Autor Tema: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?  (Pročitano 1576 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži zzeelljjkkooZapočeo temu

1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« poslato: 17. Maj, 2023. 19:44 »
И једну информацију нам продајни саветници дадоше, о томе да Шкода наводно неће више уграђивати моторе 1.0 TSI јер је та фабрика била у Украјини, а сада је ваљда отишла у Индију или шта већ.  :( :( :(
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Van mreže fobia24

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #1 poslato: 17. Maj, 2023. 21:08 »
Dobro je rekao prodavac. Tsi motori su jako stedljivi. Kada sam ostavio svoju oktaviju 4 rs tsi na servisu uzeo sam zamensku fabiju 1.0 tsi i trosila je bukvalno manje od mog drugog auta oktavije 2 rs tdi. Prosek mi je bio 4.8 za 200km koliko sam presao za taj dan. Uzgred i O4 rs tsi mi ima dugorocni prosek 6.5 naravno bez gradske voznje. Zenin clio 4 dci trosi bukvalno kao ta fabija 3 tsi, a nova fabija ne moze biti losija po tom pitanju. Po meni bi plin bio tu nepotreban rizik za eventualne kasnije vece troskove odrzavanja jer i plinski uredjaj zahteva odrzavanje.

Na mreži zzeelljjkkooZapočeo temu

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #2 poslato: 17. Maj, 2023. 21:28 »
Dobro je rekao prodavac. Tsi motori su jako stedljivi. Kada sam ostavio svoju oktaviju 4 rs tsi na servisu uzeo sam zamensku fabiju 1.0 tsi i trosila je bukvalno manje od mog drugog auta oktavije 2 rs tdi. Prosek mi je bio 4.8 za 200km koliko sam presao za taj dan. Uzgred i O4 rs tsi mi ima dugorocni prosek 6.5 naravno bez gradske voznje. Zenin clio 4 dci trosi bukvalno kao ta fabija 3 tsi, a nova fabija ne moze biti losija po tom pitanju. Po meni bi plin bio tu nepotreban rizik za eventualne kasnije vece troskove odrzavanja jer i plinski uredjaj zahteva odrzavanje.

Немам искуства са TSI мотором, ово што нама треба да стигне је 1.0 MPI 80 KS, што би требало да је обичан атмосферац, и вероватно је већи потрошач од TSI.

А ако уградимо плин надам се да ће бити иста ситуација као са Ф3, јер смо прешли 93к КМ, а проблеми су били једино што су замењене све три плинске дизне, али у гарантном року (уграђен плин уз задржавање четверогодишње гаранције), те осим редовног и потрошног одржавања нисмо имали никакве друге трошкове, ни са бензинским ни са плинским делом.

Док смо капарисали Ф4, с обзиром да саветник није био тренутно ту, зверали смо около и гђи западе за око Камик, и отуд информација да ваљда више неће бити 1.0 TSI мотора већ само 1.5.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Van mreže fobia24

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #3 poslato: 17. Maj, 2023. 21:30 »
И једну информацију нам продајни саветници дадоше, о томе да Шкода наводно неће више уграђивати моторе 1.0 TSI јер је та фабрика била у Украјини, а сада је ваљда отишла у Индију или шта већ.  :( :( :(
Losa im informacija. U Ukrajini su se samo sklapali rastavljeni automobili u Ceskoj. Dakle, sve se proizvede u Ceskoj i kompletno rastavljen auto u kontejnerima je isao u Ukrajinu. Zatim Ukrajina je pravila kablove za VW grupaciju i ta proizvodnja je preseljena u Cesku. Da je bilo sta od tih motora pravljeno u Ukrajini odavno ne bi bili ugradjivani vise jer skoda ne lageruje delove. Prave fabrike za proizvodnju je skoda preko VW grupe imala u Rusiji i Kini, a ta trzista su trajno izgubljena za skodu.

Na mreži zzeelljjkkooZapočeo temu

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #4 poslato: 17. Maj, 2023. 21:46 »
Losa im informacija. U Ukrajini su se samo sklapali rastavljeni automobili u Ceskoj. Dakle, sve se proizvede u Ceskoj i kompletno rastavljen auto u kontejnerima je isao u Ukrajinu. Zatim Ukrajina je pravila kablove za VW grupaciju i ta proizvodnja je preseljena u Cesku. Da je bilo sta od tih motora pravljeno u Ukrajini odavno ne bi bili ugradjivani vise jer skoda ne lageruje delove. Prave fabrike za proizvodnju je skoda preko VW grupe imala u Rusiji i Kini, a ta trzista su trajno izgubljena za skodu.

