Autor Tema: Pozicija kao dnevno svetlo  (Pročitano 3679 puta)

0 članova i 242 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže observer

Odg: Pozicija kao dnevno svetlo
« Odgovor #15 poslato: Avgust 12, 2019, 02:26:03 posle podne »
Mislim da u nasem zakonu starom, mozda je jos vazeci, napisano je sta su dnevna svetla, na kojoj minimalnoj visini visini i na kom minimalnom rastojanju mora sa se nalaze, maglenke ne zadovoljavaju te propise, znam da su u pocetku za to pisali kazne ko blesavi i jos uvek mogu al su olabavili sa tim, znaci cista dobra volja cika saobracajca

Negde sam iskopao skicu koja (valjda) ide uz taj pravilnik i drzim je u kolima, za svaki slucaj :)
Prema toj skici pozicija maglenki moze da prodje kao pozicija za dnevna svetla, sto uostalom i vidimo kod Skode i VW od 2009 naovamo.
Olabavili jesu, jer se secam da sam samo 2010-2011 imao probleme sa pandurima (sve dok im ne pokazem skicu)...
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže observer

Odg: Pozicija kao dnevno svetlo
« Odgovor #16 poslato: Avgust 12, 2019, 04:45:29 posle podne »
Nije samo pozicija svetala, zna se pored pozicija i opseg osvetljaja koji mora da zadovolji. Tipa 200-600 lumena na 1m udaljenosti. Sve sto je u opsegu prihvatljivo je. Sporno je samo da li je fabricki ili nije. Ako nije moras da imas atest koji dokazuje da su svi uslovi zadovoljeni. Bukvalno isto kao i folije za zatamljivanje stakala.

Poslato sa EML-L29 pomoću Tapatoka

E sad u taj aspekt ne ulazim, jer ja zapravo koristim maglenke kao dnevna svetla, iz niza prakticnih razloga (na Polu samo, na Golfu ne moram jer on ima "fabricka dnevna"). A to je fabricka oprema, osim sto se (mozda) nenamenski koristi.
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017