Autor Tema: Veliki Servis Octavia  (Pročitano 13417 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #15 poslato: 24. Avg, 2021. 17:48 »
Malo je 40kkm, na 80kkm bar se menja
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže Somi82

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #16 poslato: 24. Avg, 2021. 17:56 »
Aha, pa super onda, imam jos fore samo da proverim negde to gubljenje tecnosti. Majstor  mi je tada rekao da na 50k menjam. Jel ima veze vremenski interval, jer je prethodna zamena bila pre 3-4 godine?
  • Vozi: Skoda Octavia A5, 1.9 TDI, 2007 Elegance

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #17 poslato: 24. Avg, 2021. 18:15 »
Verovatno ti je pumpa za vodu pustila. E sad za godine od stanja kajsa koji se proveri na 5god, pa moze da se prolongira jos do 6,7god ako je dobro stanje.
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže Somi82

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #18 poslato: 24. Avg, 2021. 18:30 »
Hvala Buco, aj samo jos jedno pitanje, moze li se zameniti samo pumpa bez kasieva ako je ona pustila i koliko moze da da bude opasno ako malo pusta? I posto idem u cetvrtak za Bg preko Mladenovca, ima li nekog usput da moze da poveze sa posudom i utvrdi gde pusta. Hvala
  • Vozi: Skoda Octavia A5, 1.9 TDI, 2007 Elegance

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #19 poslato: 24. Avg, 2021. 18:37 »
Moze i samo pumpa predpostavljam da je kajs i dalje odlicnom stanju . Ajde da ti javim ima jedan prijatelj te za testiranje gde pusta pa ti saljem br u pp.
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže Somi82

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #20 poslato: 24. Avg, 2021. 18:42 »
Ok, hvala puno.
  • Vozi: Skoda Octavia A5, 1.9 TDI, 2007 Elegance

Na mreži dixon

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #21 poslato: 24. Avg, 2021. 23:56 »
Ма дај немој сићарити, ем што ретко који мајстор ће хтети да разупчи ауто а да мења само пумпу, што је реално ван сваке памети... Временски интервал за велики сервис није беспотребно прописан... То контролисање каиша да ли је негде напрсао и слично, ничему не служи.. сад га скинеш, "преконтролишеш" и за 15ккм пукне каиш, ауто презупчи па ти велики не изађе 400€ него 1500€... Моја препорука је да се узме у оригиналу све, ја сам узео сет зупчастог и пумпу оригинал (VW AG буквално), INA ременица алтернатора, Conti PK, чини ми се да је INA, и затезач PK.. мало више лове изједна, али не ради се сваки дан, а мирна глава

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #22 poslato: 25. Avg, 2021. 06:27 »
I ja sam menjao sve kad je zviznula pumpa posle 70k na mk1 octaviji. Mozda covek nije u mogucnosti, a vremenski interval mu nije ni blizu, presao je 40k ima lagano jos toliko.

Zupcasti mnogo tesko puca i veoma retko pogotovo ako je kvalitetan. Uglavnom pukne zbog nekog rolera/spanera ili pk koji se podvuce kad on pukne. Do sada nisam video zupcasti koji je pukao sam od sebe.

« Poslednja izmena: 25. Avg, 2021. 06:34 Buca Skoda Mladenovac »
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Na mreži lipovaccc

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #23 poslato: 25. Avg, 2021. 11:53 »
Ja imam da dodam nesto za veliki servis pogotovo za kola koja su presla 200 000 km +

Ovo govorim iz svog iskustva i na osnovu rasklopljenih delova

Osim  zamena seta zupcenja i vodene pumpe, pk kaisa pk spanera (u nekim slucajevima i pk rolera) i remenice alternatora po meni treba da se odradi i remont alternatora i zamena remenice kompresora klime.

Zasto remont alternatora zato sto su cetkice na regleru posle 200 000km vec potrosene, kolektor na kojeg nalezu cetkice bude potorosen i doalzimo do samih lezajeva alterantora koji su sigurno propali posle 200 kkm ili su naceti ovo vam govorim iz prakse. Remont alternatora vas kosta oko  80e sa kvalitetnim delovima.

