži Maksimus

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #140 poslato: Septembar 23, 2017, 23:24:26 posle podne »
Vozio sam ja turbo benzince,idu oni odlicno,ali najbolji su u visokim i vuku te da ih nagazis (ako razumes na sta mislim). Ja prvi mislim da je turbo benzin bolji od turbo dizela(ali je meni trenutno to predstavljao problem),ppogotovo kad je u pitanju odrzavanje (pouzdanost,broj "problematicnih" delova,sve je to na strani tsi-a). Ti imas mnogo drugaciji auto i od klasicne oktavije rs,za pocetak tvoja ima lsd  ;)  ,a i tvoj dizel je 80 konja slabiji od benzina,moj je na pola puta  =))
Pritom ti je oktavija rs u mnogo boljoj opremi,i to doprinosi utisku. Pa meni je voznja u style-u bila belnatava u odnosu na moj auto. Uporedi rs tdi sa tvojom,mnogo je merodavnije (a opet meni je u vrs oktaviji tsi neuporedivo bolji izbor). Klasicna oktavija rs vs oktavija 1.8 tsi (zato sto su oktavije osakatili sa torzijom nazad,to sam zaboravio) ima razliku enterijer (razlika sportline-style u superbu otprilike),spolja drugacije branike i drugi motor(ispravi me ako gresim),ako je sportsko vesanje na 1.8tsi onda je i tu isto ili ima razlike (ovo vec ne znam). Kljucna razlika mi je sto je vrs zadrzala "ekskluzivnost" sa jakim motorima,tu mislim da je kod superba prevagnula komercijalna strana price(svako hoce da izgleda sportski a da ne plati jaci motor),i da je on zato vise sminka od oktavije vrs. U principu pogresno sam formulisao,bolje da sam rekao slicno kao oktavija vrs tdi (jer ona deli vise manje sve sa scoutom,a izgleda mnogo "brze").
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Na mreži nidza

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #141 poslato: Septembar 23, 2017, 23:31:59 posle podne »
Šta god da su izmenili napravili su dva različita instrumenta. S obzirom da je između Elegance i RS razlika bila 2k, prava je šteta što toliko ovih prvih ima na ulicama, a ovih drugih ne.

Mislim da ljudi ne znaju koliko se različito ti automobili ponašaju.

Benzinac je takođe lepo voziti lagano. Mir, tišina, prijatni bariton iz auspuha.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style


Van mreže voyager

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #142 poslato: Septembar 23, 2017, 23:34:23 posle podne »
Nidzina ima DCC i pravi diferencijal. Ostalo je manje bitno.

Ostavljam te u uverenju da je Sportline skoro pa kao RS jer su sedišta ista. Pozdrav.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Na mreži Maksimus

