Pozdrav svima, evo potrudicu se da budem sto kraci.
Desilo mi se na autoputu da sam izgubio svu rashladnu tecnost, upalila se lampice, stao sa strane i sipao obicnu vodu, oko 2 - 2.5 litra.
Od tada auto losije radi, trese vise na leru, a pogotovo se oseti kad je na 2000 i vise obrtaja. Generalno jako ruzan osecaj.
Kad sam dosao kuci otisao sam do majstora i ostavio auto. Nakon par dana mi je javio da nije nista nasao, drzao je auto na dizalici, gledao, ali nigde se ne vidi da gubi tecnost.
Sumnjao je na dihtung glave i da se tecnost mesa sa uljem, ali kaze da to nije slucaj jer creva nisu tvrda.
Vratio mi je auto da ga vozam i pratim ako i kad sledeci put izgubi tecnost.
Proslo je vise od mesec dana, auto sam slabo vozio, uglavnom po gradu, ne sileci ga. I dalje je radio lose uz dosta vibracija.
Sumnjajuci da su se dizne zaprljale zbog mozda loseg goriva (boravio u Bosni) uzeo sam Liqui moly aditiv za dizel motore u nadi da cu ga malo produvati i poboljsati rad motora.
Izasao na autoput i terao neko vreme na 3000-3500 obrtaja kako se i preporucuje. Rezultat, nista! Jednako lose radi.
Jutros mi se upali ista ona lampica da nemam rashladne tecnosti i zaista rezervoar za tecnost potpuno prazan, pre samo dva dana je bio skoro na maximumu.
Jedino objasnjenje mi je da je pod vecim pritiskom dok sam bio na autoputu izbacio tu vodu negde.
Citao sam malo vise o ovom problemu ovde
https://www.deloviautomobila.rs/auto-delovi/sistem-za-hladenje-gubi-tecnost/ Vidim da moze biti svasta i da postoji aparatura koja moze izmeriti pritisak u sistemu, prisustvo vodene pare u izduvnim gasovima i sl.
Ovom majstoru verujem 1000%, rodjak mi je, ali je covek u guzvi, a i nisam siguran koliko mu je servis opremljen za ove testove
Rad sam platiti neki proveren servis koji ce to odraditi strucno i brzo.
Takodje ako neko ima jos neki savet otvoren sam za predloge.