Zasto remenica kompresora klime

Sama remenica ima lezaj koji od godina,kilometara, vlage prosto propadne i dobije sama remenica specifican zvuk i pravi vibracije . Sama remenica kosta oko 80e mozda i jeftinije zavisi od tipa kompresora

Ovo sam naveo za vozila koja su presla preko 200 000km i koja imaju spustenu kilometrazu

Kad se ovo odradi vi ste mirni i zamenili ste sve sto se okrece 
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže Mareska

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #24 poslato: 25. Avg, 2021. 11:59 »
Ja imam da dodam nesto za veliki servis pogotovo za kola koja su presla 200 000 km +

Ovo govorim iz svog iskustva i na osnovu rasklopljenih delova

Osim  zamena seta zupcenja i vodene pumpe, pk kaisa pk spanera (u nekim slucajevima i pk rolera) i remenice alternatora po meni treba da se odradi i remont alternatora i zamena remenice kompresora klime.

Zasto remont alternatora zato sto su cetkice na regleru posle 200 000km vec potrosene, kolektor na kojeg nalezu cetkice bude potorosen i doalzimo do samih lezajeva alterantora koji su sigurno propali posle 200 kkm ili su naceti ovo vam govorim iz prakse. Remont alternatora vas kosta oko  80e sa kvalitetnim delovima.

Zasto remenica kompresora klime

Sama remenica ima lezaj koji od godina,kilometara, vlage prosto propadne i dobije sama remenica specifican zvuk i pravi vibracije . Sama remenica kosta oko 80e mozda i jeftinije zavisi od tipa kompresora

Ovo sam naveo za vozila koja su presla preko 200 000km i koja imaju spustenu kilometrazu

Kad se ovo odradi vi ste mirni i zamenili ste sve sto se okrece
Kod novijih auta nije moguće kupiti samo remenicu kompresora klima, baš sam imao problem pre koji mesec. Može da se uzme nov kompresor(ceo kineski) ili kao što sam ja uradio izbio ležaj pa otišao i kupio isti u specijalizovanoj radnji.
  • Vozi: Passat

Na mreži lipovaccc

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #25 poslato: 25. Avg, 2021. 12:08 »
Moze da se kupi remenica ali zavisi od tipa kompresora tj proizvodjaca. Ti si imao srece kod izbijanja lezaja posle zamene lezaja desava se da se remenica deformise i  dobije krivudavu putanju i to pogotvo kod novijih vozila zato sto je kvalitet dosta losiji. Ima kad mora i ceo kompresor da se zameni
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Na mreži lipovaccc

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #26 poslato: 25. Avg, 2021. 13:26 »
Stanje reglera na Bosovom alternatoru sa oktavie koja je presla pravih 221 000km



Prosto potroseno je i ovo bi radilo mozda nekih  5 000km i posle bi prestalo obavljati svoju funkciju.
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže Somi82

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #27 poslato: 25. Avg, 2021. 14:48 »
Ok sve to, samo ako ja zamenim sve sto se okrece mozda je bolje da zamenim auto.. :).
Ono sto mene kao laika zanima, jel ovi delovi koje pominjete mogu da se zamene kasnije samostalno a da to nema veze sa velikim servisom, zupcastim..?
  • Vozi: Skoda Octavia A5, 1.9 TDI, 2007 Elegance

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #28 poslato: 25. Avg, 2021. 15:54 »
Mogu i kasnije
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže IgorJ

Odg: Veliki Servis Octavia
« Odgovor #29 poslato: 14. Apr, 2022. 01:04 »

Continental set , INA zatezac pk kaisa i INA remenicu alternatora (conti nema to) , a pumpa KWP . (Na SKF ima cesto reklamacija)

odn.

Continental ili INA set zupcastog, INA spaner za PK kais, Conti pk kais, KWP, Metelli ili Graf pumpa za vodu (sve 3 su identicne, samo drugo ime). Sa ovom kombinacijom nema greske.


Jel i dalje ovo važi?
  • Vozi: Octavia A5 1.6



Pretraga foruma [Google]