Autor Tema: lažu li nas brzinomjeri na škodama i na koliko se vrte motori pri nekom km/h?  (Pročitano 3701 puta)

0 članova i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Maksimus

Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama i na koliko se vrte motori pri nekom km/h?
« Odgovor #15 poslato: Avgust 21, 2019, 01:41:04 posle podne »
Zar ti vredi tih par km/h razlike neudobniju voznju,losije kocenje,neravnomerno trosenje gume i losije lezanje?  :))
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Na mreži hakklerTopic starter

Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama i na koliko se vrte motori pri nekom km/h?
« Odgovor #16 poslato: Avgust 21, 2019, 07:59:32 posle podne »
Baš..btw svaki pokazuje manje nego gps.
Ovo sa kombinacijom dimenzija guma i tlaka da dobiš egal vrijednosti..suludo.
10 sek...

Na mreži AcoSk

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1108
  • Total likes: 5
  • Ugled L&K: 36
  • Lokacija: Čačak
Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama i na koliko se vrte motori pri nekom km/h?
« Odgovor #17 poslato: Avgust 21, 2019, 08:15:01 posle podne »
Veci precnik i malo vise napumpane gume i odstupanje ce biti manje.
Sa debilima u firmi koji su zaduzeni za GPS pracenje sluzbenih vozila i kaznjavanje "brzih vozaca" imao sam neverovatne prepiske na temu odstupanja brzinomera (majstori su se dosetili da uzimaju podatak sa BC umesto sa GPS, a GPS im sluzi samo za pozicioniranje vozila i onda te jos ubedjuju kako je BC tacniji i da nemam ja sta da se tu pravim pametan kad "proizvodjaci automobila valjda bolje znaju kako se meri brzina").
Na kraju sam naduvao gume na 3.5 da bar vozim priblizno onoliko brzo koliko pokazuje brzinomer :)
Pa to sto uzimaju podatke sa brzinomera ide u tvoju korist, jer brzinomer uvek pokazuje manju brzinu od stvarne.

A gps brzina jeste tacna tj. prava


Inace, PROSECNA brzina na BC jeste ona stvarna! Mora i da bude, jer je V=s/t
« Poslednja izmena: Avgust 21, 2019, 08:20:09 posle podne AcoSk »
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Na mreži fobia24

Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama i na koliko se vrte motori pri nekom km/h?
« Odgovor #18 poslato: Avgust 21, 2019, 09:02:07 posle podne »


Pa to sto uzimaju podatke sa brzinomera ide u tvoju korist, jer brzinomer uvek pokazuje manju brzinu od stvarne.

A gps brzina jeste tacna tj. prava


Inace, PROSECNA brzina na BC jeste ona stvarna! Mora i da bude, jer je V=s/t

Mislis obrnuto? Brzinomer uvek pokazuje vecu brzinu od stvarne. Samo sto neki lazu vise a neki manje.

Poslano z mojega SM-G965F z uporabo Tapatalk

  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI
error driver

Na mreži AcoSk

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1108
  • Total likes: 5
  • Ugled L&K: 36
  • Lokacija: Čačak
Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama i na koliko se vrte motori pri nekom km/h?
« Odgovor #19 poslato: Avgust 21, 2019, 09:15:16 posle podne »
Daa, auu koji sam ludak. Hvala na ispravci :)
Kako da izbrisem ovo sto sam pisao, ne znam sta mi bi.

Jedino ovo za prosecnu brzinu koju pokazuje BC je tacno
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Van mreže djordje48

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 776
  • Total likes: 10
  • Ugled L&K: 20
  • Lokacija: Beograd
  • kad peres auto dobro zatvori vrata jer ce da curi
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011
Gazdama su dani odbrojani. No X7 allowed!