Што би рекли "ако лажу мене и ја лажем вас".
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži petarp031

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #5 poslato: 17. Maj, 2023. 21:51 »
Ne bi mi palo na pamet da ugradim plin u mpi fabiu. Sa F3 75ks mpi sam presao preko 80k km i dugorocni prosek je bio malo iznad 5 litara benzina. Ne bezim od voznje na plin, ali ne znam kakva je dugorocna usteda na malim motorima, vremenom ce stradati benzinske dizne, plinske ste i sami rekli da ste menjali, onda ide reatest, pa kvalitet plina, pa stelovanje, dotezanje, dosta zivaca a minimalna usteda. Druga stvar, slozio bih se sa kolegama da je tsi bolje resenje, sada vozim 1.0tsi komfor voznje u odnosu na mpi je neverovatan, snage mnogo vise, opustenija voznja a potrosnja skoro identicna, ne kazem da je mpi los, ali razlika u odnosu na tsi je velika. Pored toga kod F3 ogromna je razlika u menjacu na mpi u odnosu na tsi. Mpi ima znatno losiji menjac, tsi se dosta mekse i preciznije salta. Da kupujem F4 birao bih tsi agregat i obavezno doplatio za zadnje diskove, ako je moguce.
Pozdrav

Na mreži Fbia

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #6 poslato: 17. Maj, 2023. 21:52 »
I da dodamo nesto vezano za 1.0 tsi, u Fabiji 4 oni imaju sufiks EVO (valjda od evolution) sto znaci da su unapredjeni (konkretno povrsina cilindara je drugacija a mozda ima jos ponesto bolje???).
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Na mreži Fbia

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #7 poslato: 17. Maj, 2023. 21:56 »
Tako je, nema potrebe za plin, taj 1.0 motor trosi malo a vrlo slicno trosi i 1.0 tsi (osim ako se gazi odnosno vozi cesto preko 3-4000 obrtaja).
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Na mreži zzeelljjkkooZapočeo temu

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #8 poslato: 18. Maj, 2023. 07:39 »
Ne bi mi palo na pamet da ugradim plin u mpi fabiu. Sa F3 75ks mpi sam presao preko 80k km i dugorocni prosek je bio malo iznad 5 litara benzina. Ne bezim od voznje na plin, ali ne znam kakva je dugorocna usteda na malim motorima, vremenom ce stradati benzinske dizne, plinske ste i sami rekli da ste menjali, onda ide reatest, pa kvalitet plina, pa stelovanje, dotezanje, dosta zivaca a minimalna usteda. Druga stvar, slozio bih se sa kolegama da je tsi bolje resenje, sada vozim 1.0tsi komfor voznje u odnosu na mpi je neverovatan, snage mnogo vise, opustenija voznja a potrosnja skoro identicna, ne kazem da je mpi los, ali razlika u odnosu na tsi je velika. Pored toga kod F3 ogromna je razlika u menjacu na mpi u odnosu na tsi. Mpi ima znatno losiji menjac, tsi se dosta mekse i preciznije salta. Da kupujem F4 birao bih tsi agregat i obavezno doplatio za zadnje diskove, ako je moguce.
Pozdrav

Можда ми нисмо најбољи пример, јер је Ф3 код нас од првог КМ и плин је одмах уграђен, те је од 4 године и 10 месеци колико смо је возили (93,5к КМ), 4 године била у гаранцији и никаквих додатних трошкова око плина није било, осим самог плина, 500е за уградњу и још 5 редовних плинских сервиса који су наплаћивани, по мени, смешних 750 динара.

