Autor Tema: Octavia 2 1.6 mpi bse motor  (Pročitano 1335 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže hirurg

Odg: Octavia 2 1.6 mpi bse motor
« Odgovor #15 poslato: 26. Mar, 2024. 10:12 »
Kad si radio kalibraciju. Jesi digao na radnu temp?  Provjeri napon na drugoj sondi tada. 0,7 ili 0,75 treba da bude na radnoj temp sve mimo tog nije dobro. Prva sonda treba da ima 1.2 do 1.5
Pricam kad je na benzinu naravno. Imas li fals zrak? Recimo kad otvoris cep rezervoara ima li vakum?
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže Braca123Započeo temu

Odg: Octavia 2 1.6 mpi bse motor
« Odgovor #16 poslato: 26. Mar, 2024. 15:44 »
Poništio sam sva podešavanja preko VCDS kalibraciju se ne sećam da li je bila radna temperatura ali mislim da jeste.Falš vazduh nemam nigde jedino mi sumnjiva dizna koja vlaži malo teoretski može da vuče falš jer ako pusta benzin spolja moze da uvuče vazduh kad dizna ne radi a auto je na plinu.Za napone sondi znam da kad je hladan neko vreme je na 2.03v prednja  i onda kreće da meri kad se motor malo podgreje valjda tako treba nisam siguran.Kad otvorim čep  rezervora nema vakuma.Kačicu ga ponovo da vidim te napone svakako ali kad pokrenem test preko VCDS a i prva i druga prolaze tes b1s1ok i b1s2 ok izbacuje.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 1.6 2008

Van mreže hirurg

Odg: Octavia 2 1.6 mpi bse motor
« Odgovor #17 poslato: 26. Mar, 2024. 16:04 »
Mani se tih testova. Mora biti malo vakuma kad skidas cep s rezervoara.

Kalibraciju ako si radio na hladan motor zaboravi. To je nista.
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže Braca123Započeo temu

Odg: Octavia 2 1.6 mpi bse motor
« Odgovor #18 poslato: 26. Mar, 2024. 16:21 »
Probaću ali mislim da nema vakuma.Na šta ukazuje to što nema?
  • Vozi: Skoda Octavia A5 1.6 2008

Van mreže hirurg

Odg: Octavia 2 1.6 mpi bse motor
« Odgovor #19 poslato: 26. Mar, 2024. 16:33 »
Fals zrak. Pogledaj ona plasticna creva od vakuma kocnica. Mozda jr napuklo neko.
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže Braca123Započeo temu

Odg: Octavia 2 1.6 mpi bse motor
« Odgovor #20 poslato: 26. Mar, 2024. 17:22 »
To sam sinoć pogledao celo je.Detaljno ću da ga pretresem za vikend još jednom.Kad je vukao falš na usisnoj palio mi check lampicu sad ne pali ali možda je nešto zabeležio u memoriji videću.Vraticu fabričke kablove jer sam ih zamenio preventivno kad i svećice beru koje su riknule posle 12k kilometara.predhodne izdrzale preko 30k i zamenjene smao zbog premenih kilometara nisu riknule.Imam i set gumica za granu pa ću ponovo da predihtam i pregledam svako crevo.Zar map senzor ne bi detektovao falš vazduh?
  • Vozi: Skoda Octavia A5 1.6 2008

Van mreže hirurg

Odg: Octavia 2 1.6 mpi bse motor
« Odgovor #21 poslato: 26. Mar, 2024. 18:11 »
Kad smo vec kod map senzora. Kakve ti on vrednosti cita u mjernim blokovima? Pogledaj zadnju sondu napon kad je hladan i kad je radna temp. Plin raskaci. Da ti ne pravi pometnju. Valjalo bi da imas i njegovu dijagnostiku. Al sta je tu je
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže Braca123Započeo temu

Odg: Octavia 2 1.6 mpi bse motor
« Odgovor #22 poslato: 26. Mar, 2024. 18:30 »
Map po dijagnostici mislim da je dobar u leru 357mbar kad motor ne radi 999 ispravi me ako grešim.Nov je takođe.Nabaviću plinsku dijagnostikau samo da nadjem gde ima.U vožnji map jedino kad pustim gas motorno kočenje duže malo tad padne ispod 300 ali to bude recimo 295 mbar.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 1.6 2008

Van mreže Braca123Započeo temu

Odg: Octavia 2 1.6 mpi bse motor
« Odgovor #23 poslato: 02. Apr, 2024. 18:28 »
Da se javim sa konačnim ishodom.Predihtovan ceo usis vraćeni kablovi fabrički(novi bosch u đubre) kalibracija klapne gasa odradjena kad je auto bio na radnoj temperaturi takodje podignut ler gas preko VCDS na 700 obrtaja mozda malo vise (u podešavanju je postavljeno na 133) i rezultat je da auto radi lepo na benzin,plin razvezan da ne buni ECU. Nakon nekih 100km na benzin idem kod plinadžije da vidimo šta će on reći.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 1.6 2008

Van mreže hirurg

Odg: Octavia 2 1.6 mpi bse motor
« Odgovor #24 poslato: 02. Apr, 2024. 21:28 »
Odlicno. Plindzija nek uradi kalibraciju ponovo, bilo bi poželjno nakon tih radova. Naravno na full radnoj temp. Neka ti malo podigne multiplikator. I onda vozi auto 150 200km na benzin i plin istom dionicom i istim rezimom. Da plinski komp sakupi benzinsku mapu kako treba i onda ce napraviti plinsku. Kad to odradis onda opet kod plindzije da  podesi i miran si do zimskog stelovanja.

Inace svi ti veći veliki brendovi se kopiraju. Tako da nisi uopšte imao bosch nego neko kopirano smece. Inace u ovlascenim servisima je nekad bolje kupiti tako neke stvari.
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže Braca123Započeo temu

Odg: Octavia 2 1.6 mpi bse motor
« Odgovor #25 poslato: 06. Apr, 2024. 23:09 »
I još na kraju da završim sa ovim.Promenio sam majstora koji mi je prvobitno održavao ovaj auto i ugradio plin u njemu ispalo sve do lošeg štelovanja plina čovek pojma nema a x puta sam bio kod njega i prijavljivao problem sa obrtajima na plinu brdo stvari izmenjao nepotrebno na autu zbog njegove nestručnosti odnosno neznanja.Otišo sam kod svog  nekadašnjeg majstora koji mi je održavao ranija vozila koja sam vozio čovek je doktor za plin u Nišu zove se Bojan Stoiljković ako nekom treba može da ga nađe na izlazu naselja 9 Maj sa leve strane,ko je iz Niša znaće ko nije to je ustvari stari put za Prokuplje Auto preporođen nemam reči da opišem tu razliku.Dva majstora u Nisu nisu znala da našteluju ACStag QBox rado bih napisao ko je ovaj što mi je ugradio za izbegavanje je al ajde prećutaću.Auto radi savršeno na oba goriva
  • Vozi: Skoda Octavia A5 1.6 2008

Van mreže hirurg

Odg: Octavia 2 1.6 mpi bse motor
« Odgovor #26 poslato: 06. Apr, 2024. 23:19 »
Na cast mu. Bitno da si sredio. Srecno
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020



Pretraga foruma [Google]