Autor Tema: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7  (Pročitano 2596 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Zoran M

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #30 poslato: 17. Apr, 2024. 17:31 »
Da li DQ381 ima nekih sličnosti sa DL382 (koji bi trebalo da se ugrađuje u Audi A4 B9). Ili preciznije da li DL382 ima iste mane kao i DQ381 :)

Na mreži wkobre

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #31 poslato: 17. Apr, 2024. 19:03 »
@Ljuba To već ne bih znao. Nisam istraživao u tom pravcu. Ali evo, moj se pakuje u drugi, a presrećan sam zbog novog saznanja da je u mint stanju  :RR)
Predpostavljam onda da se mogu naći. Kod majstora gde se radi ima još jedan na stanju, ali nije za direktnu zamenu, već mu nešto fali.
Možda @Buca Skoda Mladenovac ima bolji uvid u to?
@Zoran M Koliko sam ja upoznat, a ne tvrdim da je tačno, najbolji je DQ250, navodno bi DQ381 bio jedan od poslednjih i pouzdanih... ali svaki ima neku manu, počevši od mehatronika. Za taj drugi koji je pomenut iskreno nisam znao ni da postoji.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Peja

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #32 poslato: 20. Apr, 2024. 09:13 »
Da li ti je motor cipovan?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Na mreži wkobre

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #33 poslato: 20. Apr, 2024. 09:41 »
Nije, niti sam lično ljubitelj toga. Inače auto još nije gotov, pumpa ulja je stigla bez softvera, pa se sad to rešava...
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Peja

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #34 poslato: 20. Apr, 2024. 09:54 »
Da li je bio cipovan pre nego sto si ga preuzeo?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Na mreži wkobre

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #35 poslato: 20. Apr, 2024. 11:11 »
Nije, sve je fabrika. Čak je tamo u ovlašćenom rađen update svih software-a. Dok je bio kod mene, izašao je noviji u međuvremenu, ali nisam menjao taj što je bio.
Mali update, ipak je problem bio do kodiranja ključa. Sada sve radi kako treba (osim što trebam i drugi da odnesem tokom sledeće nedelje da se odradi).
Uskoro idem da ga preuzmem. Konačna cifra je ipak nešto niža nego što sam ranije pisao, i iznosi 3200e.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K



Pretraga foruma [Google]