Hajd' da povampirimo temu...
Muči me ručna kočnica već neko vreme... Zimus smo ustanovili da nije držala zadnji desni točak uopšte i imao sam ono famozno "lupanje" pri kočenju. Bio sam kod Stojanova, očistili su doboše pozadi i dotegli ručnu koja je posle toga držala kao blesava već na tipa trećem zubu, ali se problem lupanja vratio već sutradan... Svratim opet do Stojanova i oni opet očiste zadnji desni doboš koji je opet sutradan počeo da lupa, Sale reče da to tako mora i ja odlučio da zabatalim celu priču sa lupanjem, stvarno me je mrzelo da se akam. Posle mesec dana sam se vratio na letnji set sa alu felnama i lupanje pri kočenju je prestalo. (i dalje mi nije jasno zašto, ali dobro)
Sve u svemu, od tad je prošlo određeno vreme (valjda je bilo u martu, ne mogu da se setim), ručna opet jedva drži, a nakon onog velikog potopa u petak i par "glisiranja" kroz ogromne bare počela je i da glavi. U subotu sam spustio ručnu pre kretanja, i pri kretanju sam osetio kako paknovi popuštaju tek kada sam krenuo (cimnuo je ceo auto). Jutros se desila ista stvar, bio sam parkiran na blagom nagibu i pri spuštanju ručne auto je ostao na istom mestu, onda sam je opet podigao i spustio i tu se "odglavila".
Šta cenite da je ovde sve zakazalo? Sajla, paknovi, cilindri? Paknove i "poklopce" doboša je menjao prošli vlasnik u decembru 2016., auto je prešao 20k km od tada.