Na mreži observer

Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama h?
« Odgovor #21 poslato: Avgust 22, 2019, 02:36:34 posle podne »
Zar ti vredi tih par km/h razlike neudobniju voznju,losije kocenje,neravnomerno trosenje gume i losije lezanje?  :))
Znaci mi. Kada provedes 40 sati mesecno (5 radnih dana) samo u putovanju na posao, znaci mi svaki minut.
Na godinu dana to je 60 radnih ili 20 kalendarskih dana.
Da postujem sva idiotska ogranicenja u izvornom obliku u kojem je to poslodavac zamislio, putovao bih jos duze.
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži nidza

Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama i na koliko se vrte motori pri nekom km/h?
« Odgovor #22 poslato: Avgust 22, 2019, 03:07:01 posle podne »
Jedino ovo za prosecnu brzinu koju pokazuje BC je tacno


Nisam siguran, bar na O3 mislim da nije tako. Stavi tempomat i resetuj BC, biće verovatno ista prosečna brzina kao ona koju i pokazuje brzinomer.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Na mreži fobia24

Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama i na koliko se vrte motori pri nekom km/h?
« Odgovor #23 poslato: Avgust 22, 2019, 03:50:45 posle podne »
Znači punto najviše laže. I još mi kaže prijatelj da on nikada ne vozi punta iznad 100 na autoputu jer se muči. Što znači, vozi oko 90. =))
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI
error driver

Na mreži Maksimus

Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama h?
« Odgovor #24 poslato: Avgust 22, 2019, 04:19:15 posle podne »
Znaci mi. Kada provedes 40 sati mesecno (5 radnih dana) samo u putovanju na posao, znaci mi svaki minut.
Na godinu dana to je 60 radnih ili 20 kalendarskih dana.
Da postujem sva idiotska ogranicenja u izvornom obliku u kojem je to poslodavac zamislio, putovao bih jos duze.
Pa ne verujem da ustedis i pola sata mesecno samo na tu razliku od 5km/h,a sve vreme vozis rizicnije(kocenje,upravljanje,amortizacija delova).
Al dobro,svako ima svoju matematiku.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže zare

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1009
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 20
  • Lokacija: Kragujevac
Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama i na koliko se vrte motori pri nekom km/h?
« Odgovor #25 poslato: Avgust 22, 2019, 04:36:22 posle podne »
Zar ti vredi tih par km/h razlike neudobniju voznju,losije kocenje,neravnomerno trosenje gume i losije lezanje?  :))
Da vozi svoj auto i da ga to kosta, onda ne bi vredelo. A kada vozis sluzbeni auto briga te za gume i kocnice...
Fabia Mk1 1.4 16V 74 KW 2004.

Na mreži Maksimus

Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama i na koliko se vrte motori pri nekom km/h?
« Odgovor #26 poslato: Avgust 22, 2019, 11:11:17 posle podne »
Ma najmanji problem je sama amortizacija nego sto taj auto niti lezi niti koci kako treba,jer je kontaktna povrsina smanjena.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Na mreži observer

Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama i na koliko se vrte motori pri nekom km/h?
« Odgovor #27 poslato: Avgust 23, 2019, 11:29:03 pre podne »
Sa zimskim gumama koja imamo tokom cele godine (politika firme) nema uopste smisla govoriti o kocenju i lezanju na putu (ni leti ni zimi, posle jedne letnje sezone na takvim gumama) ali to je vec jako daleko od ove teme...
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži AcoSk

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1108
  • Total likes: 5
  • Ugled L&K: 36
  • Lokacija: Čačak
Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama i na koliko se vrte motori pri nekom km/h?
« Odgovor #28 poslato: Avgust 23, 2019, 12:27:25 posle podne »

Nisam siguran, bar na O3 mislim da nije tako. Stavi tempomat i resetuj BC, biće verovatno ista prosečna brzina kao ona koju i pokazuje brzinomer.
Razmisli jos jednom... Mora biti zadovoljena formula V=s/t
s - Predjene km ne bi trebao da laze auto, zar ne?
t - vreme pogotovu ne bi smeo da laze

Tako da, mora i prosecna biti realna tj. stvarna da bi se ispostovala jednacina.

Ako tebi oct pokazuje pravu (stvarnu) brzinu na brzinomeru, onda ce se i prosecna poklapati.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Na mreži nidza

Odg: lažu li nas brzinomjeri na škodama i na koliko se vrte motori pri nekom km/h?
« Odgovor #29 poslato: Avgust 23, 2019, 12:51:56 posle podne »
Istina, sad mi je problem još zanimljiviji, jer sam siguran da ako držiš 130 recimo na brzinomeru prosek će ti biti na BC tačno 130. Bezbroj puta sam držao okrugle brzine na tempomatu i pokušavao da održavam prosek. Moguće da pređeni put laže podjednako koliko i brzinomer, ako se vreme i pređeni put potpuno poklope sa prosečnom brzinom - a to nisam nikad proveravao kalkulatorom.



  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style