Ako, sam dobro razumeo, problem je prvo bio zaprljan filter za gorivo, a kad je zamenjen, stavljen je neadekvatan zbog pritiska?
Čudi me da su gospoda iz ovlašćenog servisa htela da menjaju filter za gorivo, pogotovo, ako je na istom mestu kao na mojoj Rapidi (kod zadnjeg desnog točka u onom useku), 1.2TSI 77kW, jer je jako nepristupačan za otkačinjanje creva. 30. decembra 2023. sam mu prvi put sam radio mali servis van ovlašćenog servisa i ubili smo se kao budale dok skinuli taj filer, a onda smo imali šta i da vidimo. Godina proizvodnje skinutog filtera je 2019., a oni su svaki put pisali u nalog i naravno naplaćivali taj filter kao da je menjan svaki put (na svakih 30 000 km, odnosno svaki drugi servis). A, bio je jako prljav, a nisam imao takve probleme.
Inače imam očajna iskustva sa svim Škodinim ovlašćenim servisima u Beogradu, osim s Ćirincem, kod njih nisam bio.
Gasio mi se auto u vožnji, nema ništa na dijagnostici, bam, slepa ulica za gospodu s Novog Beograda. Onda im ostavim auto na dan i to šatro preko Nikole poslovođe, da ide odmah preko rada, bla, bla, oni opet ništa ne nađu, pa na kraju kažu da se do senzora radilice. Poruče senzor, ali sad nemaju termin da ga zamene,ja ujurim termin u Alprosu na Ceraku, oni zamene senzor i ablender je bio za zamenu, ali dobro sad nema veze s ovom pričom, i zamene oni senzor, javi se opet problem posle par dana, zovem Nikolu, da im vratim senzor ne može, bačeno 100 evra.
Na kraju ja sam nađem da je problem do kabla bobine.
Odem u Alpros u Rakovicu, pokažem sve šefu servisa i kažem da zamene džek na kablu, oni ne zovu par dana, zovem ja njih, kaže mi lik opušteno ne znamo šta je dijagnostika ništa ne pokazuje. Ja se izderem, svašta mu kažem, i tražim da zamene taj džek na moju odgovornost. Oni zamene, zovu kao da se preventivno zamene svećice, kablovi i bobina, ja pristanem, kao oskidirali izvodi bobine, kako da ne, bobina ispravna, eno je na oglasima.
Počne nešto da lupa na prednjem trapu s desne strane, odem na Novi Beograd, oni zamene šolje amortizera, ono opet lupa, odem na reklamaciju, isvađam se tamo sa svima, potrpam ih u kola da im pokažem kako lupa, oni, čuju zovu posle kaže gumice balans štangle. Bačene pare za šolje.
Za akumulator su me isto pravili budalom kad se praznio i na kraju su ga tek posle nekoliko meseci natezanja s nima zamenili, i to stave onu glupost od 44Ah, sad ima 52Ah.
Kad je auto bio nov bio je bučan suvozačev podizač, kao ništa nisu radili ,a buke više nema, prave se ludi. To je bilo kod Samardžića, kojeg su posle zatvorili, sadašnji Alpros u Rakovici.
Kad sam imao ono s klapnom gasa nije mi palo na pamet da idem u ovlašćeni servis, rešeno je ovako, zamenjena klapna.
Ne stave bakarnu podlošku na čep od ulja na karter, odnosno vrate staru, deformisanu, ulje kaplje. Odem na reklamaciju na Novi Beograd, prave me budalom da mogu da sjebu navoj kad budu ispuštali ulje i da odna mora novi, a on je skup, reko skupljate pare ovde svi u prosjačkom šeširu za moj karter, ništa na kraju od te priče, morao sam da dolivam ulje, a nova podloška je stavljena je rađen naredni servis.
Kao poslednje sivonje stežu sve što se da stegnuti. Zimus sam jedva skinuo filer za ulje i odvio čep na karteru.
Kad sam kupovao auto kasnio je par meseci.
Najgorem neprijatelju ne bi preporučio Auto Čačak.