Autor Tema: Rapid 1.2 tsi nece da upali  (Pročitano 1884 puta)

Fbia i 7 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Aleksandar72

Odg: Rapid 1.2 tsi nece da upali
« Odgovor #15 poslato: 05. Maj, 2024. 11:05 »
Znaci moze biti pumpa za gorivo, senzor bregaste ili senzor radilice. Jedno od ta tri ili sva tri... 😅

Da li mozete da preporucite neki servis ko bi to mogao lepo da dijagnostikuje u cemu je problem?

Ne zaboravi i regulator pritiska goriva kao 4 stavku.
  • Vozi: Octavia 2.0 TDI

Van mreže claytonldn

Odg: Rapid 1.2 tsi nece da upali
« Odgovor #16 poslato: 05. Maj, 2024. 11:36 »
E pa ovako, problem je resen. Auto je bio kod majstora, opet nisu nasli nikakav kvar (dijagnostika, mehanika itd) , a posto je vec bilo vreme za mali servis (12k km proslo od poslednjeg) uradili smo i to.

Nakon malog servisa problem je postao jos ucestaliji. Opet je auto bio dva dana u servisu i nista nisu pronasli. Ispali su fer i nisu mi naplatili to njihovo cimanje i posavetovali me da vidim u ovlasecnom servisu.

Objasnio sam problem i zakazao sam proveru automobila u ovlascenom servisu na Vidikovcu, rekli su da ce obzirom na prirodu problema auto ostati kod njih bar 2 dana. Slozio sam se.

Kada sam ostavio auto istog popodneva su me pozvali i uputali kada sam radio m.servis i da li se problem javljao i pre m.servisa. Rekoh da sam radio prosle nedelje i da se problem javljao i pre m.servisa ali da je nakon servisa postao ucestaliji. Rekli su mi da je filter za gorivo neodgovarajuci. Tj. stavljen je filter od 4 bara a da po br.sasije treba da bude 6,6 bari. I da je to za sada sto su nasli da nije kako treba. Sutradan su me pozvali popodne i rekli da mogu da preuzmem auto da je jedino filter bio sporan sto se njih tice i da se problem nije vise javljao (radili su test voznju 40 km, dijagnostike itd) i sve je bilo kako treba. I hvala Bogu, evo vec 3 nedelje je proslo i nisam imao problema.

Dakle, filter za gorivo je bio zaprljan (to su mi rekli i kaf su radili m servis) i ocigledno je zato auto i pre toga brljavio. Uradjen je m.servis zamenjen i fileter za gorivo ali posto majstor ne porucuje delove vec to rade neke gospodje koje ne znaju da upale auto a kamoli da naruce odgovarajuci deo tako je meni ugradjen neodgovarajuci filter za gorivo.

Uglavnom, dok nisam otisao u ovlasceni servis vucarao sam se kod zvucnijih i manje zvucnih NEovlascenih servisera, autoelektricara i elektronicara i niko nije resio problem a da vam ne pricam sta su sve predlagali kao resenje (u novcu vise stotina evra pa do zamene kompjutera). A ovo zezanje u ovlascenom je izaslo 5k filter za gorivo , i 2x 5k usluge servisa , znaci ukupno 15k. Od sad samo ovlasceni servis. Neka je i skuplje ali vreme i zivce niko ne moze da plati 🫡
  • Vozi: Skoda Rapid

Van mreže observer

Odg: Rapid 1.2 tsi nece da upali
« Odgovor #17 poslato: 08. Maj, 2024. 13:42 »
Hvala što si podelio sa nama ovo iskustvo.

Ljudi često zaboravljaju da ovlašćeni servis (ako možda i nema iskusne majstore, što ne mora biti pravilo) ima pristup bazi kvarova koju uređuje proizvođač.  Sve se radi po "ček-listi", nema improvizacije, delovi se menjaju prema broju šasije itd. Bar je kod VW tako (mislim da ima najbolju mrežu i odnos prema kupcima, kod nas).
Nikad mi nije bilo žao para za ovlašćeni, sve sam tamo održavao i posle isteka garancije. Novac ionako ode na gomilu raznih drugih gluposti.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Dača993

Odg: Rapid 1.2 tsi nece da upali
« Odgovor #18 poslato: 17. Maj, 2024. 15:40 »
Ako, sam dobro razumeo, problem je prvo bio zaprljan filter za gorivo, a kad je zamenjen, stavljen je neadekvatan zbog pritiska?

