Autor Tema: 1.8 TSI, 118kw, 4x4  (Pročitano 400 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže PistoneTopic starter

1.8 TSI, 118kw, 4x4
« poslato: Februar 24, 2020, 09:34:28 posle podne »
1.8TSI, 2010

Registracija 670KM(oko 330 eur)
Mali servis 150KM(oko 75eur) svakih 10k km, inace ful s 5w30 na 15k km deklarisano(to ti je usud tsi motora, prepakuj ga kao sebi na 150k, a onda uredno podmazivanje i svesto ide uz to... :-) )
Veliki i ne doceka vec mu je lanac preskocio ili je nategnut.... :-)

Inace to je garant nicega, auto je imao urednu historiju, prethodni vlasnik ga nije milovao, iako je sve servise uredno odradio. Uzeo sa defektazom, platio transport, spediciju, carinjenje, homologaciju i onda pravio 80 dana (40 dana 1vi majstor(izradio me), a onda 40 dana 2gi majstor). I na kraju shvatio zasto su neki majstori na pola ludi, a bogami i vlasnici.... :D


Vidim da sam od rijetkih na nasim prostorima, inace nisu se proslavili, a vjerujem i da je slabo ko nov i kupio. Ja sam vlasnik tek par mjeseci, eto volim jake benzince i smatrao sam da ce za mene biti optimalan. Nazalost nisam nista znao o tsi motorima, ovo mi je prva skoda uopste i bilo je vrlo zanimljivo iskustvo.
  • Vozi: Škoda YETI, 2010, 1.8TSI, 4x4, 118kw (152ks)
#SkodaYetiBiH

Van mreže PistoneTopic starter

Odg: 1.8 TSI, 118kw, 4x4
« Odgovor #1 poslato: Februar 25, 2020, 07:40:43 pre podne »
YETI, 1.8TSI, 118kw, 4x4, 2010, motor kvar na 158000km, uredna servisna historija, ulje mjenjano po servisnom planu(radio na 3 cilindra, karbonizacija klipova, enormno rasipanje ulja uz potrosnju 1.5 do 3 lit na 3000km, sve bobine pregorile, veliki lanac nategnut-nije preskocio, spaljeni ventili na 4tom cilindru)

Kurs 1 EUR=1,955 KM

- 500 km, 4gume Continental sa felgama(Porsche, 28.11.2019)
70 km usisno crijevo
23 km antifriz, 14.12
50km gumene patosnice
30km dihtung usisna grana
44km dihtung glave motora
11km dihtung usisne grane
100km leteci lezajevi
590km ventili i ravnanje glave
270km veliki lanac set
133 km motorno ulje Liqui moly Toptec4200 5w30, filteri uljni i zracni
80km svjecice NGK Platinum
200km Mali i srednji lanac motor
430Km korpa, lamela Sachs
95km druk lezaj 
540km(135kmx4 )Kobelscmit klip i karike(deblje karike 82.50x1.2, 82x1.5, 82,5x2, fi rupe 1mm,serijski ugradnja u Passatu, bzb)
400km bobine
20km radio antena
670km registracija, 21.01
360km Zeder Dobrinja, 23.01
16 km balans i montaza guma,
137 km, 6l LM Toptec4200 ulja 5w30 i uljni filter,21.02 (zamjena nakon prvih 1000 kilometara, nakon reparacije)

Nakon 1000 km nije primjecena potrosnja ulja, niti ima dijagnostickih i drugih kvarova na motoru.


  • Vozi: Škoda YETI, 2010, 1.8TSI, 4x4, 118kw (152ks)
#SkodaYetiBiH

Van mreže Nenad78

  • Active
  • **
  • Poruke: 27
  • Total likes: 5
  • Lokacija: Prijedor,Republika Srpska
Odg: 1.8 TSI, 118kw, 4x4
« Odgovor #2 poslato: Februar 25, 2020, 10:14:06 pre podne »
Sa obzirom da si sanirao šta se može na tom motoru služiće te bar još 5-6 godina  bez ikakvih problema.
Ti motori jedino vole "srkati" malo više ulja u zavisnosti od stila vožnje ali to nije nikakva novost.
Pošto si zamijenio i karike ove malo šire moguće je da si minimalizovao potrošnju koliko je moguće na tim agregatima.
Mislim da ćeš biti zadovoljan sa autom.
  • Vozi: Octavia karavan 1.4TSI DSG 2018

Van mreže PistoneTopic starter

Odg: 1.8 TSI, 118kw, 4x4
« Odgovor #3 poslato: Februar 25, 2020, 04:45:04 posle podne »
Dogovorio sa Porsche ovlastenim servisom da odrade pregled i dijagnostiku, uglavnom da znam status auta i sa njihove strane.
  • Vozi: Škoda YETI, 2010, 1.8TSI, 4x4, 118kw (152ks)
#SkodaYetiBiH

