Autor Tema: Grawe - osiguranje vozila, materijalne štete, kasko  (Pročitano 2573 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže GraweosiguranjeZapočeo temu

Grawe - osiguranje vozila, materijalne štete, kasko
« poslato: 06. Jan, 2019. 18:31 »
Zašto Grawe kasko?

-   Osiguranje vozila na novonabavnu vrednost vozila(bez akcijskih i komercijalnih popusta)
-   Osiguranje od materijalnih šteta prouzrokovanih čak i soptsvenom krivicom
-   Fiksno učešće u šteti(100, 200, 300 ili 400 EUR) bez procentualnog učešća

Komparacija Grawe bonus plus kaska sa drugim kasko proizvodima na tržištu,
Ako je novonabavna vrednost vozila 20 000,00 EUR
Grawe bonus plus kasko sa ugovorenom franšizom 100 EUR    Ostali kasko proizvodi sa franšizom 100 EUR min ili 10 %

Šteta u EUR   Učešće                                        Šteta                        Učešće
1000,00           100,00                                      1000,00                           100,00
1500,00           100,00                                      1500,00                           150,00
2000,00           100,00                                      2000,00                           200,00
5000,00           100,00                                      5000,00                           500,00
10000,00         100,00                                      10000,00                         1000,00
Krađa vozila         
20 000,00         100,00                                      20 000,00                         2000,00

-   Popust na osnovu ugrađenog zaštitnog uređaja protiv krađe(5 %), ali nije neophodno da bismo ga prihvatili u osiguranje sa ugovorenim rizikom krađe
(osiguravač smatra dovoljnim zaštitni uređaj koji je naknadno ugrađen u vozilo.
Tipa OBD konektor, Zeder, Alarm, Lavlja šapa...)
-   Bonus/malus sistem se primenjuje u kasko osiguranju:
a)   Do 50% na osnovu prethodnih godina u kasko osiguranju bez štete
b)   Stečeni bonus se ne gubi u potpunosti i ako je prijavljena šteta u osiguravajućoj godini(npr. 50 % stečenog bonusa, jedan šteta – ostaje bonus od 30 %)
c)   Popust na osnovu broja osiguranih vozila – do 20 %.
-   Osiguranje je jednogodišnje.
Zašto Grawe?
-   420 % solventnosti!
-   Tradicija koja traje skoro dva veka!
-   Osiguranje sa 100 % isplatom štete(bez ijednog slučaju na Privrednom sudu)!
-   5 puta veći kapital od propisanog!
-   Dobit iznad tržišnog proseka! 

mr. Nikola Popović

GRAWE osiguranje a.d.o.
Bulevar Mihajla Pupina 115D, 11070 Beograd
  • Vozi: Opel Vectra c, 2007, 2.0

Van mreže GraweosiguranjeZapočeo temu

Odg: Grawe - osiguranje vozila, materijalne štete, kasko
« Odgovor #1 poslato: 07. Jan, 2019. 16:14 »
Zbogom sarmo, zbogom ruska salato!

 Budući da smo se najeli, i prejeli, možemo da pišemo :)

Šta je, zapravo, kasko osiguranje motornih vozila?

Uzevši u obzir da kasko osiguranje predstavlja jedan od onih samorazumevajućih pojmova koji su (pre)često u upotrebi, a da pri tome retko ko se zapita odakle oni u komunikaciji i šta zapravo znače.
Jer, zapravo, najčešće ide. " Ja kupio auto za 55 000 eur,radio 15 godine u Nemačkoj, ja valjda sve znam."

No, da vidimo šta kaže branša i nauka.

Prva i osnovna funkcija osiguranja: zaštita!

Kao i većina termina iz osiguranja, kasko osiguranje etimološki potiče iz nautizma, španske reči casco  i označava brod za transposrt sa ravnim dnom. Morfološki od latinskog quasso što znači tresti, razdvajati.

 Prve stvari koje su uopšte uzev osiguravane u osiguranju su bili brodovi. Budući da su potencijalni rizici bili ogromni: gubitak dela tovara, članova posade, celog tovara ili potonuća čitavog broda, onaj ko pretrpi štetu - gubitk bi ga ekonomski strašno pogodio. I od jednog brodovlasnika bi postajao član posade drugog brodovlasnika. Budući da su piratski napadi bili gotovo normalnost, danas ih u takvom obliku ima samo možda u vodama oko Srednje Amerike(no, i tu im delatnost primarna nije pljačka, nego trgovina), javila se potreba pre skoro tri milenijuma da se na određeni način, kako tako ti rizici predupedre ili, bar, spreči njihovo katastrofalno dejstvo po vlasnika ako se dogode. Bogataši tog doba koji su sedeli u lukama su preuzimali deo rizika na sebe. Po svršenoj plovidbi bi od brodovlasnika uzimali deo tovara. i taj deo koji su uzimali se naziva premija - nagrada. Svrha uzimanja nagrade je trebala da u slučaju kada se rizik dogodi, pljačka broda, potonuće, se nadoknadi bilo koliko  oštećenom vlasniku broda.

Za razliku od modernog vremena, kao što vidimo, premija se nije plaćala unapred - već po završetku plovidbe. Ujedno su se počeli javljati i prvi problem: a) šta da radi vlasnik broda koji je potonuo ili kome je potonulo više brodova, čime da plati premiju? Tu se javljala velika nepravda, jer nije postojalo propisane obligacije za takve slučajeve. Oštećeni nije imao čime platiti, ali je potpisao ugovor. U tim situacijama bi oštećeni bio u lošem položaju jer je morao iz ostatka svoje imovine namiriti garantu nužni deo za preuzeti rizik, a za uzvrat bi dobio šansu i sredstva za ponovne plovidbene poduhvate. Dakle, rekoh ne porekoh. ugovorena premija se mora platiti. b) Sa druge strane, oni koji su garantovali za ekonomsku nadoknadu štete bi trpeli ogorman finansijski udarac. Jer treba iz obećanog dela tovara nadokanaditi celinu. Tako su se počela javljati prva udruženja, moderan vid reosiguranja, koja bi činili oni koji su davali garantije za nadokande i tako međusobno, u slučaju nastanka štete, stvarali zajednice podeljenog rizika. Dovoljno platežno sposobne da nadokanade i gubitak čitave flote, a pružajući sigurnost osiguranicima u slučajevima kada štetu zaista treba i nadoknaditi.                     

 
 
 
  • Vozi: Opel Vectra c, 2007, 2.0



Pretraga foruma [Google]