Gost, dobrodošao na škodaforumllRS.
Pridruži se i ti - registruj se sada!


Autor Tema: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)  (Pročitano 1114 puta)

Van mreže -nebojsa-

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1415
  • L&Ke: 58
  • Lokacija: Čačak
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #45 poslato: Mart 03, 2018, 05:34:46 posle podne »
Fabricki ugradjen TNG na Skodi nemas. Postoji samo 1.4TSI sa CNGom.
Ne tvrdim, ali ne vidim kako ce da trosi manje (u litrima ili bilo kojoj drugoj jedinici mere) nesto sto trosi dve vrste goriva gotovo istovremeno; narocito kod pomenutih varijanti sa direktnim ubrizgavanjem i TNGom?
Tek na RS 2.0TSI ne bih ugradjivao plin, niti dao majstoru da ga reze.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Na mreži bigor

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 824
  • L&Ke: 36
  • Lokacija: Beograd
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #46 poslato: Mart 03, 2018, 05:52:12 posle podne »
Tek na RS 2.0TSI ne bih ugradjivao plin, niti dao majstoru da ga reze.
To je vec osobna stvar, ja bih jer nema rezanja sem branika. Znam da nema ali sto mora biti Skoda?
Pisali smo o potrosnji sa takvim uredjajima, pa se ne bih ponavljao, potrazi
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže -nebojsa-

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1415
  • L&Ke: 58
  • Lokacija: Čačak
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #47 poslato: Mart 03, 2018, 05:53:26 posle podne »
Fabricki ugradjen TNG na Skodi nemas. Postoji samo 1.4TSI sa CNGom.
Ne tvrdim, ali ne vidim kako ce da trosi manje (u litrima ili bilo kojoj drugoj jedinici mere) nesto sto trosi dve vrste goriva gotovo istovremeno; narocito kod pomenutih varijanti sa direktnim ubrizgavanjem i TNGom?
Tek na RS 2.0TSI ne bih ugradjivao plin, niti dao majstoru da ga reze.
Izvinjavam se sto dodajem jednu poruku za drugom, samo da napomenem:
Nisam protivnik TNGa, svakako je ekoloski manje stetno od dizela i benzina. Ni sa eksploataciljom tj.upotrebom vozila na TNG nemam problem.
Moj problem je nasa domaca situacija sa ugradjivanjem, kvalitetom, atestima, cenama TNGa koje se steluju kako akcize traze. Ovo poslednje je doduse slucaj sa svim vrstama goriva.

Ne reze se samo branik, vec i pod, busi karoserija na gomili mesta, itd... Prisali/pisali smo o Skodi, nisam proveravao druge primere, mada ako bas hoces, u Srbiji fabricki ugradjen TNG ne nudi ni Toyota, Hyundai, Citroen, VW, Audi, Dacia, Reno, itd itd... a ove lokalne budz ugradnje pre isporuke u fabricku ugradnju ne ubrajam.
A imam i jedan taze primer kako se jedan tip novih benzinaca ponasa sa TNGom, ali nije za forum, ne smem... :-X
« Poslednja izmena: Mart 03, 2018, 05:59:56 posle podne -nebojsa- »
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Na mreži bigor

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 824
  • L&Ke: 36
  • Lokacija: Beograd
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #48 poslato: Mart 03, 2018, 06:05:21 posle podne »
Po meni  je jedina mana visoka cijena ugradnje ali to je nesto relativno novo, pa se nadam da ce vremenom da se snizi
http://www.magazinauto.com/ekskluzivno-testirali-smo-brc-ldi-sistem/
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže sarajevo123

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 88
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: sarajevo
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #49 poslato: Decembar 23, 2018, 11:53:08 pre podne »
Mozda je bilo vec al nmg pretrazivat sve :D
Jel moguce ugradit plin na 1.8 TSI motore? Konkretno ove octavie 1.8 tsi 2008 ili 2009 godiste...?
Ako da koja je cijena?

