Autor Tema: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja  (Pročitano 28039 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže TurboZapočeo temu

Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« poslato: 22. Jul, 2013. 20:12 »
Da li neko ima iskustva sa izvesnim Duletom poznatijim kao Dule Maser iz Zemuna. Čuo sam da on radi ovo iz naslova, kao npr ispravljanje krova nakon grada, uslov je samo da lak nije oštećen i gotovo da nema šta ne može da izvuče.
Drugaru je radio Fokusa a drugom drugaru E36 i to nisam mogao da verujem šta je izvukao da se ne poznaje, da li neko ima iskustva ili je čuo za ovog čoveka?

Van mreže tasa

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #1 poslato: 22. Jul, 2013. 20:55 »
Koloega radio na alfi 147,  pre neki dan kad je grad tukao po zemunu, olupao mu deo krova i haubu, naplatio mu za uslugu 180eura, a da je uradio, ja nemam reci, skidam kapu. Svaka mu cast. O:-) radni sat naplacuje 50 jura.
  • Vozi: fabia sedan 1.9sdi, 2002, passat b6 2.0tdi 2008 Sportline

Van mreže djordje cacak

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #2 poslato: 23. Okt, 2013. 08:01 »
Imas i coveka u Kragujevcu,isto radi ostecenja na limariji ali samo ako je prva boja na autu i dosta je jeftiniji od tog iz Zemuna.Ali isto mislim da je to za vakum fora za lakoverne,koja sila treba da se primeni na lim da se uzvuce neko udubljenje na limu! Nego je to prica da bi bilo skuplje a to se radi gumenim ,plasticnim cekicima i femom za skidanje farbe.Ako ti treba kontakt broj mozda mogu da ti nadjem.
Pozdrav
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže TurboZapočeo temu

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #3 poslato: 23. Okt, 2013. 08:06 »
Nema sanse. Video sam opremu, nije bukvalno vakum, tj bar ne uvek. Ali vakumski se zalepi kao jedan polukrug koji na svojoj sredini ima navoj, a kroz njega ide 'sraf' koji se dole plastikom zalepi za udubljenje i onda ga on odozgo navija po malo i izvlaci ulubljenje. Nisam bio bas najrazumljiviji verovatno ali sam se trudio :)

HUAWEI P6 via TT


Van mreže djordje cacak

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #4 poslato: 29. Okt, 2013. 17:59 »
Nema sanse. Video sam opremu, nije bukvalno vakum, tj bar ne uvek. Ali vakumski se zalepi kao jedan polukrug koji na svojoj sredini ima navoj, a kroz njega ide 'sraf' koji se dole plastikom zalepi za udubljenje i onda ga on odozgo navija po malo i izvlaci ulubljenje. Nisam bio bas najrazumljiviji verovatno ali sam se trudio :)

HUAWEI P6 via TT


Bez uvrede ali jesi li bio prisutan dok je radio lim.Ali zamisli da li moze vakumom da se izvuce ostecenje na polu stranici gde naleze ivica vrata ili negde oko stopova.Tu bi trebao znas koji pritisak,nego je to fora zbog samih limara.A i kakve veze ima fabricka boja ako popravlja na vakum.Fabricka boja je izuzetno otporna na toplotu koju proizvodi fen pruilikom popravke.Pa zar servisi tipa audi,porse,mercedes... ne bi za svoje limare imali naj savremeniju vakum opremu?



« Poslednja izmena: 29. Okt, 2013. 19:13 pedja »
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže milosgranice

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #5 poslato: 29. Okt, 2013. 19:20 »
ja sam cuo da je taj covek iz Zemuna isao u svabiju da uci tamo "masiranje" limarije i da je dobio sertifikat kod njih, znam da ima i u Kg majstor, moj drugar terao bmw-a i na par mesta je pukla farba,ne mogu oni sve da izvuku
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže TurboZapočeo temu

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #6 poslato: 29. Okt, 2013. 19:28 »
Nisam bio prisutan ali sam gledao na jutjubu i video aam opremu za to izvlacenje ulubljenja pa sam otud izveo zakljucak. Postoji i tzv glue pulling, koji je kod nas cesci pristup problemu, a moze lako i u DIY varijanti da se izvede. Fabricka farba je bitna jer je ona jaca, nema gita ispod pa je verovatnoca da lak pukne samim tim u procesu mnogo manja.

