Skorašnje poruke

Stranice: 1 2 ... 10
1
KODIAQ 2017 / Odg: Kodiaq Scout- Preterana osetljivost na neravnine, rupe
« Poslednja poruka observer poslato 14. Maj, 2024. 09:16 »
Delovi ovjesa svakako trpe čulo se to ili ne. Za trajnost auta je uvek bolje da se udarci dobro osećaju pa ćemo onda valjda voziti pažljivije preko oranica koje se u srpskom svetu još zovu i putevi. Dok nam jednog dana kolektivno ne padne na pamet da za (ne male) poreze koje plaćamo tražimo da se saobraćajnice srede.
2
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Octavia 2019, 150HP DSG7, zvuk
« Poslednja poruka hirurg poslato 14. Maj, 2024. 08:52 »
A mozda je replika.....
3
Uradi Sam - DIY (Do It Yourself) / Odg: Tempomat, ugradnja, Octavia II
« Poslednja poruka hirurg poslato 14. Maj, 2024. 08:51 »
Rucica na otpadu. A ako auto nema pripremljenu instalaciju, ima solidno posla i malo ko ce prihvatiti posao.
4
KODIAQ 2017 / Odg: Kodiaq Scout- Preterana osetljivost na neravnine, rupe
« Poslednja poruka hirurg poslato 14. Maj, 2024. 08:48 »
Kako ce dobiti udoban auto kad je uzeo suv scaut? Gumeni dijelovi tu nista ublaziti nece. To je taj ovjes. Covjek se ne zali da mu nesto lupa vec da je auto tvrd.
5
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Poslednja poruka Br@n@ poslato 14. Maj, 2024. 07:54 »
To je baš smaranje da se čeka da spusti obrtaje kad se žuri negde! U principu za svaki motor je poželjno da se ne kreće istog sekunda kada se upali i sasvim je normalno da malo podigne obrtaje, kod TDI-ja digne za maks 100-150 obrtaja u odnosu na zagrejan motor i sasvim je ok da se krene posle pola minuta nakon startovanja...
Elem @AcoSk  da li se tako ponaša i 1.4 TGI motor kao 1.0 TGI prilikom startovanja?
6
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Poslednja poruka Sone poslato 14. Maj, 2024. 02:34 »
Pa koliko znam, pali na benzin i radi na benzin dok ne postigne neku temperaturu i posle punjenja metana radi na benzin.

Sad opet,nisam toliko strucan za Skodu.

Pre par dana sam namerno potrosio metan i vozio na benzin nekih 80km u toku jednog celog dana(pali,gasi,kreni stani,pauza,hladan start itd).

Deluje mi da isto zvuci hladan start kao i kad ima metana u boci, isto se zagreva 1min,jeste to bas smaranje zesce,nekad mi deluje da traje vecnost.

U toku duze voznje na benzin,cini mi se da sam osetio ostriji gas nesto,ali ne neku bitnu razliku u odnosu na metan.

Izgleda mi kao da se obican lim cuje u jednom trenutku,prilikom vibracije,citao sam da postoji ventil za rasterecenje turbine,verovatno elektricni..bas cu detaljno proveriti taj zvuk lima koji se cuje..

I za turbinu sam cuo da je elektricna i da je aktivna stalno a ne da se pali pri odredjenim obrtajima.
7
KAROQ 2017 / Odg: Škoda KAROQ - zvuk - lupanje na prednjem trapu -
« Poslednja poruka Sone poslato 14. Maj, 2024. 02:16 »
Bas bi trebalo da bude obrnuto, kad je toplo i suvo ,ti gumeni delovi su suvi i stvaraju lupkanje,skripanje.

Kad je vlazan vazduh,dolazi do neke vrste podmazivanje i onda ti gumeni delovi ne prave probleme.

Ovo se odnosi na silen blokove,gumice balanas stangle....

Ako se problemi ne osecaju i cuju kad je toplo,onda to ipak ima veze sa drugim delovima
8
Uradi Sam - DIY (Do It Yourself) / Odg: Tempomat, ugradnja, Octavia II
« Poslednja poruka Luka4605 poslato 14. Maj, 2024. 00:46 »
Pozdrav svima, zeleo bih da ugradim tempomat na Oktaviji 2008. Da li neko ima preporuku gde bih mogao da nabavim rucicu (po mogucnosti 1K0953513G) i nekog proverenog ko bi to ugradio u Beogradu. Takodje ako neko zna okvirnu cenu ugradnje svaka informacija znaci. Hvala
9
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Poslednja poruka AcoSk poslato 14. Maj, 2024. 00:27 »
Ne znam koliko si siguran u to sto pricas.
Svi VAG TGI motori pale uvek na metan, osim pri bas niskim temp i posle punjenja metana (ako je drugacije, bojim se da nesto nije kako treba).

Ta pojava da posle paljenja drzi visoke obrtaje, pa čak i ako nije bas hladan start, je normalna pojava na novim 1.0TSI i 1.5TSI, bili oni na metan ili benz. (Inace me STRASNO nervira to).

Dok je u tim obrtajima, ne cuje se lim oko auspuha/turbine nego mehanizam za rasterecivanje turbine (turbo boost-a).
To je takodje postalo normalno za te TSI motore, iako ne moze biti normalno nikako, ali ajde... Postoji na trzistu set za reparaciju, ali. . .
10
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Poslednja poruka Sone poslato 13. Maj, 2024. 23:32 »
Svako paljenje podize obrtaje na 1500 i nekih minut tako radi,zadnjih 5sec se oseca da priprema spustanje obrtaja i onda pada na 1000 i radi normalno,bez obzira da li je leto ili zima.

Cak i kada odradi taj 1min i spusti obrtaje,ako ugasis auto i ponovo upalis a nije dovoljno zagrejan,opet se auto startuje sa 1500 obrtaja i ponovo zagreva dok ne spusti obrtaje na 1000.

I svaki put treba sacekati taj  elektronski sauh saug,kako se vec kaze.

To je fabricki rad motora i tada radi na benzin i posle toga neko vreme a onda prebaci na metan u zavisnosti od temperature motora.

Kad se tek upali ,jeste bucniji rad motora i te neke vibracije,metalna izolacija  grane izduva hoce da zvoni,cuje se kao lim.
Ako su losiji nosaci motora ,tada se trese cela grana i sam auspuh ,pa dodatno povecava bucnost.

Auspuh i grana treba da imaju minimalne vibracije,bez ljuljanja i to znaci da su nosaci dobri. Guma koja drzi auspuh je za cudo kvalitetna i jako retko se zbog nje trese auspuh.

 

Stranice: 1 2 ... 10