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #143 poslato: Septembar 23, 2017, 23:40:29 posle podne »
@voyager Sad sam video odgovor,nisam znao da ima razlike u kocnicama (tu bih pohvalio moj superb,diskovi su mi delovali mali ali koci odlicno,mogu misliti sta su nabaciki rs-u). Zar servotronik i xds+ nema na obicnoj oktaviji(ne moze da se poruci)? Ja ga imam na superbu zbog 4x4 na obe osovine(u sportline-u standard,na obicnom mislim da se porucuje) i imam i progresivni servo (mnogo mi se svidja,pogotovo ono kako je pametan da olaksa na parkingu a oteza pri brzini  :B=)  ). Ako je klasicna oktavija toliko osakacena onda bas bezveze (a5 je svaka imala multilink,to me je bas razocaralo da su izbacili). Onda moja opaska stoji za npr oktaviju rs dizel i scout,iste performanse (mozda neka prednost za rs po pitanju lezanja ,scout je visi i nesto sitno tezi itd) ali ti u svakodnevnoj voznji neces osetiti. U svakom slucaju ja sam sportline doziveo kao lep estetski paket(sminka),smatram da je obican superb (npr ambition) sa mojom motorizacijom mnogo "sportskiji" od sportlinea sa 1.6tdi. Isto vazi i za 280 tsi u odnosu na moj. Sportline se isplati zbog sedista,verujte mi,druga dimenzija (u stvari sad sam se setio da imate vrlo slicna u rs-ovima,ne moram da vam nesto posebno objasnjavam).
Edit: Nema potrebe za ikakvom ironijom,vozio sam rs kao tvoj,itekako sam svestan da sportline nije isto sto i rs(ali rs tdi smatram losijim rs-om od tsi-a definitivno,kao i sto smatram 190tdi losijim od 280 tsi). I ne znam jesi li procitao da sam odmah rekao da pricam o klasicnoj a me nidzinoj koja je bukvalno najsportskija skoda koja je izasla iz fabrike? Ni 280tsi superb ne moze da se poredi sa tim 230 (odnosno 245) oktavijama sem na pravcu,ove su vec ozbiljnija sportska kola (hot hecevi u punom smislu te reci) dok je ono klasicna limuzina sa jakim motorom.
Znaci slicno,ne isto,kao oktavija vrs TDI(u odnosu na npr scout). I slazem se sa nidzom,ona oktavija vrs 220 za 23 hiljade sto je isla je najbolji auto na trzistu za te pare,kao neki golf u ok opremi a mnogo dobro opremljen auto sa odlicnim performansama.
@nidza Ajde ako budes mogao da dodjes na sledece okupljanje,bas bi voleo da vidim 230. I zaboravih da kazem,pa tvoja 230 ima vise obrtnog od tdi 150  =)) ,tu nema teorije da ovaj u bilo kojim obrtajima moze da se poredi sa tsi-em.
« Poslednja izmena: Septembar 23, 2017, 23:50:41 posle podne Maksimus »
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže voyager

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #144 poslato: Septembar 24, 2017, 00:17:19 pre podne »
Da krenemo da ljudi u Škodi znaju nešto više od nas.
Zato su oni lepo kod Octavie nazvali dve podverzije RS i Scout a kod Superba i Kodiaqa imaju pakete opreme Sportline i Scoutline.

Dakle, RS i Scout su skup mehaničkih i estetskih unapređenja koja su daleko veća od onog što daju Sportline i Scoutline koje su praktično samo estetska unapređenja.

Imaš strašan auto i uživaj u njemu. Moj prvi post je bio žal što ne postoji Superb RS jer bi to bio auto sa VAQ diferencijalom, verovatno 280-300KS ali mnogo agresivnije setovanih od trenutnog 280KS modela, mnogo agresivnijim prednjim i zadnjim branicima, difuzorima i sl.
Sam sam rekao da bih kupio i Sportline jer je to najbolje što nude kod Superba ali to nikad neće biti RS. U suprotnom bi se tako zvao.
 
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Na mreži Maksimus

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #145 poslato: Septembar 24, 2017, 00:32:43 pre podne »
Ma u principu mislimo isto,samo smo se lose razumeli(ja sam vise hteo da skrenem paznju na rs245 kao edicije koje su hard core bas zbog vaq koji klasican rs nema). I sam sam napisao da ovaj sportline jeste sminka,mada daje par stvari koje znace (mada mogu da se poruce na obicnom). Ali da je sminka,jeste.
Ja sam iskreno totalno zaboravio da je 150tdi oktavija bez multilinka  :B=) ,tako da je to jedna velika razlika. Ja sam pre superba imao skauta(a pre njega dizel elegance) pa znam koja je razlika,mada sad verovatno veca.
Onaj tvoj pomalo osion odgovor me je malo isprovocirao(jer sam napisao dug post u kom se  slazem sa tobom  :)) ) ,al drago mi je da smo se ipak razumeli.
A superb rs (tj neki npr vrs320,da bi podrazumevao i vaq diff itd,ovaj sportline 4x4 ima xds+ na obe osovine vec u standardu) bi bio opasna sprava,mada mi to nekako deluje tesko ostvarivo,kao sto ni npr passat nema gti  :-[
Taj auto,sa paketom opeme kao sportline i tom motorizacijom i da sedne na cenu od nekih 36000-37000 (nekih 2-3k vise od sportline) bez doplata,pun pogodak.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže voyager

