Autor Tema: Škodin motor 1.8 TSI  (Pročitano 40771 puta)

0 članova i 7 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže ilnebgZapočeo temu

Škodin motor 1.8 TSI
« poslato: 29. Dec, 2014. 00:05 »
Nasao sam jednu zaista dobru Octaviu koja je navodno presla 80.000km, benzinac 1.8 tsi. Provericemo.
Da napomenem da vozim vec 6 godina Astru G 1.7dti pa je vreme da kupim drugi, citaj bolji, auto i razgovarah sa nekim drugarima i oni poprilicno ocrnise 1.8tsi u Octaviji.

http://forum.skodaforum.rs/moja-octavia/skoda-octavia-1-8-tsi-elegance-bz-filip/

Auto ti je super...mislim da se svaki trud isplati...svaka cast.

Pokusavao sam na netu da nadjem neki inf za 2007 Octavia 1.8 tsi i evo procitah tvoja iskustva...
Sta mene zanima to jest muci...pa pomozi ako imas vremena...

Reci mi molim te pored svih procitanih informacija o potrosnji, ako sam dobro zapamtio, grad oko 9l (kratke relacije) i otvoreni put od 6-7l... reci mi molim te kako se sam motor pokazao?

Kazu dizne i jos brdo problema navodno imaju?
Da li vodis racuna gde i koje gorivo sipas?
Elektronika?

Daj sto vise sazetih informacija i da zaboravih nivo opreme u Octaviji je Elegance... Mnogo lep auto.

Ocekujem odgovore/pomoc.

Hvala unapred.
« Poslednja izmena: 29. Dec, 2014. 21:52 Karlheinz Hell »

Van mreže vnov

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #1 poslato: 29. Dec, 2014. 18:00 »
Filip je malo odsutan odmara po inostranstvu, nego baš me zanima šta su to tvoji drugari rekli, ovaj motor baš nema problema za razliku od 1.2tsi sa lancem i 1.4tsi bi-turbo, da nisu mislili na 1.8turbo šti je išao u predhodnu oktaviju i u golfa 4 itd.
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Van mreže ilnebgZapočeo temu

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #2 poslato: 29. Dec, 2014. 21:24 »
Drago mi je da sam nasao sagovornike na ovu temu...

Ne razumem se u mehaniku i elektroniku ali rekose da ima problema...

Navodno:

Stalno prijavljuje greske na komjuteru pa mora da se ide u servis da se to brise
Dizne zezaju
Velika potrosnja!!!!
Motor posle 60.000 pocinje da se kvari
Elektronika zeza
kao nabudzen motor pa su preterali i zbog toga sve ovo gore navedeno itd

ma jel moguce covece da je samo dizel auto!!!

Nemoj pogresno da me razumete ali napricase svasta i kao izbegni ti to...ubise me u pojam.

A Filip sve to lepo objasnio i kroz realane testove oborio.

Pitam vas... Ima li bojazni od "fabrickih nedostataka", problema sa diznama, elektronikom, potrosnjom to jest imali li nekih problema koje na koje moram da obratim paznju pri pregledu auta.

Hvala unapred.

Van mreže Filip

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #3 poslato: 05. Jan, 2015. 11:42 »
Evo me, izvini što kasnije odgovaram, bio sam odsutan 10ak dana. Išao sam na odmor i slatko se navozao Oktavijom sa 1.8 TSI motorom za koji si pitao. Utisci s puta ovih dana u mojo garaži.

Dakle, najkraće - za ovaj motor kažu (mahom u Rusiji i Engleskoj gde ga najviše voze) da je buletproof. To znaci otporan i jako pouzdan.

Da kucnem u drvo ja za skoro 87.000 km nisam imao nikakvih problema - do sada samo redovne servise, ulje i filtere. Velikog servisa i nema (lanac umesto kaiša).