Čudi me da su gospoda iz ovlašćenog servisa htela da menjaju filter za gorivo, pogotovo, ako je na istom mestu kao na mojoj Rapidi (kod zadnjeg desnog točka u onom useku), 1.2TSI 77kW, jer je jako nepristupačan za otkačinjanje creva. 30. decembra 2023. sam mu prvi put sam radio mali servis van ovlašćenog servisa i ubili smo se kao budale dok skinuli taj filer, a onda smo imali šta i da vidimo. Godina proizvodnje skinutog filtera je 2019., a oni su svaki put pisali u nalog i naravno naplaćivali taj filter kao da je menjan svaki put (na svakih 30 000 km, odnosno svaki drugi servis). A, bio je jako prljav, a nisam imao takve probleme.

Inače imam očajna iskustva sa svim Škodinim ovlašćenim servisima u Beogradu, osim s Ćirincem, kod njih nisam bio.

Gasio mi se auto u vožnji, nema ništa na dijagnostici, bam, slepa ulica za gospodu s Novog Beograda. Onda im ostavim auto na dan i to šatro preko Nikole poslovođe, da ide odmah preko rada, bla, bla, oni opet ništa ne nađu, pa na kraju kažu da se do senzora radilice. Poruče senzor, ali sad nemaju termin da ga zamene,ja ujurim termin u Alprosu na Ceraku, oni zamene senzor i ablender je bio za zamenu, ali dobro sad nema veze s ovom pričom, i zamene oni senzor, javi se opet problem posle par dana, zovem Nikolu, da im vratim senzor ne može, bačeno 100 evra.
Na kraju ja sam nađem da je problem do kabla bobine.
Odem u Alpros u Rakovicu, pokažem sve šefu servisa i kažem da zamene džek na kablu, oni ne zovu par dana, zovem ja njih, kaže mi lik opušteno ne znamo šta je dijagnostika ništa ne pokazuje. Ja se izderem, svašta mu kažem, i tražim da zamene taj džek na moju odgovornost. Oni zamene, zovu kao da se preventivno zamene svećice, kablovi i bobina, ja pristanem, kao oskidirali izvodi bobine, kako da ne, bobina ispravna, eno je na oglasima.

Počne nešto da lupa na prednjem trapu s desne strane, odem na Novi Beograd, oni zamene šolje amortizera, ono opet lupa, odem na reklamaciju, isvađam se tamo sa svima, potrpam ih u kola da im pokažem kako lupa, oni, čuju zovu posle kaže gumice balans štangle. Bačene pare za šolje.

Za akumulator su me isto pravili budalom kad se praznio i na kraju su ga tek posle nekoliko meseci natezanja s nima zamenili, i to stave onu glupost od 44Ah, sad ima 52Ah.

Kad je auto bio nov bio je bučan suvozačev podizač, kao ništa nisu radili ,a buke više nema, prave se ludi. To je bilo kod Samardžića, kojeg su posle zatvorili, sadašnji Alpros u Rakovici.

Kad sam imao ono s klapnom gasa nije mi palo na pamet da idem u ovlašćeni servis, rešeno je ovako, zamenjena klapna.

Ne stave bakarnu podlošku na čep od ulja na karter, odnosno vrate staru, deformisanu, ulje kaplje. Odem na reklamaciju na Novi Beograd, prave me budalom da mogu da sjebu navoj kad budu ispuštali ulje i da odna mora novi, a on je skup, reko skupljate pare ovde svi u prosjačkom šeširu za moj karter, ništa na kraju od te priče, morao sam da dolivam ulje, a nova podloška je stavljena je rađen naredni servis.

Kao poslednje sivonje stežu sve što se da stegnuti. Zimus sam jedva skinuo filer za ulje i odvio čep na karteru.

Kad sam kupovao auto kasnio je par meseci.

Najgorem neprijatelju ne bi preporučio Auto Čačak.   
  • Vozi: Skoda Rapid 1.2 TSI Ambition



Pretraga foruma [Google]