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #146 poslato: Septembar 24, 2017, 00:39:56 pre podne »
I ja ne očekujem da će ikad izaći Superb RS upravo jer nikad Škoda nije imala atraktivniji model od VW niti će. Uvek su iza. Kao što nema Octavia pandana za Golf R...
Passat ima R-line a Superb ima Sportline. Ali Superb nema biturbo TDI. Dakle, opet manje opcija.

Ja samo maštam jer novinari kad nemaju šta da pišu izmisle kako se opet šuška o Superb RS ali bih lično bio vrlo iznenađen da do toga dođe.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Na mreži Maksimus

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #147 poslato: Septembar 24, 2017, 00:51:39 pre podne »
Tesko,cak me cudi da ce kodiaq dobiti rs,pogotovo jer sam stekao utisak da sad pokusavaju da prebace sportski duh vise seatu,a skodu da ucine prakticnijom i "dosadnijom". Ja ne znam da li ce bitdi da ide u superba i nakon fejslifta jer nisam siguran gde bi trebao cenovno da se smesti,kad kod nas tdi 190 kosta kao i tsi 280 (u sportline razlika je 300e kada sam ja kupovao auto),jedino da tdi 240 bude skuplji nego tsi,ali to nema mnogo smisla jer je svuda jeftiniji nego tsi 280. Mozda jedino cena tdi 190 ode dole,mada je i sada jako povoljan,pa ne znam kako. Cak ni a4 nema bitdi,a ni q5(koji je skoro izasao). Mozda ga zadrze samo za vw.
Po meni bi lepa prica bilo i da od fl lepo ukinu sportline,naprave vrs kao sto je sada sportline ali omoguce samo tsi 280 i bitdi (ako ga bude,ako ne onda 190 dsg 4x4),a te motore povuku iz ostalih (eventualno osim l&k) paketa. Mada to bi rezultiralo slabijom prodajom tako da se to nece desiti  :'(
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže Filip

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #148 poslato: Septembar 24, 2017, 12:27:44 posle podne »
Vozio sam ja turbo benzince,idu oni odlicno,ali najbolji su u visokim i vuku te da ih nagazis (ako razumes na sta mislim).

ovo uopšte ne važi za tsi, posebno ne za jače verzije, čak naprotiv, nema nikakve potrebe da ih teraš u visoke obrtaje, odlično povlače i iz niskih, voze se praktično kao tdi, samo što imaju mnogo širi korisni pojas obrtaja u odnosu na dizele
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Na mreži Maksimus

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #149 poslato: Septembar 24, 2017, 13:19:39 posle podne »
Znam kako se vozi tsi,ali i u najjacim verzijama ima manje NM od mog tdi-a (one je 400nm),dok kod nidze ima vise nego njegov tdi. Ko prvenstveno zeli performanse tsi je jedini izbor,tu greske nema. Pritom ovo sto sam napisao vezano za dizelsko iz niskih se vise odnosilo na sam osecaj(jer znam kako je tsi resen),dizel ne inspirise na gas (a benzin kad krene da se penje jednostavno mi zao da ga ne pustim to crvenog,ako mogu naravno  :RR) ).
Inace,gledam na sportline onu lajsnu nazad,izgleda lepo,ali opet bolje bi bilo da su lepo napravili 2 izduva (ili bar ono kao na oktaviji rs tdi),ovako iz nekih uglova mozes da vidis onaj "skriveni" lonac.
« Poslednja izmena: Septembar 24, 2017, 13:29:59 posle podne Maksimus »
  • Vozi: Superb Sportline 4x4