Potrošnja mi je 6 na regionalnim putevima, 7 na auto-putu pri brzini 120 do 130 km/h, po gradu (Požarevac) 9 litara.

Nikakve greške na kompu nije prijavljivao osim o pregoreloj sijalici.

Za dizne prvi put čujem da ima neko problem na TSI-ju da budem iskren.

Potrošnja - odgovorih.

Kako Rusi i Englezi prenose ne kvari se ni posle 160.000 km (za ove prve oko 100.000 milja).

Elektronika zeza - šta tačno? Ne.

Motor nabudžen? Ni najmanje, on ima toliko potencijala da je u fabričkoj konfiguraciji sasvim rasterećen. Ja sam na Stage 1 sada posle remapa, ali to je neka druga priča.

Inače može da se vozi kao dizel zbog velikog obrtnog, i ne samo velikog nego i dostupnog u velikom broju obrtaja, da se krstari uz više nego skromnu potrošnju, a može i jako sportski sa oštrim ubrzanjima koja su brutalna kada potrošnja normalno prilično raste.

Ti što su ti rekli da ga izbegneš verovatno se nikad nisu ni provozali u njemu, a tek ne ga vozili malo duže. Moj ti je savet da ga dobro proveriš i ako je dobar, sa malom km - ne propuštaj!

Ako imaš još pitanja, tu sam, još jednom, pogledaj moju garažu za koji dan, izbaciću uslove zimskog putovanja, letnje već imaš - ako koza laže rog ne.  :B=)
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže WEST 014

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #4 poslato: 05. Jan, 2015. 13:06 »
Super odgovor iz prve ruke, jos auto cipovan i opet nema problema. Obicno ljudi cuju lose price za neki motor ili auto od ljudi koji isti nisu posedovali i to stvara zabunu. Ja sam se recimo naslusao svega za 1.8t 20v motor, a niko od tih strucnjaka ga nije posedovao, a majstori ga ne vole zato sto ne svraca cesto. Tako i ovaj TSI verovatno je majstorima nepoznanica, a strucnjacima dovoljno da ne pise nesto tipa TDI ili 1.6 i eto price ne valja to nista  ;)

Van mreže slavonac

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #5 poslato: 05. Jan, 2015. 14:32 »
WEST, sve tacno za motor 1.8t 20v Turbo. ;)

Van mreže Filip

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #6 poslato: 05. Jan, 2015. 17:13 »
Ostao sam dužan za odgovor gde točim gorivo - kod nas sipam samo na OMVu, Euro BMB 95 MaxxMotion i zadovoljan sam, probao sam u nekoliko navrata stotku (zapravo 98icu) i da budem iskren nisam primetio nikakvu razliku što se tiče performansi ili potrošnje, tako da se držim standardnog aditiviranog bezolovnog.
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Acky_79

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #7 poslato: 21. Nov, 2019. 07:37 »
Pozdrav svima,

Planiram da kupim Oktaviju ,po prvi put u životu 1.8 tsi 4x4 2011.

Reših da promenim malo a navozao sam se svega i svačega,od Bore preko obične A5 ice i Yetija do Superba 2.0(doduše službenog) 190ks koji sada vozim.

Vidim da je ovaj post dosta star,pa me zanima neki refresh informacija vezano za.ovaj motor.

Hvala svima
  • Vozi: Oktavia A5 1.8 tsi 4x4

Van mreže djordje48

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #8 poslato: 21. Nov, 2019. 08:27 »
Mislim da je motor odlican sto se performansi tice, a takodje je zavalan za cip, optimum je 220-230 KS za njega :bravo: E sad, iz tog vremena, svi 1.8 TSI i 2.0 TSI trose ulje zbog losih karika, ali tako je i u audiju. Moj majstor za plin je u pasata sa takvim motorm ugradio plin, pa moze i to. S obzirom na perfomanse, ja bi uvek uzeo ovaj motor, a zanemario bih potrosnju ulja. u 4x4 varijanti je ubica :bravo: sto se potrosnje tice-to se ne pita kod benzinaca velike snage ;) bravo2