HUAWEI P6 via TT


Van mreže sumadinac1.4 16v

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #7 poslato: 29. Okt, 2013. 20:26 »
kod mene na 1 km radi majstor koji vrsi te popravke limarije...mene neko seo na haubu i ulubio je covek ispravi haubu za par minuta....meni nije naplatio ....inace radi auta svim placevima u okolini ....kragujevca Cacka Kraljeva

Van mreže Neba

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #8 poslato: 30. Okt, 2013. 11:48 »
Nije da se nesto razumem u boje i lakove, lim se lepo moze izvuci, jer ima neki nivo elasticnosti i moze se saviti i vratiti, ali nisam bas siguran da ta savijanja i ispravljanja koja se desavaju velikom brzinom moze da isprati boja i lak, i da tu dolazi do mikroskopskih pukotina u istim. verovatno je neophodno i poliranje posle ove akcije...
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže djordje cacak

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #9 poslato: 30. Okt, 2013. 16:47 »
Licno znam par ljudi koji su popravljli auta ovom metodom i niko od njih nije bio prisutan jer majstor odmah prekida sa radom cim je neko oko njega.Samo me interesuje da li bilo ko od vas veruje da se vakumom moze popraviti ulubljenje negde na karoseriji gde je lim  savijen pod uglom od priblizno 90 stepeni,npr na pragu odozdo ili oko stopova itd.Zamislite kolika se sila mora primeniti da bi se `vakumom` izvukao prag.Licno u to neverujem ali dok sa upotrebom fena je to moguce ali onda to opet nije vakum postupak.
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže djordje cacak

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #10 poslato: 30. Okt, 2013. 16:51 »
Nisam bio prisutan ali sam gledao na jutjubu i video aam opremu za to izvlacenje ulubljenja pa sam otud izveo zakljucak. Postoji i tzv glue pulling, koji je kod nas cesci pristup problemu, a moze lako i u DIY varijanti da se izvede. Fabricka farba je bitna jer je ona jaca, nema gita ispod pa je verovatnoca da lak pukne samim tim u procesu mnogo manja.

HUAWEI P6 via TT

o tome sam i pricao da garantuju da boja bece puci samo ukoliko je fabricka,jer je izuzetno otporna i na veliku temperaturu.Ako je samo vakum u pitanju onda skidam kapu.


« Poslednja izmena: 30. Okt, 2013. 22:11 pedja »
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže TurboZapočeo temu

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #11 poslato: 30. Okt, 2013. 17:01 »
Naravno da nije sve moguce ispraviti vakumom, ali ostecenja kao od gada i slicna je moguce. Nije to lim od 2mm.

HUAWEI P6 via TT


Van mreže nikolaj

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #12 poslato: 29. Jul, 2014. 10:07 »
Evo još dve adrese za masiranje lima:
Limarija Nikolić, Mirijevo, Pere Veljkovića 1, http://www.ispravljanjebezfarbanja.com/
HDT, Resnik, Kružni put Kijevo 261, http://www.hdt.rs/
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Na mreži munja23

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #13 poslato: 28. Avg, 2014. 14:12 »
Moj Yeti je oštećen u Crnoj Gori. Ima po mojoj proceni preko 100 oštećenja na krovu i jedno 30-ak na haubi. Oštećenja su jako sitna, ali se vide i strašno me iritiraju.

Ako neko ima iskustva sa tim Duletom, otišao bih do njega. Bio sam i u HDT-u, deluju OK, ali sam za Duleta čuo bolje preporuke. Cena mi nije bitna, jer obrni-okreni meni je učešće u kasko šteti 100 EUR.

Samo da mom ljubimcu vratim stari izgled :)
  • Vozi: 2023 Karoq Style 1.5, 2022 Kamiq Monte Carlo 1.5, 2017 Citigo Ambition 1.0

Van mreže Karlheinz

  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+



Pretraga foruma [Google]