Sent from my LG-M250  

  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 50 kw Comfort 2003g, 170.000 km

Na mreži petarp031

  • Style
  • ****
  • Poruke: 273
  • L&Ke: 26
  • Lokacija: Uzice
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #50 poslato: Decembar 23, 2018, 02:31:47 posle podne »
Imas temu na linku https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http%3A%2F%2Fforum%2Eskodaforum%2Ers%2Findex%2Ephp%3Ftopic%3D8433%2E0&share_tid=8433&share_fid=71317&share_type=t
Konkretno, drugar ima 1.8tsi 4x4, prvo je stavio AC stag DPI, radio odlicno ali je znao na 100 km da povuce i preko 2.5 litara benzina plus plin. Uredjaj je posle 3 meseca skunut i stavljen landi renzo, trosi oko 1.5 litara benzina plus plin. AC ima bolju mapu i radi u idealnoj smesi dok je landi proradio kako treba tek nakon stelovanja od strane Italijana preko team viewera, pre toga je radio u siromasnoj ili bogatoj smesi obzirom da nema autoadaptaciju u voznji. Generalno, covek je zadovoljan, auto je presao od ugradnje oko 10.000 km, nema nekih problema. Cena ide oko 750-900 eur, njega je izaslo dosta manje jer je sam ugradjivao, obzirom da se time bavi. Benzin se konstantno trosi jer hladi ben.dizne kako ne bi pregorele. Imas plinske uredjaje u tecnoj fazi, ali cena ide duplo u odnosu na ove varijante.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

  • Vozi: Octavia RS mk1

Van mreže sarajevo123

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 88
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: sarajevo
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #51 poslato: Decembar 23, 2018, 07:52:34 posle podne »
Imas temu na linku https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http%3A%2F%2Fforum%2Eskodaforum%2Ers%2Findex%2Ephp%3Ftopic%3D8433%2E0&share_tid=8433&share_fid=71317&share_type=t
Konkretno, drugar ima 1.8tsi 4x4, prvo je stavio AC stag DPI, radio odlicno ali je znao na 100 km da povuce i preko 2.5 litara benzina plus plin. Uredjaj je posle 3 meseca skunut i stavljen landi renzo, trosi oko 1.5 litara benzina plus plin. AC ima bolju mapu i radi u idealnoj smesi dok je landi proradio kako treba tek nakon stelovanja od strane Italijana preko team viewera, pre toga je radio u siromasnoj ili bogatoj smesi obzirom da nema autoadaptaciju u voznji. Generalno, covek je zadovoljan, auto je presao od ugradnje oko 10.000 km, nema nekih problema. Cena ide oko 750-900 eur, njega je izaslo dosta manje jer je sam ugradjivao, obzirom da se time bavi. Benzin se konstantno trosi jer hladi ben.dizne kako ne bi pregorele. Imas plinske uredjaje u tecnoj fazi, ali cena ide duplo u odnosu na ove varijante.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka
Ahaa..hvalaa...znaci plin samo sto trosi malo i benz.
Vjerujem da je u svakom slucaju idplativo.
Kolko inace gradske trosi ovaj 1.8 tsi motor? Znaci 100% gradska po  najvecim guzvama ujutro i posljepodne kad se ide i vraca s posla.Trenutna fabija 50 kw 1.4 mpi trosi 11, zimi 12.