Van mreže Acky_79

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #9 poslato: 23. Nov, 2019. 09:08 »
Hvala.  bravo2
  • Vozi: Oktavia A5 1.8 tsi 4x4

Van mreže Nidza Opc

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #10 poslato: 23. Nov, 2019. 20:21 »
Ja bih ovaj motor zaobisao u sirokom luku,a razlog je pakleno skupa zamena lanca,motor kao motor je dobar,ali opet nacuo sam da trosi bas podosta,
Zaboravi one price da auto sa lancom,nema v servisa svaki lanac se moze istegliti.
  • Vozi: Skoda Superb 3t 2.0 dsg candy white 2012 year

Na mreži petarp031

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #11 poslato: 23. Nov, 2019. 22:37 »
Zbog cega mislis da je preskupa zamena lanca? Set lanac, hidro zatezac, klizac je oko 150 eura. To je na nivou velikog servisa sa zupcastim kaisem. Ja ne volim vozila koja imaju lanac, ali 1.8tsi lepo radi kada je sve ispravno. Generalno, ovaj motor nije preveliki potrosac, normalna voznja na otvorenom je od 6 do 7 benzina, grad zavisno od terena, guzve, ne bi trebalo da prelazi 10 litara. Moguca je ugradnja plina, ali zahteva brizljivo probran uredjaj za direktno ubrizgavanje, cena ugradnje iznosi preko 800 eura, uvek mora trositi od 1,5 do 2,5 litara benzina jer se benzinom hlade dizne kako se ne bi zapalile. Motor je dosta elastican, prijatan za voznju, lepo povlaci, lep rad. Potencijalne mane o kojima smo vise puta diskutovali i na losem je glasu zbog prekomerne potrosnje ulja, koja najcesce dolazi usled dugog servisnog intervala zamena, na vozilima gde si servisi radnjeni na 30.000km. Zamena i stavljanje debljih karika uz prepravku klipa ili postavljanje revizionog klipa i kompleta karika resava problem potrosnje, ali uz taj posao je potrebno promeniti i separator uljnih para jer je za taj motor ispravan separator tek izasao kao treca revizija. Potrebno je dobro proveriti turbinu jer i na njoj moze provlaciti ulje. Ako ti je zapalo vozilo sa velikom potrosnjom ulja, budi spreman da izdvojis do 1000 eur cime ces resiti problem i dobiti savrseno vozilo. Moze se desiti da nemas nikakav problem i da je svaki nedostatak vec otklonjen.
Na ovom motoru sva creva i semerinzi  moraju biti ispravna jer radi na principu vakumiranja. TSI postaje sve zastupljeniji, tako da vec ima iskusnih mehanicara.
Srecno.

Sent from my SM-A920F  


Van mreže Nidza Opc

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #12 poslato: 24. Nov, 2019. 17:56 »
Do tog podatka sam dosao preko komsije koji drzi servis u bg-u,da set zupcenja za 160ks kosta preko 1000e
Da li je to istina ili ne bas cu proveriti 
150e mi je smesna cena za lanac sa lancanicima
  • Vozi: Skoda Superb 3t 2.0 dsg candy white 2012 year

Na mreži petarp031

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #13 poslato: 24. Nov, 2019. 17:57 »
Nije istina jer je drugar menjao pre par meseci, 130 eura je platio delove. Pozdrav

Sent from my SM-A920F  


Van mreže djordje48

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #14 poslato: 24. Nov, 2019. 17:59 »
Najbolje i najlakse pitati ovlasceni servis pa pitati npr Kit Komerc i Wint i sl. I vidi se koji brendovi alternativnih delova su u ponudi. Ja licno ne bih stavljao plin na TSI ali eto moj majstor od plina kaze da stavim ;)



Pretraga foruma [Google]