Autor Tema: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda  (Pročitano 14597 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže fobia24

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #15 poslato: 06. Mar, 2018. 18:58 »
Jel su to ove koje već postoje barem pola godine? Jer išla je serija za Grčku sa metanom, verovatno za taksi. Ja sam ih vozio i stavio sam negde slike table. Zaista je profi odrađeno, a ne kao na fiatu kada su ugrađivali plin fabrički lošije nego neko u garaži kada skarabudži.


Na mreži AcoSkZapočeo temu

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #16 poslato: 06. Mar, 2018. 19:28 »
Ako smem ja da odgovorim:
Jesu, ali ne sa tim novim 1.5tsi (on ce tek da zameni 1.4tsi cng od 110ks)

Van mreže Karlheinz

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #17 poslato: 31. Maj, 2018. 10:10 »
O3 CNG 1.5TSI 6B od 36/2018
O3 CNG 1.5TSI DSG7 od 48/2018

1.5TSI je sa 96kW
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže fobia24

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #19 poslato: 21. Sep, 2018. 11:35 »
Vozio sam te oktavije koje su sve bile za grčko tržište i kaačio slike instument table sa dva pokazivača goriva za svaki mod. Uradili su profi to, nije onako jadno kao kod fiata sa prekidačem sa pokazivačem prebacivanja na plin kao da je u garaži ugrađeno. Zna li neko koliko košta vožnja na CNG za tih 480km dometa?

Na mreži AcoSkZapočeo temu

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #20 poslato: 21. Sep, 2018. 11:37 »
Trenutno u Cacku, 17.7kg x 93din/kg = 1646 din.
To po njihovim fabrickim specifikacijama o potrosnji tj. da trosi oko 3.7kg na 100km, sto nije nemoguce (sta vise moze i ispod da ide).

S tim sto moze da varira kilaza koju sipamo, nekada ce stati i preko 18kg, nekada nece ni 17kg u boce.

Van mreže fobia24

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #21 poslato: 21. Sep, 2018. 12:52 »
Isplati se itekako.

Van mreže m@c|-|oR

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #22 poslato: 21. Sep, 2018. 12:55 »
Autonomija onda bude oko 500-600 km?
U mom slučaju nedeljno punjenje, ali za osetno manje pare.

Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Na mreži AcoSkZapočeo temu

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #23 poslato: 21. Sep, 2018. 13:07 »
A gledajte ovo, cak ni prosecna brzina nije toliko niska (naspram ove potrosnje). Ovo je starija 1.4 gtec 110ks


A videh jedan klip na yt, prosecna 150km/h na relaciji od preko 500km, potrosnja oko 6kg/100km. Sta ces bolje (6x93=558din)

Van mreže m@c|-|oR

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #24 poslato: 21. Sep, 2018. 14:40 »
U mojoj vožnji/potrošnji, sa Euro dizelom 100 km me koštaju oko 1000 dinara.

Čak i sa tih 6kg/100 km ne upola...

A na 25.000 godišnje se nakupi razlika....

Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Na mreži Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #25 poslato: 02. Maj, 2022. 21:39 »
Kako je cena nafte/benzina ozbiljno skočila poslednjih meseci, nekim čudom cena metana se i dalje vrti oko 100 dinara za kg, što je neko mininalno poskupljenje od 10% u poslednjih par godina dok su za to vreme dizel i benzin poskupeli skoro 50%. Samim tim vožnja na metan se čini sve isplativija. Prošlo je neko vreme od poslednjeg posta na ovoj temi i cenim da je za to vreme neko pazario polovnu ili novu Oktaviju G-TEC pa može da iznese neka iskustva sa vožnjom iste - kakav je 1.4 TSI motor sa fabričkim metanom i da li su se pojavili neki problemi sa istim?
P.S. Ne znam zašto, ali dok Golfova 7 sa ovim 1.4 tgi motorom ima prilično, ponuda Oktavija je baš slaba, karavana još i ima, a limuzina gotovo da nema...

Na mreži AcoSkZapočeo temu

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #26 poslato: 02. Maj, 2022. 23:45 »
Imam ja Seat Leon ST 2016.god sa tim 1.4 TGI 110ks.
Koliko ja znam nema nikakvih problema taj motor. On nema kompresor kao onaj od 150ks sto ide u Passat i Touran, vec je "obican" turbo (TSI).
Potrosnja otvoren put 3kg/100km (normalne, NE penzionerske voznje), auto put 4kg (tempomat na 130kmh), grad 5-5.5kg (zavisi od mnogo faktora).

Van mreže Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #27 poslato: 03. Maj, 2022. 03:48 »
Pogledajte cene metana u EU tu su oko 2e/kg uskoro ce i ovde biti tako..
  • Vozi: Passat

Na mreži Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #28 poslato: 03. Maj, 2022. 09:55 »
Da i Leon je zanimljiv u toj 1.4 tgi varijanti, I ima ga po oglasima i mahom su iz Italije uvezeni. Lični mi se ne sviđa kako izgleda ST - karavan varijanta Leona, mnogo mi je lepši hatch, ali kapiram da si se odlučio za njega zbog gepeka jer sa CNG-om i Leon, Golf i A3 imaju gepek ispod 300 litara što je za današnje pojmove smejurija. Kapiram da Leon u karavan varijanti i sa fabričkim bocama ima gepek preko 450 litara što je i više nego dovoljno (ima mesta i za ćopavac - rezervni točak). Samo u toj kategoriji Oktavija mk3 je neprikosnovena i sa gepekom i sa prostorom u kabini - jednostavno klasa iznad Golfa, A3 i Leona. Ali Oktavija iz nekog meni neobjašnjivog razloga nema po oglasima u limuzina varijanti, mahom su sve karavani...

Na mreži Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #29 poslato: 03. Maj, 2022. 10:10 »
@Mareska
Ako bude ta cena i ovde onda se definitivno neće isplatiti ni CNG. Trenutno je ušteda na CNG u odnosu na naftu više nego duplo. Sve do 150 dinara po kg bi bilo podnošljivo. Ne znam odakle nabavljamo CNG i da li on ima veze sa  gasom koji kupujemo od Rusa, ali mi je baš čudno što se cena metana nije značajno menjala u zadnjih par godina, a za to vreme cena ostalih goriva pa i TNG-a je poskupela preko 40%.



Pretraga foruma [Google]