Van mreže PistoneTopic starter

Odg: 1.8 TSI, 118kw, 4x4
« Odgovor #4 poslato: Februar 27, 2020, 11:39:01 pre podne »
Radio pripremu, pa vidjecemo kada dodju.... na laptopu izgledaju ok
  • Vozi: Škoda YETI, 2010, 1.8TSI, 4x4, 118kw (152ks)
#SkodaYetiBiH

Na mreži Super 20

Odg: 1.8 TSI, 118kw, 4x4
« Odgovor #5 poslato: Februar 27, 2020, 11:52:25 pre podne »
Kad skupis sve sto si uradio koliko para je ispalo?
  • Vozi: Superb

Van mreže PistoneTopic starter

Odg: 1.8 TSI, 118kw, 4x4
« Odgovor #6 poslato: Februar 27, 2020, 01:11:10 posle podne »
Ukupno 8025 EUR

4092 EUR (vozilo)
1494 EUR( transport,carina, homologacija)
2439 EUR (potrosni dijelovi, pneumatici, dijelovi motora, registracija)

  • Vozi: Škoda YETI, 2010, 1.8TSI, 4x4, 118kw (152ks)
#SkodaYetiBiH

Na mreži Super 20

Odg: 1.8 TSI, 118kw, 4x4
« Odgovor #7 poslato: Februar 27, 2020, 02:05:47 posle podne »
Znaci oko 2k eu da sredis motor. Nadam se da je to to i da ces voziti auto bez problema  bravo2
  • Vozi: Superb

Van mreže stiv74

Odg: 1.8 TSI, 118kw, 4x4
« Odgovor #8 poslato: Februar 28, 2020, 08:51:14 posle podne »
Ja trenutno vozim OCTAVIU 1.8TSI 2007g,kupio je bez ikakvog poznavanja tsi motora,na tabli pise 130hk,u koje jos uvek sumljam.Nakon osnovnog servisa i puta na odmor do Grcke i nazad i po lokalu ulje normalnog nivoa,sledi opustanje.Posle 5-6hk nakon servisa ulje mi spada iako je rezim voznje isti.Totalno zbunjen,jer ja sam ljubitelj OLD SCHOOL automobila(do juce vozio Golf MK1)ili radi ili ne?Sta je problematika ovih motora?
  • Vozi: skoda octavia 1.8 tsi L&K

Na mreži lipovaccc

Odg: 1.8 TSI, 118kw, 4x4
« Odgovor #9 poslato: Februar 29, 2020, 09:10:21 pre podne »
Imaš dosta i do ulja tj kavilteta . Šta se desava

Ulje gubi svoja svojstva nakon tih 5 do 6  hiljada km e sad ako nije do ulja ovi 1.8 TSI motori imaju problem sa uljnim separatorom (separator uljnih para). Poznajem jednog Jetija 1.8 TSI koji je na 1000 km trošio 2 litre ulja zbog separatora i nakon zamene separatora više nije imao potrošnju.
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže -nebojsa-

Odg: 1.8 TSI, 118kw, 4x4
« Odgovor #10 poslato: Februar 29, 2020, 11:18:40 posle podne »
Iz mog iskustva sa nekim drugim motorima koji trose ulje, kad motor trosi ulje zbog greske u konstrukciji  a ne zbog pohabanosti; vrsta ulja ne utice ili ne pomaze puno. Provereno u praksi, Rav4 2.2d koji je kao nov trosio ulje, probali sa 5w30 i 10w40Toyota, 5w30 Texaco, 5w30 Motul, 5w30 Castrol. Ulje svakako trosi.
Od zamene polumotora novim koji ima modifikovane klipove i karike, problema nema.
Cini mi se da je sa 1.8tsi isto.
Takodje koliko god ulje degradira sa kilometrima, 5000 km je malo da ulje "propadne". Kolega Steva bi to znao da nam objasni.
Stiv74, nisam tacno razumeo, da li si do 5000 km uopste merio nivo ulja, ili je na 5000km prijavilo da nedostaje ulja?
VW Golf Mk6 1.4TSI 122 Comfortline 2010.

Van mreže PistoneTopic starter

Odg: 1.8 TSI, 118kw, 4x4
« Odgovor #11 poslato: Mart 03, 2020, 08:01:37 posle podne »
Imam ponudu za alu felge za svog 1.8TSI, samo nisam siguran da li mogu s obzirom u odstupanju nekih mjera poput ET od orginalnih?

Orginal 7Jx17 5x112, ET45, centr rupa 57.1

Kupovne 7,5Jx17 5x112, ET51, centralna rupa 57.1
  • Vozi: Škoda YETI, 2010, 1.8TSI, 4x4, 118kw (152ks)
#SkodaYetiBiH

Van mreže Karlheinz

Odg: 1.8 TSI, 118kw, 4x4
« Odgovor #12 poslato: Mart 03, 2020, 09:31:18 posle podne »
Mogu.
Za gume i felne postoji zaseban deo foruma gde možeš (treba) postaviti novu temu ili potražiti odgovor u vezi ovoga.
http://forum.skodaforum.rs/gume-felne/
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+