Али, с обзиром да имам прецизну евиденцију о сваком динару који се потроши на ауто, па тако и о гориву, пре куповине Ф4 из те евиденције сам извлачио закључке, и с обзиром да су од почетка до данас биле велике флуктуације цена и бензина и плина, као посматрани период узео сам последњих 10,5 месеци и 18,5к КМ, те је рачуница показала да нас је 100 КМ коштало око 893 динара, што по тренутној цени од око 175 динара за бензин изађе просечних око 5,1 Л бензина.
Како је наша вожња преко 90% градска вожња у Бгд, тешко да би просечна потрошња на чисти бензин била испод 7 Л, а бојим се и више.
Такође, треба узети и да нас је троје возило Ф3, супруга, један младац и ја, те је јасно да је и за супругу и сина "претежак" задатак вођење рачуна о обртајима и шалтањима зујалице од 999ццм и 3 цилиндра, те је питање да ли је и 7 Л добра процена.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži zzeelljjkkooZapočeo temu

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #9 poslato: 18. Maj, 2023. 07:50 »
Tako je, nema potrebe za plin, taj 1.0 motor trosi malo a vrlo slicno trosi i 1.0 tsi (osim ako se gazi odnosno vozi cesto preko 3-4000 obrtaja).

Е тих 3-4000 обртаја су квака!!!
Можда не на 4, али по граду, ако нећеш да те бициклисти обилазе, мораш и да стиснеш и да шалташ и врло брзо си на бар 3000.
И кажем, битан је осећај, јер у граду и 45-50 на сат може да се вози у петој, и то се врти око 2000 обртаја и мање.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Van mreže hirurg

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #10 poslato: 18. Maj, 2023. 07:51 »
Ako na 3000 ide 140km/h onda nema sanse da moze ici 200. :))) osim ako je neko ne slepa od 5000 kubika :)
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Na mreži petarp031

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #11 poslato: 18. Maj, 2023. 08:50 »
Е тих 3-4000 обртаја су квака!!!
Можда не на 4, али по граду, ако нећеш да те бициклисти обилазе, мораш и да стиснеш и да шалташ и врло брзо си на бар 3000.
И кажем, битан је осећај, јер у граду и 45-50 на сат може да се вози у петој, и то се врти око 2000 обртаја и мање.
Tu i jeste razlika u odnosu na tsi. 1.0tsi na 2000rpm u petoj ima okvirno 100kmh, a mpi po secanju oko 3500rpm i opet izuzetno malo trosi. Onde gde mpi saltate u petu tsi ide tek u trecu, ogromna razlika u voznji. Ali posto imate mladog vozaca ipak je bezbednije da uzmete mpi, turbo u fabia nije ni malo naivan auto, ide izuzetno ozbiljno za tu snagu. Sto se tice potrosnje skoro da je identicna, barem u mom slucaju.

Na mreži petarp031

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #12 poslato: 18. Maj, 2023. 09:00 »
I jos jedna stvar, taj mpi iz F3 na izgled je delovao idealan za plin ali znam da je zadavao ozbiljne muke serviserima. Ubrizgavanje nije prosto kao na starim mpi masinama vec se radi o euro 6 normi, palile su gresku, dodavali su razne emulatore i ponistivace gresaka.

Na mreži zzeelljjkkooZapočeo temu

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #13 poslato: 18. Maj, 2023. 09:06 »
Tu i jeste razlika u odnosu na tsi. 1.0tsi na 2000rpm u petoj ima okvirno 100kmh, a mpi po secanju oko 3500rpm i opet izuzetno malo trosi. Onde gde mpi saltate u petu tsi ide tek u trecu, ogromna razlika u voznji. Ali posto imate mladog vozaca ipak je bezbednije da uzmete mpi, turbo u fabia nije ni malo naivan auto, ide izuzetno ozbiljno za tu snagu. Sto se tice potrosnje skoro da je identicna, barem u mom slucaju.

Слажем се, а и на путу је да нам се прикључи и још један, најмлађи и најсвежији возач.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži zzeelljjkkooZapočeo temu

Odg: 1.0tsi kod Fabia 4. Plin?
« Odgovor #14 poslato: 18. Maj, 2023. 09:12 »
I jos jedna stvar, taj mpi iz F3 na izgled je delovao idealan za plin ali znam da je zadavao ozbiljne muke serviserima. Ubrizgavanje nije prosto kao na starim mpi masinama vec se radi o euro 6 normi, palile su gresku, dodavali su razne emulatore i ponistivace gresaka.

Онда је наше искуство са Ф3 и МПИ идеално, јер кажем, јесу замењене све три плинске дизне (прва негде на 28к КМ а друга и трећа на 63к КМ) али никада никакве грешке или зезанције није пријављивао осим пред замену дизни.

А сада када смо пазарили Ф4 и причали о уградњи плина, они су спомињали проблеме на Ф4 са плином али на ТСИ моторима.

Али видећемо, било би идеално да буде само бензин.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023



Pretraga foruma [Google]