Sent from my LG-M250  

  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 50 kw Comfort 2003g, 170.000 km

Na mreži petarp031

  • Style
  • ****
  • Poruke: 273
  • L&Ke: 26
  • Lokacija: Uzice
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #52 poslato: Decembar 23, 2018, 08:00:12 posle podne »
Druze, ovaj vozi pun gas, non stop je u nekim testiranjima. Cisto grad i to Uzice gde su najcesce brzine prva i druga, pa uspon, pa cekanje na semaforu, tvrdi da ide 1.5 l benzina i do 17 l plina. Na otvorenom ide do 1.5 l benzina i oko 6-7 litara benzina, ako vozi njegova zena. Njegove voznje ide i do 10 litara plina. Pre 2 dana sam se vozio sa njim, obrtaji su u rasponu od 4.000-5.500, tako da potrosnja nije merodavna.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži petarp031

  • Style
  • ****
  • Poruke: 273
  • L&Ke: 26
  • Lokacija: Uzice
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #53 poslato: Decembar 23, 2018, 08:10:28 posle podne »
Malo sam udario konfuziju, benzin plin, ali se nadam da si razumeo.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

  • Vozi: Octavia RS mk1

Van mreže sarajevo123

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 88
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: sarajevo
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #54 poslato: Decembar 23, 2018, 08:38:52 posle podne »
Malo sam udario konfuziju, benzin plin, ali se nadam da si razumeo.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka
Shvatio sam.

Jos neka raje sto se razumje kaze da nije bas "to to" sa ugradjivanjem plina u TSI motore.
Ipak ce se trazit TDI u nesto boljem stanju pa sta bog da.

Sent from my LG-M250  

  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 50 kw Comfort 2003g, 170.000 km

Van mreže Kide1978

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 97
  • L&Ke: 3
  • Lokacija: Beograd
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #55 poslato: Decembar 23, 2018, 10:17:37 posle podne »
Ja sam dugo vozio na plin, Renault Grand Espace 2.0T.
Muku sam mučio sa plinom jer sam otišao kod "majstora" da mi ugradi. Likovi su mi stavili creva blizu makaza brisača i naravno čim je pala prva kiša makaze su isekle crevo.  hearcut
Preko drugara sam saznao za servis, blizu Grand kafe. Ozbilni ljudi koji rade samo ugradnju i održavanje uredjaja, vrede svaku paru.
Verovali ili ne, naštelovali su ga da mi potrošnja plina bude identična kao i benzina a da nije išlo na štetu snage.  :RR)

Na mreži petarp031

  • Style
  • ****
  • Poruke: 273
  • L&Ke: 26
  • Lokacija: Uzice
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #56 poslato: Decembar 23, 2018, 10:21:32 posle podne »
2.0T u renaul espace je multi point ubrizgavanje, ide sekvent uredjaj. TFSI je direktno ubrizgavanje, retko koji uredjaj moze da radi i veoma je specifican za plin. Ocu reci da na tvom renou moze vecina uredjaja da radi bez problema ako su dobro ugradjeni i nastelovani kod pravog plinadzije dok fsi i tfsi radi nekoliko ljudi u Srbiji.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži bigor

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 824
  • L&Ke: 36
  • Lokacija: Beograd
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #57 poslato: Decembar 23, 2018, 10:27:17 posle podne »
Preko drugara sam saznao za servis, blizu Grand kafe
Majstor Toma, meni je ugradio i odrzava plinski uredjaj. pitao sam ga za TSI 1.8 za ugradnju i rekao je da moze ali nisam se raspitivao kako i sta
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže Kide1978

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 97
  • L&Ke: 3
  • Lokacija: Beograd

Na mreži mirkuk38

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1505
  • L&Ke: 39
Odg: Opsta diskusija o plinskim uredjajima :)
« Odgovor #59 poslato: Decembar 24, 2018, 03:15:55 posle podne »
Nisam se udubljivao u problematiku, ali izgleda da BRC ima sistem koji koristi benzinske dizne za ubrizgavanje tečnog plina u cilindar.

Dakle, nema potrebe da se benzinske dizne hlade, nema utroška i benzina i plina tokom rada motora, jednostavnija instalacija, a navodno su i performanse izuzetne.... 

http://www.brc.rs/wp-content/uploads/2016/10/TA01Z160-1_LDI_IT_EN.pdf

Bravo za BRC  bravo2
Auto: Škoda Superb 2.0TDI MY2016 + Eibach Pro-kit + Revochip

 


Login

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?