Skorašnje poruke

Stranice: 1 2 ... 10
1
FABIA 1999-2007 / Odg: Fabia 1.4 44kw kalibrcija klapne gasa
« Poslednja poruka hirurg poslato 01. Maj, 2024. 22:16 »
Ne bi trebalo. Jesi li ustekao senzor kako treba. Ako si i njega cistio, postoji kogucnost da si ga zezno. Osjetljiv je. Inace postoji bas namjenski sprej za njega koji se koristi za ciscenje.

Klapna gasa se obavezno kalibrise kad auto ima radnu temp.
2
FABIA 2007-2014 / Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Poslednja poruka hirurg poslato 01. Maj, 2024. 22:14 »
To moze vcds kablom da se uradi. Intervali se mjenjaju. Jer da je bag softverski ne bi svaki put na otprilike isto km ti davao obaveštenje. Sarao bi sa ciframa. Tako da neko ko je unosio, vjerovatno umjesto 15000 htio da unese 10000 a stavio jednu 0 manje... Tako da bi ja to prvo provjerio.
3
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan cng
« Poslednja poruka AleksandarAca poslato 01. Maj, 2024. 21:22 »
Da li mozda ima cudan zvuk prvih par minuta po paljenju automobila dok je hladan? Imam Aronu na CNG, isti motor, cuje se kao Polonez dok se ne ugreje :)
4
Elektrika Mehanika Dijagnostika / Odg: OBD11 OBDeleven
« Poslednja poruka zzeelljjkkoo poslato 01. Maj, 2024. 21:18 »
Наставак "кућне радиности" са другаровом Скалом.
Мисли да му се светла на АУТО пале прерано за његов укус па мало кодирасмо са ОБД11.

1. Jунит Central Electrics 09
2. Security Access, код 31347
3. Adaptation
4. Assistance Light Functions
5. Мења се вредност у Lichtsensorempfindlichkeit. Од разумљивих вредности три су битне (Sensitive, Normal и Non_Sensitive). Стандардно је постављено на Normal. Ставили смо на Non_Sensitive и сада се светла пале касније, односно када је већ сумрак.

Ово би требало да је исто и на Камику и Ф4, јер је иста платформа у питању. За оне који немају ово подешавање у менију мултимедије.
5
FABIA 1999-2007 / Odg: Fabia 1.4 44kw kalibrcija klapne gasa
« Poslednja poruka Nikkicaa poslato 01. Maj, 2024. 20:29 »
Hvala, a ima to veze sad mozda s MAF senzorom sta? Jer mi baca grešku MAF senzora preko diagnostike? Il je problem u klapni?
6
FABIA 2007-2014 / Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Poslednja poruka Robby poslato 01. Maj, 2024. 20:12 »
@hirurg
Tako je. Jednostavan auto. Zato ga i obozavamo. Samo,ne mogu da verujem da je moguce da im je u 2 servisa ovo promaklo. Svakako, ostaje onda provera ili u jednom od Bosch servisa ili u VW Tasic, oni rade i subotom pa cu bas posle praznika da proverim ponovo.
7
FABIA 1999-2007 / Odg: Fabia 1.4 44kw kalibrcija klapne gasa
« Poslednja poruka Buca Skoda Mladenovac poslato 01. Maj, 2024. 18:09 »
8
FABIA 1999-2007 / Fabia 1.4 44kw kalibrcija klapne gasa
« Poslednja poruka Nikkicaa poslato 01. Maj, 2024. 17:55 »
Pozdrav, jel može mala pomoć. Vadio dolje klapnu gasa da je počistim, vratio je nazad i sad auto trokira. Jel mogu kako preko dijagnostike ju kalibrirat? Može mi neko dati smjernice kako i gdje. Hvala:)
9
FABIA 2007-2014 / Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Poslednja poruka hirurg poslato 01. Maj, 2024. 16:19 »
To je stavio neko da je servisni interval na 1000km. Taj auto nije nista specijalno sto se tice elektronike.
10
FABIA 2007-2014 / Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Poslednja poruka Robby poslato 01. Maj, 2024. 16:14 »
Zdravo svima! Biće još nekoliko update-a od mene o vožnji na plinu. Ali, sada imam jedan mini-problem i potrebna mi je pomoć. Pretraživao sam forum, ali ne baš dovoljno pa sam odlučio da pišem ovde jer ipak je moj 1,4 BXW sa instaliranim plinom. Ne znam gde drugde ovo da postavim, ali nadam se da i ostali forumaši čitaju pa ako žele, molim i njih da uskoče sa idejama. Zahvaljujem se unapred!
Problem je sledeći:  Imam vrlo čudnu pojavu koja mi se dešava već par puta od prošle godine. Na svakih 800-900 km mi se na satu prikazuje INSP uz mali zvučni signal, iako sam uradio redovan servis. Redovno se ovo upozorenje vraća. Auto se kulturno vozi i pregleda, majstori su mi vrlo ok, prisutan sam dok rade auto, izuzetna ekipa. Ali ova pojava je čudna. Ne verujem da je do kvaliteta ulja, već par godina koristim ''Wolf Vitaltech'' 5w40 PiC3, isti tip svećica NGK koje sam do sada i naveo u postovima ranije. Najviše mi se čini da je ovde u pitanju neki BUG, a poreklo mu je elektronsko. Par puta su mi oni resetovali servisni interval preko čak 2 različite dijagnostike - ali se taj INSP uvek vraća po nekom algoritmu, tačno na oko 800-900km. Sve je bukvalno ok, auto ide kao munja, garažiran, pažen, benzin je na 80% pun uvek. Svi fluidi su u njemu ok. Sve vreme rešavam ja ovo ručno, stisnem onaj mali prekidač na satu, dam kontakt, izbrojim do 10 i okrenem prekidač u desno i taj INSP se resetuje. Nego, ovo mi nije normalno da treba da to ja ručno radim. Tako da ako imate neku ideju, šta bi moglo ovo da trigeruje, bio bih vam zahvalan za sve sugestije. Otišao sam, radi promene, i do 'Autohermesa' na Paliću u official Skodillac servis i tamo dolazi majstor, kaže, ovde je sve okej, nikakvih problema nema. Po njemu-možda-ako se opet pojavi jeste da je problem upravo do sata...i vozim ja opet i posle 15 dana opet taj INSP. U martu sam bio do 'Imgrund' servisa u Tavankutu, majstor Žare je OldSkul, zamenjeni filteri, servis redovan na 20k km, auto provozan sa Lapom u krilu, dakle provera u vožnji na pravi način, sve je na mestu, kaže i on, da je u redu sve. Posle toga sam imao uljni servis, dijagnostika, svi filteri, sve je bilo i tu ok. Mogu ja ovako da teram, ali me nervira to i ne znam odakle je ovo i zašto se pojavljuje. Posle praznika ću da odem i u AK TAsić VW Subotica, da vidim i kod njih, da li oni možda imaju neku svoju moderniju dijagnostiku. To bi bilo to, za sada, pa ćemo videti. Svakako, iskustvo i rešenje ovog ću ovde zabeležim da imaju svi.
Stranice: 1 2 ... 10

Aktivne teme